Topic: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor
3173 posts, 893002 views
📖 Pagination options
- orex
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC
orex
Moaca cui o fi, cu ocheanele astea?!
Moaca cui o fi, cu ocheanele astea?!
De prin URAC...
IMG-20220414-WA0000.jpg (114.07 KB; downloaded 3977 times)
- SirVlady
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor
shoppy
Boghiuri de la V2A-urile casate, cine stie cum s-or fi casat ca nu se faceau licitatii pe vremea aceea, sau chiar daca s-au casat, in hartii puteau sa scrie ca inca exista.
Cat despre costuri, cine poate sti ce faceau si ce costuri erau trecute, doar nu verifica nimeni, cum nu verifica nimeni nici pierderile cu tramvaiele noi care stau la gard. Despre oamenii care ar fi putut sa faca un lucru bun daca aveau bani, asta ar fi insemnat ca in URAC sa fie oameni acreditati sa proiecteze un boghiu care de 20 de ani sa nu fi proiectat nimic, nu cred ca exista(ori a plecat la un salariu adevarat ori a iesit la pensie), sigur s-au luat lacatusii care au sudat un boghiu din profile lafel cum ar fi construit cutia vagonului(pe principiul "unde se rupe trebuie profilele mai dese"), si ce a iesit au acreditat, doar ca la un boghiu acreditat nu poti sa te apuci dupaia sa dublezi sau sa ingrosi profilele unde se rupe si apoi sa ascuzni sub table.
Boghiuri de la V2A-urile casate, cine stie cum s-or fi casat ca nu se faceau licitatii pe vremea aceea, sau chiar daca s-au casat, in hartii puteau sa scrie ca inca exista.
Cat despre costuri, cine poate sti ce faceau si ce costuri erau trecute, doar nu verifica nimeni, cum nu verifica nimeni nici pierderile cu tramvaiele noi care stau la gard. Despre oamenii care ar fi putut sa faca un lucru bun daca aveau bani, asta ar fi insemnat ca in URAC sa fie oameni acreditati sa proiecteze un boghiu care de 20 de ani sa nu fi proiectat nimic, nu cred ca exista(ori a plecat la un salariu adevarat ori a iesit la pensie), sigur s-au luat lacatusii care au sudat un boghiu din profile lafel cum ar fi construit cutia vagonului(pe principiul "unde se rupe trebuie profilele mai dese"), si ce a iesit au acreditat, doar ca la un boghiu acreditat nu poti sa te apuci dupaia sa dublezi sau sa ingrosi profilele unde se rupe si apoi sa ascuzni sub table.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor
ADK
Doar că boghiurile de V2A îs puțin mai diferite față de cele de V3A-93, vizual au 2 conducte suplimentare care pleacă doar spre prima roată și un indicator. Cum am mai zis, nu mă prea pricep la tramvaie așa că nici nu știu exact ce sunt, că la V3A nu există. Am auzit de federe și pompe, dar nu știu să le deosebesc că nu mă prea pasionează tramvaiele.
Foto: Dragoș Anoaica
Doar că boghiurile de V2A îs puțin mai diferite față de cele de V3A-93, vizual au 2 conducte suplimentare care pleacă doar spre prima roată și un indicator. Cum am mai zis, nu mă prea pricep la tramvaie așa că nici nu știu exact ce sunt, că la V3A nu există. Am auzit de federe și pompe, dar nu știu să le deosebesc că nu mă prea pasionează tramvaiele.
Foto: Dragoș Anoaica
2022-04-16_201417.jpg (45.32 KB; downloaded 3753 times)
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor
WT_fan06
Din câte știu, acele "conducte" sunt împămăntarea osiilor. La V3A-93 nu există pentru că osiile sunt împământate altfel, în spatele căruciorului boghiului. 🤔
Din câte știu, acele "conducte" sunt împămăntarea osiilor. La V3A-93 nu există pentru că osiile sunt împământate altfel, în spatele căruciorului boghiului. 🤔
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor
shoppy
Indicatorul acela exista si la V3A acum vreo 20 de ani, nu am inteles niciodata ce indica, intre timp a disparut.
Indicatorul acela exista si la V3A acum vreo 20 de ani, nu am inteles niciodata ce indica, intre timp a disparut.
- macheta218
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor
macheta218
Nu a dispărut, exista pe vagoanele cu federe clasice. Indică dacă federul este funcțional sau defrânat manual. De acolo cu cheia speciala se defrânează manual federul rămas defect (frânat).
Vagoanele cu federe hidraulice(pompe) au acel dispozitiv sub forma unei piulițe, fără săgeata indicatoare.
Nu a dispărut, exista pe vagoanele cu federe clasice. Indică dacă federul este funcțional sau defrânat manual. De acolo cu cheia speciala se defrânează manual federul rămas defect (frânat).
Vagoanele cu federe hidraulice(pompe) au acel dispozitiv sub forma unei piulițe, fără săgeata indicatoare.
- V2A
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor
V2A
Au revenit 4026, pe linia 23 și 272, pe linia 27.
4026 nu apare în Info TB.
Au revenit 4026, pe linia 23 și 272, pe linia 27.
4026 nu apare în Info TB.
- joker
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor
joker
Si niste poze cu 4026
Poze primite.
Si niste poze cu 4026
received_860159662051700.jpeg (353.9 KB; downloaded 3285 times)
received_5766784933335601.jpeg (345.79 KB; downloaded 3285 times)
received_1168451380577209.jpeg (304.5 KB; downloaded 3285 times)
Poze primite.
- Nicu24
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor
Nicu24
Prea multe vagoane picate în ultima vreme pe la toate depourile, nu am mai vazut vagoanele 183 și 283 de la Colentina foste Titan, ce s-o fi ales de ele?
Prea multe vagoane picate în ultima vreme pe la toate depourile, nu am mai vazut vagoanele 183 și 283 de la Colentina foste Titan, ce s-o fi ales de ele?
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor
Gabi23
183 este defect de anul acesta, prin februarie era în traseu. Vagonul 283 are câțiva ani de imobilizare (minim 6) și probabil se duce spre casare în contextul actual .
De la Colentina din vagoanele care erau active în ultimul an, ar fi indisponibile: ”clasicele” 121, 148, 183, 187, 194, 258 și CA-urile 045, 069, 202, 210, 242.
183 este defect de anul acesta, prin februarie era în traseu. Vagonul 283 are câțiva ani de imobilizare (minim 6) și probabil se duce spre casare în contextul actual .
De la Colentina din vagoanele care erau active în ultimul an, ar fi indisponibile: ”clasicele” 121, 148, 183, 187, 194, 258 și CA-urile 045, 069, 202, 210, 242.
- LucaTB
-
Posted:
-
- vl273
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor
Gabi23
De la BN a revenit 362, în schimb au dispărut 006, 339 (tamponat).
La Giurgiului a ”căzut” recent 220, în total fiind indisponibile cel puțin vagoanele: 013, 135, 227, 262, 271, 328.
La Titan a revenit recent 272, în schimb a ”căzut” recent 321, în total fiind indisponibile cel puțin vagoanele: 119, 186, 213, 291, 293, 303, 346, 352, 356, 358.
La Militari sunt imobilizate vagoanele tamponate 3006 și 347 + 057, 141, 152 (din nou), 265.
La Alexandria a ”căzut” 076.
De la BN a revenit 362, în schimb au dispărut 006, 339 (tamponat).
La Giurgiului a ”căzut” recent 220, în total fiind indisponibile cel puțin vagoanele: 013, 135, 227, 262, 271, 328.
La Titan a revenit recent 272, în schimb a ”căzut” recent 321, în total fiind indisponibile cel puțin vagoanele: 119, 186, 213, 291, 293, 303, 346, 352, 356, 358.
La Militari sunt imobilizate vagoanele tamponate 3006 și 347 + 057, 141, 152 (din nou), 265.
La Alexandria a ”căzut” 076.
📖 Pagination options