Topic: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor
3208 posts, 913446 views
📖 Pagination options
-
- Andi_C
-
Posted:
-
- Mr. Tramvai
-
Posted:
-
-
- V2A
-
Posted:
-
- Mr. Tramvai
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor
Mr. Tramvai
Am aflat ulterior ca 240 revenise acum câteva zile si inițial trebuia sa mai stea pe dreapta ceva timp.
Si el are o urma "istorica"...
Am aflat ulterior ca 240 revenise acum câteva zile si inițial trebuia sa mai stea pe dreapta ceva timp.
Si el are o urma "istorica"...


20220408_182611.jpg (907.55 KB; downloaded 3204 times)
20220408_182745.jpg (1.76 MB; downloaded 3204 times)
-
- LucaTB
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor
LucaTB
A revenit 306 după o perioadă în care a stat defect cu motorul. Este pe linia 32.
A revenit 306 după o perioadă în care a stat defect cu motorul. Este pe linia 32.
-
- V2A
-
Posted:
-
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor
Puss in Boots
E vreun plan cu tramvaiele astea care stau la gard? Ma refer la V3a evident.
Nu se pot duce in URAC si reparate? Nu toate dar macar o parte. Mi-e greu sa cred ca doar casarea e singura solutie.
E vreun plan cu tramvaiele astea care stau la gard? Ma refer la V3a evident.
Nu se pot duce in URAC si reparate? Nu toate dar macar o parte. Mi-e greu sa cred ca doar casarea e singura solutie.
-
- ADK
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor
ADK
Se va întâmpla cam fix același lucru ca atunci când au venit Mercedesurile. Vin vehicule moderne, se casează cele vechi. Și cum am mai zis, trebuie făcut loc și tare mă tem că pe lângă V3A (de care nu-mi pare rău), STB va mai tăia niște tramvaie vechi cu potențial istoric din simplul fapt că nu o să mai aibă unde să le mai țină. Nu există nici un depou liber sau alte spații de depozitare, atâta e cât știm cu toții și locurile nu sunt foarte multe să mai ocupe și V3A-urile care stau la gard de când era RATB. Un tramvai care va veni e din câte știu mai lung ca un V3A, așa că înțelegeți și unii dintre voi că trebuie să urmeze și casarea acestora pentru a se câștiga și spațiu, plus că ne-am săturat și în anul 2022 cel puțin jumătate din tramvaie să fie doar V3A (mai ales fără îmbunătățirile necesare pe care le vedeți și voi că nu le face cam nimeni).
Se va întâmpla cam fix același lucru ca atunci când au venit Mercedesurile. Vin vehicule moderne, se casează cele vechi. Și cum am mai zis, trebuie făcut loc și tare mă tem că pe lângă V3A (de care nu-mi pare rău), STB va mai tăia niște tramvaie vechi cu potențial istoric din simplul fapt că nu o să mai aibă unde să le mai țină. Nu există nici un depou liber sau alte spații de depozitare, atâta e cât știm cu toții și locurile nu sunt foarte multe să mai ocupe și V3A-urile care stau la gard de când era RATB. Un tramvai care va veni e din câte știu mai lung ca un V3A, așa că înțelegeți și unii dintre voi că trebuie să urmeze și casarea acestora pentru a se câștiga și spațiu, plus că ne-am săturat și în anul 2022 cel puțin jumătate din tramvaie să fie doar V3A (mai ales fără îmbunătățirile necesare pe care le vedeți și voi că nu le face cam nimeni).
-
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor
punmeister
Mai usor cu panica dragilor. Tot ce va lua drumul autogenului o sa fie DOAR mortaciunile istorice chelite de tot ce au avut si care nu merita transformate in CA.
Mai usor cu panica dragilor. Tot ce va lua drumul autogenului o sa fie DOAR mortaciunile istorice chelite de tot ce au avut si care nu merita transformate in CA.
-
- ADK
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor
ADK
La ora actuală - cu tot ce se află în depouri cât spațiu de garare mai rămâne? țin să cred că puțin, faptul că în ultimii ani s-au tăiat toate remorcile Rathgeber, parcă EPC și nu știu exact câte V3A-uri, s-o mai fi eliberat puțin spațiu dar nu pentru 100 de tramvaie mai lungi ca V3A-urile.
Cred că la casare va merge și 192... am văzut o poză cu el recentă și nu arată ca un tramvai care va mai circula vreodată, find din câte știu destinat și el aceluiași proiect ca și 361.
La ora actuală - cu tot ce se află în depouri cât spațiu de garare mai rămâne? țin să cred că puțin, faptul că în ultimii ani s-au tăiat toate remorcile Rathgeber, parcă EPC și nu știu exact câte V3A-uri, s-o mai fi eliberat puțin spațiu dar nu pentru 100 de tramvaie mai lungi ca V3A-urile.
Cred că la casare va merge și 192... am văzut o poză cu el recentă și nu arată ca un tramvai care va mai circula vreodată, find din câte știu destinat și el aceluiași proiect ca și 361.
-
- joker
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor
joker
A revenit 280 dupa incidentul din 25.03 , prezent pe 25(acum la sch2)
A revenit 280 dupa incidentul din 25.03 , prezent pe 25(acum la sch2)
- FabiM
-
Posted:
-
-
- LucaTB
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor
LucaTB
În realitate, circula și pe 25 martie, după tamponarea produsă pe Șoseaua Alexandriei.
V3A-93 #280 - Linia 32 - Piața Unirii:
Între timp, a fost reparat frontal.
În realitate, circula și pe 25 martie, după tamponarea produsă pe Șoseaua Alexandriei.
V3A-93 #280 - Linia 32 - Piața Unirii:
280 - 32 - 25.03.2022.jpg (972.37 KB; downloaded 3462 times)
Între timp, a fost reparat frontal.
-
- Costin
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor
Costin
La inceputul anilor 90 au fost casate 40 de V3A, inlocuite (ochiometric) cu Rathgeber, casate si ele. Apoi au fost casate toate EP/V3A (chiar, alea cate au fost? Probabil peste 200 de unitati, motoare si remorci). De atunci singurele cresteri de parc au fost Bucur LF-urile (expandarea V2A -> V3A-93-CH-PPC o voi considera neglijabila).
Capacitatea de garare a ramas mai mult sau mai putin aceeasi, minus depoul Giulesti (dar care era mai mult o anexa, cu capacitate mica de doar cateva zeci de vagoane).
Vagoanele Tatra le caseaza oricum.
Deci e loc berechet, fara probleme, pentru Astre, fara sa caseze macar UN vagon vechi in prezent.
ADK wrote here:
La ora actuală - cu tot ce se află în depouri cât spațiu de garare mai rămâne?
La inceputul anilor 90 au fost casate 40 de V3A, inlocuite (ochiometric) cu Rathgeber, casate si ele. Apoi au fost casate toate EP/V3A (chiar, alea cate au fost? Probabil peste 200 de unitati, motoare si remorci). De atunci singurele cresteri de parc au fost Bucur LF-urile (expandarea V2A -> V3A-93-CH-PPC o voi considera neglijabila).
Capacitatea de garare a ramas mai mult sau mai putin aceeasi, minus depoul Giulesti (dar care era mai mult o anexa, cu capacitate mica de doar cateva zeci de vagoane).
Vagoanele Tatra le caseaza oricum.
Deci e loc berechet, fara probleme, pentru Astre, fara sa caseze macar UN vagon vechi in prezent.
📖 Pagination options