Topic: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor
3088 posts, 832302 views
📖 Pagination options
- Costin
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
Costin
Momentan le repara pe genunchi pentru ca a expirat contractul cu SAERP si STB are si datorii la SAERP... iar daca MDM sunt baieti destepti probabil or sa stea departe de STB
Momentan le repara pe genunchi pentru ca a expirat contractul cu SAERP si STB are si datorii la SAERP... iar daca MDM sunt baieti destepti probabil or sa stea departe de STB
- 1689
-
Posted:
-
- georgica2704
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
georgica2704
3379 (linia 11) a picat la ieșirea din terminalul Zetarilor. Acesta a fost tras înapoi de către 3304, de unde a fost preluat de către 3007. Total blocare linia 11 (14.25-15.05).
3379 (linia 11) a picat la ieșirea din terminalul Zetarilor. Acesta a fost tras înapoi de către 3304, de unde a fost preluat de către 3007. Total blocare linia 11 (14.25-15.05).
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
Utilizator anonim
Cei de la SAERP au fost cumparati de Astra Arad, vedem ce se va intampla cu contractele cu STB odata cu noua administratie.
Cei de la SAERP au fost cumparati de Astra Arad, vedem ce se va intampla cu contractele cu STB odata cu noua administratie.
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
Andrei98
Deocamdată Blidar are 51% din acțiuni, ceea ce nu îi conferă putere totală. Deocamdată din ce știu vrea să continue cu ceea ce s-a făcut și până acum, mai multe se vor ști după ședința acționarilor.
Deocamdată Blidar are 51% din acțiuni, ceea ce nu îi conferă putere totală. Deocamdată din ce știu vrea să continue cu ceea ce s-a făcut și până acum, mai multe se vor ști după ședința acționarilor.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
Costin
Cum adica? 51% ii confera fix asta - putere totala.
Andrei98 wrote:
Deocamdată Blidar are 51% din acțiuni, ceea ce nu îi conferă putere totală.
Cum adica? 51% ii confera fix asta - putere totala.
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
Andrei98
Încă are nevoie de întrunirea consiliului de administrație pentru luarea unor decizii mai importante.
Încă are nevoie de întrunirea consiliului de administrație pentru luarea unor decizii mai importante.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
Utilizator anonim
Ca noutati, nu se mai trimit la RK tramvaie V3A din cele retrase de ani buni, la fel nici la modernizare. Singurele ce vor trece prin RK si upgrade sunt CH PPCurile.
De asemenea, se va incheia si programul de modernizat V3A, pare ca nu vor mai fi trimise altele inafara de cele aflate deja in lucru, activitatea URAC urmand sa se concentreze pe Bucur LF si Bucur 100% LF, proiecte ce se deblocheaza pana la finalul anului.
Ca noutati, nu se mai trimit la RK tramvaie V3A din cele retrase de ani buni, la fel nici la modernizare. Singurele ce vor trece prin RK si upgrade sunt CH PPCurile.
De asemenea, se va incheia si programul de modernizat V3A, pare ca nu vor mai fi trimise altele inafara de cele aflate deja in lucru, activitatea URAC urmand sa se concentreze pe Bucur LF si Bucur 100% LF, proiecte ce se deblocheaza pana la finalul anului.
- CiprianTRB
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
CiprianTRB
Pentru Bucur 100% LF se va mai face o licitație pentru design sau se va folosi designul de la Bucur LF-CA 2020?
Apropo, ce se mai știe de 417?
Pentru Bucur 100% LF se va mai face o licitație pentru design sau se va folosi designul de la Bucur LF-CA 2020?
Apropo, ce se mai știe de 417?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
Utilizator anonim
Bucur 100% LF e produs nou, total diferit de ce e acum.
417 e in lucru, fiind vorba de modelul actual, cu facelift si interior modernizat, ar trebui sa iasa la toamna.
Bucur 100% LF e produs nou, total diferit de ce e acum.
417 e in lucru, fiind vorba de modelul actual, cu facelift si interior modernizat, ar trebui sa iasa la toamna.
- Albert
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
Albert
Pai dacă se are in vedere și un Bucur 100% LF, atunci de ce mai consumam timp și resurse pe Bucur LF 66% LF? Eu zic ca mai bine se concentrau pe proiectul de Bucur 10% LF și făceau licitații pentru boghiuri, design și amenajare interioară, poate chiar și pentru proiectul tehnic, iar la URAC doar făceau asamblarea.
Utilizator anonim wrote:
activitatea URAC urmand sa se concentreze pe Bucur LF si Bucur 100% LF, proiecte ce se deblocheaza pana la finalul anului.
Pai dacă se are in vedere și un Bucur 100% LF, atunci de ce mai consumam timp și resurse pe Bucur LF 66% LF? Eu zic ca mai bine se concentrau pe proiectul de Bucur 10% LF și făceau licitații pentru boghiuri, design și amenajare interioară, poate chiar și pentru proiectul tehnic, iar la URAC doar făceau asamblarea.
- reiny2000
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
Utilizator anonim
251, depoul Alexandria , se va impila in curand, motorul 2 abia mai trage, angrenajele reductorului hurind cat mai pot ele de rau. Daca se intampla in 41 la ora de varf e festival
251, depoul Alexandria , se va impila in curand, motorul 2 abia mai trage, angrenajele reductorului hurind cat mai pot ele de rau. Daca se intampla in 41 la ora de varf e festival
📖 Pagination options