Topic: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor
3092 posts, 835908 views
📖 Pagination options
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
cris_m
Din cate imi arata un vatman, cel putin la Tatra, sistemul e cu apasare si eliberare...
Din cate imi arata un vatman, cel putin la Tatra, sistemul e cu apasare si eliberare...
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
Cristi N
Asta e cea mai buna varianta fiind aproape imposibil de pacalit. La cealalta varianta pe langa metoda "caramida" daca arcul e suficient de slab e posibil ca simpla greutate a piciorului sa mentina pedala apasata fara a mai fi nevoie de o actiune constienta.
Asta e cea mai buna varianta fiind aproape imposibil de pacalit. La cealalta varianta pe langa metoda "caramida" daca arcul e suficient de slab e posibil ca simpla greutate a piciorului sa mentina pedala apasata fara a mai fi nevoie de o actiune constienta.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
Nenea_titi
În momentul în care îți vine rău, dar rău din ăla de nu mai stai în picioare, nu mai ai forță,te relaxezi și eliberezi pedala. Dar acest tip de pedală e ușor de păcălit, pui un pietroi pe ea și gata, mai ales dacă la cap de linie te dor picioarele după o cursă. Nu doar în România au fost descoperite pedale astfel șuntate. Ci și în alte țări, unele cu apă caldă, televiziune în culori și wc în casă, au avut loc accidente grave,tocmai din cauza asta, motiv pentru care acest sistem a fost reproiectat.
La multe vehicule rulante, astăzi pedala trebuie apăsată la intervale regulate. Se semnalizează acustic și vizual și din acel moment ai cam 3 secunde să acționezi pedala și să o eliberezi. De multe ori, intervalul de acționare variază invers proporțional cu viteza de deplasare, adică scade după ce vehiculul trece de o anumită viteză.
În momentul în care îți vine rău, dar rău din ăla de nu mai stai în picioare, nu mai ai forță,te relaxezi și eliberezi pedala. Dar acest tip de pedală e ușor de păcălit, pui un pietroi pe ea și gata, mai ales dacă la cap de linie te dor picioarele după o cursă. Nu doar în România au fost descoperite pedale astfel șuntate. Ci și în alte țări, unele cu apă caldă, televiziune în culori și wc în casă, au avut loc accidente grave,tocmai din cauza asta, motiv pentru care acest sistem a fost reproiectat.
La multe vehicule rulante, astăzi pedala trebuie apăsată la intervale regulate. Se semnalizează acustic și vizual și din acel moment ai cam 3 secunde să acționezi pedala și să o eliberezi. De multe ori, intervalul de acționare variază invers proporțional cu viteza de deplasare, adică scade după ce vehiculul trece de o anumită viteză.
- V2A
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
V2A
Boghiul a fost reparat.
V2A wrote:
310 a fost lovit în zona boghiului 2, pe partea cu ușile și circulă cu brațul de legătură dintre boghiu și partea inferioară a tramvaiului îndoit...
Boghiul a fost reparat.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
Gabi23
#4011 a făcut o blocare pe linia 41 in această seară . Miroase "specific" fiind infranat... Este cărat acum la depou de către #224.
#4011 a făcut o blocare pe linia 41 in această seară . Miroase "specific" fiind infranat... Este cărat acum la depou de către #224.
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
Dragos31
3303 a picat azi pe linia 47, fiind împins de un V3A în urma cu cateva momente către Ghencea.
3303 a picat azi pe linia 47, fiind împins de un V3A în urma cu cateva momente către Ghencea.
- Valentin
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
Valentin
Aparent are linia schimbata fiind în 35 acum la Ghencea împins de o alta Tatra de pe 47, de asemenea e și 182 (linia 25) in fata lor la capat.
Aparent are linia schimbata fiind în 35 acum la Ghencea împins de o alta Tatra de pe 47, de asemenea e și 182 (linia 25) in fata lor la capat.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
Utilizator anonim
Pe la ora 19 era impins la Plaza catre AFI de 182, deci 35.
Pe la ora 19 era impins la Plaza catre AFI de 182, deci 35.
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
Dragos31
În acest caz înseamnă că a fost dus la Ghencea doar pentru a întoarce(deși Gara Basarab ar fi fost mai aproape). Vazand vagonul pe Bd. Ghencea, am presupus că era din linia 47.
În acest caz înseamnă că a fost dus la Ghencea doar pentru a întoarce(deși Gara Basarab ar fi fost mai aproape). Vazand vagonul pe Bd. Ghencea, am presupus că era din linia 47.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
Utilizator anonim
Asa se practica de obicei, Ghencea sau Basarab, depinde ce vagon de linie e in spate. Asa 182 a putut reveni rapid in 8/25 unde era.
Asa se practica de obicei, Ghencea sau Basarab, depinde ce vagon de linie e in spate. Asa 182 a putut reveni rapid in 8/25 unde era.
- Andi_C
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
Andi_C
Asemeni altor tramvaie din Depoul Victoria, 239 a primit si el noile faruri și stopuri.
Asemeni altor tramvaie din Depoul Victoria, 239 a primit si el noile faruri și stopuri.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
- GPS
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
GPS
261 a fost la RK, normal că a primit. Vagoane precum 239, sunt 309, 323 etc.
261 a fost la RK, normal că a primit. Vagoane precum 239, sunt 309, 323 etc.
- Andi_C
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
Andi_C
Asemeni tramvaielor de la Depoul Victoria, vagonul 129[/b:1enq7tb4], al BN, a primit noul model de faruri. Intrebarea mea este daca acesta a primit doar capacul alb al farurilor sau s-a decis schimbarea unor faruri montate de URAC in noiembrie 2018 cu niste faruri identice.
Asemeni tramvaielor de la Depoul Victoria, vagonul 129[/b:1enq7tb4], al BN, a primit noul model de faruri. Intrebarea mea este daca acesta a primit doar capacul alb al farurilor sau s-a decis schimbarea unor faruri montate de URAC in noiembrie 2018 cu niste faruri identice.
📖 Pagination options