Topic: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor
3091 posts, 834711 views
📖 Pagination options
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
bercenicity
Sa fie intr-un ceas bun. Cu retragerea Tatrelor sunt sanse sa trecem la patina de grafit system-wide?
Utilizator anonim wrote:
Cel mai notabil este ca se cumpara 220 pantografe Schunk, ce vor echipa toate V3Aurile.
Sa fie intr-un ceas bun. Cu retragerea Tatrelor sunt sanse sa trecem la patina de grafit system-wide?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
Utilizator anonim
Asta se intentioneaza de ceva ani, dar problema a tinut mai ales de lipsa fondurilor si de tramvaiele Tatra.
Asta se intentioneaza de ceva ani, dar problema a tinut mai ales de lipsa fondurilor si de tramvaiele Tatra.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
cris_m
Nu inteleg care e faza cu Tatrele si faptul ca nu au luat piese pentru maretele si preaslavitele V3A. Asta e o scuza pentru a acoperi incompetenta, rea-vointa si prostia unora si altora care iau decizii. Ce sa ne mai ascundem dupa deget.
Nu inteleg care e faza cu Tatrele si faptul ca nu au luat piese pentru maretele si preaslavitele V3A. Asta e o scuza pentru a acoperi incompetenta, rea-vointa si prostia unora si altora care iau decizii. Ce sa ne mai ascundem dupa deget.
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
bercenicity
Este vorba de trecerea la pantina de grafit. Nu are rost sa ai tramvaie cu patina de grafit si de metal in acelasi timp pentru ca cele de metal curata stratul lubrifiant de grafit, in cazul asta cele de grafit se uzeaza mai repede. Tatrele au patina de metal. Deci nu are rost sa se treaca la patina de grafit cat circula Tatrele. Iar in Tatre nu se mai baga bani nici cat sa aibe roti, daramite pantografe noi.
Este vorba de trecerea la pantina de grafit. Nu are rost sa ai tramvaie cu patina de grafit si de metal in acelasi timp pentru ca cele de metal curata stratul lubrifiant de grafit, in cazul asta cele de grafit se uzeaza mai repede. Tatrele au patina de metal. Deci nu are rost sa se treaca la patina de grafit cat circula Tatrele. Iar in Tatre nu se mai baga bani nici cat sa aibe roti, daramite pantografe noi.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
Gabi23
#068 a crăpat pe linia 41, făcând o mini-blocare, fiind împins de către #324 spre Presei.
#068 a crăpat pe linia 41, făcând o mini-blocare, fiind împins de către #324 spre Presei.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
Gabi23
Pe lângă multe alte piese electrice pentru tramvaie, s-au achiziționat și butoane noi de comandă a ușilor din exterior. Păcat că n-au venit și cu instrucțiuni de montaj!
Pe lângă multe alte piese electrice pentru tramvaie, s-au achiziționat și butoane noi de comandă a ușilor din exterior. Păcat că n-au venit și cu instrucțiuni de montaj!
212 - 45 - 26.06.2019.JPG (242.74 KB; downloaded 2960 times)
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
Andrei98
Le-ar trebui și niște instrucțiuni de montare a șuruburilor, lipire dreapta a autocolantelor și de folosire a siliconului. Prea mare bătaia asta de joc...
Le-ar trebui și niște instrucțiuni de montare a șuruburilor, lipire dreapta a autocolantelor și de folosire a siliconului. Prea mare bătaia asta de joc...
- V2A
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
V2A
Așa arată 359 după îndepărtarea reclamei la ASPA...
Așa arată 359 după îndepărtarea reclamei la ASPA...
#359 - 27 - 28.06.2019.jpg (378.86 KB; downloaded 2811 times)
- Nenea_titi
-
Posted:
-
- Nicu24
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
Nicu24
Cât să mai țină și bătrânele V3A?? Cât să mai țină și tramvaiele lui 41 la ritmul de circulație și aglomerația de pe acest traseu? O sa cada toate până la urmă că niciun lucru nu tine la nesfârșit .
Atâta timp cât nu exista un proiect maraton de revigorare al bătrânelor V3A și repararea tuturor celor defecte din depouri tot așa o să o ducem .
Oricum și calitatea RK lasă mult de dorit de o buna perioada de timp ,bătaia de joc este inadmisibilă!
Cât să mai țină și bătrânele V3A?? Cât să mai țină și tramvaiele lui 41 la ritmul de circulație și aglomerația de pe acest traseu? O sa cada toate până la urmă că niciun lucru nu tine la nesfârșit .
Atâta timp cât nu exista un proiect maraton de revigorare al bătrânelor V3A și repararea tuturor celor defecte din depouri tot așa o să o ducem .
Oricum și calitatea RK lasă mult de dorit de o buna perioada de timp ,bătaia de joc este inadmisibilă!
- Tom
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
Tom
Au început să scoată reclamele cu cățeii? Nu mai are "Duamna" bani? Văd că aia cu "linia anticorupție" mai este pe unele tramvaie, deși e mult mai veche decât cea de la ASPA.
Au început să scoată reclamele cu cățeii? Nu mai are "Duamna" bani? Văd că aia cu "linia anticorupție" mai este pe unele tramvaie, deși e mult mai veche decât cea de la ASPA.
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Mentenanţa tramvaielor STB
Andrei Andraș
A dispărut de pe cele două Tatre (3382, 3383) și de pe un V3A, momentan.
A dispărut de pe cele două Tatre (3382, 3383) și de pe un V3A, momentan.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
ByOnu
Prostie pura. Au fost adoptati deja toti cainii sau cum? O prostie ca PMB trebuie sa plateasca STB-ului reclamele...
Prostie pura. Au fost adoptati deja toti cainii sau cum? O prostie ca PMB trebuie sa plateasca STB-ului reclamele...
- Linia143
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
Linia143
#014 de pe linia 14 a picat la Hașdeu.In spate incep sa se adune alte tramvaie.
#014 de pe linia 14 a picat la Hașdeu.In spate incep sa se adune alte tramvaie.
📖 Pagination options