Topic: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor
3173 posts, 892997 views
📖 Pagination options
- Nicu24
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
Nicu24
#140 in linia 19 astăzi ,de ani de zile nu am mai văzut acest tramvai ...
#140 in linia 19 astăzi ,de ani de zile nu am mai văzut acest tramvai ...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
Utilizator anonim
E revenit de la RK de vreo luna - viewtopic.php?f=14&t=27&start=1330#p300898
E revenit de la RK de vreo luna - viewtopic.php?f=14&t=27&start=1330#p300898
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
cris_m
Si eu l-am vazut astazi la Titan, cateva secunde daca eram mai rapid, aveam si dovada foto
Si eu l-am vazut astazi la Titan, cateva secunde daca eram mai rapid, aveam si dovada foto
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- Nicu24
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- Tom
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
Tom
În afară de vandalismul din spatele vagonului, acoperișul său pare să mai aibă alte urme de trecere a timpului și mentenanță de "bună" calitate. Scuze de calitatea imaginii.
În afară de vandalismul din spatele vagonului, acoperișul său pare să mai aibă alte urme de trecere a timpului și mentenanță de "bună" calitate. Scuze de calitatea imaginii.
317.jpg (179.38 KB; downloaded 2345 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
Utilizator anonim
Utilitarul de Dudesti transporta la ora asta un purtator de LF spre URAC. Posibil de la 401, disparut recent.
Utilitarul de Dudesti transporta la ora asta un purtator de LF spre URAC. Posibil de la 401, disparut recent.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
Utilizator anonim
In cursul zilei de azi toate depourile au fost solicitate pentru a face un inventar al vagoanelor retrase din circulatie ce pot fi reparate in termen de 1-3 luni de zile pentru a face necesarul de 26 de V3A pentru depoul Militari, pentru ca pe masura repunerii in circulatie sa fie transferate. Sunt o groaza de vagoane retrase din lipsa unor piese ce pot fi achizitionate usor, sau pentru tamponari si alte defectiuni care necesita doar operatiuni in URAC.
De asemenea, din URAC, pe langa 055 si 182 care au fost deja transferate la Militari, se discuta si predarea vagoanelor 100 si 253 la Militari. 014 se intoarce la Titan, si cel mai probabil si 286 tot la Victoria.
In cursul zilei de azi toate depourile au fost solicitate pentru a face un inventar al vagoanelor retrase din circulatie ce pot fi reparate in termen de 1-3 luni de zile pentru a face necesarul de 26 de V3A pentru depoul Militari, pentru ca pe masura repunerii in circulatie sa fie transferate. Sunt o groaza de vagoane retrase din lipsa unor piese ce pot fi achizitionate usor, sau pentru tamponari si alte defectiuni care necesita doar operatiuni in URAC.
De asemenea, din URAC, pe langa 055 si 182 care au fost deja transferate la Militari, se discuta si predarea vagoanelor 100 si 253 la Militari. 014 se intoarce la Titan, si cel mai probabil si 286 tot la Victoria.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
Nenea_titi
Sunt unele mâncate de rugină și arată în așa hal, sunt practic tomberoane rulante. A trebuit să se întâmple ceva grav ca să le pună în funcțiune. Și tare mă tem că dacă le pun în funcțiune așa pe repede înainte, o să avem situații mai grave. Adică la gard e un vagon care stă de 4 ani. Poate fi pus în 3 zile în folosință? De exemplu 256 al BN a stat peste 5 ani. 318 stă de o groază de vreme. La fel 160, 049, 218...astea ultimele dăți când au circulat au făcut prăpăd pe 41 (blocaje de s-a recurs la 641 în plină zi - stau pe traseul lui 41 și cam văd situația). Cele mai bune tramvaie V3a sunt cele de faur. Care și alea sunt insuficiente, ba mai stau pe dreapta și vagoane bune (198,284, 176,139). Momentan un vagon bun mi se pare 275...nu prea e zi să nu îl văd la traseu... Deși arată deplorabil. Rateurile V3a epc sunt de tot râsul, mai mult defecte decât la traseu, în plus unicate...Consider că stb ar trebui să se concentreze pe a avea un singur tip de tramvai maxim 2. Nu 8. Sau câte sunt... Asta nu face decât să înrăutățească situația.
Sunt unele mâncate de rugină și arată în așa hal, sunt practic tomberoane rulante. A trebuit să se întâmple ceva grav ca să le pună în funcțiune. Și tare mă tem că dacă le pun în funcțiune așa pe repede înainte, o să avem situații mai grave. Adică la gard e un vagon care stă de 4 ani. Poate fi pus în 3 zile în folosință? De exemplu 256 al BN a stat peste 5 ani. 318 stă de o groază de vreme. La fel 160, 049, 218...astea ultimele dăți când au circulat au făcut prăpăd pe 41 (blocaje de s-a recurs la 641 în plină zi - stau pe traseul lui 41 și cam văd situația). Cele mai bune tramvaie V3a sunt cele de faur. Care și alea sunt insuficiente, ba mai stau pe dreapta și vagoane bune (198,284, 176,139). Momentan un vagon bun mi se pare 275...nu prea e zi să nu îl văd la traseu... Deși arată deplorabil. Rateurile V3a epc sunt de tot râsul, mai mult defecte decât la traseu, în plus unicate...Consider că stb ar trebui să se concentreze pe a avea un singur tip de tramvai maxim 2. Nu 8. Sau câte sunt... Asta nu face decât să înrăutățească situația.
- SirVlady
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
SirVlady
EPC-urile nu au fost rateuri, te asigur!
EPC-urile sunt chiar niste tramvaie bune si acum, dar faptul ca a fost serie mica de 15 vagoane (includem si Holec-urile, #205-ul, dar si cele cu caroserie de V3A-93: #358 si #359) si nu li s-a asigurat mentenanta corespunzatoare...
EPC-urile nu au fost rateuri, te asigur!
EPC-urile sunt chiar niste tramvaie bune si acum, dar faptul ca a fost serie mica de 15 vagoane (includem si Holec-urile, #205-ul, dar si cele cu caroserie de V3A-93: #358 si #359) si nu li s-a asigurat mentenanta corespunzatoare...
- Nicu24
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
Nicu24
Este in stare URAC sa repare in 3 luni vagoane V3A pentru Depoul Militari ??hai sa o vedem și pe asta ....
Ei nu au fost în stare să repare vagoane trase cu anii la gard și repara in 3 luni ??? Îmi vine sa rad sincer!
Este in stare URAC sa repare in 3 luni vagoane V3A pentru Depoul Militari ??hai sa o vedem și pe asta ....
Ei nu au fost în stare să repare vagoane trase cu anii la gard și repara in 3 luni ??? Îmi vine sa rad sincer!
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa tramvaielor STB
Nenea_titi
192,205 și 361 cauzau blocaje pe 41 de noi, pe vremea când erau papagali. Nici restul, nu mi s-au părut ok, fiabilistic, comparând cu FAUR. Singura chestie care am apreciat-o la EPC a fost faptul că erau mai silențioase la rulaj decât V3A URAC clasic, la fel erau și Faur, nu mai zic de calitatea ceva mai bună a materialelor (scaune de plastic sau fibră nu din lemn ca la V3A URAC clasic sau EP-V3A sau V3A clasic care mai mergeau pe atunci atât pe 41 cât și pe alte linii). Deja în anii 2000 când au fost scoase de pe 41 și mutate pe alte linii gen 7, 8, 44, 12, 32, deja erau tractare sau împinse spre depou, defecte, mai rar am văzut asta cu Faur, care făceau aceleași linii. Nu vorbesc aici de vandalismele puștilor retarzi. La vremea aia parcă încă mai era ceva educație în oameni. Țin minte că pe 41 mai intrau și 246,352 și 267...care au făcut blocaj frecvent al liniei... Și le vedeai împinse de la spate. Ba chiar unul din ele chiar a cauzat accident (un EPC, dar nu știu care, prin anul 2001) deoarece a rămas fără frâne. Deci foarte bune. Am spus de ce le-am apreciat. Având însă în vedere că stau pe dreapta, spune multe despre fiabilitate, dar și de capacitatea URAC generală de a menține parcul actual. Aceeași întrebare ca Domnul Nicu24 o am și eu : poate URAC să reeșapeze suficiente tramvaie? Trebuie să se ajungă la o situație critică astfel încât să se mobilizeze?
SirVlady wrote:
EPC-urile nu au fost rateuri, te asigur!
EPC-urile sunt chiar niste tramvaie bune si acum, dar faptul ca a fost serie mica de 15 vagoane (includem si Holec-urile, #205-ul, dar si cele cu caroserie de V3A-93: #358 si #359) si nu li s-a asigurat mentenanta corespunzatoare...
192,205 și 361 cauzau blocaje pe 41 de noi, pe vremea când erau papagali. Nici restul, nu mi s-au părut ok, fiabilistic, comparând cu FAUR. Singura chestie care am apreciat-o la EPC a fost faptul că erau mai silențioase la rulaj decât V3A URAC clasic, la fel erau și Faur, nu mai zic de calitatea ceva mai bună a materialelor (scaune de plastic sau fibră nu din lemn ca la V3A URAC clasic sau EP-V3A sau V3A clasic care mai mergeau pe atunci atât pe 41 cât și pe alte linii). Deja în anii 2000 când au fost scoase de pe 41 și mutate pe alte linii gen 7, 8, 44, 12, 32, deja erau tractare sau împinse spre depou, defecte, mai rar am văzut asta cu Faur, care făceau aceleași linii. Nu vorbesc aici de vandalismele puștilor retarzi. La vremea aia parcă încă mai era ceva educație în oameni. Țin minte că pe 41 mai intrau și 246,352 și 267...care au făcut blocaj frecvent al liniei... Și le vedeai împinse de la spate. Ba chiar unul din ele chiar a cauzat accident (un EPC, dar nu știu care, prin anul 2001) deoarece a rămas fără frâne. Deci foarte bune. Am spus de ce le-am apreciat. Având însă în vedere că stau pe dreapta, spune multe despre fiabilitate, dar și de capacitatea URAC generală de a menține parcul actual. Aceeași întrebare ca Domnul Nicu24 o am și eu : poate URAC să reeșapeze suficiente tramvaie? Trebuie să se ajungă la o situație critică astfel încât să se mobilizeze?
📖 Pagination options