Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: Bucur LF - prototipul #401

531 posts, 8353 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9  ... 38
 
 

📖 Pagination options
Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC 1689

Utilizator anonim wrote:
Bucur LF momentan sta, este in pregatire pentru el cat si pentru restul seriei un stand de incarcare a bandajelor boghiului purtator. Probabil o sa mai lipseasca o perioada.


35.000 km si aproximativ 9 luni de trafic - doar atit au rezistat ?!

 


Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC shoppy

Cum adica stand de "incarcare" a bandajului? Incarcare cu material?

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC Dr2005

Cred că e vorba de stand de încercare, că încărcare cu material poate să facă şi nea' Dorel în depou, nu are nevoie de stand pentru asta.

 


Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC Dominatrix

1689 wrote:
Utilizator anonim wrote:
Bucur LF momentan sta, este in pregatire pentru el cat si pentru restul seriei un stand de incarcare a bandajelor boghiului purtator. Probabil o sa mai lipseasca o perioada.


35.000 km si aproximativ 9 luni de trafic - doar atit au rezistat ?!
Haideti sa nu mai fim asa critici cu URAC'ul...Asta e ce au putut face cu fondurile mici pe care le-au avut la dispozitie si eu cred ca au facut o treaba buna cu primul vagon, care sa nu uitam ca e un prototip si primul tramvai roamesc cu boghiu low-floor (cu semi-osii, daca nu ma insel). Asa si 3001 si 3002 au fost si inca sunt niste lămâi, si probabil tot de aia au fost vopsite de la inceput in alb :lol: , dar uite ca acum restul seriei Bucur se comporta relativ bine in exploatare.

Eu sper ca asa va fi si cu Bucur LF. Sa speram ca se va rezolva si problema cu trenul de rulare care mi s-a parut destul de zgomotos. Singura problema care nu stiu cum se va rezolva este capacitatea de transport mai mica decat V3A, deci daca intra pe linia "de protocol" 41, RATB'ul ar trebui sa se gandeasca serios sa faca B&D cu cate 2 vagoane, cand vor fi mai multe de acest tip.

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC Tom

Daca ar face vagoane bidirectionale sau macar vagoane cu o singura cabina dar cu doua sensuri si sa fie cuplate cate doua pe linia metroului basesc, ar fi OK.
La vagoanele non-LF se punea problema pierderii de spatiu cu zona usilor de pe sensul opus. Daca la vagoanele fara podea joasa se punea problema asta, la LF nu se poate pune. In afara de zona cabinei vatmanului, unde nu va fi usa decat pe o parte, in capatul celalalt pot fi doua usi.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC Utilizator anonim

Bucur LF a revenit pe traseu, astazi mergea catre Dudesti dinspre linia 21 pe la Iancului.

 


Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC Goldmund

Acest tram. arata mai bine,in orice caz mult mai bine decat a avut Bucurestiul vreo data(cu toate ca inainte de Razboi,prin Bucuresti circulau vagoane belgiene destul de bune pentru acea perioada...)
am inteles eu sau exista doar un exemplar? :roll:

 


Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC rails

da, momentan exista un singur bucur lf in circulatie. dupa cum a spus andrei mai sus, urmatoarele 4 sunt in lucru.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC Utilizator anonim

Utilizator anonim wrote:
Bucur LF a revenit pe traseu, astazi mergea catre Dudesti dinspre linia 21 pe la Iancului.


Nu a mai circulat de atunci, cand se retragea mergea defect din cauza ca i s-a ars sursa de INDA montata la loc dupa intoarcerea de la Craiova, acum este din nou cu sursa de SAERP, sursa nu poate fi inlocuita definitiv pentru a se elimina sursa de INDA decat dupa ce aceasta se amortizeaza  :roll: .
Acum tramvaiul nu sta din cauza sursei ci din cauza bandajelor boghiului purtator, oricum in scurt timp revine in traseu.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC Dr2005

Poate ne lămurește cineva de ce nu s-a folosit același tip de roată la trucul purtător ca cele de la boghiurile motoare...
Dacă avea același model de roată (atenție, am zis strict roată, nu osie montată, cutie de osie sau alte elemente) se putea demonta și monta în orice depou (mai puțin Militari).

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC Utilizator anonim

Din cauza eforturilor si virbatiilor diferite de pe acest corp mijlociu respectiv truc purtator, eforturi si vibratii ce nu puteau fi suportate de roata de VxA care nu este o roata elastica.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC Dr2005

Roata de V3A este o roată elastică. Are 2 discuri de cauciuc în interior, între care se montează bandajul, ansamblul rezultat fiind strâns cu prezoane.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC Utilizator anonim

Da, roata elastica marca anii 70...care putea prelua maxim 1% din eforturile corpului central al LFului, e ca si cum nu ar fi.  :lol:

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC Dr2005

Utilizator anonim wrote:
Da, roata elastica marca anii 70...care putea prelua maxim 1% din eforturile corpului central


Cred că e ceva greşit în acel procent. Este tehnic imposibil să preia doar 1%.

 


Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9  ... 38
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2284 forum members have written 420984 posts in 5244 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use