Topic: Bucur LF - prototipul #401
537 posts, 22025 views
📖 Pagination options
- Cristy
-
Posted:
-
- Axel
-
Posted:
-
Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC
Axel
30.05.2011.
Tramvaiul Bucur LF 401 in ultimele lui zile pe linia 21 inainte de a fi mutat pe linia 34 .
Acest prototip a efectuat pana acu 70664,2 KM.
http://www.youtube.com/watch?v=e8mnxVX_aUI
30.05.2011.
Tramvaiul Bucur LF 401 in ultimele lui zile pe linia 21 inainte de a fi mutat pe linia 34 .
Acest prototip a efectuat pana acu 70664,2 KM.
http://www.youtube.com/watch?v=e8mnxVX_aUI
401-21,30.05.2011..JPG (115.51 KB; downloaded 2824 times)
401-21,30.05.2011. 1.JPG (138.75 KB; downloaded 2824 times)
401-21,30.05.2011.2.JPG (117.6 KB; downloaded 2823 times)
401-21,30.05.2011.3.JPG (127.56 KB; downloaded 2827 times)
401-21,INTERIOR.JPG (94.28 KB; downloaded 2823 times)
401-21,INTERIOR 1.JPG (111.1 KB; downloaded 2830 times)
401-21,INTERIOR 2.JPG (99.75 KB; downloaded 2825 times)
401-21,INTERIOR 3.JPG (92.78 KB; downloaded 2824 times)
MCKV 401-21, 30.05.2011..JPG (77.62 KB; downloaded 2825 times)
- Gabi
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC
Utilizator anonim
Incepand de maine este titular pe linia 34, turul de Dudesti dispare de pe 21.
Incepand de maine este titular pe linia 34, turul de Dudesti dispare de pe 21.
- cristapone
-
Posted:
-
Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC
cristapone
Am si eu o intrebare: se vor mai produce tramvaie Bucur LF ??? Dupa parerea mea acesta este un exemplu foarte bun pentru viitoarele tramvaie bucurestene. (pe langa V3A-93-CH-PPC, ar trebui sa primeasc si ele un nume mai "nontehnic")
Am si eu o intrebare: se vor mai produce tramvaie Bucur LF ??? Dupa parerea mea acesta este un exemplu foarte bun pentru viitoarele tramvaie bucurestene. (pe langa V3A-93-CH-PPC, ar trebui sa primeasc si ele un nume mai "nontehnic")
- Axel
-
Posted:
-
Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC
Axel
Deja se construiesc inca 4 in Urac si sunt aproape gata.
Deja se construiesc inca 4 in Urac si sunt aproape gata.
- cristapone
-
Posted:
-
Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC
cristapone
De-abia aştept sa le vad pe trasee . Sper sa se produca mai multe daca acestea se descurca bine .
Axel wrote:
Deja se construiesc inca 4 in Urac si sunt aproape gata.
De-abia aştept sa le vad pe trasee . Sper sa se produca mai multe daca acestea se descurca bine .
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC
Dominatrix
Cat de "bine" se descurca Bucur LF s-a vazut deja prin perioadele relativ lungi de imobilizare ale vagonului 401. Daca viitorul tramvaielor bucurestene e un tramvai cu o capacitate mai mica decat actualul V3A, atunci intr-adevar e ca in citatul din Divina Comedie: "Lasati orice speranta, voi care intrati!". Sa speram ca cele 5 vagoane bugetate pe anul acesta (406-410) vor fi realizate cu actionare in CA, fiindca din ce am inteles, prototipul 205 se descurca bine.
Cat de "bine" se descurca Bucur LF s-a vazut deja prin perioadele relativ lungi de imobilizare ale vagonului 401. Daca viitorul tramvaielor bucurestene e un tramvai cu o capacitate mai mica decat actualul V3A, atunci intr-adevar e ca in citatul din Divina Comedie: "Lasati orice speranta, voi care intrati!". Sa speram ca cele 5 vagoane bugetate pe anul acesta (406-410) vor fi realizate cu actionare in CA, fiindca din ce am inteles, prototipul 205 se descurca bine.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC
Utilizator anonim
Cele 5 vor fi in CA. Mai bine zis tot ce iese acum din urac, fie noi LF, fie modernizari sunt in CA.
Ca stationare 401 a stat din motive diverse dar nimic "fatal", pentru surse stau si V3Auri normale iar perioada lunga de stationare pentru incarcarea bandajelor boghiului purtator elastic, dar pana la urma s-a gasit tehnica si pentru aceasta lucrare.
Cele 5 vor fi in CA. Mai bine zis tot ce iese acum din urac, fie noi LF, fie modernizari sunt in CA.
Ca stationare 401 a stat din motive diverse dar nimic "fatal", pentru surse stau si V3Auri normale iar perioada lunga de stationare pentru incarcarea bandajelor boghiului purtator elastic, dar pana la urma s-a gasit tehnica si pentru aceasta lucrare.
- cristi20
-
Posted:
-
Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC
cristi20
401 va fi vopsit pana la inaugurarea pasajului, sau nu e o 'necesitate' sa fie toate 5 in aceeasi schema de culoare?
401 va fi vopsit pana la inaugurarea pasajului, sau nu e o 'necesitate' sa fie toate 5 in aceeasi schema de culoare?
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC
Dr2005
Pe lângă faptul că e o propoziţie fără predicat, sună şi ciudat rău... elastice sunt roţile, adică între bandaj şi obadă există elemente elastice (bănuiesc că la Bucur LF e vorba de discuri de cauciuc). Bandajele nu sunt deloc elastice şi nici boghiul. În plus, eşti sigur că e vorba de ,,încărcare" şi nu de ,,încErcare"? Că pentru încărcarea bandajelor e suficient să-l pui pe Dorel să topească un electrod de sudură pe ele, însă metoda asta nu prea e recomandată decât la fisuri foarte mici.
Utilizator anonim wrote:
iar perioada lunga de stationare pentru incarcarea bandajelor boghiului purtator elastic, dar pana la urma s-a gasit tehnica si pentru aceasta lucrare.
Pe lângă faptul că e o propoziţie fără predicat, sună şi ciudat rău... elastice sunt roţile, adică între bandaj şi obadă există elemente elastice (bănuiesc că la Bucur LF e vorba de discuri de cauciuc). Bandajele nu sunt deloc elastice şi nici boghiul. În plus, eşti sigur că e vorba de ,,încărcare" şi nu de ,,încErcare"? Că pentru încărcarea bandajelor e suficient să-l pui pe Dorel să topească un electrod de sudură pe ele, însă metoda asta nu prea e recomandată decât la fisuri foarte mici.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC
Utilizator anonim
Despre incarcare este vorba, pentru ca fiind o roata mai "avansata" nu s-a putut lucra cu Dorel cum zici, de la temperatura prea mare puteau fi afectate elementele de cauciuc care asigura elasticitatea.
Despre incarcare este vorba, pentru ca fiind o roata mai "avansata" nu s-a putut lucra cu Dorel cum zici, de la temperatura prea mare puteau fi afectate elementele de cauciuc care asigura elasticitatea.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC
Dr2005
Ţinând cont că roata - din ce am văzut - este roată cu şuruburi pentru prinderea bandajului, nu se putea demonta roata şi încărcat separat bandajul?
Ţinând cont că roata - din ce am văzut - este roată cu şuruburi pentru prinderea bandajului, nu se putea demonta roata şi încărcat separat bandajul?
- ByOnu
-
Posted:
-
📖 Pagination options