Topic: Bucur LF - prototipul #401
537 posts, 16959 views
📖 Pagination options
-
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC
Chev Celios
Probabil ca probele nu au mers bine pentru ca asta seara in 21 era 4046.
Probabil ca probele nu au mers bine pentru ca asta seara in 21 era 4046.
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC
ByOnu
S-au apucat de vopsirea lui #402, schema este foarte interesanta si placuta.
Am ramas surprins. Verzuiul acela oliv cu alb-cremul acela, geamurile pe negru si dunga galbena dau bine nu gluma!
Niste poze mai 'calitative' daca se poate ar fi
S-au apucat de vopsirea lui #402, schema este foarte interesanta si placuta.
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Niste poze mai 'calitative' daca se poate ar fi
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC
Utilizator anonim
Sunt aici de aproape o saptamana viewtopic.php?f=118&t=481&start=70
ByOnu wrote:
S-au apucat de vopsirea lui #402, schema este foarte interesanta si placuta.Am ramas surprins. Verzuiul acela oliv cu alb-cremul acela, geamurile pe negru si dunga galbena dau bine nu gluma!
![]()
Niste poze mai 'calitative' daca se poate ar fi
Sunt aici de aproape o saptamana viewtopic.php?f=118&t=481&start=70
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
- Chev Celios
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC
Utilizator anonim
In sfarsit, cred ca este cam prima zi dupa vreo 2 saptamani.
In sfarsit, cred ca este cam prima zi dupa vreo 2 saptamani.
-
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC
Chev Celios
Mi s-a parut mie sau a stat prea putin in depou. Azi era 4017 in locul lui 401.
Mi s-a parut mie sau a stat prea putin in depou. Azi era 4017 in locul lui 401.
- mastocitu
-
Posted:
-
Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC
mastocitu
Astazi tot 4017 era in traseu pe 21 pe la ora 15.00
Astazi tot 4017 era in traseu pe 21 pe la ora 15.00
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC
Utilizator anonim
Tramvaiul "Bucur" este tot singur pe traseu, la doi ani de la lansare
La 8 martie 2009, proaspătul tramvai "Bucur Low Floor" ("Bucur cu Podea Joasă") ieșea din Uzina de Reparații RATB și făcea senzație pe linia 21, bucurând doamnele și domnișoarele cu o plimbare gratuită.
A fost doar o prezentare a prototipului "Bucur" urmând ca din 5 septembrie acesta să intre pe traseu în mod obișnuit.
"Lucra" însă doar schimbul 1, adică până în jurul orei 11.30 bucurându-se de faptul că se afla în probe. Bucureștenii au putut atunci vedea un tramvai modern, elegant, cu multe îmbunătățiri la partea tehnică și cu o capacitate de 250 de persoane.
Acum tramvaiul își duce călătorii tot pe linia lui 21, care face legătura între Piața Sfântul Gheorghe și Pasajul Colentina, și se deosebește prin același aer inovator de celelalte tramvaie "Tatra".
Autoritățile anunțau la lansarea prototipului că dacă nu vor fi probleme în testarea tramvaiului "Bucur" va urma o serie de același tip. Alte patru tramvaie de acest tip se află acum în Uzinele RATB la stadiul de schelet metalic. Se așteptă finisarea și omologarea lor.
În urmă cu o lună, directorul RATB Adrian Criț declara că acestea vor ajunge pe liniile de tramvai în această primăvară
Cel mai probabil, spunea directorul, vor ajunge pe linia 41 însă surse din Primăria Capitalei au declarat că acestea vor rula pe liniile de pe Podul Basarab, atunci când acestea vor fi gata. În planurile primăriei este prevăzută construcția altor 15 tramvaie "Bucur" anul viitor.
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/ ... 862.html
Tramvaiul "Bucur" este tot singur pe traseu, la doi ani de la lansare
La 8 martie 2009, proaspătul tramvai "Bucur Low Floor" ("Bucur cu Podea Joasă") ieșea din Uzina de Reparații RATB și făcea senzație pe linia 21, bucurând doamnele și domnișoarele cu o plimbare gratuită.
A fost doar o prezentare a prototipului "Bucur" urmând ca din 5 septembrie acesta să intre pe traseu în mod obișnuit.
"Lucra" însă doar schimbul 1, adică până în jurul orei 11.30 bucurându-se de faptul că se afla în probe. Bucureștenii au putut atunci vedea un tramvai modern, elegant, cu multe îmbunătățiri la partea tehnică și cu o capacitate de 250 de persoane.
Acum tramvaiul își duce călătorii tot pe linia lui 21, care face legătura între Piața Sfântul Gheorghe și Pasajul Colentina, și se deosebește prin același aer inovator de celelalte tramvaie "Tatra".
Autoritățile anunțau la lansarea prototipului că dacă nu vor fi probleme în testarea tramvaiului "Bucur" va urma o serie de același tip. Alte patru tramvaie de acest tip se află acum în Uzinele RATB la stadiul de schelet metalic. Se așteptă finisarea și omologarea lor.
În urmă cu o lună, directorul RATB Adrian Criț declara că acestea vor ajunge pe liniile de tramvai în această primăvară
Cel mai probabil, spunea directorul, vor ajunge pe linia 41 însă surse din Primăria Capitalei au declarat că acestea vor rula pe liniile de pe Podul Basarab, atunci când acestea vor fi gata. În planurile primăriei este prevăzută construcția altor 15 tramvaie "Bucur" anul viitor.
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/ ... 862.html
-
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC
Chev Celios
Inseamna ca a revenit la traseu.Pentru cat timp????
Inseamna ca a revenit la traseu.Pentru cat timp????
-
- 3mil
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC
Utilizator anonim
A avut probleme cu un contactor pe tractiune.
De aici mai reiese unul din avantajele actionarii in CA cu invertoare, dispar contactorii de tractiune care fiind piese mecanice dau destule batai de cap si uneori sunt greu de depistat cand apar defecte la acestia.
A avut probleme cu un contactor pe tractiune.
De aici mai reiese unul din avantajele actionarii in CA cu invertoare, dispar contactorii de tractiune care fiind piese mecanice dau destule batai de cap si uneori sunt greu de depistat cand apar defecte la acestia.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC
Dr2005
Nu mergeau puşi nişte contactori electro-magnetici în locul celor electro-mecanici? Parcă V3A-urile pentru tracţiune multiplă aveau aşa ceva (copiaţi după cei de Tatra).
Nu mergeau puşi nişte contactori electro-magnetici în locul celor electro-mecanici? Parcă V3A-urile pentru tracţiune multiplă aveau aşa ceva (copiaţi după cei de Tatra).
-
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC
Dominatrix
Initial (anii '70) TOATE tramvaiele V3A aveau contactori electromagnetici (si prize de cuplare in fata si in spate pentru tractiunea multipla). Dar pentru ca sistemul necesita personal cat de cat calificat s-a renuntat la el treptat in anii '80. Evident, a disparut si posibilitatea tractiunii multiple, mai tarziu fiind din nou modificate unele vagoane pentru asa ceva, dar tot cu sistem de contactori mecanici. Asa au aparut V3A'urile urbane, care din ce am inteles, vatmanii cam fugeau de ele fiindca erau dificil de condus. Contactorii electromagnetici erau superiori celor mecanici, in principal datorita numarului mare de trepte si a inchiderii mai bune a contactelor electrice. Dar ca orice lucru bun, n-a rezistat, si s-a inlocuit cu "modernul" sistem cu contactori actionati prin ax cardanic...
Initial (anii '70) TOATE tramvaiele V3A aveau contactori electromagnetici (si prize de cuplare in fata si in spate pentru tractiunea multipla). Dar pentru ca sistemul necesita personal cat de cat calificat s-a renuntat la el treptat in anii '80. Evident, a disparut si posibilitatea tractiunii multiple, mai tarziu fiind din nou modificate unele vagoane pentru asa ceva, dar tot cu sistem de contactori mecanici. Asa au aparut V3A'urile urbane, care din ce am inteles, vatmanii cam fugeau de ele fiindca erau dificil de condus. Contactorii electromagnetici erau superiori celor mecanici, in principal datorita numarului mare de trepte si a inchiderii mai bune a contactelor electrice. Dar ca orice lucru bun, n-a rezistat, si s-a inlocuit cu "modernul" sistem cu contactori actionati prin ax cardanic...
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC
Dr2005
Aveau controller modificat, ce acționa 2 seturi de contactori (unul pentru primul vagon, celălalt pentru al 2lea). Contactorii erau electromagnetici, tip MTU200A (nu cei clasici de 2 x 100A), cel puțin așa scrie în manualul V3A-ului. Ei comandau închiderea sau deschiderea contactorilor SM34 de pe fiecare vagon, aceștia din urmă lucrând la 24V.
Dominatrix wrote:
vatmanii cam fugeau de ele fiindca erau dificil de condus.
Aveau controller modificat, ce acționa 2 seturi de contactori (unul pentru primul vagon, celălalt pentru al 2lea). Contactorii erau electromagnetici, tip MTU200A (nu cei clasici de 2 x 100A), cel puțin așa scrie în manualul V3A-ului. Ei comandau închiderea sau deschiderea contactorilor SM34 de pe fiecare vagon, aceștia din urmă lucrând la 24V.
📖 Pagination options