Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: Bucur LF - prototipul #401

530 posts, 7554 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 9 10 11 12 13 14 15  ... 38
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC Utilizator anonim

lucianho wrote:
Apuca anul 2011 in linia 21? A ramas doar la nivel de zvon ca va fi schimbat si introdus pe linia 11?


Cred ca cei care se ocupa de treaba asta acum sunt la masa de Craciun cu familia.
Dupa sarbatori decizii, sedinte etc  ;)

 


Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC Dominatrix

cornel001 wrote:
Am inteles ca pe anumite linii e nevoie de tramvaie cu, capacitate mare. Nu se poate adapta LF pt varianta alungita (nu cele existente/deja in constructie, ci altele ce vor fi construite ulterior) ?
Pai ar trebui sa o ia de la capat cu proiectarea, constructia, probele, omologarea etc... Adica ar dura foarte mult timp. Deci raspunsul e NU, cel putin nu cu modelul actual. Ar putea sa faca B&D cu cate 2 vagoane Bucur LF, daca vor capacitate mai mare, dar nu cred ca se va complica cineva cu asa ceva.
Pentru tramvaie mai lungi, trebuie alt model. Vom vedea "in ce directie" va merge colaborarea cu Siemens. Doamne Ajuta!

 


  • marian
  • Posted:
  •  

Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC marian

Dupa cite stiu eu am inteles ca vor sa faca 12 buc la  anul dupa care sa faca alt model de capacitate mai mare care sa fie compatibil cu linia 41.Incepind de la Bucur 1toate tipurile noi de tramvaie au fost facute pt linia lui 41si au ajuns pe orice alta linie in afara de 41.CH-PPC-urile au fost duse provizoriu pe linia 41 pina la definitivarea lui Bucur 1 apoi Bucur 2 acum spun ca il lasa pe 401 pentru linia 11 apoi celelalte le vor aduce pt 41.Totul este o vrajeala in urmatori ani tot ce este mai nou o sa mearga pe linia 34 pe pasajul Basarab.S-a vazut ce s-a intimplat cu tramvaiele din 41 in momentul in care a zis seful cel mare ca are nevoie in alta parte, nu a mai contat ca strica catenara,ca strica pantografe, ca macar un lucru care merge bine poti sa-l pui pe butuci, ca este singura linie cu care poti iesi decent din Drumul Taberei.Si apropo de linii manipulanti de pe 41 sint bucurosi ca a disparut linia 11 de la Ghencea ca citez "soseau prea multi la Ghencea cu 11 si ii aglomerau la plecarea de la capat.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC Utilizator anonim

Pe linia 34 probabil vor fi noi toate turele de Dudesti si probabil daca vor da la Militari, la RATB este reguala tramvai nou/modernizat > la depou modernizat si mi se pare si normal.
Actuala conducere a RATB doreste inlcouirea tuturor vagoanelor de pe liniile 41 si 34 dar si inlocuirea tatrelor pana in 2014. Linia 41 va fi prima din Bucuresti pe care vom vedea numai tramvaie noi. Ce se intampla acum e doar o solutie provizorie, la fel cum a fost si cand au intrat Alexandria cu cele 6 clasice in 2007. Probabil modernizarea totala cu vagoane noi pe 41 va avea loc cand va fi inchis B Noi si linia va trece la Alexandria mare parte.

Bucur LF pana acum vor fi 17 cu siguranta la inceputul lui 2012. Si va zic eu, vom vedea si pe 41 Bucur LF  :P

 


Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC Dominatrix

marian wrote:
Dupa cite stiu eu am inteles ca vor sa faca 12 buc la  anul dupa care sa faca alt model de capacitate mai mare care sa fie compatibil cu linia 41.Incepind de la Bucur 1toate tipurile noi de tramvaie au fost facute pt linia lui 41si au ajuns pe orice alta linie in afara de 41.CH-PPC-urile au fost duse provizoriu pe linia 41 pina la definitivarea lui Bucur 1 apoi Bucur 2 acum spun ca il lasa pe 401 pentru linia 11 apoi celelalte le vor aduce pt 41.
Vagoanele Bucur 1 (de fapt V2S-T) au circulat pe 41 doar de proba in 2001 - 2002. E vorba de bidirectionalele 3001 si 3002, in prezent moarte. Evident ca un asemenea tramvai n-ar face fata pe 41 datorita capacitatii mici, si de aia s-a renuntat la idee (desi initial, in anii '90, ideea era ca 41 sa fie modernizata fara bucle de intoarcere la capete, si sa se folosesca pe ea trenuri de cate 2 vagoane V2S-T. De aceea primele 2 vagoane au fost facute bidirectionale. Deja in 2003, cand s-a fabricat 3003, se renuntase la idee de mult, si oricum ar fi fost imposibil de pus in practica.
marian wrote:
Totul este o vrajeala...
Asta cam asa e. Sa vedem cat de "temporar" vor circula CH-PPC pe 41. Ca tot circula de 3 ani si in continuare sunt "vedetele" liniei. Mai nou au aparut si vagoane de Faur, cum era inainte de modernizare. HALAL PROGRES!
marian wrote:
Si apropo de linii manipulanti de pe 41 sint bucurosi ca a disparut linia 11 de la Ghencea ca citez "soseau prea multi la Ghencea cu 11 si ii aglomerau la plecarea de la capat.
"Cu cat avem mai putine linii, cu atat mai putini calatori, si mai putina bataie de cap". Politica falimentara tipic romaneasca. Pacat!

 


Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC Dominatrix

Utilizator anonim wrote:
Actuala conducere a RATB doreste inlcouirea tuturor vagoanelor de pe liniile 41 si 34 dar si inlocuirea tatrelor pana in 2014. Linia 41 va fi prima din Bucuresti pe care vom vedea numai tramvaie noi.
Asta tot aud din 2002 incoace si dupa 8 ani de la deschiderea metroului usor ne bucuram ca au bagat vagoane de Faur care circulau pe 41 si in anii '90...

Stiu ca in RATB, sunt multi oameni onesti si bine-intentionati, dar deasupra lor e primaria, iar deasupra primariei e politica. Daca in 2012 iese primar unul ca Prigoana? Iar ideea cu inlocuirea Tatrelor pana in 2014, in conditiile actuale, fara desfiintarea unei parti de infrastructura si fara un import de Second-Hand, mi se pare cam nerealist.
Utilizator anonim wrote:
Bucur LF pana acum vor fi 17 cu siguranta la inceputul lui 2012. Si va zic eu, vom vedea si pe 41 Bucur LF  :P
Cuplate sau solo? Cuplate e OK, dar daca vor fi solo inseamna ca factorii de decizie din RATB sunt sadici, iar cei care se bucura ca se va face asta cred ca sunt cam masochisti. Scuze, nu luati asta ca o jignire, nu vreau sa jignesc pe nimeni, dar chiar nu observa nimeni ca Bucur LF are capacitate mai mica decat V3A?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC Utilizator anonim

Solo vor fi Bucur LF, trenuri urbane nu cred ca vom mai vedea vreodata in Bucuresti. Desi in 2002 daca se continua cu cele 63 Bucur 1 le uneau sa le faca trenuri de cate 2.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC Dr2005

marian wrote:
Si apropo de linii manipulanti de pe 41 sint bucurosi ca a disparut linia 11 de la Ghencea ca citez "soseau prea multi la Ghencea cu 11 si ii aglomerau la plecarea de la capat.

ABSOLUT FALS! Bucla pentru 11 și 47 e total separată de cea pentru 41. Când vii dinspre Drumul Taberei, nu poți intra la linia 3 (să zicem că linia 1 e cea dinspre gardul U.M., iar 5 e cea de urcare pentru 41) și nici să ieși în linia 4 din liniile 1 și 2. La fel din linia 4... nu poți pleca spre Drumul Taberei.

Dominatrix wrote:
"Cu cat avem mai putine linii, cu atat mai putini calatori, si mai putina bataie de cap". Politica falimentara tipic romaneasca. Pacat!

Adevăr grăiești!

Utilizator anonim wrote:
Linia 41 va fi prima din Bucuresti pe care vom vedea numai tramvaie noi. Ce se intampla acum e doar o solutie provizorie, la fel cum a fost si cand au intrat Alexandria cu cele 6 clasice in 2007.

Care clasice, dacă mai rămâneau la Alexandria ar fi circulat și acum. Stai... 2 chiar au rămas și circulă (bine... #324 e momentan defect, dar va reeni, iar #280 e la RK și va reveni și el)... deci de unde provizorat? Cineva din vechea conducere era foarte atașat de Depoul Alexandria și vroia toată linia 41 acolo (o mare bătaie de joc...), ce dacă asta ar fi însemnat că primul vagon era la P-ța. Presei pe la 5:30 și în Crângași (sens Ghencea) pe la 5:45, iar ultimul din Ghencea pe la 22? Pe respectivul îl interesa doar să fie tot 41 la Alexandria, chiar dacă Bucureștii-Noi ajungea să trimită 10 ture pe 24 iar celelalte linii de la Alexandria ar fi venit din an în Paști.

Utilizator anonim wrote:
Si va zic eu, vom vedea si pe 41 Bucur LF

Logic, pentru că tot ce merge bine trebuie făcut să meargă prost. Să vedem... în 2002 parcul liniei 41 era uniform (numai V3A-93), se mergea cu viteză (chiar și 80 km/h la Lujerului și pe Turda) și se mai ,,pupa" câte un autoturism care nu știa ce e aia prioritate sau vreun pieton care trecea neregulamentar. Acum...
- parcul e împestrițat la maxim
- vatmanii de la cele 2 depouri nu se înțeleg deloc (dacă ultimul tur de Alexandria rămăne pe separator, nu se lasă împins de cel de B.N. nici să-l tai, stă juma' de oră să vină camionul să îl tragă 50 cm)
- viteza s-a redus simțitor, linia e supra-turată, graficele sunt mai lungi și cu 5 minute decât în 2002
- vagoanele sunt bușite aproape toate
Deci, ce mai lipsește de aici e chiar introducerea de vagoane cu capacitate mai mică. Probabil după Bucur LF o să urmeze Bucur 1, apoi un fel de dube pe boghiuri. Acum vreo câțiva ani, un călător spunea ,,De ce or mai ține ăștia troleele astea lungi, de tre' să fugim atâta pân'la ușa unu?" Idealul prostimii românești, care votează în funcție de câți mici bagă în burtă în ziua alegerilor e duba.

 


Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC Gabi23

Dr2005 wrote:
Logic, pentru că tot ce merge bine trebuie făcut să meargă prost. Să vedem... în 2002 parcul liniei 41 era uniform (numai V3A-93), se mergea cu viteză (chiar și 80 km/h la Lujerului și pe Turda) și se mai ,,pupa" câte un autoturism care nu știa ce e aia prioritate sau vreun pieton care trecea neregulamentar. Acum...
- parcul e împestrițat la maxim
- vatmanii de la cele 2 depouri nu se înțeleg deloc (dacă ultimul tur de Alexandria rămăne pe separator, nu se lasă împins de cel de B.N. nici să-l tai, stă juma' de oră să vină camionul să îl tragă 50 cm)
- viteza s-a redus simțitor, linia e supra-turată, graficele sunt mai lungi și cu 5 minute decât în 2002
- vagoanele sunt bușite aproape toate
Deci, ce mai lipsește de aici e chiar introducerea de vagoane cu capacitate mai mică. Probabil după Bucur LF o să urmeze Bucur 1, apoi un fel de dube pe boghiuri. Acum vreo câțiva ani, un călător spunea ,,De ce or mai ține ăștia troleele astea lungi, de tre' să fugim atâta pân'la ușa unu?" Idealul prostimii românești, care votează în funcție de câți mici bagă în burtă în ziua alegerilor e duba.


Trebuie sa recunosc ca Dr2005 cam are drepate aci  :(

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC Dr2005

Am uitat să spun că în 2002 erau controlori de trafic la fiecare capăt şi nimeni nu mergea la cursă pierdută. Acum... sunt momente când nu e controlor la niciun capăt, iar cei de Alexandria (mai ales) merg cu 20 km/h să mai piardă câte o cursă.

 


Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC Dominatrix

Dr2005, vazand ce ai scris mai sus, ma bucur ca nu esti BOTTOM, si te "zbati" pentru un transport mai bun! Felicitari! Tine-o tot asa!
Cat despre provizoratul vagoanelor pe linia 41, nu stiu de ce ne miram. Romania in general, e intr-un provizorat continuu de 20 de ani incoace.
O singura intrebare am: stie cineva care era durata unei curse complete pe 41, cu tot cu stationari, in 2002, imediat dupa modernizare?

 


  • marian
  • Posted:
  •  

Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC marian

Cred ca atunci cand am citat ce au spus manipulanti de pe 41, nu m-am exprimat prea bine,ei vorbeau de calatori care veneau cu 11, ceea ce duce la concluzia logica ca 11 era o linie folosita iar cei de la RATB daca ii interesa, puteau sa-si intrebe propri angajati daca exista calatori care folosesc aceasta linie in Ghencea.

 


Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC Gabi23

marian wrote:
... puteau sa-si intrebe propri angajati daca exista calatori care folosesc aceasta linie in Ghencea.

Pentru ca foarte multi din propii angajati foloseau 11 sa vina /plece de la serviciu din Ghencea :roll:.

 


Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC Chev Celios

Tocmai asta este problema.Daca angajati fac o cerere pentru ca o linie sa ramana pe un anumit traseu ca vad ei ca linia e mai buna pe acolo, regia le raspunde angajatilor:" Sa faca calatori reclamati si pe urma vedem."

 


Go to page:  1  ... 9 10 11 12 13 14 15  ... 38
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2275 forum members have written 420349 posts in 5239 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use