Topic: Știri și articole din presă
32 posts, 318 views
📖 Pagination options
- bb13
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019)
bb13
Aveti idee ce inseamna acest proiect? Si cu cati ani se mai intarzie reluarea circulatiei in conditii normale?
Compania Municipală Strazi, Poduri şi Pasaje Bucureşti (CMSPPB) a lansat o licitaţie de 3 milioane lei (cca 630.000 euro) pentru execuţia un parapet de siguranţă pentru pasajul denivelat suprateran de la Podul Grant din Bucureşti, potrivit unui anunţ publicat pe platforma SICAP.
https://www.news.ro/economic/o-companie ... 0919127296
Aveti idee ce inseamna acest proiect? Si cu cati ani se mai intarzie reluarea circulatiei in conditii normale?
Compania Municipală Strazi, Poduri şi Pasaje Bucureşti (CMSPPB) a lansat o licitaţie de 3 milioane lei (cca 630.000 euro) pentru execuţia un parapet de siguranţă pentru pasajul denivelat suprateran de la Podul Grant din Bucureşti, potrivit unui anunţ publicat pe platforma SICAP.
https://www.news.ro/economic/o-companie ... 0919127296
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019)
Utilizator anonim
Am clarificat, e vorba de parapetele tip H4b W2, alea traditionale, ce au o protectie suplimentara in zona cu tensiune.
Circulatia total normala pe pod se reia pana in decembrie. Sensul celalalt va fi atacat la primavara sau dupa meciuri, ca 41 sa circule normal pe ambele fire.
Am clarificat, e vorba de parapetele tip H4b W2, alea traditionale, ce au o protectie suplimentara in zona cu tensiune.
Circulatia total normala pe pod se reia pana in decembrie. Sensul celalalt va fi atacat la primavara sau dupa meciuri, ca 41 sa circule normal pe ambele fire.

road-guardrail-1-300x300.jpg (16.18 KB; downloaded 2669 times)
Untitledj.jpg (287.03 KB; downloaded 2670 times)
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019)
TibiV
Postare cu poze de acum 2-3 ore
Postare cu poze de acum 2-3 ore
Am montat dispozitivele pentru calarea liniei de tramvai Pod Grant. Acestea asigură niveleta și ecartamentul liniei, în timpul betonării
- bb13
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019 - 202x )
bb13
INCREDIBIL! se lucreaza din primavara trecuta, nu e gata nici jumatate, dar "reabilitarea se va finaliza in primavara"
Firea: "Reabilitarea Podului Grant, absolut necesara, se va finaliza in primavara."
Sursa: https://www.facebook.com/42765659729715 ... 881895200/
INCREDIBIL! se lucreaza din primavara trecuta, nu e gata nici jumatate, dar "reabilitarea se va finaliza in primavara"

Firea: "Reabilitarea Podului Grant, absolut necesara, se va finaliza in primavara."
Sursa: https://www.facebook.com/42765659729715 ... 881895200/
- burli
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019 - 202x )
burli
Podul Grant, gata în 3 luni?
”Reabilitarea Podului Grant se va finaliza în primăvară”. Anunţul a fost făcut de primarul Gabriela Firea şi înseamnă că primele lucrări de reparaţii la cel mai periculos pod din Bucureşti ar fi încheiate surprinzător într-un an, jumătate din timpul anunţat iniţial. Reporterii Click! au semnalat primii starea acestei bombe din infrastructura Capitalei.
Pe 25 septembrie 2018, reporterii Click! făceau o radiografie a ”rănilor” Podului Grant, considerat de specialiştii Primăriei Capitalei un pericol rutier, deşi, oficial, colosul a fost reparat total în urmă cu 12 ani. Plin de gropi şi crăpături, ruginit, un ”muribund” rutier, din care atârnau părţi componente, care stăteau să cadă de la înălţime pe oameni şi maşini.
Cândva, a fost o mare lucrare de infrastructură, o mândrie tehnică a oraşului, o cale rutieră deosebit de importantă. După doar câteva zile, Municipalitatea a ajuns la concluzia reporterilor Click! şi a votat intrarea în reparaţii a Podului Grant. Dar tocmai pe 9 aprilie 2019 au început lucrările care urmau să dureze doi, ani, potrivit proiectului votat de consiliu.
Contractul de proiectare şi execuţie a fost semnat între Administraţia străzilor şi Compania municipală străzi poduri şi pasaje.
Refacerea pasajului costă 52 milioane lei
Mâna dreaptă pe probleme de infrastructură a primarului Capitalei a explicat ce lucrări s-au făcut până în acest moment. ”Pe toată zona de sub pasaj a fost îndepărtată tencuiala, s-au consolidat pilonii, s-a scos calea de rulare tramvai, s-a spart placa de beton, a fost turnată una nouă, s-au montat traversele, şina, pe calea de rulare s-a frezat până la beton, s-au reparat fisurile şi s-a pus asfalt. S-a finalizat şi procedura pentru rosturi.
Pe la sfârşitul lunii ianuarie, dacă permite vremea, vom pune rosturile, apoi se poate asfalta strada şi se pot monta parapeţii. Pasajul se va finaliza în primăvară”, a declarat şi Marius Coaje, consilierul pe probleme de infrastructură al primarului Capitalei.
Va scăpa însă complet Podul Grant de renumele său? Vor fi lucrările în sfârşit făcute profesionist sau se va repeta situaţia de acum 12 ani, când podul a fost reparat, dar de fapt a fost peticit. Valoarea lucrărilor se ridică la circa 52,2 milioane lei.
https://www.click.ro/news/national/podul-grant-gata-3-luni
Podul Grant, gata în 3 luni?
”Reabilitarea Podului Grant se va finaliza în primăvară”. Anunţul a fost făcut de primarul Gabriela Firea şi înseamnă că primele lucrări de reparaţii la cel mai periculos pod din Bucureşti ar fi încheiate surprinzător într-un an, jumătate din timpul anunţat iniţial. Reporterii Click! au semnalat primii starea acestei bombe din infrastructura Capitalei.
Pe 25 septembrie 2018, reporterii Click! făceau o radiografie a ”rănilor” Podului Grant, considerat de specialiştii Primăriei Capitalei un pericol rutier, deşi, oficial, colosul a fost reparat total în urmă cu 12 ani. Plin de gropi şi crăpături, ruginit, un ”muribund” rutier, din care atârnau părţi componente, care stăteau să cadă de la înălţime pe oameni şi maşini.
Cândva, a fost o mare lucrare de infrastructură, o mândrie tehnică a oraşului, o cale rutieră deosebit de importantă. După doar câteva zile, Municipalitatea a ajuns la concluzia reporterilor Click! şi a votat intrarea în reparaţii a Podului Grant. Dar tocmai pe 9 aprilie 2019 au început lucrările care urmau să dureze doi, ani, potrivit proiectului votat de consiliu.
Contractul de proiectare şi execuţie a fost semnat între Administraţia străzilor şi Compania municipală străzi poduri şi pasaje.
Refacerea pasajului costă 52 milioane lei
Mâna dreaptă pe probleme de infrastructură a primarului Capitalei a explicat ce lucrări s-au făcut până în acest moment. ”Pe toată zona de sub pasaj a fost îndepărtată tencuiala, s-au consolidat pilonii, s-a scos calea de rulare tramvai, s-a spart placa de beton, a fost turnată una nouă, s-au montat traversele, şina, pe calea de rulare s-a frezat până la beton, s-au reparat fisurile şi s-a pus asfalt. S-a finalizat şi procedura pentru rosturi.
Pe la sfârşitul lunii ianuarie, dacă permite vremea, vom pune rosturile, apoi se poate asfalta strada şi se pot monta parapeţii. Pasajul se va finaliza în primăvară”, a declarat şi Marius Coaje, consilierul pe probleme de infrastructură al primarului Capitalei.
Va scăpa însă complet Podul Grant de renumele său? Vor fi lucrările în sfârşit făcute profesionist sau se va repeta situaţia de acum 12 ani, când podul a fost reparat, dar de fapt a fost peticit. Valoarea lucrărilor se ridică la circa 52,2 milioane lei.
https://www.click.ro/news/national/podul-grant-gata-3-luni

- burli
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019 - 202x )
burli
https://www.economica.net/seful-stb-des ... 79517.html
Şeful STB, despre tramvaiul 41: în cel mult două săptămâni se va merge pe două fire pe Podul Grant
https://www.economica.net/seful-stb-des ... 79517.html
Şeful STB, despre tramvaiul 41: în cel mult două săptămâni se va merge pe două fire pe Podul Grant
- bb13
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019 - 202x )
bb13
Săptămâna aceasta, până în weekend, se realizează testele pentru sudurile de la calea de rulare a tramvaielor și, dacă buletinele de analiză ale acestor suduri vor fi bune și vor fi semnate de către proiectant, tramvaiele liniei 41 își vor putea relua circulația normală, a declarat Coajă.
http://www.bucurestifm.ro/2020/02/11/ma ... a-normala/
Reluarea circulatiei tramvaiului pe ambele sensuri implica oare si redeschiderea ambelor benzi de circulatie si a bretelelor, sau mai ai ceva de de lucru la partea de sosea?
Asta doar daca extraterestrii sososisti de dreapta nu o vor sabota din nou pe duamna fierea. Sper sa se teama de plangerea penala si sa se abtina.
Săptămâna aceasta, până în weekend, se realizează testele pentru sudurile de la calea de rulare a tramvaielor și, dacă buletinele de analiză ale acestor suduri vor fi bune și vor fi semnate de către proiectant, tramvaiele liniei 41 își vor putea relua circulația normală, a declarat Coajă.
http://www.bucurestifm.ro/2020/02/11/ma ... a-normala/
Reluarea circulatiei tramvaiului pe ambele sensuri implica oare si redeschiderea ambelor benzi de circulatie si a bretelelor, sau mai ai ceva de de lucru la partea de sosea?
Asta doar daca extraterestrii sososisti de dreapta nu o vor sabota din nou pe duamna fierea. Sper sa se teama de plangerea penala si sa se abtina.
- burli
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019 - 202x )
burli
https://www.economica.net/linia-de-tram ... 79889.html
Linia de tramvai 41 îşi reia circulaţia normală pe Podul Grant de sâmbătă dimineaţă. Nu va merge între orele 21.30 astăzi, până mâine la ora 5
https://www.economica.net/linia-de-tram ... 79889.html
Linia de tramvai 41 îşi reia circulaţia normală pe Podul Grant de sâmbătă dimineaţă. Nu va merge între orele 21.30 astăzi, până mâine la ora 5
-
- ByOnu
-
Posted:
-
-
- orex
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019 - 202x )
orex
Astazi, 24.11.2022, a aparut, in SICAP, anuntul de participare privind atribuirea contractului ”Servicii de proiectare și execuție lucrări pentru obiectivul de investiție „Pasaj Denivelat Suprateran Pod Grant”, achizitie initiata de Administratia Strazilor Bucuresti.
Ce vrednica va vrea sa devina subordonata asta a PMB in 2023.
Astazi, 24.11.2022, a aparut, in SICAP, anuntul de participare privind atribuirea contractului ”Servicii de proiectare și execuție lucrări pentru obiectivul de investiție „Pasaj Denivelat Suprateran Pod Grant”, achizitie initiata de Administratia Strazilor Bucuresti.
În cadrul acestui contract se vor achizitiona servicii de proiectare și execuție lucrări pentru obiectivul de investiție „Pasaj Denivelat Suprateran Pod Grant”. Expertiza realizată în anul 2021 prin care se stabilește starea tehnică actuală a Podului Grant, relevă lucrările necesare pentru aducerea pasajului într-o stare tehnică bună, conform normelor în vigoare. Prin realizarea obiectivului de investiții se va asigura circulația îîn condiții de siguranță și confort pe pasajul „Pod Grant.” De asemenea, se va aduce pasajul într-o stare tehnică corespunzătoare cerințelor de rezistență și siguranță cerute de standardele în vigoare. Lucrările de intervenție sunt necesare protejării construcției existente, care în timp pot suferi degradări semnificative determinate de deficiențele constructive constatate, cauzate, în special, de infiltrații prin rosturi și hidroizolații degradate pe structurile consolidate.
Valoarea totala estimata: 57.820.005,09 RON
Durata contractului : 24 luni
Tip finantare : fonduri bugetare
Data de deschidere a ofertelor: 03.01.2023
Ce vrednica va vrea sa devina subordonata asta a PMB in 2023.

- burli
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019 - 202x )
burli
Nicuşor Dan estimează că în 2023 se va realiza o treime din lucrările de consolidare de la Podul Grant
Primarul general al Capitalei, Nicuşor Dan, a estimat că în acest an se va realiza o treime din lucrările de consolidare a Podului Grant.
Totodată, a menţionat că urmează să fie realizate sau actualizate expertizele pentru podurile şi pasajele administrate de către Primăria Capitalei. Administraţia Străzilor are în administrare 24 de poduri şi 16 pasaje – atât rutiere, cât şi pietonale.
„Pe fiecare dintre ele vom face sau vom actualiza expertiza care s-a făcut, pentru a avea o imagine de ansamblu pe investiţiile viitoare, care trebuie să fie consistente. Pe anul 2023, investiţia majoră pe care o avem pe segmentul acesta este pe Podul Grant, unde o să facem cam o treime. Deci, s-a făcut o treime şi noi avem puşi bani ca să facem încă o treime”, a declarat primarul general marţi.
În ce priveşte lucrările pentru instalarea centralei provizorii de termoficare pe amplasamentul fostei Centrale Termoelectrice Titan, el a precizat că acestea vor fi încheiate în ianuarie. El a menţionat că termenul contractual este luna februarie, chiar dacă iniţial firma S.C. Energofor S.A estima că lucrările se vor încheia în decembrie 2022.
„Termenul contractual era februarie. În momentul în care am fost pe şantier – dacă nu mă înşel, în septembrie -, erau optimişti, spuneau că termină în decembrie. Acum, termenul pe care ni l-au dat este sfârşit de ianuarie. Deci, cu mare-mare probabilitate, la sfârşitul acestei luni o să funcţioneze. Totul este instalat, se fac probele de presiune”, a precizat edilul general.
În noiembrie 2022, Nicuşor Dan anunţa că procedura pentru reluarea lucrărilor de reabilitare şi consolidare a Podului Grant a fost lansată în SEAP de Administraţia Străzilor Bucureşti (ASB). Termenul de depunere a ofertelor a expirat pe 3 ianuarie 2023.
„Acest proiect reprezintă o prioritate pentru Municipalitate, în condiţiile în care obiectivul a fost finalizat în anul 1982 şi reabilitat în urmă cu 15 ani. Lucrările ce urmează a fi executate vizează structura de rezistenţă a pasajului, reabilitarea liniei de tramvai, a căii rutiere, dar şi refacerea celor 6 bretele şi a trotuarului pietonal. Valoarea estimată a lucrărilor este de 57.820.005,09 lei, iar durata de execuţie este de 24 de luni”, preciza, atunci, edilul general.
https://www.economica.net/nicusor-dan-es ... 124.html
Nicuşor Dan estimează că în 2023 se va realiza o treime din lucrările de consolidare de la Podul Grant
Primarul general al Capitalei, Nicuşor Dan, a estimat că în acest an se va realiza o treime din lucrările de consolidare a Podului Grant.
Totodată, a menţionat că urmează să fie realizate sau actualizate expertizele pentru podurile şi pasajele administrate de către Primăria Capitalei. Administraţia Străzilor are în administrare 24 de poduri şi 16 pasaje – atât rutiere, cât şi pietonale.
„Pe fiecare dintre ele vom face sau vom actualiza expertiza care s-a făcut, pentru a avea o imagine de ansamblu pe investiţiile viitoare, care trebuie să fie consistente. Pe anul 2023, investiţia majoră pe care o avem pe segmentul acesta este pe Podul Grant, unde o să facem cam o treime. Deci, s-a făcut o treime şi noi avem puşi bani ca să facem încă o treime”, a declarat primarul general marţi.
În ce priveşte lucrările pentru instalarea centralei provizorii de termoficare pe amplasamentul fostei Centrale Termoelectrice Titan, el a precizat că acestea vor fi încheiate în ianuarie. El a menţionat că termenul contractual este luna februarie, chiar dacă iniţial firma S.C. Energofor S.A estima că lucrările se vor încheia în decembrie 2022.
„Termenul contractual era februarie. În momentul în care am fost pe şantier – dacă nu mă înşel, în septembrie -, erau optimişti, spuneau că termină în decembrie. Acum, termenul pe care ni l-au dat este sfârşit de ianuarie. Deci, cu mare-mare probabilitate, la sfârşitul acestei luni o să funcţioneze. Totul este instalat, se fac probele de presiune”, a precizat edilul general.
În noiembrie 2022, Nicuşor Dan anunţa că procedura pentru reluarea lucrărilor de reabilitare şi consolidare a Podului Grant a fost lansată în SEAP de Administraţia Străzilor Bucureşti (ASB). Termenul de depunere a ofertelor a expirat pe 3 ianuarie 2023.
„Acest proiect reprezintă o prioritate pentru Municipalitate, în condiţiile în care obiectivul a fost finalizat în anul 1982 şi reabilitat în urmă cu 15 ani. Lucrările ce urmează a fi executate vizează structura de rezistenţă a pasajului, reabilitarea liniei de tramvai, a căii rutiere, dar şi refacerea celor 6 bretele şi a trotuarului pietonal. Valoarea estimată a lucrărilor este de 57.820.005,09 lei, iar durata de execuţie este de 24 de luni”, preciza, atunci, edilul general.
https://www.economica.net/nicusor-dan-es ... 124.html
- burli
-
Posted:
-
- burli
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019 - 202x )
burli
https://www.gandul.ro/actualitate/video- ... 19941904
Marian Bârgău, directorul general al Administrației Străzilor, a declarat, luni seară, în cadrul emisiunii „Cu Gândul la București”, că Podul Grant va intra în reparații în această primăvară. Potrivit lui Marian Bârgău, Podul Grant are nevoie de reparații în proporție de 65%.
„Avem un buget anul acesta de aproximativ 274 de milioane de lei, este în creștere față de bugetul de anul trecut, când am avut undeva la 152 de milioane de lei. O mare parte din acești bani merg pe partea de investiții, aproximativ 97 de milioane de lei, 110 milioane de lei merg către zona de reparații, atât pe zona de străzi și trotuare, cât și pe zona de marcaje rutiere”, a precizat Marian Bârgău în cadrul emisiunii „Cu Gândul la București”.
Potrivit lui Marian Bârgău, în această primăvară vor începe lucrările de consolidare a Podului Grant.
„În anul 2020 au fost executate lucrări la Podul Grant de 35 la sută”
„În ceea ce privește investițiile, vom începe în această primăvară cu reabilitarea Podului Grant, urmând apoi expertizarea tehnică a tuturor celor 28 de poduri și pasaje”, a detaliat Marian Bârgău.
Directorul Administrației Străzilor București a explicat ce lucrări se vor executa la Podul Grant.
„În anul 2020 au fost executate lucrări la Podul Grant de 35 la sută, dar diferența de 65 la sută a rămas pe zona cea mai dificilă, pe zona unde interacționăm cu CFR, cu liniile de înaltă tensiune. Pe partea de sub pod nu s-au executat lucrări, acolo unde există această interacțiune cu CFR. Este destul de complicat, pentru că trebuie să ne corelăm cu ei, să întrerupem curentul”, a explicat Marian Bârgău.
Când ar putea intra în reparații podurile Ciurel, Fundeni și Timpuri Noi
Directorul Administrației Străzilor a mai spus, în cadrul emisiunii „Cu Gândul la București”, că podurile Ciurel (podul vechi), Fundeni și Timpuri Noi ar putea intra în reparații până la sfârșitul acestui an, după ce se vor face licitațiile pentru lucrări.
„Podul Ciurel vechi, și la ultima expertiză din 2017 avea o stare nesatisfăcătoare, cu risc seismic grad 4 (gradul 4 fiind cel mai grav – n.r.) și vom lansa licitația anul acesta pentru acest pod, cum avem și Podul Fundeni, care este undeva în aceeași situație, și Timpuri Noi (…) Noi, anul acesta, le-am prins pe buget, după expertizare vom actualiza cu siguranță termenii tehnico-economici, vom merge cu ei în Consiliul General, după ce vor fi votați, vom lansa licitația pentru aceste poduri și pasaje, care vor avea o stare nesatisfăcătoare”, a precizat Marian Bârgău.
Potrivit directorului Administrației Străzilor București, aceste poduri ar putea intra în reparații până la sfârșitul anului.
https://www.gandul.ro/actualitate/video- ... 19941904
Marian Bârgău, directorul general al Administrației Străzilor, a declarat, luni seară, în cadrul emisiunii „Cu Gândul la București”, că Podul Grant va intra în reparații în această primăvară. Potrivit lui Marian Bârgău, Podul Grant are nevoie de reparații în proporție de 65%.
„Avem un buget anul acesta de aproximativ 274 de milioane de lei, este în creștere față de bugetul de anul trecut, când am avut undeva la 152 de milioane de lei. O mare parte din acești bani merg pe partea de investiții, aproximativ 97 de milioane de lei, 110 milioane de lei merg către zona de reparații, atât pe zona de străzi și trotuare, cât și pe zona de marcaje rutiere”, a precizat Marian Bârgău în cadrul emisiunii „Cu Gândul la București”.
Potrivit lui Marian Bârgău, în această primăvară vor începe lucrările de consolidare a Podului Grant.
„În anul 2020 au fost executate lucrări la Podul Grant de 35 la sută”
„În ceea ce privește investițiile, vom începe în această primăvară cu reabilitarea Podului Grant, urmând apoi expertizarea tehnică a tuturor celor 28 de poduri și pasaje”, a detaliat Marian Bârgău.
Directorul Administrației Străzilor București a explicat ce lucrări se vor executa la Podul Grant.
„În anul 2020 au fost executate lucrări la Podul Grant de 35 la sută, dar diferența de 65 la sută a rămas pe zona cea mai dificilă, pe zona unde interacționăm cu CFR, cu liniile de înaltă tensiune. Pe partea de sub pod nu s-au executat lucrări, acolo unde există această interacțiune cu CFR. Este destul de complicat, pentru că trebuie să ne corelăm cu ei, să întrerupem curentul”, a explicat Marian Bârgău.
Când ar putea intra în reparații podurile Ciurel, Fundeni și Timpuri Noi
Directorul Administrației Străzilor a mai spus, în cadrul emisiunii „Cu Gândul la București”, că podurile Ciurel (podul vechi), Fundeni și Timpuri Noi ar putea intra în reparații până la sfârșitul acestui an, după ce se vor face licitațiile pentru lucrări.
„Podul Ciurel vechi, și la ultima expertiză din 2017 avea o stare nesatisfăcătoare, cu risc seismic grad 4 (gradul 4 fiind cel mai grav – n.r.) și vom lansa licitația anul acesta pentru acest pod, cum avem și Podul Fundeni, care este undeva în aceeași situație, și Timpuri Noi (…) Noi, anul acesta, le-am prins pe buget, după expertizare vom actualiza cu siguranță termenii tehnico-economici, vom merge cu ei în Consiliul General, după ce vor fi votați, vom lansa licitația pentru aceste poduri și pasaje, care vor avea o stare nesatisfăcătoare”, a precizat Marian Bârgău.
Potrivit directorului Administrației Străzilor București, aceste poduri ar putea intra în reparații până la sfârșitul anului.
- andreiiul
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019 - 202x )
andreiiul
Primăria Capitalei reia lucrările de reabilitare și consolidare la Podul Grant.
Administrația Străzilor a semnat astăzi contractul pentru consolidarea și reabilitarea Podului Grant. Acesta a fost atribuit firmei BOG`ART SRL, la o valoare de 54,3 milioane de lei și include servicii de proiectare, execuție și asistență tehnică.
🟢 Primarul General, Nicușor Dan: “Se vor executa lucrări ce vizează structura de rezistență a pasajului, reabilitarea liniei de tramvai, a căii rutiere, dar și refaicerea celor 6 bretele și a trotuarului pietonal.
🟢 Podul a fost finalizat în 1982 şi reabilitat în urmă cu 15 ani. În 2020 au fost executate lucrări de reabilitare, însă doar în proporție de 35 la sută.
🟢 Durata de execuţie este de 24 de luni de la începerea lucrărilor, din care o lună jumătate pentru elaborarea proiectului tehnic și restul pentru execuția propriu-zisă.
🟢 Perioada de garanție este de 5 ani.”
Sursa: FB/PMB
Primăria Capitalei reia lucrările de reabilitare și consolidare la Podul Grant.
Administrația Străzilor a semnat astăzi contractul pentru consolidarea și reabilitarea Podului Grant. Acesta a fost atribuit firmei BOG`ART SRL, la o valoare de 54,3 milioane de lei și include servicii de proiectare, execuție și asistență tehnică.
🟢 Primarul General, Nicușor Dan: “Se vor executa lucrări ce vizează structura de rezistență a pasajului, reabilitarea liniei de tramvai, a căii rutiere, dar și refaicerea celor 6 bretele și a trotuarului pietonal.
🟢 Podul a fost finalizat în 1982 şi reabilitat în urmă cu 15 ani. În 2020 au fost executate lucrări de reabilitare, însă doar în proporție de 35 la sută.
🟢 Durata de execuţie este de 24 de luni de la începerea lucrărilor, din care o lună jumătate pentru elaborarea proiectului tehnic și restul pentru execuția propriu-zisă.
🟢 Perioada de garanție este de 5 ani.”
Sursa: FB/PMB
📖 Pagination options