Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea a II a)

411 posts, 65894 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 30
 
 

📖 Pagination options

Re: Știri despre transportul local din București cosmindaniel

bgd70 wrote here:
De duminică, 6 august, unim liniile 205 și 361, suplimentăm mijloacele de transport pentru liniile 205, 301 și 331 și extindem aria de deservire a transportului în comun în zona centrală, pe Bd. Schitu Măgureanu – Str. Popa Tatu.

🟢 De duminică, 6 august, unim liniile 205 și 361, suplimentăm mijloacele de transport pentru liniile 205, 301 și 331 și extindem aria de deservire a transportului în comun în zona centrală, pe Bd. Schitu Măgureanu – Str. Popa Tatu.
🟢 Eliminăm astfel paralelismele, mărim rețeaua în zone neacoperite până acum și, acolo unde este cerere mare, adăugăm mijloace de transport în comun.
🟢 Astfel, noua linie 205 (formată prin unificarea liniilor 205 și 361) va deservi atât Bulevardul Schitu Măgureanu, cât și Strada Popa Tatu, unde nu funcționa până acum nicio linie de transport în comun. Aici, autobuzele vor opri și în stațiile nou-înființate „Colegiul Național Gheorghe Lazăr”, „Cișmigiu” (amplasate pe Bd. Schitu Măgureanu), „Știrbei Vodă”, „Popa Tatu”, „Berzei” (pe Strada Popa Tatu), și „Piața Victoriei” (pe Strada Buzești).


Sursa: Facebook Nicusor Dan


Poate o să spun ceva controversat, dar cu desființarea liniilor 131 și 361 o să îi lase în fundul gol pe cei care lucrează sau merg la Complex Comercial Băneasa. Lucrez într-un magazin din incinta mall-ului și nu pot sa va descriu ce bătaie este pe autobuzele de acolo la ora 22 cînd toți angajații și cîțiva clienți părăsesc mall-ul. Măcar de ar fi suplimentat linia 335...

 


  • TPB
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) TPB

Ei se bazează pe faptul că 335 are articulate și că 301 va fi suplimentat. Bine, pentru călătorii care beneficiază de gratuitate, nu ii afectează, dacă vor să schimbe liniile.
O variantă ar fi să se trimită mai multe Otokare articulate în 335, deși avem doar 30 achiziționate, din care să zicem că 5 sunt defecte zilnic. N-aș vrea să spun să se ia unele din 783 pentru că nu ar fi în regulă, așa că singura variantă e de a se reactiva / repara mult mai repede.

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) cosmindaniel

Înțeleg treaba cu 301, dar din propria experiență spun că nu se bate aproape nimeni pe 301 și nici pe 330 care are capătul la Complex Comercial Băneasa. Majoritatea oamenilor au nevoie să ajungă la Piața Presei pentru a lua 41

 


  • GPS
  • Posted:
  •  


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) Cezar210

...care te ocolește mult față de 335 până la Presei.

 


  • TPB
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) TPB

261 este ca și inexistent. Sunt doar 2 autobuze în traseu, din care unul sigur este vreun Otokar Kent C10, iar intervalele orare sunt de peste 20 de minute. Nu stă niciun bucureștean atât de mult la Băneasa pentru a-l astepta.
Eventual nu ar mai face ocolul respectiv, iar acolo unde nu ar mai merge, să fie mutată o linie regională (de exemplu, 442).

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) ANTENA

E păcat ca se renunța la indicativul 131. L-as fi modificat pe 301 in 131

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) WT_fan06

Cu ce scop? Bulversarea pasagerilor liniei 301 (neafectată de această mutare)?

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) ANTENA

Istorie? Ușor de tăiat din pix
Dar, chiar era nevoie sa scoatem aceasta linie?
De la terminal complex comercial Băneasa, acum nu mai exista acum legătura cu centru. Ok, 301, dar oprește  la 300 m mai încolo si explica-i lui nea Ion. Ca sa nu bulversam călătorii, pe sensul spre centru ar fi trebuit adus prin terminal
Ce părere aveti de bucla prin piața Unirii a lui 205? La ore de vârf va fi foarte interesant.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) GPS

131 și 335 mergeau pe același traseu până la Ștefan cel Mare. Refuz să cred că nu există alternative pentru cei care voiau să mai meargă două stații până la Romană, îmi vin în minte 301 și 331 care, da, sunt precizate și de TPBI.

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) ANTENA

Una peste alta cred ca era mai bine dacă se prelungea 131 pana in piața Unirii, prin renunțarea la 361 si poate si la fantoma 261 dacă nu ajungeau mașinile.
Pe calea Victoriei mereu autobuzele erau goale, iar pe relația Băneasa - centru, întotdeauna am preferat 131 fiind mult mai rapid.
Intre Aero Băneasa si Charles de Gaulle, 301 are si un traseu si mai lung si cu mai multe puncte nevralgice.
Nu in ultimul rând, aeroportul Băneasa s-a redeschis si cu zboruri regulate interne, iar acum nu mai avem legătură directă cu Gara de Nord.

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) WT_fan06

@ANTENA , istoria nu satisface nicio nevoie de mobilitate din prezent.

Sunt de acord că 301 trebuia s-o ia prin terminal într-o lume perfectă, dar vorbim totuși de România. Din fericire însă, ambele linii circulă la intervale onorabile încât dacă un pasager vrea spre centru, se orientează spre stația lui 301, iar dacă vrea spre sud se orientează spre stația lui 335.

Aeroportul Băneasa e bine legat de Gara de Nord prin METROU de la Aviatorilor / Ștefan cel Mare. Câți călători pleacă de la Gară spre Băneasa ca să renteze o linie de autobuz directă și cât faci pe traseu cu autobuzul vs metroul? Fii serios!

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) WAYNEN

Eu aș fi făcut altfel:
Noua linie 205 ar fi funcționat pe sensul spre ,,Străulești'' pe Bulevardul I.C. Brătianu - Piața Universității - Bulevardul Nicolae Bălcescu - Bulevardul Gheorghe Magheru - Piața Romană - Bulevardul Lascăr Catargiu - Piața Victoriei - Bulevardul Aviatorilor apoi traseul de bază.Este un traseu direct și atractiv pentru călători.Totuși,ar trebui înființate niște stații noi pe Bulevardul Aviatorilor și  Șoseaua Kiseleff.
Dacă tot se vroia implementarea transportului public pe Buievardul Schitu Măgureanu și Strada Popa Tatu,se putea înființa sau modifica o linie care vine de la Piața Unirii prin Splaiul Independenței și ajunge la gară,iar întoarcerea să aibă loc pe Strada Berzei și apoi fie pe Strada Vasile Pârvan,fie pe Strada Sfântul Constantin - Bulevardul Schitu Măgureanu.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 30
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421244 posts in 5247 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use