Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovAutobuze STB

 

Topic: ZTE Granton 12m

500 posts, 138402 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9  ... 36
 
 

📖 Pagination options
Re: ZTE Granton 12m TooLongName

L-am văzut azi pe Bd. Timișoara

IMG_20231114_155801_397.jpg (231.04 KB; downloaded 5178 times)

 


Re: ZTE Granton 12m bgd70

Pe liniile 330 si 335 vor intra primele 20 de bucati.
Primele autobuze electrice se încarcă la URAC
➡️ Primele 20 de autobuze electrice - care vor intra pe traseul liniilor 330 și 335 - se vor încărca la URAC.
”Aici, la URAC, am început, astăzi, montajul stațiilor de încărcare pentru autobuzele electrice. Primele 10 echipamente au ajuns deja și le montăm zilele acestea”, a anunțat Directorul General al STB, Daniel Istrate.
👉🏻 “Urmează, tot în această săptămână și primele teste de încărcare pentru noile autobuze electrice”, a continuat Daniel Istrate.
_____
✔️ La URAC vor fi montate în total 20 de stații de încărcare, care vor deservi cele 20 de autobuze electrice ce vor intra pe liniile 330 și 335. Traseul acestor linii realizează legătura pe axa Nord - Est a Capitalei.
➡️ Următoarea tranșă de autobuze electrice urmează să fie livrată până la începutul lunii decembrie 2023.
🔝 Autobuzele deja ajunse se află, în prezent, la furnizor, pentru montarea unor echipamente suplimentare. Urmează apoi testele de anduranță și apoi intrarea în traseu.

Sursa: Facebook STB

 


Re: ZTE Granton 12m Costin

TooLongName wrote here:
L-am văzut azi pe Bd. Timișoara



Pozele neconforme cu regulamentul au fost sterse.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: ZTE Granton 12m ADK

Nici eu nu vedeam rostul prezenței celorlalte 2 poze, atâta timp cât s-a putut realiza decent una...

Nu văd să le fi încă colantat. Presupun că numerele de parc vor fi continuarea de după hibride?

 


Re: ZTE Granton 12m joker

Numerele de parc vor fi de la 7200 la 7299

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: ZTE Granton 12m GPS

Stefan28 wrote here:
Acestea vor fi numerotate începând cu 7200, până la 7299.


PTMZ wrote here:
Sursa informației?


Deci?

 


Re: ZTE Granton 12m alexandru_minciu91

Astazi au fost aduse si restul de autobuze, le-am intalnit in jurul orei 13:30 indreptandu-se spre Depoul Bujoreni.

 


Re: ZTE Granton 12m idk_vlad

Ce repede le-au produs... :applause:

 


Re: ZTE Granton 12m Mihai Neagu

Restul de autobuze din lotul care a a venit acum câteva săptămâni la Constanța, nu?

 


Re: ZTE Granton 12m Cezar210

Nu. Acelea fuseseră deja aduse la Bujoreni.

 


Re: ZTE Granton 12m Mihai Neagu

Deci, practic avem toate cele 100?

 


Re: ZTE Granton 12m ANTENA

Cum ar zice cei de la meteo, ninsoarea ne-a luat pe nepregatite.
Adica cu infrastructura electrica, mai incet, incetisor.

Prevad ca pt chargerele fast type, vor fi lucrari mai ample de adus cabluri care sa suporte amperajele corespunzatoare
unei incarcari in 20 de min. Oare s-or fi gandit cei de la STB la un parc de fotovoltaice din care sa incarce autobuzele?
E drept ca ai avea pe timp de zi imobilizate un nr de autobuze, dar costul energiei va fi 0 (zero). De explorat  ....

 


Re: ZTE Granton 12m 1689

Panourile fotovoltaice nu sint gratis. Si - pentru a fi cu adevarat economic viabile - trebuie cuplate la baterii de stocare. Care - din ceea ce stiu - nu se preteaza la incarcarea rapida, ci doar la cea lenta.
Altfel, energia pe care o produci e injectata in SEN la un pret modic.
Durata actuala de viata a unei instalatii fotovoltaice de abia permite amortizarea investitiei si asta in foarte putine cazuri, cu atit mai putin sa fie cu adevarat profitabile.
Majoritatea traiesc cu ideea naiva ca se pun niste panouri fotovoltaice pe acoperis si gata, nu mai platesti nimic pentru energia electrica. Nici macar asta nu e adevarat pentru ca - asa cum am spus - tariful platit pentru energia produsa este mult mai mic decit pentru cel penttu energia consumata.
In plus, in cazul *TB ar fi practic imposibil sa planifice parcul astfel incit sa retraga autobuzele pentru incarcare fix cind bate soarele…

 


Re: ZTE Granton 12m shoppy

Daca ai acces la retea(deci nu vorbim de offgrid unde singura alta solutie este generatorul si poate ar fi viabile bateriile), panourile fotovoltaice sunt rentabile doar daca poti consuma ceea ce produci, daca s-ar pune panouri pe acoperisurile din URAC si legate la statiile de incarcare, cu conditia sa incarci niste autobuze ziua, atunci ar fi rentabil dpdv al costului energiei electrice, nu stiu insa cat de rentabil ar fi sa tii autobuzele apte ziua la incarcat. Mai bine STB le-ar incarca noaptea si pentru asta ar negocia un contract de cumparare a energiei doar noaptea la un pret mai bun.
Alta solutie ar fi sa ai mai mutle seturi de baterii pe care o zi sa le incarci in garaj si ziua urmatoare sa le pui pe autobuze dar din nou nu stiu daca s-ar amortiza costurile.

Daca ma gandesc mai bine toate depourile de tramvaie si garajele de troleibuze ar trebui acoperite cu panouri fotovoltaice si energia injectata in reteaua STB pentru a fi consumata de tramvaie si troleibuze, doar ca nu ii duce capul, este un zvon ca exista o firma capusa cu sediul intr-o garsoniera care nu face decat sa cumpere energie de la Electrica si sa o vanda la STB, smecherie(acelasi lucru valabil si pentru Metrorex, CFR Calatori, CFR Marfa, etc).

 


Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9  ... 36
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Autobuze STB  • 
Choose destination

Since our 2394 forum members have written 430840 posts in 5359 topics and 517 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use