Topic: ZTE Granton 12m
500 posts, 138525 views
📖 Pagination options
- petro burgener
-
Posted:
-
- Mihai Neagu
-
Posted:
-
- punmeister
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
- orex
-
Posted:
-
Re: ZTE Granton 12m
orex
Sunt ferm convins ca se inlocuiesc autobuzele turelor de dimineata cu altele, la turele de dupa-amiaza! In situata data (fara incarcare rapida) n-ar avea cum altfel sa ruleze 2 schimburi acelasi protagonist!
Sunt ferm convins ca se inlocuiesc autobuzele turelor de dimineata cu altele, la turele de dupa-amiaza! In situata data (fara incarcare rapida) n-ar avea cum altfel sa ruleze 2 schimburi acelasi protagonist!
- Andi_C
-
Posted:
-
Re: ZTE Granton 12m
Andi_C
Da, se utilizează câte un autobuz pe schimb, in cazul in care nu sunt destule autobuze, se utilizează un alt autobuz disponibil din autobază pentru celălalt schimb.
Da, se utilizează câte un autobuz pe schimb, in cazul in care nu sunt destule autobuze, se utilizează un alt autobuz disponibil din autobază pentru celălalt schimb.
- Mihai Neagu
-
Posted:
-
Re: ZTE Granton 12m
Mihai Neagu
Euro Bus Diamond este acum responsabil de toate. Pentru ca si autobuzele acum vin neasamblate, cu piese din China, iar la EBD le asambleaza. Nu e de mirare ca noile achizitii, mai noi decat cele din Bucuresti, au sigla EuroBusDiamond. (daca gresesc, corectati-ma)
shoppy wrote here:
O sa expire garantia cu ele nerodate, visul producatorului.
Euro Bus Diamond este acum responsabil de toate. Pentru ca si autobuzele acum vin neasamblate, cu piese din China, iar la EBD le asambleaza. Nu e de mirare ca noile achizitii, mai noi decat cele din Bucuresti, au sigla EuroBusDiamond. (daca gresesc, corectati-ma)
- cris_m
-
Posted:
-
Re: ZTE Granton 12m
cris_m
Ba nu, daca ai 8-9 curse poti sa mergi cu acelasi autobuz la ambele schimburi, daca ai 10 sau 11 trebuie sa te retragi la garaj. Informatia e confirmata recent de o cunostinta cu care m-am intalnit chiar intr-o zi cand era repartizat pe 311 cu un electric.
orex wrote here:
Sunt ferm convins ca se inlocuiesc autobuzele turelor de dimineata cu altele, la turele de dupa-amiaza! In situata data (fara incarcare rapida) n-ar avea cum altfel sa ruleze 2 schimburi acelasi protagonist!
Ba nu, daca ai 8-9 curse poti sa mergi cu acelasi autobuz la ambele schimburi, daca ai 10 sau 11 trebuie sa te retragi la garaj. Informatia e confirmata recent de o cunostinta cu care m-am intalnit chiar intr-o zi cand era repartizat pe 311 cu un electric.
- beauty and your feast
-
Posted:
-
Re: ZTE Granton 12m
beauty and your feast
Amuzant cum aceste autobuze sunt, pentru unii dintre voi, fie de capacitate prea mica, fie nu atat de calitative etc. Dar despre Solarisurile electrice de 12 metri din Cluj, care au la randul lor aceeasi problema in ceea ce priveste spatiul din salon, fiind semnificativ mai putin spatioase decat restul autobuzelor, nu prea aud sa se vorbeasca. In viziunea voastra, faptul ca un ZTE are capacitate mai mica il face infinit mai putin valoros decat un Solaris care are aceeasi problema. Daca ar fi fost sa avem Solaris Urbino 12 electric pe strazile din Bucuresti in locul ZTE-urilor, pariez ca nu ati fi bocit zi si noapte in legatura cu spatiul din salon, ba chiar ati fi fost mai mult decat fericiti sa le vedeti pe linii arhipline gen 335.
Inteleg ca sunteti reticenti in ceea ce priveste calitatea autobuzelor ZTE, dar nu reusiti decat sa va faceti de ras prin toate modurile in care va invartiti pe dupa deget si cu toate eufemismele gen "Autobuzele nu sunt spatioase" prin care vreti doar sa spuneti "urasc de moarte ZTE-urile". Se vede din avion ca aveti o problema cu ele, bazata exclusiv pe feeling-urile voastre proprii si personale, si ati ajuns la a cauta nod in papura acestor autobuze doar ca sa vi le justificati. Va comportati ca si copiii aceia care fac crize pentru ca parintii le-au cumparat incaltaminte care nu e de firma in loc de Nike Air Jordans. Calitatea lor doar timpul o va dovedi. Nu sunteti in masura sa evaluati voi acest lucru, cu atat mai putin cand sunteti atat de biased.
Nu sunt nici eu un fan ZTE si nu incerc sa le iau apararea, ci am vrut doar sa punctez faptul ca evaluarile voastre referitor la aceste autobuze au mai degraba la baza sentimentele voastre personale la pachet cu un elitism ce se regaseste doar in societati sarace cum este si Romania, si nu neaparat date reale referitoare la performanta. Rant over.
Amuzant cum aceste autobuze sunt, pentru unii dintre voi, fie de capacitate prea mica, fie nu atat de calitative etc. Dar despre Solarisurile electrice de 12 metri din Cluj, care au la randul lor aceeasi problema in ceea ce priveste spatiul din salon, fiind semnificativ mai putin spatioase decat restul autobuzelor, nu prea aud sa se vorbeasca. In viziunea voastra, faptul ca un ZTE are capacitate mai mica il face infinit mai putin valoros decat un Solaris care are aceeasi problema. Daca ar fi fost sa avem Solaris Urbino 12 electric pe strazile din Bucuresti in locul ZTE-urilor, pariez ca nu ati fi bocit zi si noapte in legatura cu spatiul din salon, ba chiar ati fi fost mai mult decat fericiti sa le vedeti pe linii arhipline gen 335.
Inteleg ca sunteti reticenti in ceea ce priveste calitatea autobuzelor ZTE, dar nu reusiti decat sa va faceti de ras prin toate modurile in care va invartiti pe dupa deget si cu toate eufemismele gen "Autobuzele nu sunt spatioase" prin care vreti doar sa spuneti "urasc de moarte ZTE-urile". Se vede din avion ca aveti o problema cu ele, bazata exclusiv pe feeling-urile voastre proprii si personale, si ati ajuns la a cauta nod in papura acestor autobuze doar ca sa vi le justificati. Va comportati ca si copiii aceia care fac crize pentru ca parintii le-au cumparat incaltaminte care nu e de firma in loc de Nike Air Jordans. Calitatea lor doar timpul o va dovedi. Nu sunteti in masura sa evaluati voi acest lucru, cu atat mai putin cand sunteti atat de biased.
Nu sunt nici eu un fan ZTE si nu incerc sa le iau apararea, ci am vrut doar sa punctez faptul ca evaluarile voastre referitor la aceste autobuze au mai degraba la baza sentimentele voastre personale la pachet cu un elitism ce se regaseste doar in societati sarace cum este si Romania, si nu neaparat date reale referitoare la performanta. Rant over.
- orex
-
Posted:
-
Re: ZTE Granton 12m
orex
Pe 335 nu cred ca apuci sa faci mai mult de 6 curse (tur-retur) si tre sa-l duci la ”nani, nani”! Ia intreaba-ti cunostinta.
cris_m wrote here:
Ba nu, daca ai 8-9 curse poti sa mergi cu acelasi autobuz la ambele schimburi, daca ai 10 sau 11 trebuie sa te retragi la garaj. Informatia e confirmata recent de o cunostinta cu care m-am intalnit chiar intr-o zi cand era repartizat pe 311 cu un electric.
Pe 335 nu cred ca apuci sa faci mai mult de 6 curse (tur-retur) si tre sa-l duci la ”nani, nani”! Ia intreaba-ti cunostinta.
- ticker
-
Posted:
-
Re: ZTE Granton 12m
ticker
Ce treaba are EBD cu ZTE din Bucuresti? Au venit toate pe vapor din China. Nu are EBD capacitatea sa le livreze cu viteza (graficul accelerat de livrare) ceruta de licitatia din Bucuresti.
mn_photography wrote here:shoppy wrote here:
O sa expire garantia cu ele nerodate, visul producatorului.
Euro Bus Diamond este acum responsabil de toate. Pentru ca si autobuzele acum vin neasamblate, cu piese din China, iar la EBD le asambleaza. Nu e de mirare ca noile achizitii, mai noi decat cele din Bucuresti, au sigla EuroBusDiamond. (daca gresesc, corectati-ma)
Ce treaba are EBD cu ZTE din Bucuresti? Au venit toate pe vapor din China. Nu are EBD capacitatea sa le livreze cu viteza (graficul accelerat de livrare) ceruta de licitatia din Bucuresti.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: ZTE Granton 12m
Chev Celios
Cand o sa vad si pe jantele Solarisurilor cate jumatate de kg de plumb atunci nu o sa mai zic nimic de ZTE.
EBD este importatorul ZTE in Romania.
beauty and your feast wrote here:
Amuzant cum aceste autobuze sunt, pentru unii dintre voi, fie de capacitate prea mica, fie nu atat de calitative etc. Dar despre Solarisurile electrice de 12 metri din Cluj, care au la randul lor aceeasi problema in ceea ce priveste spatiul din salon, fiind semnificativ mai putin spatioase decat restul autobuzelor, nu prea aud sa se vorbeasca. In viziunea voastra, faptul ca un ZTE are capacitate mai mica il face infinit mai putin valoros decat un Solaris care are aceeasi problema. Daca ar fi fost sa avem Solaris Urbino 12 electric pe strazile din Bucuresti in locul ZTE-urilor, pariez ca nu ati fi bocit zi si noapte in legatura cu spatiul din salon, ba chiar ati fi fost mai mult decat fericiti sa le vedeti pe linii arhipline gen 335.
Inteleg ca sunteti reticenti in ceea ce priveste calitatea autobuzelor ZTE, dar nu reusiti decat sa va faceti de ras prin toate modurile in care va invartiti pe dupa deget si cu toate eufemismele gen "Autobuzele nu sunt spatioase" prin care vreti doar sa spuneti "urasc de moarte ZTE-urile". Se vede din avion ca aveti o problema cu ele, bazata exclusiv pe feeling-urile voastre proprii si personale, si ati ajuns la a cauta nod in papura acestor autobuze doar ca sa vi le justificati. Va comportati ca si copiii aceia care fac crize pentru ca parintii le-au cumparat incaltaminte care nu e de firma in loc de Nike Air Jordans. Calitatea lor doar timpul o va dovedi. Nu sunteti in masura sa evaluati voi acest lucru, cu atat mai putin cand sunteti atat de biased.
Nu sunt nici eu un fan ZTE si nu incerc sa le iau apararea, ci am vrut doar sa punctez faptul ca evaluarile voastre referitor la aceste autobuze au mai degraba la baza sentimentele voastre personale la pachet cu un elitism ce se regaseste doar in societati sarace cum este si Romania, si nu neaparat date reale referitoare la performanta. Rant over.
Cand o sa vad si pe jantele Solarisurilor cate jumatate de kg de plumb atunci nu o sa mai zic nimic de ZTE.
EBD este importatorul ZTE in Romania.
- valy
-
Posted:
-
Re: ZTE Granton 12m
valy
Legat de capacitate, problema nu e neapărat dulapul cu baterii (la electric mai mănâncă 3 scaune față de troleibuzele noastre). Dar adevărata problemă la ZTE sunt scaunele duble pe toată lungimea autobuzului și spațiul insuficient de la mijlocul autobuzului (unde sunt scaune rabatabile...). Dacă scaunele erau dispuse ca la Otokar (cele două sunt compartimentate similar) nu cred că mai era așa o mare problemă.
Legat de capacitate, problema nu e neapărat dulapul cu baterii (la electric mai mănâncă 3 scaune față de troleibuzele noastre). Dar adevărata problemă la ZTE sunt scaunele duble pe toată lungimea autobuzului și spațiul insuficient de la mijlocul autobuzului (unde sunt scaune rabatabile...). Dacă scaunele erau dispuse ca la Otokar (cele două sunt compartimentate similar) nu cred că mai era așa o mare problemă.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: ZTE Granton 12m
shoppy
Nu ai inteles problema, nu s-a criticat capacitatea mica de dragul capacitatii ci folosirea lor pe linii nepotrivite capacitatii lor, ceea ce este oricum o idee discutabila, mai bine sa se faca un stress-test calumea decat sa fie plimbate goale, mai ales ca este tehnologie noua de la producator nou.
S-au adus multe argumente tehnice de catre persoane experimentate si culte, vad ca nu le aduci in discutie, ai putea sa le citesti, poate mai inveti ceva, nu ataca oameni, ataca idei.
Nu ai inteles problema, nu s-a criticat capacitatea mica de dragul capacitatii ci folosirea lor pe linii nepotrivite capacitatii lor, ceea ce este oricum o idee discutabila, mai bine sa se faca un stress-test calumea decat sa fie plimbate goale, mai ales ca este tehnologie noua de la producator nou.
S-au adus multe argumente tehnice de catre persoane experimentate si culte, vad ca nu le aduci in discutie, ai putea sa le citesti, poate mai inveti ceva, nu ataca oameni, ataca idei.
📖 Pagination options