Topic: ZTE Granton 12m
500 posts, 138795 views
📖 Pagination options
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: ZTE Granton 12m
Cristi N
Statiile sunt conectate la reteaua de joasa tensiune trifazata de 0.4kV, vezi conductoarele din partea de jos: maro (L1), negru (L2), gri (L3) si galben verde (N).
Avand in vedere specificul industrial al locatiei, URAC-ul este conectat la reteaua de medie tensiune de 20kV a distribuitorului, iar in incinta sunt unul sau mai multe puncte de transformare 20kV/0.4kV pentru servicii generale (din care s-au alimentat statiile de incarcare) si o substatie de tractiune pentru alimentarea liniei de contact a tramvaielor. In fundalul pozei cu statia de incarcare se vede fix un post de transformare, il dau de gol usile metalice mari care nu incep de la nivelul solului, grilele de ventilatie din partea de sus si indicatoarele de atentionare privind pericolul electric.
Cel mai probabil, odata cu restrangerea activitatii din URAC, consumul mediu a scazut considerabil fata de puterea instalata si folosita inainte de 1990. De asemenea, este foarte posibil ca puterea instalata a consumatorilor casnici din zona, alimentati din alte puncte de transformare dar din aceleasi circuite de 20kV sa fi crescut considerabil fata de momentul 1990.
Odata cu punerea in functiune a statiilor de incarcare a autobuzelor, URAC a reinceput sa se foloseasca de acea putere instalata cu mult timp in urma si astfel incarcarea circuitelor de 20kV care alimenteaza intreaga zona ajunge sa depaseasca puterea instalata. Rezultatul e ca apar deconectari ale protectiilor de supracurent.
Daca presupunerile de mai sus sunt corecte, atunci Rețele Electrice Muntenia (E-Distributie) trebuie sa isi re-ajusteze pragurile de deconectare ale protectilor de supracurent (daca mai exista rezerva) sau sa suplimenteze circuitele de 20kV din zona.
Pentru caderile de tensiune recomand sa faci reclamatii cat mai documentate pe site-ul Rețele Electrice Muntenia si daca nu se rezolva treci la ANRE mentionand numerele de inregistrare primite anterior.
Statiile sunt conectate la reteaua de joasa tensiune trifazata de 0.4kV, vezi conductoarele din partea de jos: maro (L1), negru (L2), gri (L3) si galben verde (N).
Avand in vedere specificul industrial al locatiei, URAC-ul este conectat la reteaua de medie tensiune de 20kV a distribuitorului, iar in incinta sunt unul sau mai multe puncte de transformare 20kV/0.4kV pentru servicii generale (din care s-au alimentat statiile de incarcare) si o substatie de tractiune pentru alimentarea liniei de contact a tramvaielor. In fundalul pozei cu statia de incarcare se vede fix un post de transformare, il dau de gol usile metalice mari care nu incep de la nivelul solului, grilele de ventilatie din partea de sus si indicatoarele de atentionare privind pericolul electric.
Cel mai probabil, odata cu restrangerea activitatii din URAC, consumul mediu a scazut considerabil fata de puterea instalata si folosita inainte de 1990. De asemenea, este foarte posibil ca puterea instalata a consumatorilor casnici din zona, alimentati din alte puncte de transformare dar din aceleasi circuite de 20kV sa fi crescut considerabil fata de momentul 1990.
Odata cu punerea in functiune a statiilor de incarcare a autobuzelor, URAC a reinceput sa se foloseasca de acea putere instalata cu mult timp in urma si astfel incarcarea circuitelor de 20kV care alimenteaza intreaga zona ajunge sa depaseasca puterea instalata. Rezultatul e ca apar deconectari ale protectiilor de supracurent.
Daca presupunerile de mai sus sunt corecte, atunci Rețele Electrice Muntenia (E-Distributie) trebuie sa isi re-ajusteze pragurile de deconectare ale protectilor de supracurent (daca mai exista rezerva) sau sa suplimenteze circuitele de 20kV din zona.
Pentru caderile de tensiune recomand sa faci reclamatii cat mai documentate pe site-ul Rețele Electrice Muntenia si daca nu se rezolva treci la ANRE mentionand numerele de inregistrare primite anterior.
Statie incarcare - conexiuni.jpg (522.42 KB; downloaded 3349 times)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: ZTE Granton 12m
shoppy
Nu știm cum este rețeaua din zonă, ori și industria și casnicii sunt din același LES și atunci este protecția LES-ului, ori industria și casnicii sunt alimentați din LESuri diferite dar în stație toate LESurile sunt conectate la aceeași bară atunci este protecția de trafo sau de cuplă pentru acea bară.
Sau este doar o coincidență.
Nu știm cum este rețeaua din zonă, ori și industria și casnicii sunt din același LES și atunci este protecția LES-ului, ori industria și casnicii sunt alimentați din LESuri diferite dar în stație toate LESurile sunt conectate la aceeași bară atunci este protecția de trafo sau de cuplă pentru acea bară.
Sau este doar o coincidență.
- V2A
-
Posted:
-
Re: ZTE Granton 12m
V2A
PMB intenționează să instaleze 13 stații de încărcare lentă pentru autobuzele electrice pe Bd. Basarabia 41-43 (la Arena Națională), temporar, pentru maxim 24 de luni. Acolo s-au identificat două posturi trafo disponibile, iar autobuzele vor face verificările zilnice în Dep. Vatra Luminoasă. Accesul autobuzelor și încărcarea nu vor fi permise când se desfășoară evenimente pe Arena Națională.
Proiect de hotărâre privind amplasarea temporară a 13 stații de încărcare lente pentru încărcarea autobuzelor electrice în incinta imobilului din Bd. Basarabia nr. 41 – 43, sector 2, București
PMB intenționează să instaleze 13 stații de încărcare lentă pentru autobuzele electrice pe Bd. Basarabia 41-43 (la Arena Națională), temporar, pentru maxim 24 de luni. Acolo s-au identificat două posturi trafo disponibile, iar autobuzele vor face verificările zilnice în Dep. Vatra Luminoasă. Accesul autobuzelor și încărcarea nu vor fi permise când se desfășoară evenimente pe Arena Națională.
Proiect de hotărâre privind amplasarea temporară a 13 stații de încărcare lente pentru încărcarea autobuzelor electrice în incinta imobilului din Bd. Basarabia nr. 41 – 43, sector 2, București
11922.pdf
11922.pdf (1.69 MB; downloaded 61 times)
- cris_m
-
Posted:
-
Re: ZTE Granton 12m
cris_m
Interesant ca au gasit locul langa peluza II sud. Usor-usor poate ajung in Titan, Alexandria sau Nordului acolo unde ai acces la substatii electrice de la tramvaie...
Interesant ca au gasit locul langa peluza II sud. Usor-usor poate ajung in Titan, Alexandria sau Nordului acolo unde ai acces la substatii electrice de la tramvaie...
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: ZTE Granton 12m
Cezar210
Bine că nu pun stațiile și prin arenă, eventual le bagă la un supercharge la pauza meciurilor...
Bine că nu pun stațiile și prin arenă, eventual le bagă la un supercharge la pauza meciurilor...
- Vasile52
-
Posted:
-
- punmeister
-
Posted:
-
- edi1717
-
Posted:
-
Re: ZTE Granton 12m
edi1717
Ce se mai stie de ele? Cand vor fi folosite toate 100 pe liniile anuntate? In acest moment unde sunt garate?
Ce se mai stie de ele? Cand vor fi folosite toate 100 pe liniile anuntate? In acest moment unde sunt garate?
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: ZTE Granton 12m
Dragos31
In acest moment sunt in exploatare 51 de autobuze (7200 - 7250) de la Floreasca (incarcare la URAC).
49 de unitati sunt inca in Bujoreni.
In acest moment sunt in exploatare 51 de autobuze (7200 - 7250) de la Floreasca (incarcare la URAC).
49 de unitati sunt inca in Bujoreni.
- edi1717
-
Posted:
-
- cris_m
-
Posted:
-
Re: ZTE Granton 12m
cris_m
Cand vor exista suficiente statii de incarcare lenta, precum si statii de incarcare rapida la capetele de linie.
Cand vor exista suficiente statii de incarcare lenta, precum si statii de incarcare rapida la capetele de linie.
- valy
-
Posted:
-
Re: ZTE Granton 12m
valy
Dar sunt toate inmatriculate?
Când am trecut ultima dată prin fața depoului (acum câteva săptămâni) erau unele fără plăcuțe.
Dar sunt toate inmatriculate?
Când am trecut ultima dată prin fața depoului (acum câteva săptămâni) erau unele fără plăcuțe.
- edi1717
-
Posted:
-
Re: ZTE Granton 12m
edi1717
Multumesc pentru raspunsuri!
Dragos31 wrote here:
In acest moment sunt in exploatare 51 de autobuze (7200 - 7250) de la Floreasca (incarcare la URAC).
49 de unitati sunt inca in Bujoreni.
cris_m wrote here:
Cand vor exista suficiente statii de incarcare lenta, precum si statii de incarcare rapida la capetele de linie.
Multumesc pentru raspunsuri!
- Vasile52
-
Posted:
-
Re: ZTE Granton 12m
Vasile52
Foarte aiurea inseamna ca ori o sa avem vendor lock-in la restul autobuzelor ori cate un tip de charger la fiecare achizitie.
TPBI ar trebui sa impuna o solutie open (as zice pantograf normal sau inversat) tuturor operatorilor la viitoarele achiziti, asa incat sa nu avem 20 de modele de chargere si sa fie si interoperabile intre vehicule si alti operatori.
punmeister wrote here:
Pantograf proprietary.
Foarte aiurea inseamna ca ori o sa avem vendor lock-in la restul autobuzelor ori cate un tip de charger la fiecare achizitie.
TPBI ar trebui sa impuna o solutie open (as zice pantograf normal sau inversat) tuturor operatorilor la viitoarele achiziti, asa incat sa nu avem 20 de modele de chargere si sa fie si interoperabile intre vehicule si alti operatori.
📖 Pagination options