Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovAutobuze STB

 

Topic: ZTE Granton 12m

386 posts, 92569 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 17 18 19 20 21 22 23  ... 28
 
 

📖 Pagination options
Re: ZTE Granton 12m Mat_hias

7213 a fost implicat intr-un accident, pe Soseaua Stefan cel Mare, sens Baneasa, pe linia 335.

Poza cu caracter informativ. Avand in vedere ca este vorba despre un autobuz ZTE, sper ca e in regula lasarea postarii mele aici.
IMG_4906.png (1.33 MB; downloaded 3244 times)

 


Re: ZTE Granton 12m idk_vlad

Chiar mă miram că au reușit să nu le bușească. Mi s-a dus mirarea…

Totodată, în ce s-a înfipt?

 


Re: ZTE Granton 12m Mat_hias

Intr-o masina, carui sofer nu s-a asigurat.

 


Re: ZTE Granton 12m Robert

Piesele (elementele de caroserie), din China sunt comandate?

 


Re: ZTE Granton 12m ANTENA

SirVlady wrote here:
Andi_C wrote here:
De asemenea, pe langa cele "cunoscute" ( 7200-7209, 7213-7219, 7224-7226, 7234-7236), au mai intrat in aceste zile în circulație: 7220 și 7232.

+ 7221 și 7228.


Si 7238 am vazut azi.

Am calatorit si eu azi prima oara.
Impresii:
+ silentiose in mers
+ silentioasa si inchiderea/deschiderea usilor
+ cuplu mare
- scaunele din spate, spatiul de acolo, treptele
- spatiul dintre scaune este in general inegal
- scaunele din stanga/dreapta nu sunt aliniate si de aici si spatii inegale pt calatori
- geam in spate
- suspensiile
- aerotermele arata foarte cheap
- scaunele very cheap
- bord sofer, paravan sofer

 


Re: ZTE Granton 12m punmeister

Si ca alt minus mirosul extrem de ingrozitor din salon, zici ca e Obor redux.

 


Re: ZTE Granton 12m idk_vlad

Mie personal, au început să-mi placă. Nici mie nu îmi plăceau la început, dar acum parcă m-am obișnuit cu ele. Sunt fix ce ne trebuie nouă, plastice tari, care se pot cumpăra din Obor, materiale ieftine în general, etc. După ce expiră garanția, liber la improvizații din partea URAC!

Totodată, cu privire la cel implicat în accident, mi-ar fi părut de 10 000 de ori mai rău dacă cel bușit era un eCitaro/Urbino Electric. Așa, cu astea, meh, se repară repede…

@punmeister am mers cu 7208 pe 330 de la Liviu Rebreanu până la Giuseppe Verdi (deci vreo 20 de stații). Pe lângă faptul că mirosul este înfiorător, chiar și după ce-am făcut duș tot miroseam a plastic ieftin  :lol:

 


Re: ZTE Granton 12m ANTENA

Si eu am sesizat un miros pe cursa de intoarcere.
Am mers din Baneasa pana la Iancului si inapoi.
Parea ca e un fel de plastic incins.
Ma gandeam ca e de la incalzire, de la aeroterme.
La dus a fost ok, chiar cam frig in masina, cred ca soferul economisea bateria.

 


Re: ZTE Granton 12m cosmindaniel

Gradul de încărcare în noul ZTE Granton 12 #7239 la plecare din stația Complex Comercial Băneasa la ora 19:18.

Specific faptul că jumătate din oameni care așteptau autobuzul nu au avut loc să urce și am fost nevoit să stau în picioare pe ultima treaptă destinată scaunelor din spate din cauza lipsei totale de spațiu în restul autobuzului.

Personal, îmi este teamă de cît de aglomerate vor fi în continuare la ora 10 cînd o mare parte din angajații mall-ului pleacă spre casă.
IMG_2234.jpeg (1.56 MB; downloaded 2428 times)

 


Re: ZTE Granton 12m idk_vlad

Păcat că se tot insistă pe achiziția de autobuze/troleibuze de 12 metri… Dacă se luau de toate de 18 metri, articulate, ar fi fost două beneficii:

1. Se evita aglomerarea din fotografia de mai sus
2. Nu mai aveam chinezării din astea no-name în capitală, pentru că ei nu produc articulate.

 


Re: ZTE Granton 12m Andrei98

Foarte multi uita ca in orasul asta cea mai mare problema este lipsa vehiculelor de mare capacitate, avem 30 autobuze articulate amarate si nici pe alea nu le folosim. Daca am avea macar capacitatea de transport nu ar mai aparea atatea probleme cu vehiculele supraaglomerate care pierd timp in statii din aceasta cauza.

 


Re: ZTE Granton 12m Nenea_titi

Am mers astăzi din nou cu ele pe 335. Mai mult de data asta și pe zi.
- Senzație de ieftin la tot pasul scârțâie toate plasticele.
- Planșa de bord zici că e DAC modernizat. Butoanele de transmisie zici că sunt de la lift.
- Ușile foarte lente.
- Suspensie zgomotoasă.
- Este silențios până la un punct, apoi axa spate sună ca la troleibuzele DAC. Nu așa tare dar același timbru. Pe traseul dintre Piața scânteii și Miorița a luat ceva viteză și se auzea destul de tare axa spate. După cum sună, pare a fi DANA-SPICER. Motorul sigur e TM4.
- Scaune foarte incomode. Cel puțin pentru unul de talia mea (nu sunt mic sau slab, sunt chiar înalt și solid)
- interior cu furca, înghesuit și făcut pentru pitici sau slăbănogi.
- La coborâre șoferul zicea la telefon că mai face o cursă apoi merge la încărcat și că îi este relativ teamă că rămâne în drum pe întoarcere. Interesant azi dimineață erau doar electrice pe 335. 330 părea și diesel și electric.

Per total general, mi se par inclusiv sub Karsan sau SOR sau Otokar. Senzație de ieftin și AliExpress sau TEMU. Vedem cum se vor păstra în timp, cum își pune timpul amprenta.

 


Re: ZTE Granton 12m cris_m

330 are doar 6 din 8 ture cu ZTE pe timp de weekend...

 


Re: ZTE Granton 12m idk_vlad

Oricum, sunt mai spaţioase decât BYD-urile K9UB.

 


Go to page:  1  ... 17 18 19 20 21 22 23  ... 28
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Autobuze STB  • 
Choose destination

Since our 2275 forum members have written 420348 posts in 5238 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use