Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovAutobuze STB

 

Topic: ZTE Granton 12m

463 posts, 121298 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 15 16 17 18 19 20 21  ... 34
 
 

📖 Pagination options
Re: ZTE Granton 12m Gabi23

Cred că ar trebui mai mult echilibru și mai puțină gargară. Așa am avut la fiecare achiziție de vehicule noi și în 2006, 2018 sau 2020, și uite că vehiculele respective circulă, fie că sunt Mercedes sau Otokar.  ;)    

Ieri erau la traseu și circulau fără probleme deosebite pe traseul liniei 330. Unele le-am suprins când efectuau acces / retragere.
7200 - RET - 16.12.2023.jpg (456.95 KB; downloaded 3189 times)
7202 - 330 - 16.12.2023.jpg (448.95 KB; downloaded 3189 times)
7203 - 330 - 16.12.2023.JPG (399.29 KB; downloaded 3189 times)
7204 - ACC - 16.12.2023.JPG (422.15 KB; downloaded 3189 times)
7204 - 330 - 16.1.2023.JPG (425.69 KB; downloaded 3189 times)
7205 - 330 - 16.12.2023.jpg (391.29 KB; downloaded 3189 times)
7208 - RET - 16.12.2023.jpg (438.52 KB; downloaded 3189 times)
7214 - 330 - 16.12.2023.JPG (383.82 KB; downloaded 3189 times)
7224 - 330 - 16.12.2023.JPG (381.14 KB; downloaded 3189 times)

 


Re: ZTE Granton 12m idk_vlad

De ce nu mai circulă în 335? Au circulat doar o zi, și apoi nimic.

 


Re: ZTE Granton 12m Andi_C

Au circulat miercuri, joi și vineri. În weekend probabil că nu se complică să schimbe tura la depou.

 


Re: ZTE Granton 12m ANTENA

Astazi aavem:
335: 7214, 7234,7236,7209
330: 7235,7203,7208

Deci, concluzia este ca momentan nu se introduc mai multe masiini.
Initial era vorba de 6 / 330 si 14 / 335
E clar ca e nevoie de statiile rapide, dar acelea nu se instaleaza asa usor., trebuia demarata mai demult treaba

 


Re: ZTE Granton 12m Nenea_titi

Trebuie branșament special, trebuie autorizație, trebuie contract cu Enel, aviz de la urbanism, etc.

Cât despre 330, e linie ce merge făcută tramvai direct.

 


Re: ZTE Granton 12m Andrei98

ANTENA wrote here:
Astazi aavem:
335: 7214, 7234,7236,7209
330: 7235,7203,7208

Deci, concluzia este ca momentan nu se introduc mai multe masiini.
Initial era vorba de 6 / 330 si 14 / 335
E clar ca e nevoie de statiile rapide, dar acelea nu se instaleaza asa usor., trebuia demarata mai demult treaba

Sunt 20 autobuze care pot fi folosite acum dar fiecare trebuie băgat la încărcat după 2-3 curse, deci șoferul intră cu el la încărcat și apoi iese cu altul. Acele 20 autobuze sunt insuficiente pentru a acoperi mai multe ture în condițiile actuale fără stații rapide de încărcare.

 


Re: ZTE Granton 12m PTMZ

Nenea_titi wrote here:
Cât despre 330, e linie ce merge făcută tramvai direct.

Ce tramvai direct? Unde ai tu linie de tramvai pe Șoseaua București-Ploiești, Strada Baba Novac, Șoseaua Câmpia Libertății sau pe Strada Brățării să-l poți face tramvai direct?

Unde mai pui că nici măcar pe traseul vechi nu mergea, că lipsește macazul necesar la Dristorului ca să poată face stânga.

Despre stațiile rapide, din declarațiile directorului STB, rezultă că vor fi achiziționate separat:
"Noi acum suntem în procedură, schimbăm lista de investiţii despre cum să achiziţionăm şi staţii rapide pe care găsim soluţii să le montăm la capete de linii ori acolo unde sunt imperios necesare", a declarat Daniel Istrate, directorul STB. Cele 100 de autobuze electrice costă 300 de milioane de lei.

Sursa: Observator

 


Re: ZTE Granton 12m shoppy

@Gabi23 Hai ca nu este fum fara foc, si la Otokar am avut suspiciuni si s-au adeverit, bine, pana la urma le-au dat de cap, dar la Citaro hibride a fost liniste si au si mers fara probleme.

Cat dureaza sa faci 3 ture si cate ture ar trebui sa faca pe zi?

 


Re: ZTE Granton 12m Nenea_titi

@PTMZ

Atâta au mutat linia asta că dracu mai știe pe unde merge. Eu am rămas setat că face stânga la Dristor și merge de acolo paralel cu 19 și 23. Nu am mai mers pe acolo de ceva vreme.
Referitor la tramvai pe DN 1, nu văd curând așa ceva, ne gândim că pe acolo este culoar aerian. Poate doar cu tramvaie pe supercapacitori ca la Luxemburg dar și așa, nu văd curând. Ceea ce înseamnă alte costuri, alte bălării. Nu vreau să aud că Băneasa nu mai are trafic aerian, este culoar de aterizare. Poate ne trezim ca în Munchen în 1960, cu C131 Convair. Acolo a fost vina stării tehnice a avionului dar trăim în România.

 


Re: ZTE Granton 12m Costin

Subiectul Baneasa are deja topic dedicat pe forum, si Asociatia i-a acordat niste atentie acum cateva luni, continuati acolo va rog.

 


Re: ZTE Granton 12m ByOnu

PTMZ wrote here:
Nenea_titi wrote here:
Cât despre 330, e linie ce merge făcută tramvai direct.

Ce tramvai direct? Unde ai tu linie de tramvai pe Șoseaua București-Ploiești, Strada Baba Novac, Șoseaua Câmpia Libertății sau pe Strada Brățării să-l poți face tramvai direct?


Sunt, totusi, de acord ca este o linie pe care o poti face cu niste extinderi de retea ... extinderi necesare.

 


Re: ZTE Granton 12m ANTENA

Vad ca acum la schimbul 2 nu mai sunt electrice pe 335.
Poate ca s-au descarcat prea repede si nu o fi apucat schimbul 1 sa faca 9..10 ore in traseu?

PS: stie cineva daca s-au initiat demersurile pt statii rapide? avize, proiect, licitatie lucrari etc ?
      Cert e ca la Complex Baneasa s-ar preta sa avem una, de unde s-ar alimenta si 330 si 335.

 


Re: ZTE Granton 12m deprodio

Eu m-am uitat pe site pe la ora 11 și nu mai era niciunul...probabil că merg doar 2-3 curse apoi se retrag🙄

 


Re: ZTE Granton 12m Andrei98

Exact asta am mentionat mai sus, nu stiu de ce va mai mirati. Autonomia aia declarata nu o pot duce nici macar goale.

 


Go to page:  1  ... 15 16 17 18 19 20 21  ... 34
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Autobuze STB  • 
Choose destination

Since our 2340 forum members have written 426217 posts in 5298 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use