Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovAutobuze STB

 

Topic: ZTE Granton 12m

391 posts, 95806 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 11 12 13 14 15 16 17  ... 28
 
 

📖 Pagination options
Re: ZTE Granton 12m idk_vlad

Am cumpărat autobuze electrice cu scopul de a diminua poluarea. Ei bine, pe 330, restul turelor (în afara celor cu ZTE) sunt cu Citaro E3/E4. Nici urmă de Otokar. Oare ce efect au autobuzele asupra calității aerului, dacă circulă și E3-uri pe lângă (Euro 3 vorbind tehnic, că în realitate unele au ajuns non-euro, zici că-s DAC-uri)?

 


Re: ZTE Granton 12m Cezar210

Acum pe 304, conform aplicației InfoTB.
Screenshot_20231211_184748_Chrome.jpg (129.45 KB; downloaded 2420 times)

 


Re: ZTE Granton 12m Nenea_titi

A rămas " fără baterie"? Sper că nu îi ia șoferului din salariu, și sper că e doar un caz izolat...altfel ne vom trezi că fie nu pornește aerul condiționat fie căldura că rămâne fără curent la baterie. Mai bine zice că s-a defectat, sună mai puțin penibil. Părerea mea: erau mai bune pe linii de genul 106, 222, 223, 185, 143 decât pe liniile importante. Apoi, vorba lui Vlad, la ce bun că ai luat electrice dacă tot cu E3 ajunse la nivel de DAC 112 asiguri necesarul.  Măcar de erau Otokar sau Hybrid.

@reiny2000

URAC e maestru la cârpeli, te aștepți oricând să vezi boghiu de V3A la Imperio sau roată cu sistem trilex și stea de centrare la Citaro Hybrid.

Revenind, sper că sunt cazuri izolate, din ciclul "se mai întâmplă" și că momentan nu sunt niște mașini prea bine cunoscute de șoferi. Sperăm că vom avea și niște stații rapide...

 



Re: ZTE Granton 12m LucaCDK

7215   rămas fără baterie & Mercedes Citaro O530 Facelift 4920   pe linia 330
~10.12.2023
IMG_20231211_095045_169.jpg (146.57 KB; downloaded 2142 times)

 


Re: ZTE Granton 12m LucaCDK

7217 părăsind capătul de linie Complex Comercial Băneasa retrăgându-se la Autobaza Floreasca după ce a deservit linia 330
7217 retrăgându-se la Floreasca
1702234714635.jpg (1.58 MB; downloaded 2082 times)

 


Re: ZTE Granton 12m idk_vlad

De ce scrie că se retrage la Autobaza Floreasca, când în realitate se retrage la URAC?

 


Re: ZTE Granton 12m Gabi23

Fluxul de retragere îl efectuează la Floreasca.

 


Re: ZTE Granton 12m survola

Am mers astăzi dimineață cu 7234, pe linia 330.
Căldura mergea frumos în cabina de călători, în rest nimic deosebit de semnalat față de cele de mai sus.

 


Re: ZTE Granton 12m idk_vlad

Conform Info STB, 7270 este la Terminalul Străuleşti pe linia 304 de astă-seară. Are cineva idee de ce?

 


Re: ZTE Granton 12m mineagu

Cezar210 wrote here:
Acum pe 304, conform aplicației InfoTB.


Cred că a rămas blocat pe Info TB. Si acum la această oră, e tot 7270 la Străulești in 304 dar nu se mișcă.
IMG_20231212_093043.jpg (1.92 MB; downloaded 1817 times)

 


Re: ZTE Granton 12m shoppy

Cum sa ramana fara baterie?, nu vede soferul cata baterie mai are?, nu li s-a spus sa se retraga cand bateria scade sub x %?, si daca ramane fara baterie atunci ce se intampla, vine si il remorcheaza?

 


Re: ZTE Granton 12m joker

Cand un ZTE ramane fara baterie da,vine de le tractare si te tracteaza pana la cea mai apropiata statie de incarcare. Momentan pana vin restu de statii de incarcare lenta si alea rapide mai dureaza. La euro 3/4 e diferit,in caz de nu mai porneste masina(probleme electromotor/baterii/alternator) vine tractarea si iti da curent,in caz de tot nu porneste,te tracteaza pana in autobaza.

 


Re: ZTE Granton 12m shoppy

Acum inteleg, daca ne referim la autobuz diesel se explica, cand vine depanarea capota deschisa = da-mi curent sa pornesc motorul / capota inchisa = trage-ma la autobaza ca problema este mai grava.
La electrica insa nu se aplica ca nu poate depanarea sa-i dea curent sa-i incarce bateria, tot ce poate sa-i faca este sa-l remorcheze.

 


Go to page:  1  ... 11 12 13 14 15 16 17  ... 28
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Autobuze STB  • 
Choose destination

Since our 2284 forum members have written 420984 posts in 5244 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use