Infrastructura rutieră din RomâniaLucrări la autostrăzi și drumuri expresA2 (București - Fetești - Constanța) și A4 (Vama Veche - Constanța - Tulcea - Brăila)

 

Topic: A4 (Vama Veche - Agigea - Constanta - Tulcea - Braila)

125 posts, 42855 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8 9
 
 

📖 Pagination options

Re: Centura Constantza DanCld

Acest pod nu are legatura cu centura Constanta ci este unul intra-portuar, pentru evitarea utilizarii podului de pe drumul european pentru traficul local.

Ideea e ca minunatul canal inaugurat de tovar'su in ultimii ani de domnie a venit "la pachet" cu taierea a numeroase drumuri locale si judetene precum si a unui drum national. In total s-au construit atunci 4 poduri rutiere (Cernavoda dinspre autostrada - dupa revolutie a aparut inca un pod spre oras, Basarabi, Medgidia si Agigea - exclud de la numaratoare podurile de pe "derivatia" spre Navodari), prea putine pentru traficul in crestere, in special in zona Constantei.

 


  • Tavi
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Centura Constantza Tavi

Eu interpretasem o fraza din articol in sensul acesta dar uitandu-ma mai cu atentie la o harta am constatat si eu contrariul  :lol:
Propun sa pastram topicul pentru Centura Constanta ... in caz ca se va realiza

 


  • Mrs
  • Posted:
  •  

Re: Centura Constantza Mrs

:o  :o  :o  Se lucreaza la Centura  :shock:  :shock:  :shock:
Referitor la autostrada, nu am vazut nimic nou... :?  :?

 


Re: Centura Constantza DanCld

Acolo se lucreaza de cel putin un an, exista cateva seturi de poze la skyscrapercity in sectiunea romaneasca. Nu par sa fie gata insa lucrari majore sau vizibile.

 


  • darknight
  • Posted:
  •  

Re: Centura Constanta darknight

Stie cineva cat este taxa la bariera la Cernavoda si taxa pentru intrare in Mamaia>>>>>>>>>>>.?//

 


  • Tavi
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Centura Constanta Tavi

11 lei la Cernavoda - asta e sigur ca am platit-o eu in w/e

 


  • Mrs
  • Posted:
  •  

Re: Centura Constanta Mrs

Soseaua de coasta, pe punctul de a obtine a treia finantare europeana
Un proiect controversat primeste unda verde de la Ministerul Mediului

Soseaua de coasta sau „Riviera To­mis”, unul dintre cele mai vechi, dar si controversate proiecte ale mu­­nicipalitatii constantene, ace­lasi despre care primarul Radu Ma­zare a vorbit in ultimele sale doua cam­pa­nii electorale, a fost adus, din nou, in actualitate. Proiectul a fost inclus in Pla­nul Integrat de Dezvoltare a Polului Na­tio­nal de Crestere Zona Metropolitana Constanta.

Consilierul coordonator al Zonei Me­tro­politane Constanta, Adrian Cra­ciun, a anuntat ca proiectul soselei de coasta va fi depus, anul viitor, in vederea ob­ti­nerii unei noi finantari europene in­trucat autoritatile locale au reusit sa trea­ca proba de foc: au obtinut avizul de prin­cipiu de la Ministerul Mediului.
Soseaua de coasta a mai obtinut doua fi­nan­tari europene, de 7, respectiv 10 mi­li­oane de eu­ro, care au fost insa pierdute deoarece proiectul nu a reusit sa obtina, in timp util, avizul de mediu. Si de aceas­ta data, pana in momentul in care va fi pro­pusa spre finantare, soseaua de coas­ta trebuie sa mai obtina unda verde de la Agentia Nationala de Protectia Me­diu­lui de la Ga­lati. In plus, Administratia Bazinala de Apa Dobrogea Litoral tre­bu­ie sa renunte la proprietatea unor tere­nuri situate pe malul marii pe care ur­meaza sa treaca riviera, lucru destul de complicat tinand cont ca institutia este condusa tot de un membru PD-L, co­leg de partid cu fos­tul ministru al Me­diului, Sulfina Bar­bu, care s-a opus in mai multe ran­duri realizarii pro­iec­tului. Adrian Craciun a mai spus ca, de cand este tergiversat proiectul, de mai bine de sase ani, mai multe avize obti­nu­te initial au expirat, asa ca pro­ce­du­ra tre­buie reluata. In plus, potrivit au­to­ri­ta­tilor locale de la Constanta, pro­iectul ri­vi­erei a fost refacut si, de aceasta data, urmeaza sa fie realizat in doua eta­pe: doua tron­soane distincte a caror va­loa­re in­su­mea­za aproximativ 19 mili­oane de eu­ro, dublu fata de proiectul apro­bat ini­tial, in urma cu patru ani. INVESTITII»
FONDURI UESoseaua de coasta, pe punctul de a obtine a treia finantare europeana
de Liliana Popa | 4 August 2010 | 0 comentarii

Voteaza Contacteaza autorul Trimite unui prieten

      Un proiect controversat primeste unda verde de la Ministerul Mediului

Soseaua de coasta sau „Riviera To­mis”, unul dintre cele mai vechi, dar si controversate proiecte ale mu­­nicipalitatii constantene, ace­lasi despre care primarul Radu Ma­zare a vorbit in ultimele sale doua cam­pa­nii electorale, a fost adus, din nou, in actualitate. Proiectul a fost inclus in Pla­nul Integrat de Dezvoltare a Polului Na­tio­nal de Crestere Zona Metropolitana Constanta.

Consilierul coordonator al Zonei Me­tro­politane Constanta, Adrian Cra­ciun, a anuntat ca proiectul soselei de coasta va fi depus, anul viitor, in vederea ob­ti­nerii unei noi finantari europene in­trucat autoritatile locale au reusit sa trea­ca proba de foc: au obtinut avizul de prin­cipiu de la Ministerul Mediului.

Din aceeasi categorie» 125 de milioane de lei fonduri europene pentru burse doctorale
» ADR Vest are in derulare noi contracte de finantare, de 7,6 milioane de euro
» Angajatii Volksbank, instruiti profesional in cadrul unui proiect de 8,2 mil. lei, cofinantat de FSE
» 437 de milioane de lei pentru contracararea exploziei somajului
» Proiecte de succes cu finantari europene pentru resurse umane
Soseaua de coasta a mai obtinut doua fi­nan­tari europene, de 7, respectiv 10 mi­li­oane de eu­ro, care au fost insa pierdute deoarece proiectul nu a reusit sa obtina, in timp util, avizul de mediu. Si de aceas­ta data, pana in momentul in care va fi pro­pusa spre finantare, soseaua de coas­ta trebuie sa mai obtina unda verde de la Agentia Nationala de Protectia Me­diu­lui de la Ga­lati. In plus, Administratia Bazinala de Apa Dobrogea Litoral tre­bu­ie sa renunte la proprietatea unor tere­nuri situate pe malul marii pe care ur­meaza sa treaca riviera, lucru destul de complicat tinand cont ca institutia este condusa tot de un membru PD-L, co­leg de partid cu fos­tul ministru al Me­diului, Sulfina Bar­bu, care s-a opus in mai multe ran­duri realizarii pro­iec­tului. Adrian Craciun a mai spus ca, de cand este tergiversat proiectul, de mai bine de sase ani, mai multe avize obti­nu­te initial au expirat, asa ca pro­ce­du­ra tre­buie reluata. In plus, potrivit au­to­ri­ta­tilor locale de la Constanta, pro­iectul ri­vi­erei a fost refacut si, de aceasta data, urmeaza sa fie realizat in doua eta­pe: doua tron­soane distincte a caror va­loa­re in­su­mea­za aproximativ 19 mili­oane de eu­ro, dublu fata de proiectul apro­bat ini­tial, in urma cu patru ani.

Un pas inainte, doi inapoi

In ultima sedinta de consiliu local, alesii au aprobat studiul de fezabilitate si indicatorii tehnico-economici pentru obiectul de investitii „Riviera Tomis”.

„Du­pa lungi chinuri ne-a fost aprobat la mi­nister planul integrat de dezvoltare, de­pus de Zona Metropolitana, prin care sa luam bani eu­­ro­peni. In acest plan de dez­voltare intra, pe langa zona ve­che a ora­­sului si sta­­tiu­nea Mamaia, si so­seaua de coas­ta”, a de­clarat pri­marul Cons­tantei, Radu Ma­zare. Po­tri­vit pro­iectului, sosea­ua de coasta ur­mea­za  sa aiba si o portiune suspendata peste gol­ful din zona Pescarie. In rest, Riviera se va suprapune, pe portiuni insemnate, cu drumul tehnologic pe care au­to­ri­ta­tile de mediu il folosesc pentru rea­bi­li­tarea falezelor aflate, in prezent, in stare de­plorabila dar pentru reabilitarea ca­rora Ministerul Mediului a primit o finantare nerambursabila de 100 de mi­li­oane de euro. Autoritatile locale spera ca „Riviera Tomis” sa fie finantata prin Pro­gramul Operational Sectorial de Me­diu. In toam­na anului trecut, Primaria Cons­tanta a scos la licitatie contractul privind pro­iec­tarea, in faza de studiu de fezabilitate, a soselei de coasta, a carei valoare se ridica la 1.368.529 lei. Mu­ni­ci­pa­litatea cons­tan­­tea­na a facut acest de­mers desi, in urma cu numai ca­teva zile, Senatul respinsese pro­iec­tul soselei de coas­ta. Dupa acest epi­sod, proiectul s-a in­tors la Camera De­putatilor, care este for decizional si care mai aprobase so­sea­ua de coasta pe 30 septembrie 2008. Atunci, proiectul a fost blocat, dupa apro­ximativ o luna, de presedintele Tra­ian Basescu, care a re­fu­zat promulgarea actului normativ si l-a re­trimis in Par­la­ment. In urma cu ca­te­va luni, si pre­fec­tul Constantei, Clau­diu Palaz, si-a de­­clarat sustinerea pro­iec­tului cons­trui­rii soselei de coasta si a promis ca va in­ter­veni pentru ob­ti­nerea auto­ri­za­tiilor ne­cesare de­ma­rarii pro­iec­tului.
€


http://www.financiarul.com/articol_4870 ... peana.html

 


  • Mrs
  • Posted:
  •  

Re: Centura Constanta Mrs

some b..shit:


Din 2011, vom călători mai repede spre mare


Promisiune Ministrul Transporturilor, Radu Berceanu, nemulţumit de lucrările pe tronsonul Medgidia - Constanţa: sunt "puţin rămase în urmă"



De anul viitor, românii vor putea ajunge mai repede pe litoral, fie că vor călători cu autoturismul, fie cu trenul. Ministrul Transporturilor, Radu Berceanu, a declarat duminică, la Constanţa, după ceremonia prilejuită de Ziua Marinei, că autostrada Cernavodă-Constanţa va fi finalizată până la sfârşitul anului 2011. Şoferii vor putea circula pe acest tronson pe un singur fir, probabil din iunie 2011, când vor fi încheiate şi lucrările la calea ferată Bucureşti-Constanţa.

"Noi putem să terminăm cele trei porţiuni de autostradă care ne mai despart, adică Cernavodă - Medgidia, Medgidia - Constanţa şi Centura ocolitoare a Constanţei măcar la nivelul la care să se poată circula poate pe un singur fir", a spus Berceanu. El a mai menţionat că lucrările la tronsonul Medgidia - Constanţa sunt "puţin rămase în urmă" şi că intenţionează să efectueze mai multe vizite, poate împreună cu premierul Emil Boc, pentru impulsionarea lucrărilor.

Traseul autostrăzii, schimbat pe 5 km, din cauza unei "pădurici"

Ministrul Berceanu a mărturisit că şi-a pierdut orice răbdare din cauza unei "pădurici" aflate pe tronsonul autostrăzii şi din cauza căreia până la urmă a fost schimbat traseul acesteia pe 5 km, ceea ce a dus la întârzieri ale lucrărilor.

"Din cele trei consorţii care lucrează, două dintre ele stau foarte bine, din păcate este puţin mai oarecum rămas în urmă cel de la mijloc. Am fost de mai multe ori, o să mai merg, probabil o să vin împreună cu premierul să mai accelerăm lucrurile acolo. Şi ei şi-au luat tot felul de angajamente. Nu este numai vina lor, am avut o porţiune pe care s-au descoperit nu ştiu ce vestigii arheologice, care ne-a făcut până la urmă să ne pierdem orice răbdare şi să schimbăm traseul autostrăzii pe vreo 5 kilometri, care sigur că a întârziat aceste chestiuni. Avem o pădurice care e în Natura 2000 şi de care nu ne putem atinge, dar care în mijloc are o unitate militară. De un an şi ceva facem tot felul de încercări de a găsi o formulă să rezolvăm situaţia", a spus Berceanu.



http://www.gandul.info/financiar/din-20 ... re-6898848



bai doby, sfarsitul lui 2011 nu inseamna ca din 2011... :shock:
iar un fir nu inseamna autostrada  :shock:


rroooomaniiiiiaaaa!!€

 


Re: Centura Constanta Dominatrix

Titlul articolului de mai sus este foarte bun. Observati ca nu se specifica spre ce mare vom calatori mai repede din 2011. Poate e vorba de Marea Egee, de Marea Adriatica, de Marea Mediterana, sau poate chiar de Marea Neagra, dar pe partea cu Nisipurile de Aur, nu cea cu Constanta.

Berceanu a reusit cele mai mari contraperformante in Ministerul Transporturilor, aducand viteza medie de deplasare a trenurilor la nivelul secolului 19 si sa puna salariatii ministerului sa numere autovehiculule care se deplaseaza pe drumurile publice, pentru a "stabili prioritatile in amenajarea infrastructurii", adica pentru a stii pentru ce sectoare de drum sa comande studii de fezabilitate si consultanta, contracte ce vor fi evident adjudecate tot de firmele, pardon marile consortii, "agreate" de minister. Ce daca se termina banii dupa aia, si ramanem numai cu desene frumoase pe hartie? Subordonatii sai nu au fost in stare sa faca niste proiecte de infrastuctura pentru atragerea fondurilor UE, de care s-a mai vorbit pe aici. Astia sunt ministrii romani. Sa traim bine!

 


Re: Centura Constanta Goldmund

Dominatrix,
din moment ce nu ma intereseaza politica din Romania,nu am "favoriti",eu judec omul dupa ce lasa in urma lui,iar Berceanu parea un om plictisit si de....viata.In aceasta functie trebuie un "european"care stie clar ce vrea,de ce e nevoie in tara si cunoaste bine ce si dece se intampla in UE!Dar ca un Berceanu ar fi de vina pentru starea unei situatii pe care eu personal,o cunosc de cel putin 40 de ani...,e cam mult pt. un singur Ministru al Transporturilor.E adevarat,SI Berceanu este vinovat. Cert este:
in 1990,am circulat cu masina intre granita Nadlac-Bucuresti.Am facut 16 ore,pentru ca am mers pe ulitzele pline de gauri,gropi ale Romaniei cu 80km/h.Normal ar fi fost sa merg cu 20/40km/h....
Anul acesta am facut pe aceeasi portiune in timpul saptamanii,tot 16 ore,din cauza aglomeratiei...iar cand m-am intors,duminca,am facut 8 ore,am observat ca soseaua este in regula,sute de poduri largite,totul ok.S-au investit enorm de multi bani in aceste sosele,care dupa cum am spus,pana in anul 1990 se gaseau intr-o situiatie unica pt.intreaga Europa!Tot in acelasi an,1990,am mers din Bucuresti la Constanta cu trenul.
Trenul respectiv a facut vreo 4 ore si ceva,cu toate ca era un "rapid".M-a zdruncinat detul ca sa nu uit,calea ferata fiind intr-o stare f. proasta(cel putin asa parea),vagonul clasa 1 mirosea urat,scaunele vechi si stricate,wc-urile la fel!Garile mi-au aparut ca dintr-o alta epoca,incepand cu Gara de Nord....Eram deja obisnuit cu Germania....Trebuie macar sa recunoastem ca nici inainte de 1990 infrastructura nu arata prea bine,in nici un caz la standardul Europei de atunci!Ca intre timp nu s-a facut mare lucru,e adevarat.(la nivel rutier,totusi am aratat diferenta uriasa intre soselelor de azi si starea lor la 1990-doar am circulat si stiu!-e adevarat,nu s-au construit autostrazi)De aceea eu nu m-as opri la un ministru care a fost pana ieri....

PS
e adevarat ca in ultimii 20 de ani infrastructura feroviara a fost cenusareasa infrastructurii la finantare,din motive pe care eu nu le pricep

 


Re: Centura Constanta Dominatrix

Despre "paduricea" Bou-rceanului din mesajul lui Mrs de mai sus:
Traseul autostrăzii, schimbat pe 5 km, din cauza unei "pădurici"

Ministrul Berceanu a mărturisit că și-a pierdut orice răbdare din cauza unei "pădurici" aflate pe tronsonul autostrăzii și din cauza căreia până la urmă a fost schimbat traseul acesteia pe 5 km, ceea ce a dus la întârzieri ale lucrărilor.
Cred ca si romanii "si-au pierdut orice rabdare" din cauza padurii de uscaturi care conduce tara din '45 incoace. Dar ce sa faci?

@Goldmund: In legatura cu CFR'ul, ti-am raspuns in topicul de aici.

Ce mai aflam despre Centura Constanta...

Există mari nereguli în proiectarea și execuția șoselei de centură a Constanței

Șeful ISC, Gigi Chiru, recomandă constructorului să înlocuiască proiectantul

O echipă a Inspectoratului de Stat în Construcții, condusă de chiar șeful instituției, Gigi Chiru, s-a deplasat pe șantierul de construc-ție a șoselei de centură a Con-stanței pentru a verifica lucrările.

"Am constatat multiple disfuncționalități la nivel de comunicare între proiectant, constructor și executantul lucrării. De asemenea, am descoperit o serie de neconformități generate de refuzul proiectantului de a transmite în timp util unele modificări de proiect și asumarea prin înscrisuri a acestora. Mai sunt și alte aspecte privind cali-tatea unor produse folosite, acestea urmând a fi supuse unor probe de laborator. Recomand constructorului să procedeze ori la înlocuirea proiectantului ori la normalizarea dialogului cu acesta. Situația actuală influențează foarte mult calitatea unei lucrări de asemenea impor- tanță", ne-a declarat Gigi Chiru.

În urma controlului, inspectorii ISC au constatat că proiectul este incomplet, nu sunt precizate fazele determinante, lipsește studiul geotehnic, nu sunt precizate clauzele de calitate în contractul de proiectare, proiectul de execuție nu este încadrat în condițiile avizului CTE la lucrările finanțate de la bugetul de stat.

"Voi continua să urmăresc îndeaproape lucrările la șoseaua de Centură a Constanței, această lucrare fiind una dintre cele mai importante și mai costisitoare investiții ce se realizează în județul nostru pe bani publici, iar garanția că această lucrare va dura în timp, o constituie modul în care ea este realizată. Tocmai de aceea se impune o monitorizare strictă atât a proiectului cât și a execuției în detaliu", a mai precizat Gigi Chiru, șeful ISC.

Demarată în anul 2007, șoseaua de centură a Constanței va traversa orașul prin partea vestică. Traseul va începe în localitatea Ovidiu, va trece prin vecinătatea comunei Cumpăna, apoi se intersectează cu DN39, la km 8 și linia de cale ferată Constanța-Mangalia, după care ajunge la Constanța Sud-Portul Agigea, Poarta 9. Drumul va avea cinci noduri rutiere, la km 0 (în dreptul localității Ovidiu), km 5, km 11 (Valu lui Traian), km 13 (unde va intersecta Autostrada Cernavodă-Constanța) și la km 19+750 (Agigea). Lucrarea va avea 26 de po-duri și mai multe podețe și viaducte.

Sursa: http://www.cugetliber.ro/1278450000/articol/64965/exista-mari-nereguli-in-proiectarea-si-executia-soselei-de-centura-a-constantei/

 


Re: Centura Constanta Goldmund

Cine stie mai multe? Centura Constantei va fi gata in mai 2011? Nu avem nici un fel de fotografii  :roll:

 


Re: Centura Constanta CristiM

Va fi gata cand va dori muschii lui Eminentei Mazarin.
Daca va mai aduceti aminte acum cativa ani a dorit o autostrada pe marginea garlei dar a fost blocat ( politic ) de Ministerul Mediului.
Acum nu cred ca o sa-i pice bine ca cineva face Autostrata prin batatura lui dar fara sa aiba vreo implicare si cred ca va incerca sa puna bete-n roate proiectului.
Parerea mea ...

 


 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8 9
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: A2 (București - Fetești - Constanța) și A4 (Vama Veche - Constanța - Tulcea - Brăila)  • 
Choose destination

Since our 1993 forum members have written 385177 posts in 4739 topics and 460 subforums.

 

© 2009 - 2022 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use