Regiunile RomânieiCrișanaJudețul BihorLucrări de modernizare şi extindere a infrastructurii

 

Topic: Construcție pasaje si parcare subterane în zona Piața Cetății - Emanuil Gojdu

20 posts, 2545 views
 
Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options

Re: Construcție pasaje si parcare subterane în zona Piața Cetății - Emanuil Gojdu BGP2597

Este posibil să arate mai bine o dată ce se finalizează și amenajarea peisagistică, însă deocamdată pare că Primăria Oradea pare că a reușit performanța de a construi o veritabilă autostradă la o aruncătură de băț de kilometrul zero al orașului. Pentru ce, mie îmi e greu să înțeleg.

 


Re: Construcție pasaje si parcare subterane în zona Piața Cetății - Emanuil Gojdu ByOnu

Vor avea ceea ce au construit... infrastructura pentru masini prin centrul orasului va atrage ...well, masini in centrul orasului. Inlusiv NOI deplasari incurajate de perceptia publica "avem drum nou". Sunt chestii deja dovedite de literatura internationala de specialitate, de studii ... si de experienta practica.

Asta in timp ce prin Occident astfel de pasaje sunt demolate.


-------------


In ceea ce priveste pasajul:

1. Macar e subteran, nu ca-n Craiova si prea multe din Bucuresti.

2. Golul asta n-avea motiv sa nu fie acoperit si sa devina spatiu pietonal sau verde la suprafata.
oradea.jpg (521.25 KB; downloaded 586 times)

 


Re: Construcție pasaje si parcare subterane în zona Piața Cetății - Emanuil Gojdu cris_m

Daca te uiti mai bine acolo e o alveola de statie, de asta cred ca au lasat asa descoperit. Oricum tare ciudata configuratia zonei, atat inainte cat si acum.

 


Re: Construcție pasaje si parcare subterane în zona Piața Cetății - Emanuil Gojdu OradeaBuses

Dacă ne uităm din perspectiva transportului public putem găsi multe lucruri ciudate. De exemplu stația de lângă catedrală pe sensul spre Criș a dispărut pur și simplu, iar momentan nu există niciun trotuar din zona respectivă până la stația nouă de la Piața Cetății, amplasată vizavi de stația de tramvai.
Autobuzele care ar putea veni teoretic dinspre Cantemir/ Muntele Găina ar avea 2 variante:
1. ...- stația Electrica- stația M. Kogălniceanu (în spate la Billa, fostul capăt pentru liniile 13,15,16 și 722)- stația Sinagoga Ortodoxă- Parc 1 Decembrie- în continuare ori spre Piața Unirii, ori spre Gojdu și de acolo luând-o pe Magheru
2. ...- stația Piața Cetății- Magheru- o stație nouă amplasată lângă intersecția Doja/ Magheru/ G. Enescu- stația Emanuil Gojdu- ...

Acestea sunt doar teoriile mele, iar intenția mea nu e să fiu hater, dar mi se pare că acest proiect defavorizează și mai mult transportul public. Până acum autobuzele au stat la grămadă în ambuteiajele din acea zonă. Acum, sper, am scăpat de acestea, dar practic nu mai există multe drumuri directe care legau puncte importante.
Menționez că înainte de această postare, OTL nu a publicat niciun anunț oficial privind reorganizarea traseelor din zonă, deci rămâne de văzut ce se va întâmpla.

 


Re: Construcție pasaje si parcare subterane în zona Piața Cetății - Emanuil Gojdu shoppy

Pai si daca este statie cu atat mai bine sa o acopere, asa ce fac, ii fac copertina acolo jos sa protejeze calatorii de ploaie/ninsoare?

 


Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare şi extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2295 forum members have written 422152 posts in 5259 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use