Infrastructura rutieră din RomâniaLucrări la drumuri naționalePod peste Dunăre la Brăila spre Tulcea (DN22B - DN22)

 

Topic: Aprilie 2023

34 posts, 3491 views
 
Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options
Re: Aprilie 2023 subway guru



 




Re: Aprilie 2023 subway guru

Daca fasia din mijloc ramane mai jos, nu se va strange apa acolo???
In rest sper sa nu asfalteze pe ploaie!

 


Re: Aprilie 2023 subway guru




Interesanta e si hidroizolatia neagra aplicata pe cablurile principale.

 


Re: Aprilie 2023 orex




Cine i-o fi speriat p-astia de s-au trezit inainte de cantatul cocosului?! :shock:

 


Re: Aprilie 2023 subway guru




Din ce spun benzinarii pe mijloc vor fi tot trei straturi de asfalt.
Ramane de vazut cum va fi pe trotuare.

 


Re: Aprilie 2023 subway guru




Nu totul merge pe pilot automat, mai trebuie si lucru manual.
Despre hidroizolatia neagra aplicata pe cablurile principale nu s-a prea vorbit pe net. O fi secret japonez?

 


Re: Aprilie 2023 subway guru

Ar mai fi o intrebare grea, cum vor proceda intre marginea carosabilului si bordura inalta de beton printre postamentele pentru parapet, acolo clar e doar lucru manual…
Mai e si varianta romaneasca, sa ramana asa si sa dea in bordura niste gauri de scurgere cu rotopercutanta. :(
Pe fasia centrala beleaua e ca nu intra un repartizor obisnuit si trbuie musai umplut…zise inginerul din mine! :)

 


Re: Aprilie 2023 subway guru

Varianta romaneasca nu va elimina in totalitate apa iar pe timp de iarna va ingheta si daca se strcoara sub carosabi va provoca distrugeri necontrolabile…
Ma gandesc doar la cat timp ar lua toate aceste operatiuni migaloase, indiferent daca bordura aia e din beton sau metal.
Solutia optima e tot umplutura cu material bituminos hidrofug, impermeabil la apa.
Pentru fasia centrala sper sa vina cu un repartizor modificat pe masura, nu ar fi un capat de tara pentru asemenea lucrare unicat.

 


Re: Aprilie 2023 orex

subway guru wrote here:
Pe fasia centrala beleaua e ca nu intra un repartizor obisnuit si trbuie musai umplut…zise inginerul din mine! :)

Exista finisoare de asfalt, patentate, cu latimi de asternere intre 800-1300 mm, cu extensii putand ajunge la 1650 mm. ;)

 


Re: Aprilie 2023 subway guru

Asta am spus si eu, trebuie un repartizor potrivit ca latime. Rulourile compresoare se incadreaza in latimea disponibila fara probleme…dar tot va dura mai mult, nu poti veni cu basculantele decat una cate una pe rand!
Iar intre blocurile de beton va trebui sa compactezi manual cu scule de productivitate redusa.

 


Re: Aprilie 2023 subway guru



 


Re: Aprilie 2023 subway guru



 


Go to page:  1 2 3
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pod peste Dunăre la Brăila spre Tulcea (DN22B - DN22)  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421273 posts in 5248 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use