Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Proiecte de extindere a rețelei de tramvai

120 posts, 15022 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8 9
 
 

📖 Pagination options
Re: Proiecte de extindere a rețelei de tramvai Andrei98

Reprezentatii PMB care au fost la Arad sa vada tramvaiele in productie au vazut si o proba de autonomie cu Imperio Civitas pentru Arad si au zis ca vor si pentru ale noastre doar ca totul s-a oprit la bani.

 


Re: Proiecte de extindere a rețelei de tramvai shoppy

Alimentare la sol pentru un singur segment de 100m la marginea retelei este o prostie, unde exista alimentare la sol se foloseste pe kilometrii intregi in zonele istorice, comerciale si pietonale ale oraselor, acolo are sens.
Un tramvai cu baterii cu autonomie de 500m nu poate traversa o bucata de 100m de 20 de ori pe zi, bateriile nu au timp sa se incarce intre ture, trebuie autonomie de 500m pe condensatori.
Ideea tramvaielor bidirectionale este foarte buna, asta iti creeaza un foarte mare saptiu de manevra, se pot elimina buclele de intoarcere, se pot face si statii cu peron central(ocupa mai putin loc decat doua peroane laterale), se pot deschide linii partial terminate cu un simplu macaz si, cand linia a fost construita si are mai multe macazuri pe parcurs, se poate circula pe un singur fir sau organizat pendula daca sunt probleme pe unul dintre fire. Trebuie sa militam pentru tramvaiele bidirectionale in general si nu doar in legatura cu acest proiect.
Daca vrem sa ducem o singura linie si sa o infundam pentru totdeauna la mall atunci se poate cu un segment pe un singur fir, daca vrem sa ducem mai mutle linii si apoi sa mai si extindem traseul atunci este o prostie, trebuie pasaj subteran cu linie dubla pe sub pista, pe Ficusului sau pe Avionului, sau dus pana pe Ion Ionescu de la Brad, dreapta dupa strada Brodina pana la strada General Stefan Holban si apoi pe sub pasajul de pe Bucuresti-PLoiesti.

 


Re: Proiecte de extindere a rețelei de tramvai zapacitu

Mi se pare mai natural ce zice shoppy decat fantasmagorii cu acumulatori sau condensatori cu dedicatie pentru a ajunge la mall Baneasa. De bugetul ala (achizitie+service+retehnologizari+ce-mai-e-nevoie) mai bine investesti in prelungirea Avionului.

Sau duci frumos linia lui 5 pe la Romatsa si ajungi la mall prin spate pe la Selgros. Acum e camp, dar daca tragi o linie de tramvai o sa rasara insant cartier in zona (deja vad anunturile: 30 min cu transport in comun de Unirii*; steluta: noaptea la 11 la ultimu tramvai). La distanta aceea de pista mergi bine mersi cu linie normala si extinzi acoperirea retelei in directia Sisesti. Eventual poti face si o extindere spre Damaroia via sos Straulesti, spre bucuria Petrom-ului. Asta ar fi mai util in sine decat Mall Baneasa - pentru populatie nu pentru proprietarii de mall.

 


Re: Proiecte de extindere a rețelei de tramvai ByOnu

zapacitu wrote here:
Asta ar fi mai util in sine decat Mall Baneasa - pentru populatie nu pentru proprietarii de mall.


Pai populatia vrea la mall, lucru dovedit de incarcarea autobuzelor din teren. Ce te faci cand interesul proprietarilor coincide cu nevoile de mobilitate ale clientilor?

 


Re: Proiecte de extindere a rețelei de tramvai PTMZ

M-am gândit la cele 3 variante propuse, iar dacă ar fi să fac o evaluare:

1. Ficusului e destul de riscantă, deoarece nu știu dacă ai distanța necesară pentru rampă fără să ciupești de la Romaero teren, ceea ce nu știu dacă Romatsa ar aproba. Altfel, e ok.

2. Avionului deja e departe, pierzi orice deservire a aeroportului. Cel mult câștigi ceva prin H. Coandă, dar nu încurajez, deoarece pierzi și din deservirea existentă.

3. Ion Ionescu de la Brad cred că e cea mai bună opțiune, mai ales dacă rămâi cu o perspectivă de extensie pentru Dămăroaia. Aeroportul rămâne (oarecum) deservit, așa ar fi cel mai ok.

 


Re: Proiecte de extindere a rețelei de tramvai shoppy

Da, rampele la Lujerului si Victoriei au o lungime de 200m, poarta Romaero este la doar 80m de Aerogarii, 120m de rampa ar trebuie sa fie in curte la Romaero.

 


Re: Proiecte de extindere a rețelei de tramvai ByOnu

Pai Lujerului si Victoriei sunt 100% in subteran, acoperite cu planseu. La Baneasa ar putea fi doar partial ingropat - neacoperit cu planseu (eventual acoperit doar pe zona critica), deci rampe semnificativ mai scurte.

_______________________
zona pista.png (34.32 KB; downloaded 1215 times)

 


Re: Proiecte de extindere a rețelei de tramvai aztec

Sa nu uitam cand "alegem" traseul ca in viitor va fi si o statie si un traseu de metrou in zona..

 


Re: Proiecte de extindere a rețelei de tramvai zapacitu

Reluam o discutie purtata deja aici pe forum.  Mi se pare stiintifico-fantastica solutia cu semi-ingropare, avand in vedere ca are la fel de multe proleme ca un pasaj si la fel de multe beneficii. Adancimea nu e foarte relevanta, cat timp exista. Repet pentru a nsphpea oara: e mai IEFTIN sa tragi tramvaiul via Ion Ionescu de la Brad, bucla prin spate pe la Selgros si intrat pe sub pasajul Ikea direct la Baneasa in Mall, acoperind in acelasi timp atat Baneasa ca aeroport, cat si zona Sisesti/Damaroaia, ceva mai bine decat acum si deschizand posibilitatea de extindere a urbanizarii la vest de DN1 - zona fara transport rapid. Totodata varianta asta NU afecteaza cu nimic viitorul metrou, ba chiar il completeaza prin asigurarea unei acoperiri mai bune si evitand suprapunerea de trasee.

 


Re: Proiecte de extindere a rețelei de tramvai shoppy

Pai daca ei vorbesc de alimentare la sol inseamna ca au abandonat complet ideea ingroparii(ca sa ingropi trebuie forati piloti pentru sustinerea peretilor si dedesubt cred ca este metroul).

 


Re: Proiecte de extindere a rețelei de tramvai Media

Dar pasul Băneasa poate susține linia de tramvai?

 


Re: Proiecte de extindere a rețelei de tramvai ByOnu

Puteti desena varianta via Selgros pe care o propuneti?

 


Re: Proiecte de extindere a rețelei de tramvai andrei11

...
a.jpg (445.56 KB; downloaded 1048 times)
b.jpg (509.04 KB; downloaded 1049 times)

 


Re: Proiecte de extindere a rețelei de tramvai subway guru

Fantezie curata! Ai incercat sa iesi din selulgros si sa te inscri in giratoriul de sub DN1?

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8 9
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421190 posts in 5246 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use