Topic: Fotografii și filmări istorice
3 posts, 457 views-
- WT_fan06
-
Posted:
-
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Fotografii și filmări istorice
ByOnu
Autobuze ZiS in Ploiesti la Halele Centrale, la jumatatea anilor 50.
Nu pot descoperi sursa originala a fotografiei.
Autobuze ZiS in Ploiesti la Halele Centrale, la jumatatea anilor 50.
Nu pot descoperi sursa originala a fotografiei.
Autobuze ZiS in Ploiesti la Halele Centrale la jumatatea anilor 50.png (90.54 KB; downloaded 339 times)
-
- ADK
-
Posted:
-
Re: Fotografii și filmări istorice
ADK
Eu unul dacă nu știam că-i din 2007 puteam zice lejer chiar și 2012... Dar nici astăzi nu diferă foarte mult, tramvaiele sunt aceleași (chiar dacă sunt revopsite), MAN-urile încă merg, doar FBW și Ikarus ce au dispărut iar Ikarus mai recent.
1,20 lei biletul și 5 lei ab. de o zi ...astăzi biletul este dublu iar ab. de o zi s-a majorat cu 1 leu (deși a fost și cu 2 mai mult).
Spre final, Ikarusurile 260.43 și 280-ul roșu nu cred că erau ale RATPh. Un 260.43 ce aduce ceva cu 2283 are nr. de înmatriculare PH 20 ELV, dar nu are număr de inventar. Sunt sigur că particularii au cumpărat tot de la Omnibus Sibiu acele autobuze precum și regia, doar că nu știu când au primit a 3'a ușă cele care au venit cu 2 (pare-mi-se că au fost și 280 interurbane transformate în urbane, dar nu au fost multe).
WT_fan06 wrote here:
Transportul public din Ploieștiul anului 2007:
Eu unul dacă nu știam că-i din 2007 puteam zice lejer chiar și 2012... Dar nici astăzi nu diferă foarte mult, tramvaiele sunt aceleași (chiar dacă sunt revopsite), MAN-urile încă merg, doar FBW și Ikarus ce au dispărut iar Ikarus mai recent.
1,20 lei biletul și 5 lei ab. de o zi ...astăzi biletul este dublu iar ab. de o zi s-a majorat cu 1 leu (deși a fost și cu 2 mai mult).
Spre final, Ikarusurile 260.43 și 280-ul roșu nu cred că erau ale RATPh. Un 260.43 ce aduce ceva cu 2283 are nr. de înmatriculare PH 20 ELV, dar nu are număr de inventar. Sunt sigur că particularii au cumpărat tot de la Omnibus Sibiu acele autobuze precum și regia, doar că nu știu când au primit a 3'a ușă cele care au venit cu 2 (pare-mi-se că au fost și 280 interurbane transformate în urbane, dar nu au fost multe).