Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTroleibuze STB

 

Topic: Solaris Trollino 12M

654 posts, 175091 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 8 9 10 11 12 13 14  ... 47
 
 

📖 Pagination options
Re: Solaris Trollino 12M WT_fan06

1689 wrote here:
Problema in sine cred ca este faptul ca aceasta schimbare dovedeste o lipsa totala de strategie la nivel de PMB / TPBI / *TB.

Dacă prin „lipsă totală de strategie” vrei să spui „repararea unei greșeli penibile și utilizarea troleibuzelor cu autonomie acolo unde trebuiau ele alocate încă din secunda 0” atunci da, este o „lipsă totală de strategie” și mă bucur pentru că așa mai scăpăm de autobuze ce se plimbă pe sub firele de troleibuz.
1689 wrote here:
Mie, unul, mi se pare ca vad aceeasi abordare de genul ”hai sa vedem ce-o iesi si mai incercam altceva daca nu merge” pe care am vazut-o de la introducerea in circulatie a ZTE-urilor…

Și unde ai fi vrut să fie puse aceste troleibuze? Pe 97, ca să întoarcă pe autonomie la Romană așa cum au prevăzut incompetenții care au făcut proiectul inițial? Dar așa măcar s-ar fi urmat o strategie bine stabilită?

 


Re: Solaris Trollino 12M deprodio

WT_fan06 wrote here:
Și ar fi vreo problemă?

Nu ar fi nicio problema,din contra.Ma gândesc că poate ar fi mai multe autobuze pe 232 de ex.

 


Re: Solaris Trollino 12M ByOnu

Pai atunci poate n-ar trebui sa fi folosit emoticonul cu 🙄 ...

Nu poti afirma ca e de bine si sa pui ala.

@1689, n-am decat sa zic ca pozitia ta este dezamagitoare si ca nu aduci argumente concrete.

Se inlocuiesc 20+ de autobuze diesel care mergeau pe sub sarma, iar autobuzele electrice pleaca pe linii fara sarma. E perfect.

 


Re: Solaris Trollino 12M 1689

Ma tem ca incurajam improvizatia ca alternativa buna la ciorna aruncata in ultimul moment pe post de memoriu justificativ pentru achizitia troleibuzelor (cu autonomie de xx km) in loc sa insistam sa existe un plan fundamentat, cu detalierea strategiei urmarite per ansamblu, analiza de risc, argumente pro si contra s.a.m.d.

Sint curios ce se va intimpla cu celelalte trasee desenate din creion in asa numitul “plan” initial…

Acum ca au invatat de la Hybride ca poti spune una si face ce te taie capul, e liber la “strategia mai vedem”.

LE: da, intr-adevar este dezamagitor ca pina si comunitatea aceasta a ajuns sa aplaude solutii punctuale in loc sa insiste sa existe o strategie.

 


Re: Solaris Trollino 12M WT_fan06

Să înțelegem că propui să se facă o strategie, bună / proastă nu contează, dar să scrie pe ea "strategie" și peste câțiva ani, din nou, nu contează că orașul se schimbă între timp, să se țină în continuare de acea strategie bună / proastă, pentru că nimic altceva nu contează decât să avem o strategie și să ne ținem de ea. Corect?

Aplaud și soluțiile punctuale, mai ales dacă sunt CORECTE. O soluție este CORECTĂ atunci când răspunde unei NEVOI, nu unei hârtii uitate prin sertar pe care scrie "strategie". De hârtii și de strategii înțepenite în proiect ce reprezintă numai și numai piedici suntem sătui!

 


Re: Solaris Trollino 12M Celestin Draganescu

Din pacate mi-e teama de existenta unei strategii pe hartie si una in afara ei.

Nu uitati de hibridele in depoul de troleibuze, retragerea troleibuzelor cu defecte minore, planurile pentru autobuzele electrice in depourile de troleibuze, lipsa investitiilor in reteaua de troleibuze si alte asemenea masuri care cred ca spuneau multe despre strategia "din afara hartiei".

 


Re: Solaris Trollino 12M shoppy

Problema strategiilor pentru transportul in comun este ca lovesc in transportul individual, transport luat ca dovada de succes pentru toti care vor sa se mute in Bucuresti si sa dea bani la mafia imobiliara. Din nefericire avem asa:
- tramvaie - astea merg pe mijloc, ne-am obisnuit cu ele, oricum nu ocupa locuri de parcare si si atunci cand mergeam cu masina pe sina de tramvai tot blocaj era, deci fie, sunt bune
- autobuze - astea pot merge pe oriunde deci nu pot spune ca le-au blocat nesimtitii, mai ales ca acum pot fi facute si electrice ca sa satisfaca pe cei care nu vor sa inhaleze esapament, deci fie, si astea sunt bune
- troleibuze - nu pot merge decat pe banda 1, deci acolo unde parcheaza nesimtitii, si nu pot ocoli nesimtitii, deci mereu iese scandal, si mare lucru ca nu polueaza ca nici autobuzele electrice nu polueaza, deci troleibuzul este cel mai prost posibil, inamicul nr. 1, ultima chestie pentru care mafia imobiliara vrea sa auda de o strategie
Deci bine ca s-au cumparat masini noi, un succes foarte mare pentru o retea care in 30 de ani a suferit numai restrangeri.

 


Re: Solaris Trollino 12M ByOnu

1689 wrote here:
LE: da, intr-adevar este dezamagitor ca pina si comunitatea aceasta a ajuns sa aplaude solutii punctuale in loc sa insiste sa existe o strategie.


Gresesti: masura luata acum de PMB este in linie cu < STRATEGIA > PMUD care prevede extinderea troleibuzului.

Toate tarile civilizate aplica solutii tip quick-wins. Solutii ieftine si rapide cu impact pozitiv.

In cazul asta, un quick-win inlocuieste 20 de autobuze diesel cu troleibuze. DEFINITIV, NU PROVIZORIU.

Ce ai cu "solutiile punctuale"?

E ca si cum te-ai opune ridicarii restrictiilor punctuale de pe calea ferata pana ce nu se modernizeaza coridorul.

 


Re: Solaris Trollino 12M Nenea_titi

Soluția de extindere ar fi să ducă pe Magheru troleibuz între Universitate și Română. Ba chiar și prin Piața Unirii. Cine știe ce ne rezervă viitorul având în vedere că se plănuiește decopertarea și reorganizarea.

Cât despre modelul Trollino 12, strict modelul precedent, după gafa cu ZTE, acum ceva calitativ. Fosta administrație, după gafa otokar, a venit apoi cu Mercedes Citaro Hybrid.
Să fie într-un ceas bun.

 


Re: Solaris Trollino 12M shoppy

Din amintiri, pentru hibride au fost fonduri UE iar Mercedes au fost singurii care au ofertat, deci nu a fost vreo intentie a administratiei care sa fie interpretata in vreun fel.

 


Re: Discuții despre transportul local din București (partea a II a) reiny2000

punmeister wrote here:
La troleibuzele Solaris vorbim de baterii LTO (Lithium-Titanate-Oxide), fiind cele mai bune si fiabile baterii, dar cu un range/densitate energetica mult mai mica decat LiFePO4 si NMC.

Daca nu ma insel la Solaris furnizorul de celule LTO este Toshiba.
Au spus undeva ce tip de baterii vor avea?

 


Re: Solaris Trollino 12M punmeister

Customers, anyway, can also choose the most expensive Solaris High Power batteries, based on LTO (lithium titanate) cells provided by Toshiba.


https://www.sustainable-bus.com/news/ebu ... lectric/

 


Re: Solaris Trollino 12M serbanandrei

Buna dimineata domnilor,

Imi pare bine ca exista discutii si opinii pentru un trafic civilizat si o strategie pentru transportul in comun in Bucuresti . Cel putin intre noi, ca la nivel de Primarie abia de un an s-au apucat serios de asa ceva.  Si asta pentru ca a fost greu sa pornesti ceva cand ai totul blocat la nivel financiar. Din punctul meu de vedere inceputul a fost facut,ramane de vazut daca viitorul Primar va avea aceeasi strategie si si sprijin. Nu as vrea sa cobesc,dar daca viitorul Primar schimba foaia sau nu  are aceeasi viziune ,s-a terminat cu transportul in comun civilizat . Ce s-a cumparat pana acum ar trebui dublat cel putin pentru fiecare tip de transport ,dar vom vedea.

Numai bine.

 


Re: Solaris Trollino 12M PTSRomania

Troleibuzul Solaris Trollino 12M 5401 expus la "Ziua porților deschise" de la Depoul Dudești.
📌. 24.01.2024
IMG_3839.jpg (1.65 MB; downloaded 1927 times)
IMG_3808.jpg (1.69 MB; downloaded 1926 times)
IMG_3848.jpg (1.67 MB; downloaded 1926 times)

 


Go to page:  1  ... 8 9 10 11 12 13 14  ... 47
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Troleibuze STB  • 
Choose destination

Since our 2363 forum members have written 428488 posts in 5314 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use