Topic: Autobuze Mercedes-Benz Conecto Hybrid
25 posts, 5791 views
📖 Pagination options
- Cpopescu
-
Posted:
-
Autobuze Mercedes-Benz Conecto Hybrid
Cpopescu
Modelul livrat va fi Conecto Hybrid, nu Citaro, conform unui rapsuns oficial din partea Publitrans.
Modelul livrat va fi Conecto Hybrid, nu Citaro, conform unui rapsuns oficial din partea Publitrans.
- s-a încheiat contractul de furnizare a 20 de autobuze hibrid între Primăria municipiului Piteşti şi Mercedes-Benz (EvoBus) România, tipul acestora fiind Conecto Hybrid de 12m.
- cu privire la schema de vopsire, se doreşte uniformizarea parţială a acesteia iar autobuzele vor fi vopsite într-o combinaţie de culori deja existentă.
-
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Autobuze Mercedes-Benz Conecto Hybrid
Dragos31
Primele patru autobuze hibrid, din lotul de 20, au sosit la Pitești!
Autobuzele hibrid Mercedes-Benz Conecto de 12 m, cu sedevistica, piesele şi consumabilele necesare întreţinerii în perioada de garanție, sunt contractate de către Municipiul Piteşti şi finanţate din fonduri europene. Designul interior, de la podea la fotolii, are elemente personalizate pentru lotul contractat, tapițeria fiind chiar unicat!
Contractul de furnizare a fost semnat între Primăria Municipiului Piteşti şi DAIMLER TRUCK & BUS ROMANIA S.R.L., pentru suma de 25.106.846,91 lei, fără TVA, şi are ca obiect achiziţia de autobuze ecologice în cadrul proiectului „Îmbunătăţirea transportului public de călători în municipiul Piteşti”.
Sursa: Facebook/Cristian Gentea - https://m.facebook.com/story.php?story_f ... 04772376
Primele patru autobuze hibrid, din lotul de 20, au sosit la Pitești!
Autobuzele hibrid Mercedes-Benz Conecto de 12 m, cu sedevistica, piesele şi consumabilele necesare întreţinerii în perioada de garanție, sunt contractate de către Municipiul Piteşti şi finanţate din fonduri europene. Designul interior, de la podea la fotolii, are elemente personalizate pentru lotul contractat, tapițeria fiind chiar unicat!
Contractul de furnizare a fost semnat între Primăria Municipiului Piteşti şi DAIMLER TRUCK & BUS ROMANIA S.R.L., pentru suma de 25.106.846,91 lei, fără TVA, şi are ca obiect achiziţia de autobuze ecologice în cadrul proiectului „Îmbunătăţirea transportului public de călători în municipiul Piteşti”.
FB_IMG_1681390414377.jpg (63.16 KB; downloaded 3149 times)
FB_IMG_1681390416112.jpg (96.75 KB; downloaded 3148 times)
FB_IMG_1681390418620.jpg (91.04 KB; downloaded 3154 times)
FB_IMG_1681390420445.jpg (91.59 KB; downloaded 3148 times)
Sursa: Facebook/Cristian Gentea - https://m.facebook.com/story.php?story_f ... 04772376
-
- Costin
-
Posted:
-
-
- punmeister
-
Posted:
-
-
- Costin
-
Posted:
-
-
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Autobuze Mercedes-Benz Conecto Hybrid
punmeister
Scule, Dispozitive si Verificatoare. Termenul acesta este regasit in toate CS-urile la capitolul garantie/mentenanta.
Scule, Dispozitive si Verificatoare. Termenul acesta este regasit in toate CS-urile la capitolul garantie/mentenanta.
- Cpopescu
-
Posted:
-
Re: Autobuze Mercedes-Benz Conecto Hybrid
Cpopescu
Conform ADITPP:
Conform ADITPP:
-Până la data prezentei, au fost livrate un nr. de 5 autobuze Mercedes Conecto Hybrid, urmând ca până la data de 31.07.2023, conform graficului, să fie livrate restul de 15 autobuze; Se preconizează punerea în circulație a acestora începând cu luna septembrie 2023;
-Autobuzele Mercedes Conecto Hybrid vor deservi în principal 3 linii noi precum şi celelalte linii urbane;
-Referitor la cele 3 linii urbane care urmează sa fie înființate, traseele vor fi: Trivale - Depozitelor, Războieni - Exercițiu - Craiovei - Depozitelor, Războieni - Gară Sud-I.C. Brătianu - Calea Bucureşti - Depozitelor;
- Calatorul321
-
Posted:
-
Re: Autobuze Mercedes-Benz Conecto Hybrid
Calatorul321
Am observat ca sunt distribuite aleator pe trasee. Pana la urma achizitionarea de vehicule prin POR nu aduce obligativitatea repartizarii lor strict pe anumite trasee?
Am observat ca sunt distribuite aleator pe trasee. Pana la urma achizitionarea de vehicule prin POR nu aduce obligativitatea repartizarii lor strict pe anumite trasee?
-
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Autobuze Mercedes-Benz Conecto Hybrid
PTMZ
Depinde de realizarea proiectului și ce obiective vrea să atingă. Există anumite proiecte care vizează trasee specifice (caz în care trebuie respectate, cel puțin în teorie) și alte proiecte care vizează strict modernizarea transportului public în general, care nu au restricții referitoare la trasee.
Sigur, mai există și varianta ieșeană: trebuie respectate anumite trasee, tu ca primărie nu le respecți și nu te bagă nimeni în seamă în practică.
Depinde de realizarea proiectului și ce obiective vrea să atingă. Există anumite proiecte care vizează trasee specifice (caz în care trebuie respectate, cel puțin în teorie) și alte proiecte care vizează strict modernizarea transportului public în general, care nu au restricții referitoare la trasee.
Sigur, mai există și varianta ieșeană: trebuie respectate anumite trasee, tu ca primărie nu le respecți și nu te bagă nimeni în seamă în practică.
- Cpopescu
-
Posted:
-
Re: Autobuze Mercedes-Benz Conecto Hybrid
Cpopescu
Conform proiectului, nu erau destinate unor trasee specifice, asadar pot circula pe oricare. Au prioritate pe 5C, 13C si 13D, insa mai mult de 3 autobuze pe aceste linii nu pot fi in acelasi timp, avand un interval de succedare gigantic, fiind practic linii fantoma, asemanatoare liniei 1. Problema este ca managementul flotei lasa de dorit, acestea gasindu-se pe linii precum 13B, 7B si asa mai departe unde, teoretic, ar fi trebuit sa fie exclusiv electrice.
Ca impresii despre autobuze in sine, finisajele din interior se aseamana cat de cat dpdv. calitativ Citaro-urilor Hybrid din Bucuresti si, momentan, sunt mai silentioase decat acestea, cel putin la exterior. Au inceput, de asemenea, sa se auda anunturi vocale in aproape toate autobuzele. Un minus reprezinta lipsa prizelor USB, aceasta nefiind o cerinta in caietul de sarcini (lucru omis din greseala, tind sa cred)
Conform proiectului, nu erau destinate unor trasee specifice, asadar pot circula pe oricare. Au prioritate pe 5C, 13C si 13D, insa mai mult de 3 autobuze pe aceste linii nu pot fi in acelasi timp, avand un interval de succedare gigantic, fiind practic linii fantoma, asemanatoare liniei 1. Problema este ca managementul flotei lasa de dorit, acestea gasindu-se pe linii precum 13B, 7B si asa mai departe unde, teoretic, ar fi trebuit sa fie exclusiv electrice.
Ca impresii despre autobuze in sine, finisajele din interior se aseamana cat de cat dpdv. calitativ Citaro-urilor Hybrid din Bucuresti si, momentan, sunt mai silentioase decat acestea, cel putin la exterior. Au inceput, de asemenea, sa se auda anunturi vocale in aproape toate autobuzele. Un minus reprezinta lipsa prizelor USB, aceasta nefiind o cerinta in caietul de sarcini (lucru omis din greseala, tind sa cred)
- Ionut27
-
Posted:
-
Re: Autobuze Mercedes-Benz Conecto Hybrid
Ionut27
Da, totusi pe aceste 4 linii intervalul de succedare ar trebui sa fie mai mic, din moment ce leaga zone anterior nelegate - inclusiv linia 1 ar fi fost ok daca era mai deasa.
Da, totusi pe aceste 4 linii intervalul de succedare ar trebui sa fie mai mic, din moment ce leaga zone anterior nelegate - inclusiv linia 1 ar fi fost ok daca era mai deasa.
- Cpopescu
-
Posted:
-
Re: Autobuze Mercedes-Benz Conecto Hybrid
Cpopescu
Liniile sunt inutile (cu intervalul actual de succedare) exceptand pentru persoanele care ies si intra la serviciu dupa un program fix in zona industriala. Autobuzele au un grad de incarcare preponderent 0%, iar pe langa faptul ca trec din 70 in 70 de minute, acestea mai si intarzie, exemplul perfect fiind tura de ieri de dupa amiaza a lui 13D, autobuzul repartizat la momentul acela acumuland peste 35 de minute intarziere. Il puteati vedea apoi dand curse in viteza prin oras, sarind peste numeroase statii la rand pentru ca nimeni nu il mai astepta.
Parerea mea este ca ADITPP trebuie sa aiba pe prima pagina a agendei optimizarea traseelor, intervalelor de succedare, cat si a indicativelor liniilor. Sunt atatea numere de linii care nu au niciun sens, de la 2B, 3B (care nu dubleaza nimic) pana la 19 (care ar fi trebuit sa se numeasca, de fapt, 2B), sa nu mai aduc in discutie indicativele liniilor regionale care nu se deosebesc cu absolut nimic fata de cele urbane.
Back on the topic, anunturile vocale in hibride au functionat aproximativ doua zile, ulterior fiind dezactivate. Repartizarea acestora continua sa fie facuta si pe linii precum 2B, 3B, 7B, etc. care beneficiaza deja, in teorie, de autobuze noi electrice.
Liniile sunt inutile (cu intervalul actual de succedare) exceptand pentru persoanele care ies si intra la serviciu dupa un program fix in zona industriala. Autobuzele au un grad de incarcare preponderent 0%, iar pe langa faptul ca trec din 70 in 70 de minute, acestea mai si intarzie, exemplul perfect fiind tura de ieri de dupa amiaza a lui 13D, autobuzul repartizat la momentul acela acumuland peste 35 de minute intarziere. Il puteati vedea apoi dand curse in viteza prin oras, sarind peste numeroase statii la rand pentru ca nimeni nu il mai astepta.
Parerea mea este ca ADITPP trebuie sa aiba pe prima pagina a agendei optimizarea traseelor, intervalelor de succedare, cat si a indicativelor liniilor. Sunt atatea numere de linii care nu au niciun sens, de la 2B, 3B (care nu dubleaza nimic) pana la 19 (care ar fi trebuit sa se numeasca, de fapt, 2B), sa nu mai aduc in discutie indicativele liniilor regionale care nu se deosebesc cu absolut nimic fata de cele urbane.
Back on the topic, anunturile vocale in hibride au functionat aproximativ doua zile, ulterior fiind dezactivate. Repartizarea acestora continua sa fie facuta si pe linii precum 2B, 3B, 7B, etc. care beneficiaza deja, in teorie, de autobuze noi electrice.
- Cpopescu
-
Posted:
-
Re: Autobuze Mercedes-Benz Conecto Hybrid
Cpopescu
Nu, nu este offtopic. Noua campanie publicitara din hibride.
Nu am retinut nr. de parc.
Nu, nu este offtopic. Noua campanie publicitara din hibride.

Nu am retinut nr. de parc.
IMG_3975.jpeg (1.82 MB; downloaded 1972 times)
-
- TPB
-
Posted:
-
Re: Autobuze Mercedes-Benz Conecto Hybrid
TPB
Au început să apară, ușor-ușor, fotografii cu acestea, având numere de parc de forma 2nn. Până în prezent, au fost văzute pe linia 7B, dar și pe cele 3 noi linii: 13C, 13D și 5C. Pe 218 îl puteți vedea în link-ul următor:
https://www.instagram.com/p/CxkxajYo7_S/ ... BiNWFlZA==
Ca o părere personală, îmi plac mai mult cele 6 din Oradea, după schema lor de vopsire. Totuși, Piteștiul are acum doar autobuze moderne, Mercedes-Benz și Solaris. STB, Ct Bus și nu numai au de învățat de la Publitrans 2000...
Au început să apară, ușor-ușor, fotografii cu acestea, având numere de parc de forma 2nn. Până în prezent, au fost văzute pe linia 7B, dar și pe cele 3 noi linii: 13C, 13D și 5C. Pe 218 îl puteți vedea în link-ul următor:
https://www.instagram.com/p/CxkxajYo7_S/ ... BiNWFlZA==
Ca o părere personală, îmi plac mai mult cele 6 din Oradea, după schema lor de vopsire. Totuși, Piteștiul are acum doar autobuze moderne, Mercedes-Benz și Solaris. STB, Ct Bus și nu numai au de învățat de la Publitrans 2000...
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Transportul în comun din municipiul Pitești (SC Publitrans 2000 SA)
•
Choose destination