Topic: Stația Pantelimon (M1)
46 posts, 5037 views
📖 Pagination options
- sab
-
Posted:
-
Re: Stația Pantelimon (M1)
sab
@andrei11 Propunere este cu totul altceva, propuneri sunt multe, sa ne gândim doar la cele pentru stația GdN1, pe care le știi prea bine. Mai poate vreuna sa fie pusa in practica ? Nu...Propunerile se fac înainte de a se lua o decizie. O fi fost propunere pentru doua linii, Ceașcă a zis ca vrea o singura linie sa nu ii fie deranjați alegatorii si gata, s-a mers înainte cu un proiect de o linie si o stație pe o linie. Nimic mai mult.
S-a "votat" si realizat un singur fir. Nimic nu ne spune ca ar fi urmat un al doilea in viitor.
N-a spus nimeni ca este un peron tehnologic, doar o jumătate de stație , insa nimic care sa te duca cu gândul la un proiect neterminat.
Cine susține ca acolo a fost gândită in perspectiva o stație normala, cu 2 peroane, trebuie sa răspundă la niste întrebări.
1)Gândește-te ca acolo la stație sunt grinzi prefabricate la plafon. Cum faci un al doilea peron ? Dărâmând peretele de rezistenta unde este tabla si pe care se sprijina grinzile ? Perforându-l ca la Romana sau Eroilor ? Acolo nu ai grinzi. Sau cum s-ar fi dublat stația, daca acesta era planul de la început ? Dublarea este posibila doar daca după tabla sunt stâlpi, nu perete continuu.
2)Cum ai fi ajuns la noul peron daca nu ai subtraversare acolo unde sunt acum turnichetii ? Validai si te-ai fi dus pana in capul celălalt, unde tu crezi ca exista o subtraversare ? Făceai o intrare independenta pentru noul peron ? Puteai, dar trebuia sa dirijezi lumea de la suprafață către adevărata intrare, iar accesul actual era numai de ieșire.
3) De ce crezi ca s-a renunțat la ideea ca Pantelimon sa fie o stație de schimb M5-M1? Pentru ca nu este posibil cu actuala stație. Trebuie dărâmata si făcută o stație normala, nu rebutul actual. Si nimeni nu își asuma așa ceva.
P.S. Sa nu uitam ca turnichetii sunt la nivelul peronului, chiar in "buza" lui. Nu stiu daca deasupra statiei mai este vreun metru pana la nivelul solului.
@andrei11 Propunere este cu totul altceva, propuneri sunt multe, sa ne gândim doar la cele pentru stația GdN1, pe care le știi prea bine. Mai poate vreuna sa fie pusa in practica ? Nu...Propunerile se fac înainte de a se lua o decizie. O fi fost propunere pentru doua linii, Ceașcă a zis ca vrea o singura linie sa nu ii fie deranjați alegatorii si gata, s-a mers înainte cu un proiect de o linie si o stație pe o linie. Nimic mai mult.
S-a "votat" si realizat un singur fir. Nimic nu ne spune ca ar fi urmat un al doilea in viitor.
N-a spus nimeni ca este un peron tehnologic, doar o jumătate de stație , insa nimic care sa te duca cu gândul la un proiect neterminat.
Cine susține ca acolo a fost gândită in perspectiva o stație normala, cu 2 peroane, trebuie sa răspundă la niste întrebări.
1)Gândește-te ca acolo la stație sunt grinzi prefabricate la plafon. Cum faci un al doilea peron ? Dărâmând peretele de rezistenta unde este tabla si pe care se sprijina grinzile ? Perforându-l ca la Romana sau Eroilor ? Acolo nu ai grinzi. Sau cum s-ar fi dublat stația, daca acesta era planul de la început ? Dublarea este posibila doar daca după tabla sunt stâlpi, nu perete continuu.
2)Cum ai fi ajuns la noul peron daca nu ai subtraversare acolo unde sunt acum turnichetii ? Validai si te-ai fi dus pana in capul celălalt, unde tu crezi ca exista o subtraversare ? Făceai o intrare independenta pentru noul peron ? Puteai, dar trebuia sa dirijezi lumea de la suprafață către adevărata intrare, iar accesul actual era numai de ieșire.
3) De ce crezi ca s-a renunțat la ideea ca Pantelimon sa fie o stație de schimb M5-M1? Pentru ca nu este posibil cu actuala stație. Trebuie dărâmata si făcută o stație normala, nu rebutul actual. Si nimeni nu își asuma așa ceva.
P.S. Sa nu uitam ca turnichetii sunt la nivelul peronului, chiar in "buza" lui. Nu stiu daca deasupra statiei mai este vreun metru pana la nivelul solului.
IMG_1027.webp (159.2 KB; downloaded 1421 times)
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stația Pantelimon (M1)
subway guru
O statie terminus cu peroane laterale nu are de ce sa aiba comunicare intre ele ca la o statie cu peron central…
Interstatia Republica-Pantelimon are acoperire minima de pamant. Obiectivul principal ce trebuia salvat de la capriciile impuscatului era depoul Pantelimon, statioara e bonus.
O statie terminus cu peroane laterale nu are de ce sa aiba comunicare intre ele ca la o statie cu peron central…
Interstatia Republica-Pantelimon are acoperire minima de pamant. Obiectivul principal ce trebuia salvat de la capriciile impuscatului era depoul Pantelimon, statioara e bonus.

- sab
-
Posted:
-
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stația Pantelimon (M1)
subway guru
Tot asa cum ajungi la existentul, cu acces propriu.
De ce mai intrebi cand ti-ai raspuns singur?
Tot asa cum ajungi la existentul, cu acces propriu.

De ce mai intrebi cand ti-ai raspuns singur?

- sab
-
Posted:
-
Re: Stația Pantelimon (M1)
sab
Atunci toata lumea care are nevoie sa plece către oraș trebuie sa traverseze strada. Este destul de ciudat.
Si cu schimbul M1-M5 ?
Eu mi-am răspuns, dar andrei11 este "batman", daca nu mă înșel crede ca exista si subtraversare făcută.
Atunci toata lumea care are nevoie sa plece către oraș trebuie sa traverseze strada. Este destul de ciudat.
Si cu schimbul M1-M5 ?
Eu mi-am răspuns, dar andrei11 este "batman", daca nu mă înșel crede ca exista si subtraversare făcută.

-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stația Pantelimon (M1)
subway guru
Daca a doua linie e pe interior ar ajunge pe cealalta parte a strazii dar nu se justifica inca dublarea, linia existenta e suficienta, lucru demonstrat deja de 30ani.
Nici linie cu M5 nu are justificari consistente.
Daca a doua linie e pe interior ar ajunge pe cealalta parte a strazii dar nu se justifica inca dublarea, linia existenta e suficienta, lucru demonstrat deja de 30ani.
Nici linie cu M5 nu are justificari consistente.
- cosmindaniel
-
Posted:
-
Re: Stația Pantelimon (M1)
cosmindaniel
Poate că stația nu e atît de folosită pentru că lumea știe că vine foarte rar metroul. Dacă s-ar fi putut dubla linia, ar fi meritat pentru cei din orașul Pantelimon sau din zona 23 August. Acum aia e situația, pentru acele persoane o să fie metrou pe acolo... cîndva!
subway guru wrote here:
Daca a doua linie e pe interior ar ajunge pe cealalta parte a strazii dar nu se justifica inca dublarea, linia existenta e suficienta, lucru demonstrat deja de 30ani.
Nici linie cu M5 nu are justificari consistente.
Poate că stația nu e atît de folosită pentru că lumea știe că vine foarte rar metroul. Dacă s-ar fi putut dubla linia, ar fi meritat pentru cei din orașul Pantelimon sau din zona 23 August. Acum aia e situația, pentru acele persoane o să fie metrou pe acolo... cîndva!
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Stația Pantelimon (M1)
ByOnu
Doar de dragul discutiei, majoritatea oraselor din SUA nici nu viseaza la 3 trenuri / ora spre centru.
Cred ca si cu 3 trenuri pe ora atractivitatea ar putea creste daca s-ar publica un mers clar al celor 3 trenuri (macar plecarile de la Pantelimon). Daca ar aparea in timp real pe site sau o aplicatie.
Doar de dragul discutiei, majoritatea oraselor din SUA nici nu viseaza la 3 trenuri / ora spre centru.
Cred ca si cu 3 trenuri pe ora atractivitatea ar putea creste daca s-ar publica un mers clar al celor 3 trenuri (macar plecarile de la Pantelimon). Daca ar aparea in timp real pe site sau o aplicatie.
- sab
-
Posted:
-
Re: Stația Pantelimon (M1)
sab
Cei nemulțumiți de cât de rare sunt metrourile la Pantelimon se pot orienta către Republica, care este la o aruncatura de bat. Nu exista mijloace de transport pana acolo?
Cei nemulțumiți de cât de rare sunt metrourile la Pantelimon se pot orienta către Republica, care este la o aruncatura de bat. Nu exista mijloace de transport pana acolo?
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stația Pantelimon (M1)
andrei11
1) Sunt scrise orele de plecare din Pantelimon. Erau scrise când am folosit eu ultima dată metroul de acolo. Oricum cei ce folosesc staţia le ştiu.
2) Nu există legătură Antilopa - Republica la suprafaţă.
3) Dacă ar fi linie dublă şi practic ar fi staţie terminus ar avea mult mai mulţi călători.
4) N-avem nicio legătură culturală cu oraşele americane, la ei << rege >> e automobilul, autostrăzile urbane, la noi << rege >> e pietonul, străzile unde automobilul este restricţionat. Etc.
Dacă ar fi aşa n-ar mai fi atâtea critici că pe ramuri M 5 circulă rar şi de aceea are atât de puţini călători în comparaţie cu Militariul.
5) Etc.
1) Sunt scrise orele de plecare din Pantelimon. Erau scrise când am folosit eu ultima dată metroul de acolo. Oricum cei ce folosesc staţia le ştiu.
2) Nu există legătură Antilopa - Republica la suprafaţă.
3) Dacă ar fi linie dublă şi practic ar fi staţie terminus ar avea mult mai mulţi călători.
4) N-avem nicio legătură culturală cu oraşele americane, la ei << rege >> e automobilul, autostrăzile urbane, la noi << rege >> e pietonul, străzile unde automobilul este restricţionat. Etc.
Dacă ar fi aşa n-ar mai fi atâtea critici că pe ramuri M 5 circulă rar şi de aceea are atât de puţini călători în comparaţie cu Militariul.
5) Etc.
-
- subway guru
-
Posted:
-
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stația Pantelimon (M1)
andrei11
Corect, acum e M 1 + tramvaiul 55 din Piaţa Iancului.
Bine, o parte din călători se "pierd" şi în cartier.
Corect, acum e M 1 + tramvaiul 55 din Piaţa Iancului.
Bine, o parte din călători se "pierd" şi în cartier.
- sab
-
Posted:
-
Re: Stația Pantelimon (M1)
sab
Nope, soluția corecta este sa aibă acces facil și la M1, nu numai la M5 , dacă tot este în zona, chiar dacă urmașii urmașilor noștri poate apuca M5.3 ...
Eu vad destule legături la suprafata
Nope, soluția corecta este sa aibă acces facil și la M1, nu numai la M5 , dacă tot este în zona, chiar dacă urmașii urmașilor noștri poate apuca M5.3 ...
Eu vad destule legături la suprafata
Screenshot_20221021-121210_Maps.jpg (310.43 KB; downloaded 1204 times)
- dekolor
-
Posted:
-
Re: Stația Pantelimon (M1)
dekolor
Acele legaturi nu opresc la Antilopa pe sensul spre Republica din pacate, invers au statie chiar la gura de metrou.
Acele legaturi nu opresc la Antilopa pe sensul spre Republica din pacate, invers au statie chiar la gura de metrou.
📖 Pagination options