Topic: Propuneri pentru modernizarea infrastructurii de tramvai (2022+)
48 posts, 15584 views
📖 Pagination options
- Asociația Metrou Ușor
-
Posted:
-
Re: Propuneri pentru modernizarea infrastructurii de tramvai (2022)
Asociația Metrou Ușor
Direcția Transporturi din Primăria Generală ne-a trimis răspunsul atașat.
Direcția Transporturi din Primăria Generală ne-a trimis răspunsul atașat.
Raspuns-PMB-DT-nr.26261-din-06.03.2023.jpg (140.37 KB; downloaded 3421 times)
- Asociația Metrou Ușor
-
Posted:
-
Re: Propuneri pentru modernizarea infrastructurii de tramvai (2022)
Asociația Metrou Ușor
Din Raportul final al consultării de piață pentru loturile 1, 2, 13, 15, aflăm că observațiile și propunerile Asociației Metrou Ușor trimise pe 31 martie 2023 au fost recepționate și redirecționate, după cum urmează:
Din Raportul final al consultării de piață pentru loturile 1, 2, 13, 15, aflăm că observațiile și propunerile Asociației Metrou Ușor trimise pe 31 martie 2023 au fost recepționate și redirecționate, după cum urmează:
Răspuns la Observații și propuneri Asociația Metrou Ușor LOT 1 2 13 31.03.2023.jpeg (168 KB; downloaded 3332 times)
- Asociația Metrou Ușor
-
Posted:
-
Re: Propuneri pentru modernizarea infrastructurii de tramvai (2022)
Asociația Metrou Ușor
Având în vedere solicitarea de Audiență pe care am adresat-o Primarului General, am primit următorul răspuns și am furnizat PMB datele personale de contact solicitate. Prin urmare, așteptăm stabilirea, de comun acord, a unei Audiențe cu factorii pe care PMB îi va pune la dispoziție.
Asociația Metrou Ușor wrote here:
Pe lângă Analiza noastră atașată acestui mesaj, am solicitat o Audiență în care să ne putem susține analiza în fața Primarului General al Capitalei.
Având în vedere solicitarea de Audiență pe care am adresat-o Primarului General, am primit următorul răspuns și am furnizat PMB datele personale de contact solicitate. Prin urmare, așteptăm stabilirea, de comun acord, a unei Audiențe cu factorii pe care PMB îi va pune la dispoziție.
Raspuns PMB-Registratura-nr54243-2-20.04.2023.jpg (567.56 KB; downloaded 3166 times)
- Asociația Metrou Ușor
-
Posted:
-
Re: Propuneri pentru modernizarea infrastructurii de tramvai (2022)
Asociația Metrou Ușor
Comunicatul Asociației Metrou Ușor din 11 septembrie 2023:
Asociația Metrou Ușor wrote here:
În urma propunerii Asociației Metrou Ușor de a fi realizată o nouă stație de tramvai pe Bd. Gh. Șincai, între stațiile Universitatea Creștină Dimitrie Cantemir și C.N. Gheorghe Șincai (interstație actuală de aprox.700m), Direcția Transporturi din Primăria Generală a dat curs propunerii și a transmis Primăriei Sectorului 4 solicitarea de a realiza peroanele noii stații din proximitatea Str. Verzișori, ca parte a proiectului de modernizare a infrastructurii pe care primăria de sector îl derulează în prezent pe artera respectivă.
Comunicatul Asociației Metrou Ușor din 11 septembrie 2023:
🚏🚋[REUȘITĂ]: Se construiește o nouă stație de tramvai în București, în urma demersurilor Asociației "Metrou Ușor"
💡 În 2022, Asociația "Metrou Ușor" a analizat toți cei 50km de linie de tramvai ce urmează a fi modernizați și a emis documente cu propuneri concrete pentru optimizarea fiecărui tronson în parte, printre acestea numărându-se și relocări de stații de tramvai, sau construirea unora noi. Pe 4 iulie 2022 am trimis oficial către PMB propunerea de a realiza o nouă stație de tramvai pe Bd. Gheorghe Șincai, în zona Străzii Verzișori, între stațiile actuale Universitatea Creștină Dimitrie Cantemir și C.N. Gh. Șincai. Pe 27 iulie 2022, Direcția Transporturi ne răspundea favorabil propunerii.
🏙️📍 Situată pe o interstație actuală de peste 700m, între Timpuri Noi și Tineretului, noua stație va crește accesul riveranilor la transportul public în zona Tineretului (cu densitate de blocuri) și va normaliza distanțele dintre stații. Media celorlaltor interstații de pe traseu variază în jurul a 350m, adică o interstație optimă pentru a face atractiv transportul public din punct de vedere al ariei de acoperire.
🚋🚌 Noua stație ar trebui să deservească atât tramvaiul 19, cât și autobuzul 323 care circulă deja pe linia de tramvai în zona Timpuri Noi.
🟢 Felicităm autoritățile pentru receptivitate și pentru implementarea propunerii noastre!
⚠️ Ca întotdeauna, e loc de mai bine! București încă are o mulțime de zone unde se impune construirea de noi stații. Vom continua să trimitem petiții în sprijinul comunităților și sperăm ca această colaborare să continue. Un exemplu flagrant este la Mall ParkLake, pe Bd. Liviu Rebreanu, unde stația de tramvai a fost inițial proiectată, apoi refuzată constant de autorități pe motivul că o trecere de pietoni suplimentară ar fi periculoasă și ar îngreuna traficul. Cei ce locuiesc vizavi de complexul comercial nu au altă variantă decât să ocolească sute de metri până la cea mai apropiată intersecție, iar cei ce vin cu liniile 19, 23 sau 330 trebuie să parcurgă distanțe însemnate.
Harta.png (1.63 MB; downloaded 2817 times)
Construire statia Verzisori.png (695.44 KB; downloaded 2817 times)
- 1689
-
Posted:
-
Re: Propuneri pentru modernizarea infrastructurii de tramvai (2022+)
1689
Stiu ca e tardiv, dar poate am reusi sa schimbam ceva referitor la acel segment foarte scurt de pe Dristor ?
Linia aia simpla e complet contra oricarei logici. Ar trebui facuta dublu sens cu macazuri catre ambele directii.
Stiu ca e tardiv, dar poate am reusi sa schimbam ceva referitor la acel segment foarte scurt de pe Dristor ?
Linia aia simpla e complet contra oricarei logici. Ar trebui facuta dublu sens cu macazuri catre ambele directii.
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Propuneri pentru modernizarea infrastructurii de tramvai (2022+)
rosetti61
Cand a fost realizata acea bucla (1989) se dorea a fi punct terminus numai pentru trasee care veneau de pe Dudesti, dinspre Catelu si dinspre Vacaresti. De la Baba Novac spre Muncii si mai departe nu ar mai fi circulat nici un tramvai (ar fi fost scoase in 1990, deja se imputinasera traseele pe semiinel, 27 intorcea la Dristor. Volens-nolens, chiar au existat linii in anii '90 cu capatul aici si dinspre directiile amintite - 27, 30, 46, 50 si 51.
Cand a fost realizata acea bucla (1989) se dorea a fi punct terminus numai pentru trasee care veneau de pe Dudesti, dinspre Catelu si dinspre Vacaresti. De la Baba Novac spre Muncii si mai departe nu ar mai fi circulat nici un tramvai (ar fi fost scoase in 1990, deja se imputinasera traseele pe semiinel, 27 intorcea la Dristor. Volens-nolens, chiar au existat linii in anii '90 cu capatul aici si dinspre directiile amintite - 27, 30, 46, 50 si 51.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Petiții, luări de poziție, proiecte și solicitări realizate de Asociația „Metrou Ușor”
•
Choose destination