Despre asociație și site-urile metrouusor.comAsociația "Metrou Ușor": Obiective, activități, proiecte, informațiiPetiții, luări de poziție, proiecte și solicitări realizate de Asociația „Metrou Ușor”

 

Topic: Propuneri pentru modernizarea infrastructurii de tramvai (2022+)

48 posts, 15598 views
 
Go to page:  1 2 3 4
 
 

📖 Pagination options
Re: Propuneri pentru modernizarea infrastructurii de tramvai (2022) subway guru

Deci v-au trimis la plimbare???

 


Re: Propuneri pentru modernizarea infrastructurii de tramvai (2022) ByOnu

Pai, ei zic ca PMUD (care propune modernizarea infrastructurii) a trecut deja prin etapa de consultare publica in 2017.

PMB omite insa faptul ca PMUD nu intra in detalii. Da, ok, PMUD spune sa se modernizeze intregral reteaua de tramvai, dar atat.

Aici nu vorbim despre a consulta publicul DACA sa se modernizeze sau nu liniile, ca nu asta este intrebarea, ci cum. Publicului ar trebui sa i se permita sa aduca comentarii, propuneri, etc. Asa ar fi democratic.

 


Re: Propuneri pentru modernizarea infrastructurii de tramvai (2022) subway guru

Bun, atunci ce se poate face in situatia asta?

 


Re: Propuneri pentru modernizarea infrastructurii de tramvai (2022) Asociația Metrou Ușor

ADI-TPBI a analizat propunerile Asociației Metrou Ușor enunțate în Pachetele 4 și 5 (documentele MU43/07.11.2022 și MU44/21.11.2022).

Propunerile noastre pot fi văzute, pe larg, în documentele din mesajele precedente.

Vă invităm să citiți răspunsurile ADI-TPBI, atașate mai jos.
Raspuns ADITPBI nr.36611 07.02.2023 Eficientizarea modernizarii liniilor de tramvai MU43.pdf
Raspuns ADITPBI nr.36611 07.02.2023 Eficientizarea modernizarii liniilor de tramvai MU43.pdf (204.18 KB; downloaded 218 times)
Raspuns ADITPBI nr.36612 07.02.2023 Eficientizarea modernizarii liniilor de tramvai MU44.pdf
Raspuns ADITPBI nr.36612 07.02.2023 Eficientizarea modernizarii liniilor de tramvai MU44.pdf (231.01 KB; downloaded 202 times)

 


Re: Propuneri pentru modernizarea infrastructurii de tramvai (2022) Chev Celios

Sa nu deranjem soferii cumva. Doamne fereste.Treaba asta nici nu ar trebui sa reprezinte un motiv. Dar un pasager care coboara din tramvai intr-o statie care nu are peron nu risca sa se accidenteze.

 


Re: Propuneri pentru modernizarea infrastructurii de tramvai (2022) Asociația Metrou Ușor

În completarea celor 5 pachete de propuneri punctuale pe care le-am trimis în perioada iulie-noiembrie 2022, Asociația Metrou Ușor a finalizat recent de analizat cele 15 loturi de proiecte realizate de Biroul de Proiectare al Infrastructurii din cadrul STB S.A., documente publice, descoperind o serie de aspecte ce pot fi îmbunătățite. Unele propuneri analizate și acceptate deja de aparatul de specialitate al ADI-TPBI și Direcției Transporturi PMB nu se regăsesc în proiectul realizat de STB S.A.

Pe lângă Analiza noastră atașată acestui mesaj, am solicitat o Audiență în care să ne putem susține analiza în fața Primarului General al Capitalei.
AMU nr.55 din 14.02.2023 Analiza Proiecte STB Modernizare Linii Tramvai.pdf
AMU nr.55 din 14.02.2023 Analiza Proiecte STB Modernizare Linii Tramvai.pdf (3.67 MB; downloaded 872 times)

 


Re: Propuneri pentru modernizarea infrastructurii de tramvai (2022) subway guru

Dar o discutie directa cu proiectantii de ce nu faceti? Cred ca ar fi mai util de discutat mai intai cu specialistii nu doar cu politrucii…

 


Re: Propuneri pentru modernizarea infrastructurii de tramvai (2022) ByOnu

Proiectantii ...adica STB? Propunerile Asociatiei au fost trimise inclusiv STB. Doar primele 2 din 5 pachete au primit numere de inregistrare la STB, iar institutia nu a raspuns Asociatiei pentru niciunul dintre cele 5 pachete.

 



Re: Propuneri pentru modernizarea infrastructurii de tramvai (2022) Asociația Metrou Ușor

[ANALIZĂ PROIECT] Consultare ...publică pentru linia 5?

❔ Primarul General anunță faptul că a fost lansat în "consultare publică" caietul de sarcini pentru proiectarea modernizării liniei 5, respectiv tronsoanele de pe Str. Barbu Văcărescu și Str. Alexandru Șerbănescu, între Șos. Ștefan cel Mare și Pod Băneasa. Nu vă lăsați însă induși în eroare de termenul "public" al consultării, întrucât invitate să transmită observații și recomandări sunt, de fapt, "companiile interesate", nu cetățenii.

Noi, însă, am analizat proiectul publicat de Primărie și am identificat următoarele:

⛔️🚍 1. Nu este luată în calcul introducerea sistemului de benzi unice dedicate TRAMVAI+AUTOBUZ. Stâlpii de susținere ai rețelei de contact și ai luminatului public rămân poziționați pe axul median al drumului, între cele două sensuri ale liniilor de tramvai. După cum am explicat săptămâna trecută, acest lucru reduce gabaritul de circulație al autobuzelor. Deși eficiența conceptului a fost deja dovedită în București, în ultimii ani, autobuzele 182, 282, 243 sau 330 sunt condamnate să rămână blocate în traficul general la orele de vârf și după modernizarea liniei 5. În prezent, autobuzele parcurg dinstanța dintre două stații și în mai bine de 10 minute, în funcție de sensul de circulație și perioda din zi care dictează fluxul de circulație. În afara orelor de vârf, aceleași interstații se parcurg și în sub 2 minute.

❌🔀 2. Între Șos. Fabrica de Glucoză și Șos. Pipera se păstrează configurația actuală a tramei stradale, nefiind avută în vedere conectarea cu linia de pe Pompei. Deși, tronsonul de legătură este unul scurt, privind în perspectivă la dezvoltările rețelei de tramvai propuse pe inelul median și spre Complexul Comercial Băneasa, relizarea acestei joncțiuni căpătă o importanță aparte. Devin posibile noi conexiuni ale rețelei cu zona comercială Băneasa și autobuzul 783 spre Aeroportul Otopeni. Planuri pentru această joncțiune există încă din anul 2011, iar pe data de pe 6 februarie 2023, la emisiunea "Cu Gândul la București", Viceprimarul General a susținut că Primăria dorește conectarea liniilor de tramvai dintre Bd. Dimitrie Pompei și Str. Barbu Văcărescu. În contrast cu aceste declarații și opțiuni pentru dezvoltare, forma propusă acum pentru lucrările la liniile de tramvai face puțin credibilă posibilitatea modificărilor ulterioare.

⚠️ Tramvaiul 5 dispune de caracteristicile necesare generării unei rute de transport fiabile către zona de nord a orașului, o alternativă viabilă la transportul individual. Modernizarea liniei în forma actuală însemnă ratarea unei șanse istorice de dezvoltare durabilă a transportului public, prin blocarea ofertei de transport la nivelul anilor '80. Menținerea configurației actuale ar încadra lucrarea la nivelul unei simple reparații cu șine și stâlpi noi, în totală contradicție cu tendințele de dezvoltare urbană și socială ce ar trebui să guverneze, alături de considerentele tehnice, proiecte de o asemenea amploare.

💭 Amintim că săptămâna trecută am trimis Cabinetului Primarului General, o Cerere de Audiență, pentru a putea expune deficiențele pe care le-am descoperit.


Observatii.png (812.82 KB; downloaded 2808 times)


Conectare Vacarescu-Pompei.png (1.38 MB; downloaded 2809 times)


Linia 5 proiect STB.png (457.62 KB; downloaded 2808 times)

 


Re: Propuneri pentru modernizarea infrastructurii de tramvai (2022) Asociația Metrou Ușor

Având în vedere Raportul Consultării Pieței cu nr.DPI-27334/06.03.2023, Asociația "Metrou Ușor" a trimis o interpelare Direcției de Planificare a Investițiilor din P.M.B.
AMU nr.57 din 10.03.2023 Interpelare PMB-DPI privind MC1023490 din 2023.pdf
AMU nr.57 din 10.03.2023 Interpelare PMB-DPI privind MC1023490 din 2023.pdf (3.86 MB; downloaded 236 times)

 


Re: Propuneri pentru modernizarea infrastructurii de tramvai (2022) Asociația Metrou Ușor

Asociația Metrou Ușor wrote here:
În completarea celor 5 pachete de propuneri punctuale pe care le-am trimis în perioada iulie-noiembrie 2022, Asociația Metrou Ușor a finalizat recent de analizat cele 15 loturi de proiecte realizate de Biroul de Proiectare al Infrastructurii din cadrul STB S.A., documente publice, descoperind o serie de aspecte ce pot fi îmbunătățite. Unele propuneri analizate și acceptate deja de aparatul de specialitate al ADI-TPBI și Direcției Transporturi PMB nu se regăsesc în proiectul realizat de STB S.A.

Pe lângă Analiza noastră atașată acestui mesaj, am solicitat o Audiență în care să ne putem susține analiza în fața Primarului General al Capitalei.


Întrucât termenul legal de răspuns pentru documentul și solicitarea de audiență de mai sus a fost depășit (adresă înregistrată la P.M.B. cu nr.26261/15.02.2023), astăzi am făcut o revenire prin care solicităm furnizarea răspunsurilor. Am încercat să acordăm instituției un termen de 30+15 zile, în eventualitatea în care răspunsul ar fi necesitat extinderea termenului.

 


Re: Propuneri pentru modernizarea infrastructurii de tramvai (2022) Asociația Metrou Ușor

Având în vedere reluarea etapei de consultare pentru unele loturi,  Asociația Metrou Ușor a trimis, din nou, obserații și propuneri pentru loturile 1, 2 și 13.
AMU nr.62 din 31.03.2023 Observații și propuneri pentru Consultarea Pietei LOTUL1.pdf
AMU nr.62 din 31.03.2023 Observații și propuneri pentru Consultarea Pietei LOTUL1.pdf (4.25 MB; downloaded 189 times)
AMU nr.63 din 31.03.2023 Observații și propuneri pentru Consultarea Pietei LOTUL2.pdf
AMU nr.63 din 31.03.2023 Observații și propuneri pentru Consultarea Pietei LOTUL2.pdf (856.43 KB; downloaded 138 times)
AMU nr.64 din 31.03.2023 Observații și propuneri pentru Consultarea Pietei LOTUL13.pdf
AMU nr.64 din 31.03.2023 Observații și propuneri pentru Consultarea Pietei LOTUL13.pdf (443.64 KB; downloaded 126 times)

 


Re: Propuneri pentru modernizarea infrastructurii de tramvai (2022) subway guru

Asa, bravo, nu-i lasati sa-si faca de cap fara justificare!  :love:

 


Go to page:  1 2 3 4
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Petiții, luări de poziție, proiecte și solicitări realizate de Asociația „Metrou Ușor”  • 
Choose destination

Since our 2385 forum members have written 430590 posts in 5351 topics and 517 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use