Topic: Propuneri pentru modernizarea infrastructurii de tramvai (2022+)
48 posts, 15546 views
📖 Pagination options
- Asociația Metrou Ușor
-
Posted:
-
Re: Propuneri pentru modernizarea infrastructurii de tramvai (2022)
Asociația Metrou Ușor
Având în vedere Răspunsurile ADITPBI nr.32545/20.07.2022 și nr.32502/21.07.2022 privind eficientizarea modernizarii liniilor 5, 40 si 55 de tramvai, Asociația Metrou Ușor a trimis astăzi, 10 august 2022, o serie de precizări, cu speranța că unele propuneri respinse vor fi reanalizate.
Având în vedere Răspunsurile ADITPBI nr.32545/20.07.2022 și nr.32502/21.07.2022 privind eficientizarea modernizarii liniilor 5, 40 si 55 de tramvai, Asociația Metrou Ușor a trimis astăzi, 10 august 2022, o serie de precizări, cu speranța că unele propuneri respinse vor fi reanalizate.
AMU nr.32 10.08.2022 Precizari 5 40 55.pdf
AMU nr.32 10.08.2022 Precizari 5 40 55.pdf (1.62 MB; downloaded 365 times)
- Asociația Metrou Ușor
-
Posted:
-
Re: Propuneri pentru modernizarea infrastructurii de tramvai (2022)
Asociația Metrou Ușor
Răspunsul ADITPBI privind precizările noastre din mesajul precedent.
Răspunsul ADITPBI privind precizările noastre din mesajul precedent.
Raspuns ADITPBI nr.33231 19.09.2022 Clarificari ref la modernizarea liniilor 5, 40, 55.pdf
Raspuns ADITPBI nr.33231 19.09.2022 Clarificari ref la modernizarea liniilor 5, 40, 55.pdf (143.53 KB; downloaded 244 times)
- Asociația Metrou Ușor
-
Posted:
-
Re: Propuneri pentru modernizarea infrastructurii de tramvai (2022)
Asociația Metrou Ușor
Asociația Metrou Ușor a trimis Direcției Transporturi din Primăria Generală, ADITPBI și STB S.A. al 3-lea set de propuneri punctuale privind modernizarea infrastructurii de tramvai.
Proiectele pe care le atingem în acest document sunt următoarele:
1. Obiectivul de investiții intitulat “Reabilitare sistem rutier pe Bulevardul Basarabia de la intersecția cu B-dul. 1 Decembrie 1918 până la cap terminal Republica"
( proiectul HCGMB: https://doc.pmb.ro/consiliu/sedinte/476/oz/10707.pdf ).
2. Obiectivul de investiții intitulat “Reabilitare sistem rutier pe Bulevardul Mărășești între Bulevardul Dimitrie Cantemir și Strada 11 Iunie"
( proiectul HCGMB: https://doc.pmb.ro/consiliu/sedinte/476/oz/10708.pdf ).
3. Obiectivul de investiții intitulat “Reabilitare sistem rutier pe Strada Dristorului între B-dul. Camil Ressu și Strada Baba Novac"
( proiectul HCGMB: https://doc.pmb.ro/consiliu/sedinte/476/oz/10709.pdf ).
4. Obiectivul de investiții intitulat “Reabilitare sistem rutier pe Bulevardul Timișoara între Strada Valea Cascadelor și terminal CET Vest"
( proiectul HCGMB: https://doc.pmb.ro/consiliu/sedinte/476/oz/10710.pdf ).
Propunerile vin în contextul în care a fost anunțat faptul că în curând va fi lansată licitația pentru Proiectarea și Execuția modernizării infrastructurii de tramvai de pe aceste trasee.
Vă invităm să citiți propunerile noastre în documentul PDF atașat acestui mesaj.
Asociația Metrou Ușor a trimis Direcției Transporturi din Primăria Generală, ADITPBI și STB S.A. al 3-lea set de propuneri punctuale privind modernizarea infrastructurii de tramvai.
Proiectele pe care le atingem în acest document sunt următoarele:
1. Obiectivul de investiții intitulat “Reabilitare sistem rutier pe Bulevardul Basarabia de la intersecția cu B-dul. 1 Decembrie 1918 până la cap terminal Republica"
( proiectul HCGMB: https://doc.pmb.ro/consiliu/sedinte/476/oz/10707.pdf ).
2. Obiectivul de investiții intitulat “Reabilitare sistem rutier pe Bulevardul Mărășești între Bulevardul Dimitrie Cantemir și Strada 11 Iunie"
( proiectul HCGMB: https://doc.pmb.ro/consiliu/sedinte/476/oz/10708.pdf ).
3. Obiectivul de investiții intitulat “Reabilitare sistem rutier pe Strada Dristorului între B-dul. Camil Ressu și Strada Baba Novac"
( proiectul HCGMB: https://doc.pmb.ro/consiliu/sedinte/476/oz/10709.pdf ).
4. Obiectivul de investiții intitulat “Reabilitare sistem rutier pe Bulevardul Timișoara între Strada Valea Cascadelor și terminal CET Vest"
( proiectul HCGMB: https://doc.pmb.ro/consiliu/sedinte/476/oz/10710.pdf ).
Propunerile vin în contextul în care a fost anunțat faptul că în curând va fi lansată licitația pentru Proiectarea și Execuția modernizării infrastructurii de tramvai de pe aceste trasee.
Vă invităm să citiți propunerile noastre în documentul PDF atașat acestui mesaj.
AMU nr.41 03.10.2022 Pachetul 3 de propuneri Eficientizarea modernizarii liniei tramvai.pdf
AMU nr.41 03.10.2022 Pachetul 3 de propuneri Eficientizarea modernizarii liniei tramvai.pdf (1.29 MB; downloaded 611 times)
- Asociația Metrou Ușor
-
Posted:
-
Re: Propuneri pentru modernizarea infrastructurii de tramvai (2022)
Asociația Metrou Ușor
Direcția Transporturi din PMB a oferit răspunsul atașat.
Direcția Transporturi din PMB a oferit răspunsul atașat.
Raspuns Directia Transporturi PMB nr.143269 din 04 10 2022.jpg (367.17 KB; downloaded 4044 times)
- Asociația Metrou Ușor
-
Posted:
-
Re: Propuneri pentru modernizarea infrastructurii de tramvai (2022)
Asociația Metrou Ușor
În luna august 2022, am solicitat Primăriei Sectorului 4 informații cu privire la stadiul realizării noii stații de tramvai (în ambele sensuri de circulație) din proximitatea Str. Verzișori, propunere a Asocițiației Metrou Ușor aprobată de Direcția Transporturi din Primăria Capitalei.
Vă invităm să citiți atât Solicitarea noastră, cât și răspunsul PS4.
Asociația Metrou Ușor wrote here:
În urma propunerii Asociației Metrou Ușor de a fi realizată o nouă stație de tramvai pe Bd. Gh. Șincai, între stațiile Universitatea Creștină Dimitrie Cantemir și C.N. Gheorghe Șincai (interstație actuală de aprox.700m), Direcția Transporturi din Primăria Generală a dat curs propunerii și a transmis Primăriei Sectorului 4 solicitarea de a realiza peroanele noii stații din proximitatea Str. Verzișori, ca parte a proiectului de modernizare a infrastructurii pe care primăria de sector îl derulează în prezent pe artera respectivă.
În luna august 2022, am solicitat Primăriei Sectorului 4 informații cu privire la stadiul realizării noii stații de tramvai (în ambele sensuri de circulație) din proximitatea Str. Verzișori, propunere a Asocițiației Metrou Ușor aprobată de Direcția Transporturi din Primăria Capitalei.
AMU nr.33 PS4 Sincai Verzisori.pdf
AMU nr.33 PS4 Sincai Verzisori.pdf (156.07 KB; downloaded 187 times)
Vă invităm să citiți atât Solicitarea noastră, cât și răspunsul PS4.
Raspuns PS4 nr.51924 din 13.10.2022.jpg (346.12 KB; downloaded 3944 times)
- Asociația Metrou Ușor
-
Posted:
-
Re: Propuneri pentru modernizarea infrastructurii de tramvai (2022)
Asociația Metrou Ușor
Asociația Metrou Ușor a realizat cel de-al 4-lea pachet de propuneri punctuale privind modernizarea infrastructurii de tramvai din București. Acesta a fost trimis Direcției Transporturi din Primăria Generală, ADITPBI și STB S.A.
Proiectele pe care le atingem în acest document sunt următoarele:
1. Obiectivul de investiții “Reabilitare sistem rutier pe arterele Str. Paleologu, Str. Armand Călinescu, Str. Vasile Lascăr, Str. Lizeanu și Intrarea Vagonului "
( proiectul HCGMB: https://doc.pmb.ro/consiliu/sedinte/473/oz/10655.pdf ).
2. Obiectivul de investiții “Reabilitare sistem rutier pe Bulevardul Dimitrie Pompeiu, Șoseaua Petricani, Bulevardul Lacul Tei, Strada Maica Domnului, Strada Reînvierii și Strada Turmelor "
( proiectul HCGMB: https://doc.pmb.ro/consiliu/sedinte/473/oz/10658.pdf ).
3. Raportul de Specialitate nr.DPi 39404/11.04.2022 al Direcției de Planificare a Investițiilor din P.M.B. ce stă la baza aprobării indicatorilor tehnico-economici, faza DALI, pentru modernizarea liniei 40 de tramvai, document ce trateaza drept traseu de retragere la depou arterele “Bd. Ferdinand, Șos. Pantelimon și Str. Ziduri Moși”.
( proiectul HCGMB: https://doc.pmb.ro/consiliu/sedinte/467/oz/10544.pdf ).
4. Obiectivul de investiții “Reabilitare sistem rutier bucla Gara de Est pe arterele B-dul. Gării Obor, B-dul. Ferdinand (între Gara Obor și Șos. Pantelimon), Șos. Pantelimon, Str. Baicului"
( proiectul HCGMB: https://doc.pmb.ro/consiliu/sedinte/473/oz/10660.pdf ).
5. Obiectivul de investiții “Reabilitare sistem rutier pe Bulevardul Ferdinand I, între Șoseaua Mihai Bravu și Strada Traian"
( proiectul HCGMB: https://doc.pmb.ro/consiliu/sedinte/473/oz/10657.pdf ).
6. Obiectivul de investiții “Reabilitare sistem rutier pe Bulevardul Chișinău"
( proiectul HCGMB: https://doc.pmb.ro/consiliu/sedinte/471/oz/10607.pdf )
Vă invităm să citiți propunerile noastre în documentul PDF atașat acestui mesaj.
Precizare: ilustrarea străzilor Lizeanu și Maica Domnului a fost realizată folosind tool-ul online: https://streetmix.net
Asociația Metrou Ușor a realizat cel de-al 4-lea pachet de propuneri punctuale privind modernizarea infrastructurii de tramvai din București. Acesta a fost trimis Direcției Transporturi din Primăria Generală, ADITPBI și STB S.A.
Proiectele pe care le atingem în acest document sunt următoarele:
1. Obiectivul de investiții “Reabilitare sistem rutier pe arterele Str. Paleologu, Str. Armand Călinescu, Str. Vasile Lascăr, Str. Lizeanu și Intrarea Vagonului "
( proiectul HCGMB: https://doc.pmb.ro/consiliu/sedinte/473/oz/10655.pdf ).
2. Obiectivul de investiții “Reabilitare sistem rutier pe Bulevardul Dimitrie Pompeiu, Șoseaua Petricani, Bulevardul Lacul Tei, Strada Maica Domnului, Strada Reînvierii și Strada Turmelor "
( proiectul HCGMB: https://doc.pmb.ro/consiliu/sedinte/473/oz/10658.pdf ).
3. Raportul de Specialitate nr.DPi 39404/11.04.2022 al Direcției de Planificare a Investițiilor din P.M.B. ce stă la baza aprobării indicatorilor tehnico-economici, faza DALI, pentru modernizarea liniei 40 de tramvai, document ce trateaza drept traseu de retragere la depou arterele “Bd. Ferdinand, Șos. Pantelimon și Str. Ziduri Moși”.
( proiectul HCGMB: https://doc.pmb.ro/consiliu/sedinte/467/oz/10544.pdf ).
4. Obiectivul de investiții “Reabilitare sistem rutier bucla Gara de Est pe arterele B-dul. Gării Obor, B-dul. Ferdinand (între Gara Obor și Șos. Pantelimon), Șos. Pantelimon, Str. Baicului"
( proiectul HCGMB: https://doc.pmb.ro/consiliu/sedinte/473/oz/10660.pdf ).
5. Obiectivul de investiții “Reabilitare sistem rutier pe Bulevardul Ferdinand I, între Șoseaua Mihai Bravu și Strada Traian"
( proiectul HCGMB: https://doc.pmb.ro/consiliu/sedinte/473/oz/10657.pdf ).
6. Obiectivul de investiții “Reabilitare sistem rutier pe Bulevardul Chișinău"
( proiectul HCGMB: https://doc.pmb.ro/consiliu/sedinte/471/oz/10607.pdf )
Vă invităm să citiți propunerile noastre în documentul PDF atașat acestui mesaj.
Precizare: ilustrarea străzilor Lizeanu și Maica Domnului a fost realizată folosind tool-ul online: https://streetmix.net
AMU nr.43 07.11.2022 Pachetul 4 de propuneri Eficientizarea modernizarii liniei tramvai.pdf
AMU nr.43 07.11.2022 Pachetul 4 de propuneri Eficientizarea modernizarii liniei tramvai.pdf (2.62 MB; downloaded 562 times)
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Propuneri pentru modernizarea infrastructurii de tramvai (2022)
Chev Celios
La capitolul 4 nu cred ca ar strica daca avem si varianta de a face stanga spre Pantelimon.
La capitolul 4 nu cred ca ar strica daca avem si varianta de a face stanga spre Pantelimon.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Propuneri pentru modernizarea infrastructurii de tramvai (2022)
ByOnu
Am dezbatut asta in ONG, dar pentru scop tehnologic (bucla aflata in conservare pentru situatii de avarie) nu vedem utilitatea accesarii buclei dinspre Pantelimon si iesirea din bucla spre Pantelimon. Pentru a intoarce venind dinspre est avem deja bucla tehnologica de la Piața Iancului. Bucla Gara Obor are ca rol intoarcerea dinspre vest/centru. Nu vrem sa propunem lucruri nefezabile care doar ar creste complexitatea mentenantei retelei si costurile lucrarilor.
Am dezbatut asta in ONG, dar pentru scop tehnologic (bucla aflata in conservare pentru situatii de avarie) nu vedem utilitatea accesarii buclei dinspre Pantelimon si iesirea din bucla spre Pantelimon. Pentru a intoarce venind dinspre est avem deja bucla tehnologica de la Piața Iancului. Bucla Gara Obor are ca rol intoarcerea dinspre vest/centru. Nu vrem sa propunem lucruri nefezabile care doar ar creste complexitatea mentenantei retelei si costurile lucrarilor.
bucla gara obor.jpg (479.87 KB; downloaded 3725 times)
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Propuneri pentru modernizarea infrastructurii de tramvai (2022)
WT_fan06
Pe lângă ce a spus @ByOnu , în situația unei avarii pe traseul lui 14, vagoanele ce vin din Pantelimon ar trebui să poată fi întoarse folosind actuala rețea, făcând dreapta pe Mihai Bravu -> Șos. Colentina -> Ziduri Moși -> Șos. Pantelimon. Așa s-ar deservi mai mult din traseu decât în varianta devierii la Piața Iancului.
Pe lângă ce a spus @ByOnu , în situația unei avarii pe traseul lui 14, vagoanele ce vin din Pantelimon ar trebui să poată fi întoarse folosind actuala rețea, făcând dreapta pe Mihai Bravu -> Șos. Colentina -> Ziduri Moși -> Șos. Pantelimon. Așa s-ar deservi mai mult din traseu decât în varianta devierii la Piața Iancului.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Propuneri pentru modernizarea infrastructurii de tramvai (2022)
andrei11
Negativ, întoarcerea dinspre vest / centru se poate efectua tot la Piaţa Iancului
De fapt la Piaţa Iancului sunt posibile toate întoarcerile cu excepţia uneia, ale tramvaielor care vin de la Piaţa Hurmuzachi ( Muncii ). În rest toate combinaţiile sunt posibile.
Chev Celios wrote here:Numai "la cuplaj" cu acest racord. Dacă nu se face şi acest racord varianta de a face stânga spre Pantelimon ar fi inutilă.
La capitolul 4 nu cred ca ar strica daca avem si varianta de a face stanga spre Pantelimon.
2022-11-06_23-01-40.jpg (267.63 KB; downloaded 3704 times)
ByOnu wrote here:
Pentru a intoarce venind dinspre est avem deja bucla tehnologica de la Piața Iancului. Bucla Gara Obor are ca rol intoarcerea dinspre vest/centru.
Negativ, întoarcerea dinspre vest / centru se poate efectua tot la Piaţa Iancului
De fapt la Piaţa Iancului sunt posibile toate întoarcerile cu excepţia uneia, ale tramvaielor care vin de la Piaţa Hurmuzachi ( Muncii ). În rest toate combinaţiile sunt posibile.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Propuneri pentru modernizarea infrastructurii de tramvai (2022)
Chev Celios
Da Andrei scuze. Eram sigur ca acolo este macaz.
Da Andrei scuze. Eram sigur ca acolo este macaz.
- Asociația Metrou Ușor
-
Posted:
-
Re: Propuneri pentru modernizarea infrastructurii de tramvai (2022)
Asociația Metrou Ușor
Asociația Metrou Ușor a realizat cel de-al 5-lea pachet de propuneri punctuale privind modernizarea infrastructurii de tramvai din București. Acesta a fost trimis Direcției Transporturi din Primăria Generală, ADITPBI și STB S.A.
Prin acest document, Asociația “Metrou Ușor” finalizează analizarea celor aproximativ 50km de rețea de tramvai vizați pentru modernizare.
În scopul implicării societății civile în viitoarele etape de Consultare a publicului ce vor trebui desfășurate pentru pentru viitoarele șantiere, conform Legii, reiterăm rugămintea ca toate aceste propuneri și observații, precum și răspunsurile punctuale ale instituțiilor abilitate cu privire la propunerile noastre să fie revizitate și luate în calcul în momentul realizării etapei de Proiectare a fiecărui tronson în parte.
Proiectele pe care le atingem în acest document sunt următoarele:
1. Obiectivul de investiții “Reabilitare sistem rutier pe Bulevardul Expoziției, Strada Aviator Popișteanu, Strada Puțul lui Crăciun, Strada Dornei și Strada Clăbucet"
( proiectul HCGMB: https://doc.pmb.ro/consiliu/sedinte/473/oz/10659.pdf ).
2. Obiectivul de investiții “Reabilitare sistem rutier pe arterele Sfântul Constantin, Strada Ionel Perlea, Strada Grigore Cobălcescu și traseul de pe B-dul Ion Mihalache, Calea Griviței, B-dul Bucureștii Noi, B-dul Gloriei inclusiv cap terminal Strada Piatra Morii"
( proiectul HCGMB: https://doc.pmb.ro/consiliu/sedinte/471/oz/10606.pdf ).
3. Obiectivul de investiții “Reabilitare sistem rutier pe B-dul. Gheorghe Duca, Str. Alexandru Ioan Cuza, Calea Griviței și B-dul. Dinicu Golescu"
( proiectul HCGMB: https://doc.pmb.ro/consiliu/sedinte/473/oz/10656.pdf ).
4. Obiectivul de investiții “Reabilitare sistem rutier pe Bulevardul Dimitrie Pompeiu ... "
( proiectul HCGMB: https://doc.pmb.ro/consiliu/sedinte/473/oz/10658.pdf ).
Vă invităm să citiți propunerile noastre în documentul PDF atașat acestui mesaj.
Asociația Metrou Ușor a realizat cel de-al 5-lea pachet de propuneri punctuale privind modernizarea infrastructurii de tramvai din București. Acesta a fost trimis Direcției Transporturi din Primăria Generală, ADITPBI și STB S.A.
Prin acest document, Asociația “Metrou Ușor” finalizează analizarea celor aproximativ 50km de rețea de tramvai vizați pentru modernizare.
În scopul implicării societății civile în viitoarele etape de Consultare a publicului ce vor trebui desfășurate pentru pentru viitoarele șantiere, conform Legii, reiterăm rugămintea ca toate aceste propuneri și observații, precum și răspunsurile punctuale ale instituțiilor abilitate cu privire la propunerile noastre să fie revizitate și luate în calcul în momentul realizării etapei de Proiectare a fiecărui tronson în parte.
Proiectele pe care le atingem în acest document sunt următoarele:
1. Obiectivul de investiții “Reabilitare sistem rutier pe Bulevardul Expoziției, Strada Aviator Popișteanu, Strada Puțul lui Crăciun, Strada Dornei și Strada Clăbucet"
( proiectul HCGMB: https://doc.pmb.ro/consiliu/sedinte/473/oz/10659.pdf ).
2. Obiectivul de investiții “Reabilitare sistem rutier pe arterele Sfântul Constantin, Strada Ionel Perlea, Strada Grigore Cobălcescu și traseul de pe B-dul Ion Mihalache, Calea Griviței, B-dul Bucureștii Noi, B-dul Gloriei inclusiv cap terminal Strada Piatra Morii"
( proiectul HCGMB: https://doc.pmb.ro/consiliu/sedinte/471/oz/10606.pdf ).
3. Obiectivul de investiții “Reabilitare sistem rutier pe B-dul. Gheorghe Duca, Str. Alexandru Ioan Cuza, Calea Griviței și B-dul. Dinicu Golescu"
( proiectul HCGMB: https://doc.pmb.ro/consiliu/sedinte/473/oz/10656.pdf ).
4. Obiectivul de investiții “Reabilitare sistem rutier pe Bulevardul Dimitrie Pompeiu ... "
( proiectul HCGMB: https://doc.pmb.ro/consiliu/sedinte/473/oz/10658.pdf ).
Vă invităm să citiți propunerile noastre în documentul PDF atașat acestui mesaj.
AMU nr.44 21.11.2022 Pachetul 5 de propuneri Eficientizarea modernizarii liniei tramvai.pdf
AMU nr.44 21.11.2022 Pachetul 5 de propuneri Eficientizarea modernizarii liniei tramvai.pdf (2.42 MB; downloaded 469 times)
- Asociația Metrou Ușor
-
Posted:
-
Re: Propuneri pentru modernizarea infrastructurii de tramvai (2022)
Asociația Metrou Ușor
Trecem în revistă toate cele 5 pachete de propuneri ale Asociației Metrou Ușor pentru proiectarea modernizării rețelei de tramvai, după cum urmează:
- Pachetul 1: https://forum.metrouusor.com/File?id=198 ... ew=False
- Pachetul 2: https://forum.metrouusor.com/File?id=198 ... ew=False
- Precizări privind răspunsurile ADI-TPBI pentru Pachete 1 și 2: https://forum.metrouusor.com/File?id=200 ... ew=False
- Pachetul 3: https://forum.metrouusor.com/File?id=202 ... ew=False
- Pachetul 4: https://forum.metrouusor.com/File?id=203 ... ew=False
- Pachetul 5: https://forum.metrouusor.com/File?id=203 ... ew=False
Trecem în revistă toate cele 5 pachete de propuneri ale Asociației Metrou Ușor pentru proiectarea modernizării rețelei de tramvai, după cum urmează:
- Pachetul 1: https://forum.metrouusor.com/File?id=198 ... ew=False
- Pachetul 2: https://forum.metrouusor.com/File?id=198 ... ew=False
- Precizări privind răspunsurile ADI-TPBI pentru Pachete 1 și 2: https://forum.metrouusor.com/File?id=200 ... ew=False
- Pachetul 3: https://forum.metrouusor.com/File?id=202 ... ew=False
- Pachetul 4: https://forum.metrouusor.com/File?id=203 ... ew=False
- Pachetul 5: https://forum.metrouusor.com/File?id=203 ... ew=False
- Asociația Metrou Ușor
-
Posted:
-
Re: Propuneri pentru modernizarea infrastructurii de tramvai (2022)
Asociația Metrou Ușor
Având în vedere faptul că pentru cel puțin o parte dintre cele 15 loturi (pentru modernizarea infrastructurii deteriorate de tramvai) scoase la licitație au fost publicate documentația tehnică și planșele la nivel de detaliu, am încercat să aflăm de la Primăria Municipiului București dacă vor exista etape de consultări publice pentru fiecare lot în parte, astfel încât societatea civilă să-și poată expune propunerile și comentariile către proiectanți și beneficiari (PMB, STB, ADI-TPBI) într-un cadru legal, organizat.
Mai precis, întrucât este un proiect deosebit de important care își va pune amprenta timp de multe decenii asupra modului în care vor arăta și vor fi exploatați aproximativ 50km de linie de tramvai, considerăm că pachetele de propuneri pe care le-am emis și trimis instituțiilor abilitate trebuie să fie cu adevărat analizate de către proiectanți și beneficiarii investiției.
Pe data de 21 noiembrie 2022 am trimis către PMB următoarea interpelare:
Răspunsul PMB:
Având în vedere faptul că pentru cel puțin o parte dintre cele 15 loturi (pentru modernizarea infrastructurii deteriorate de tramvai) scoase la licitație au fost publicate documentația tehnică și planșele la nivel de detaliu, am încercat să aflăm de la Primăria Municipiului București dacă vor exista etape de consultări publice pentru fiecare lot în parte, astfel încât societatea civilă să-și poată expune propunerile și comentariile către proiectanți și beneficiari (PMB, STB, ADI-TPBI) într-un cadru legal, organizat.
Mai precis, întrucât este un proiect deosebit de important care își va pune amprenta timp de multe decenii asupra modului în care vor arăta și vor fi exploatați aproximativ 50km de linie de tramvai, considerăm că pachetele de propuneri pe care le-am emis și trimis instituțiilor abilitate trebuie să fie cu adevărat analizate de către proiectanți și beneficiarii investiției.
Pe data de 21 noiembrie 2022 am trimis către PMB următoarea interpelare:
Buna ziua,
Consideram ca prezenta Interpelare ar trebui directionata Compartimentului Juridic, insa va rugam sa o directionati Dvs. corespunzator daca sunteti de parere ca raspunsul trebuie oferit de alt(e) Departament(e).
Va rugam frumos sa confirmati daca pentru licitatia destinata modernizarii infrastructurii de tramvai va avea loc sau nu Etapa de Consultare Publica.
Licitatia care face obiectul acestei interpelari a fost demarata in Sistemul Electronic de Achizitii Publice, accesibila aici: https://www.e-licitatie.ro/pub/notices/c ... 00159841
Va rugam, de asemenea, sa precizati urmatoarele:
a.) Daca va avea loc o etapa de consultare publica, va rugam sa ne precizati cat timp va dura aceasta.
b.) Daca nu va avea loc etapa de consultare publica, va rugam sa ne precizati care este temeiul Legal care permite, in aceasta situatie, ca etapa de consultare publica sa nu aiba loc.
Trimitem prezenta interpelare intrucat partea societatii civile pe care o reprezentam doreste sa fie un partener activ al Primariei Generale si sa isi exercite dreptul legal de participare la etapa de consultare publica.
Asociatia Metrou Usor
21 noiembrie 2022
Răspunsul PMB:
Raspuns PMB-DGI-SDTC nr176125-221220221.jpg (692.58 KB; downloaded 3002 times)
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Petiții, luări de poziție, proiecte și solicitări realizate de Asociația „Metrou Ușor”
•
Choose destination