Topic: Discuții generale pe baza lucrărilor şi a proiectului
171 posts, 26889 views
📖 Pagination options
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Ştiri şi articole din presă
zapacitu
Imi pare rau, sarcasmul se pare ca nu a ramas in text. Sunt sceptic. Sper sa ma insel.
Imi pare rau, sarcasmul se pare ca nu a ramas in text. Sunt sceptic. Sper sa ma insel.
- Media
-
Posted:
-
Re: Ştiri şi articole din presă
Media
Eu nu am identificat în ce lot intra Bd Pantelimon, de la Mega Mall la Piața Obor, Ziduri Moși și Bd Ferdinand de la Sos Pantelimon la Bd Mihai Bravu
Eu nu am identificat în ce lot intra Bd Pantelimon, de la Mega Mall la Piața Obor, Ziduri Moși și Bd Ferdinand de la Sos Pantelimon la Bd Mihai Bravu
- SirVlady
-
Posted:
-
Re: Ştiri şi articole din presă
SirVlady
Șoseaua Pantelimon de la Mega Mall până la intersecție cu Bd. Ferdinand, inclusiv bucla Gara Obor se află în lotul 12, în timp ce Ferdinand (de la intersecție cu Mihai Bravu)-Pantelimon (secțiunea Ferdinand-Ion Heliade Rădulescu)-Ziduri Moși se află în lotul 1 care a fost anulat din lipsă de ofertanți.
În altă ordine de idei, s-a extins termenul de evaluare și pentru lotul 4, tot același termen limită, 22.11.2023.
Șoseaua Pantelimon de la Mega Mall până la intersecție cu Bd. Ferdinand, inclusiv bucla Gara Obor se află în lotul 12, în timp ce Ferdinand (de la intersecție cu Mihai Bravu)-Pantelimon (secțiunea Ferdinand-Ion Heliade Rădulescu)-Ziduri Moși se află în lotul 1 care a fost anulat din lipsă de ofertanți.
În altă ordine de idei, s-a extins termenul de evaluare și pentru lotul 4, tot același termen limită, 22.11.2023.
- Media
-
Posted:
-
Re: Ştiri şi articole din presă
Media
Mulțumesc. Nu imi era foarte clar.
Se licitează deodată și se vor finaliza pe rând. Inutilizabile pentru tramvaie noi pana nu este gata și ultimul segment.
Mulțumesc. Nu imi era foarte clar.
Se licitează deodată și se vor finaliza pe rând. Inutilizabile pentru tramvaie noi pana nu este gata și ultimul segment.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
ByOnu
Depinde. Sunt doua proiecte tratate (inexplicabil) complet separat de PMB:
Primul este pentru modernizarea liniei in configuratia actuala (proiect realizat de STB cu niste carente anacronice: stalpi mediani intre sensurile tramvaiului care vor face imposibila circulatia autobuzelor pe linie, terminalul Pipera tot fara peroane la ambele fire, samd). Despre acest proiect vorbim in acest topic.
Al doilea este un proiect ce prevedere: extinderea tramvaiului de pe Pompeiu pana in Vacarescu, largirea Bd. D. Pompeiu la 4 benzi, desfiintare terminal Pipera si construire P&R (a se citi parcare auto construita de primarie, ca nu vine nimeni in confortul masinii pana in Pipera pentru a lua autobuzul sau tramvaiul) pe amplasamentul sau.
Proiectele se cam bat cap in cap si dovedesc, din nou, lipsa de profesionalism si interes din aparatul administrativ. Similar dezastrului de terminal din Baneasa care a iesit doar o gluma proasta, in care abia ai putea intoarce ceva cu frecventa lui 24, dapoi pe 5+16+36 daca vor fi duse toate vreodata in Pipera.
Macar macazurile pentru extinderea spre Vacarescu ar trebui realizate de pe acum, in timpul modernizarii.
___
PS. doar lărgire, nu supra-lărgire.
Depinde. Sunt doua proiecte tratate (inexplicabil) complet separat de PMB:
Primul este pentru modernizarea liniei in configuratia actuala (proiect realizat de STB cu niste carente anacronice: stalpi mediani intre sensurile tramvaiului care vor face imposibila circulatia autobuzelor pe linie, terminalul Pipera tot fara peroane la ambele fire, samd). Despre acest proiect vorbim in acest topic.
Al doilea este un proiect ce prevedere: extinderea tramvaiului de pe Pompeiu pana in Vacarescu, largirea Bd. D. Pompeiu la 4 benzi, desfiintare terminal Pipera si construire P&R (a se citi parcare auto construita de primarie, ca nu vine nimeni in confortul masinii pana in Pipera pentru a lua autobuzul sau tramvaiul) pe amplasamentul sau.
Proiectele se cam bat cap in cap si dovedesc, din nou, lipsa de profesionalism si interes din aparatul administrativ. Similar dezastrului de terminal din Baneasa care a iesit doar o gluma proasta, in care abia ai putea intoarce ceva cu frecventa lui 24, dapoi pe 5+16+36 daca vor fi duse toate vreodata in Pipera.
Macar macazurile pentru extinderea spre Vacarescu ar trebui realizate de pe acum, in timpul modernizarii.
___
PS. doar lărgire, nu supra-lărgire.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
punmeister
Terminalul Baneasa a fost facut pe repede inainte (a se vedea hei-rupul de acum comparativ cu data cand a fost expropriata parcela problema, adica vara lui 2021) pentru a face posibila intrarea CA-urilor din 21 in 5 odata cu venirea celor 12 Imperio. Asa, right before the election.
Terminalul Baneasa a fost facut pe repede inainte (a se vedea hei-rupul de acum comparativ cu data cand a fost expropriata parcela problema, adica vara lui 2021) pentru a face posibila intrarea CA-urilor din 21 in 5 odata cu venirea celor 12 Imperio. Asa, right before the election.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
cris_m
Eu zic sa lasati visele astea cu uniri, largiri s.a.m.d ca nu cred ca o sa se intample ceva secolul asta. Uitati-va cat se chinuie doar cu inlocuirea actualei retele, eu nu-mi fac sperante ca sunt in stare de mai mult.
Eu zic sa lasati visele astea cu uniri, largiri s.a.m.d ca nu cred ca o sa se intample ceva secolul asta. Uitati-va cat se chinuie doar cu inlocuirea actualei retele, eu nu-mi fac sperante ca sunt in stare de mai mult.
punmeister wrote here:Gogomania asta de unde ai mai scos-o?
[...] pentru a face posibila intrarea CA-urilor din 21 in 5 odata cu venirea celor 12 Imperio. [...]
- Albert
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
Albert
Pai au făcut consultare de piața și tot ei spun ca pregătesc și lansarea achiziției pentru studiul de fezabilitate.
Pai au făcut consultare de piața și tot ei spun ca pregătesc și lansarea achiziției pentru studiul de fezabilitate.
- survola
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
survola
Cu linia de pa Str. Paleologu, dar secțiunea dintre Calea Moșilor și Calea Călărașilor, se va mai întâmpla ceva?
Cu linia de pa Str. Paleologu, dar secțiunea dintre Calea Moșilor și Calea Călărașilor, se va mai întâmpla ceva?
- SirVlady
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
SirVlady
Este inclusă și porțiunea aceea, aferentă lotului 5.
Este inclusă și porțiunea aceea, aferentă lotului 5.
- Vasile52
-
Posted:
-
Re: Ştiri şi articole din presă
Vasile52
Loturile 11 si 16 de cine au fost castigate? PORR sau Swietelsky?
Loturile 11 si 16 de cine au fost castigate? PORR sau Swietelsky?
- 1689
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
1689
Cred ca ar fi mai usor de urmarit evolutia proiectelor daca sectiunile de mai jos ar fi grupate pe loturi:
Lot x - descriere
- topic cu documentatia de licitatie, anunturi SICAP / licitatii / contestatii / atribuire / contract etc.
- topic cu poze evolutia lucrarilor
- topic de discutii
In momentul de fata e destul de dificil de gasit cine a licitat, pentru ce lot, in ce stadiu se afla procesul etc.
Cred ca ar fi mai usor de urmarit evolutia proiectelor daca sectiunile de mai jos ar fi grupate pe loturi:
Lot x - descriere
- topic cu documentatia de licitatie, anunturi SICAP / licitatii / contestatii / atribuire / contract etc.
- topic cu poze evolutia lucrarilor
- topic de discutii
In momentul de fata e destul de dificil de gasit cine a licitat, pentru ce lot, in ce stadiu se afla procesul etc.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
Costin
O idee vehiculata in trecut in echipa a fost sa impartim topicele in subforumuri corespunzatoare fiecare unui traseu (linia 5, linia 14 etc). Nu este fix-fix impartirea de pe loturi, dar are ceva mai mult sens pentru oricine cunoaste traseele de tramvai cat de cat. Nu de alta, dar impartirea pe loturi este arbitrara, birocratica...
Am zis ca revenim la aceasta discutie cand subiectul mai evolueaza, presupun ca acum e momentul. Daca tot am "iesit public" cu ideile de impartire, puteti spune si voi ce pareri aveti.
O idee vehiculata in trecut in echipa a fost sa impartim topicele in subforumuri corespunzatoare fiecare unui traseu (linia 5, linia 14 etc). Nu este fix-fix impartirea de pe loturi, dar are ceva mai mult sens pentru oricine cunoaste traseele de tramvai cat de cat. Nu de alta, dar impartirea pe loturi este arbitrara, birocratica...
Am zis ca revenim la aceasta discutie cand subiectul mai evolueaza, presupun ca acum e momentul. Daca tot am "iesit public" cu ideile de impartire, puteti spune si voi ce pareri aveti.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
1689
Da, probabil raportarea la linii ar fi una logica, dar in marea bulibaseala ce va urma (si care, ma tem, nu va fi de scurta durata…), liniile se vor modifica / suspenda / desfiinta etc.
In plus unele linii se suprapun lucrarilor asociate mai multor loturi (la o simpla trecere in revista imi vine in minte linia 19, a carei traseu e afectat de lucrari la cel putin 3 loturi …).
Ca definirea loturilor de licitatie de catre PMB nu are nici o logica, sint de acord, insa problema cred ca isi are radacinile in trecut, cind s-a inceput reabilitarea infrastructurii de tramvai fara a se lua in considerare atacarea unei axe de transport cap-coada. S-a facut tot facut pe bucatele, la fel de ilogic ca acum (sa ne aducem aminte de traseul liniei 5, care are 4 segmente modernizate in 4 etape diferite si nici acum nu va fi gata dintr-o bucata, ci din … 2 (3? - depinde unde o sa aiba in final capatul…))
Da, probabil raportarea la linii ar fi una logica, dar in marea bulibaseala ce va urma (si care, ma tem, nu va fi de scurta durata…), liniile se vor modifica / suspenda / desfiinta etc.
In plus unele linii se suprapun lucrarilor asociate mai multor loturi (la o simpla trecere in revista imi vine in minte linia 19, a carei traseu e afectat de lucrari la cel putin 3 loturi …).
Ca definirea loturilor de licitatie de catre PMB nu are nici o logica, sint de acord, insa problema cred ca isi are radacinile in trecut, cind s-a inceput reabilitarea infrastructurii de tramvai fara a se lua in considerare atacarea unei axe de transport cap-coada. S-a facut tot facut pe bucatele, la fel de ilogic ca acum (sa ne aducem aminte de traseul liniei 5, care are 4 segmente modernizate in 4 etape diferite si nici acum nu va fi gata dintr-o bucata, ci din … 2 (3? - depinde unde o sa aiba in final capatul…))
📖 Pagination options