Topic: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
83 posts, 9392 views
📖 Pagination options
-
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
punmeister
O sa dea vina pe alti factori, ca doar asta este M.O.-ul administratiei Nicusor Dan. Nu degeaba a pasat atatea chestii catre sectoare.
O sa dea vina pe alti factori, ca doar asta este M.O.-ul administratiei Nicusor Dan. Nu degeaba a pasat atatea chestii catre sectoare.
-
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
cris_m
Bine macar ca i-a venit mintea la cap cu mutarea liniilor...
Bine macar ca i-a venit mintea la cap cu mutarea liniilor...
- reiny2000
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
reiny2000
Poate i-a spus cineva că până refac planurile vin alegerile.
Poate i-a spus cineva că până refac planurile vin alegerile.
- omirica
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
omirica
Nu s-au prezentat ofertanți la lotul de 18 km. pentru că cerința era să termine într-un an.
Hai să așteptăm noua documentație și mai vedem.
Nu s-au prezentat ofertanți la lotul de 18 km. pentru că cerința era să termine într-un an.
Hai să așteptăm noua documentație și mai vedem.
-
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Ştiri şi articole din presă
cris_m
Pana in 2030 poate termina...
V2A wrote here:
Astăzi au fost selectați câștigătorii pentru loturile 8, 9 și 10 (lista cu toate loturile este pe pagina anterioară).
Pentru loturile 11 și 16 a fost prelungit termenul de evaluare până pe 22.11.2023.
Pana in 2030 poate termina...
- zapacitu
-
Posted:
-
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Ştiri şi articole din presă
Cristi N
Urmează în curând si celelalte 4 loturi (4,6,7,12) care aveau ca termen pentru evaluare financiara 4.09.2023.
@zapacitu contractele sunt pentru proiectare + execuție.
Urmează în curând si celelalte 4 loturi (4,6,7,12) care aveau ca termen pentru evaluare financiara 4.09.2023.
@zapacitu contractele sunt pentru proiectare + execuție.
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Ştiri şi articole din presă
zapacitu
Imi pare rau, sarcasmul se pare ca nu a ramas in text. Sunt sceptic. Sper sa ma insel.
Imi pare rau, sarcasmul se pare ca nu a ramas in text. Sunt sceptic. Sper sa ma insel.
- Media
-
Posted:
-
Re: Ştiri şi articole din presă
Media
Eu nu am identificat în ce lot intra Bd Pantelimon, de la Mega Mall la Piața Obor, Ziduri Moși și Bd Ferdinand de la Sos Pantelimon la Bd Mihai Bravu
Eu nu am identificat în ce lot intra Bd Pantelimon, de la Mega Mall la Piața Obor, Ziduri Moși și Bd Ferdinand de la Sos Pantelimon la Bd Mihai Bravu
- SirVlady
-
Posted:
-
Re: Ştiri şi articole din presă
SirVlady
Șoseaua Pantelimon de la Mega Mall până la intersecție cu Bd. Ferdinand, inclusiv bucla Gara Obor se află în lotul 12, în timp ce Ferdinand (de la intersecție cu Mihai Bravu)-Pantelimon (secțiunea Ferdinand-Ion Heliade Rădulescu)-Ziduri Moși se află în lotul 1 care a fost anulat din lipsă de ofertanți.
În altă ordine de idei, s-a extins termenul de evaluare și pentru lotul 4, tot același termen limită, 22.11.2023.
Șoseaua Pantelimon de la Mega Mall până la intersecție cu Bd. Ferdinand, inclusiv bucla Gara Obor se află în lotul 12, în timp ce Ferdinand (de la intersecție cu Mihai Bravu)-Pantelimon (secțiunea Ferdinand-Ion Heliade Rădulescu)-Ziduri Moși se află în lotul 1 care a fost anulat din lipsă de ofertanți.
În altă ordine de idei, s-a extins termenul de evaluare și pentru lotul 4, tot același termen limită, 22.11.2023.
- Media
-
Posted:
-
Re: Ştiri şi articole din presă
Media
Mulțumesc. Nu imi era foarte clar.
Se licitează deodată și se vor finaliza pe rând. Inutilizabile pentru tramvaie noi pana nu este gata și ultimul segment.
Mulțumesc. Nu imi era foarte clar.
Se licitează deodată și se vor finaliza pe rând. Inutilizabile pentru tramvaie noi pana nu este gata și ultimul segment.
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
ByOnu
Depinde. Sunt doua proiecte tratate (inexplicabil) complet separat de PMB:
Primul este pentru modernizarea liniei in configuratia actuala (proiect realizat de STB cu niste carente anacronice: stalpi mediani intre sensurile tramvaiului care vor face imposibila circulatia autobuzelor pe linie, terminalul Pipera tot fara peroane la ambele fire, samd). Despre acest proiect vorbim in acest topic.
Al doilea este un proiect ce prevedere: extinderea tramvaiului de pe Pompeiu pana in Vacarescu, largirea Bd. D. Pompeiu la 4 benzi, desfiintare terminal Pipera si construire P&R (a se citi parcare auto construita de primarie, ca nu vine nimeni in confortul masinii pana in Pipera pentru a lua autobuzul sau tramvaiul) pe amplasamentul sau.
Proiectele se cam bat cap in cap si dovedesc, din nou, lipsa de profesionalism si interes din aparatul administrativ. Similar dezastrului de terminal din Baneasa care a iesit doar o gluma proasta, in care abia ai putea intoarce ceva cu frecventa lui 24, dapoi pe 5+16+36 daca vor fi duse toate vreodata in Pipera.
Macar macazurile pentru extinderea spre Vacarescu ar trebui realizate de pe acum, in timpul modernizarii.
___
PS. doar lărgire, nu supra-lărgire.
Depinde. Sunt doua proiecte tratate (inexplicabil) complet separat de PMB:
Primul este pentru modernizarea liniei in configuratia actuala (proiect realizat de STB cu niste carente anacronice: stalpi mediani intre sensurile tramvaiului care vor face imposibila circulatia autobuzelor pe linie, terminalul Pipera tot fara peroane la ambele fire, samd). Despre acest proiect vorbim in acest topic.
Al doilea este un proiect ce prevedere: extinderea tramvaiului de pe Pompeiu pana in Vacarescu, largirea Bd. D. Pompeiu la 4 benzi, desfiintare terminal Pipera si construire P&R (a se citi parcare auto construita de primarie, ca nu vine nimeni in confortul masinii pana in Pipera pentru a lua autobuzul sau tramvaiul) pe amplasamentul sau.
Proiectele se cam bat cap in cap si dovedesc, din nou, lipsa de profesionalism si interes din aparatul administrativ. Similar dezastrului de terminal din Baneasa care a iesit doar o gluma proasta, in care abia ai putea intoarce ceva cu frecventa lui 24, dapoi pe 5+16+36 daca vor fi duse toate vreodata in Pipera.
Macar macazurile pentru extinderea spre Vacarescu ar trebui realizate de pe acum, in timpul modernizarii.
___
PS. doar lărgire, nu supra-lărgire.
-
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
punmeister
Terminalul Baneasa a fost facut pe repede inainte (a se vedea hei-rupul de acum comparativ cu data cand a fost expropriata parcela problema, adica vara lui 2021) pentru a face posibila intrarea CA-urilor din 21 in 5 odata cu venirea celor 12 Imperio. Asa, right before the election.
Terminalul Baneasa a fost facut pe repede inainte (a se vedea hei-rupul de acum comparativ cu data cand a fost expropriata parcela problema, adica vara lui 2021) pentru a face posibila intrarea CA-urilor din 21 in 5 odata cu venirea celor 12 Imperio. Asa, right before the election.
-
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
cris_m
Eu zic sa lasati visele astea cu uniri, largiri s.a.m.d ca nu cred ca o sa se intample ceva secolul asta. Uitati-va cat se chinuie doar cu inlocuirea actualei retele, eu nu-mi fac sperante ca sunt in stare de mai mult.
Eu zic sa lasati visele astea cu uniri, largiri s.a.m.d ca nu cred ca o sa se intample ceva secolul asta. Uitati-va cat se chinuie doar cu inlocuirea actualei retele, eu nu-mi fac sperante ca sunt in stare de mai mult.
punmeister wrote here:Gogomania asta de unde ai mai scos-o?
[...] pentru a face posibila intrarea CA-urilor din 21 in 5 odata cu venirea celor 12 Imperio. [...]
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Modernizare sistem rutier și linii de tramvai pe traseul liniilor 3, 14, 16, 19, 23, 24, 27, 36, 40, 44, 45, 55
•
Choose destination