Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Modernizarea sistemului rutier și a liniilor de tramvai pe Șos. Pantelimon și pe Șos. Iancului (FINALIZAT mai 2022)

 

Topic: Discuţii după finalizarea lucrărilor

36 posts, 5432 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options
Discuţii după finalizarea lucrărilor essco

orex wrote here:
bgd70 wrote:
A fost deschisa parcarea.

Utilitate apropiata de ZERO (bine ca pot fi relocate tramvaiele bidirectionale, atatea cate mai sunt in ”ciorcolatie”, catre alte rute), pana cand nu se introduce ”TAXA Oxigen”!
...

Nu asta e problema.
Vad ca nu spune nimeni: sa parchezi, sa lasi masina acolo, ca sa ce? Ca sa pleci spre oras cu 55? Ca altceva nu ai. Sa fim seriosi.... Aaa, mai e 104, care, in prezent, tot la Cora are statia.
Pana nu e metrou acolo, eu nu vad utilitatea acelei parcari.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului mirceade

Cu ce vor fi înlocuite bidirecționalele până la sosirea Imperio? Fiindcă dacă nu e vorba de vagoane modernizate/întreținute nu văd tramvaiul 55 ca o soluție atrăgătoare de a ajunge la Iancului, practic scopul în viață a liniei 55 deocamdată.
>> Pana nu e metrou acolo, eu nu vad utilitatea acelei parcari.
Așa vedeam și eu lucrurile până să ajung călare pe un boghiu decent și cu semafoare sincronizate (fortuit?) în 7 minute de la Morarilor la Iancului.

 


  • GAC
  • Posted:
  •  

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului GAC

Singura intrebare pertinenta in momentul de fata este cand va fi inaugurat terminalul de tramvaie si implicit mutate 14 si 46 inapoi la Granitul?
De asemenea, pana sa avem metrou, ma gandesc la un 46 pe relatia Granitul - Iancului, eventual cu tramvaie noi si cu o cadenta decenta, astfel sa nu mai fie nevoie de 104 lungit. 46 in formula actuala este un fel de tramvai fantoma 42 cu traseu XXL (pana sa i se puna cruce).
Avem nevoie de linii de tramvai utile care sa duca calatori.
In ceea ce priveste parcarea park and ride, utilizarea in acest scop va veni abia atunci cand vom avea un fel de congestion charge, ca la Londra.
Ideea cu taxa Oxigen este complet inutila. In cativa ani cel mai probabil ca nici nu or sa se mai fabrice masini cu motor termic, mai ales ca vrem independenta energetica fata de rusi, deci o sa avem aceeasi problema cu traficul aglomerat doar ca "electric" si nepoluant.
Problema adevarata este ca utilizarea masinii in oras este precum utilizarea tutunului si alcoolului. Se invata la tinerete, ca un moft/"talent"/fita si persista...
Din pacate, sunt din ce in ce mai numeroase persoanele care prefera sa arunce un sfert din venitul lunar pe benzina (imaginandu-si ca daca merg cu masina isi transced conditia sociala) in loc sa mearga cu transportul in comun si sa foloseasca restul de bani pe lucruri mai bune. In concluzie, asa cum taxele pe tigari nu descurajeaza fumatul, asa o taxa pe "lene, vanitate si prejudecata" sunt convins ca va aduce multi bani la buget...

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului andreiiul

@cris_m  breteaua de aici,

nu au blocata datorita trecerii de pietoni, ci pt a forta soferii sa intre in Cora pe la intrarea nou creata (50-100 m mai sus) si pt a permite celor ce ies din parcare pe acolo s-o faca in siguranta. Pana sa monteze acei stalpisori erau destui "descurcarti" care de lene intrau in parcare pe la iesire.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului cris_m

Nu stiu de ce, dar aveam impresia ca pe acolo se intra la Cora. Acum observ interzisul acela... :)

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului andreiiul

Pana acum cateva luni, cand a aparut acea iesire, pe acolo era doar acces pietonal in Cora. Oricum, iesirea are o denivelare destul de mare dar este utila celor care ies din parcare si vor sa mearga spre Bucuresti (asa poate nu mai intorc aiurea la semafor la Petrom)

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului cris_m

Pai cum poti iesi spre Bucuresti daca nu sunt indiscret? Tai cumva niste benzi, cum bine am vazut sambata?

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului shoppy

Dar nu trebuiesc inlocuite bidirectionalele cu nimic, pot sa circule tot ele dar sa intoarca   prin terminal.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului omirica

cris_m wrote here:
Pai cum poti iesi spre Bucuresti daca nu sunt indiscret? Tai cumva niste benzi, cum bine am vazut sambata?


E semafor acolo. Mă rog, când o să funcționeze.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului essco

andreiiul wrote here:
Pana acum cateva luni, cand a aparut acea iesire, pe acolo era doar acces pietonal in Cora. Oricum, iesirea are o denivelare destul de mare dar este utila celor care ies din parcare si vor sa mearga spre Bucuresti (asa poate nu mai intorc aiurea la semafor la Petrom)

cris_m wrote here:
Pai cum poti iesi spre Bucuresti daca nu sunt indiscret? Tai cumva niste benzi, cum bine am vazut sambata?

Asa e. Nu se poate spre Bucuresti de acolo.

 


Re: Discuţii după finalizarea lucrărilor andrei11

Atunci care-i logica ?

 


Re: Discuţii după finalizarea lucrărilor ByOnu

Nu incap doua tramvaie de 36m pe liniile din terminal, nu? Incap macar doua de 27m? *Ma refer, desigur, pe o singura linie.

 


Re: Discuţii după finalizarea lucrărilor andrei11

După nişte măsurători aproximative ar cam încăpea, aşa, la limită. Dar de ce întrebi, introduc pe 55 Imperio ? Eu am măsurat vreo 74 - 75 metri, dar repet, măsurătoare aproximativă,  de acasă, din faţa calculatorului.

 


Re: Discuţii după finalizarea lucrărilor ByOnu

Hai ca am masurat eu. Teoretic, incap 3x 27m. Deci si 2x 36m.

Da, 55 va primi Imperio dupa modernizarea completa a infrastructurii.
pr pantelimon lungime.png (1.2 MB; downloaded 1518 times)

 


 
Go to page:  1 2 3
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Modernizarea sistemului rutier și a liniilor de tramvai pe Șos. Pantelimon și pe Șos. Iancului (FINALIZAT mai 2022)  • 
Choose destination

Since our 2288 forum members have written 421297 posts in 5248 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use