Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTroleibuze STB

 

Topic: Achiziții de troleibuze IMC noi în perioada 2022-2026

71 posts, 18612 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6
 
 

📖 Pagination options
Re: Repartizarea troleibuzelor PTMZ

Va exista, într-adevăr, câte o rezervă pentru fiecare din cele 2 linii.

Pentru 79 cred că am mai spus-o, mai degrabă l-aș vedea desființat (cel mult ranforsare) și aș vedea mai fezabilă o suplimentare a lui 70 și a lui 86 cu turele rămase, iar 70 să fie dus în Pantelimon în loc de Republica, mai ales că 70 va mai primi niște trolee cu autonomie. Așa, din punct de vedere birocratic și logistic se rezolvă totul mult mai ușor.

 


Re: Repartizarea troleibuzelor dm5758

Înainte de apariția liniei 79 de troleibuze erau liniile de autobuz: linia 179 care circula de la Republica pana la Gara de Nord și linia 174 care circula din Pantelimon pana la Gara de Nord, ulterior transformata în 119. De ce să nu le reactiveze aceste linii de autobuze in locul celor de troleibuze. un interval de 40 de minute între două masini este ca și cum nu ar exista linia sau șefii de de la STBSA și consilierii de la CGMB vor sa reînființeze calatoriile pe scara a calatorilor cum era în comunism, ca nu puteau să urce în mijlocul de transport în comun

 


Re: Repartizarea troleibuzelor rosetti61

Linia 174  nu a existat, doar autobuzul 74 din Militari (Preciziei) - Pantelimon (Granitul), linie care nu a mai apucat renumerotarea din 1981. Linia 119 a fost de la inceput Gara de Nord-Pantelimon. Poate acel 174 sa il confunzi cu 124 Piata Romana - Granitul.

 


Re: Achiziții de troleibuze IMC noi în perioada 2022-2026 PTMZ

Mă opun categoric oricărei înlocuiri a unei linii de troleibuze cu una de autobuze, atâta timp cât nu este pe o durată scurtă/medie sau nu este absolut justificat de circumstanțe extreme, deoarece autoritățile au tendința de a permanentiza acest tip de măsuri. Avem o rețea extinsă de troleibuze, trebuie să găsim soluții pentru a exploata la maxim acest potențial al transportului electric. Înlocuirea cu autobuze chiar nu e o soluție.

 


Re: Repartizarea troleibuzelor bgd70

E rau ca se vorbeste despre desfintarea unei linii de troleibuz si e si mai rau ca se vorbeste despre posibila inlocuire a ei cu o linie de autobuz. Cu frecventa actuala (sau cu frecventa dezastroasa pe care o avea in weekend), 79 nu are cum sa atraga calatori, avand un orar complet aiurea si nepredictibil (exemplu: seara e un interval de 9 minute, dupa 18 iar apoi 10). Cand functionau toate cele 3 linii in Balta alba (70, 79, 92), 79 era cea mai folosita si avea un orar mai ok decat acum. Celelalte 2 linii erau suficient de utilizate si ele.

 


Re: Achiziții de troleibuze IMC noi în perioada 2022-2026 PTMZ

Nu aș fi atât de categoric legat de desființarea unei linii de troleibuz cât timp avem alternative viabile. Avem un precedent la tramvaie: a dispărut 46, și nu a plâns nimeni după el. Alt exemplu e masacrarea lui 8 și înlocuirea lui cu 11 și 25. Acolo da, a fost mai greu până s-a obișnuit lumea. Dar a funcționat. Vorbim despre optimizări.

Revenind la 79: o fi fost ea o rută care era populară în trecut, dar acum situația este alta. Iar remedierea orarului e destul de problematică, deoarece e un pariu riscant ce implică suplimentări. Adică bani în plus via subvenție, care abia vine cu țârâita. Desființarea ar ajuta la relocarea turelor în cele două trasee paralele, 70 și 86, ceea ce ar fi mai avantajos pentru acestea 2 (nici aceste două linii nu au un orar tocmai strălucit, sunt unele goluri de trafic ce ar trebui acoperite). În cel mai bun caz, îl modelezi pe 79 pe modelul lui 65: să circule drept ranforsare între anumite ore și gata.

 


Re: Achiziții de troleibuze IMC noi în perioada 2022-2026 WT_fan06

79 (și alte linii desființate sau modificate recent) aveau sens într-o epocă „primitivă”, în care trebuia să taxezi câte o călătorie la fiecare urcare în vehicul. În acea epocă, trebuia să ai trasee din orice punct către orice punct ca să nu plătească lumea prea mult. Timpul a trecut, iar acest model falimentar de organizare a transportului public a început să dea și el încet înapoi.

Acum sunt la modă axele principale de transport public, bine vascularizate, care să ducă lumea mai rapid și mai eficient grație biletului valabil într-o unitate de timp. Mi se pare că TPBI asta încearcă, iar Bucureștiul de asta are nevoie, în opinia mea.

Că lumea bocește după linii semi-fantomă care mai mult alcătuiau trenulețe cu liniile principale, în loc să recunoască faptul că vehiculele vin SESIZABIL mai bine pe axele principale e partea a doua...

 


Re: Achiziții de troleibuze IMC noi în perioada 2022-2026 stefan_br

Problema este ca 70 si 86 nu au nicio statie comuna. Daca in zona Foisorului de foc se putea gasi o solutie, de schimba fara sa traversezi strazi sau sa mergi 100-200m dupa celalalt troliebuz, cred ca 79 ar fi putut fi desfiintat definitiv.

 


Re: Achiziții de troleibuze IMC noi în perioada 2022-2026 STB Spotting 21

Legatura dintre 70 si 86 se face foarte usor la Matei Voievod, respectiv la Scoala Iancului, o distanta de maxim 50 metri intre cele doua statii.

 


Re: Achiziții de troleibuze IMC noi în perioada 2022-2026 PTMZ

...sau, din categoria "vise umede" (știu, știu, scriu prostii), pe sensul către Universitate/Romană s-ar putea face o stație comună pentru toate 3 liniile de troleibuz (presupunând că dispare 79) în alveola în care acum e o parcare. Sigur, asta impune să se tragă rețea pe acolo și să desființezi parcarea, de aceea așa ceva nu se va întâmpla în veci.
IMG_20230606_162608.jpg (680.45 KB; downloaded 2844 times)

 


Re: Achiziții de troleibuze IMC noi în perioada 2022-2026 1689

Cred ca discutia e mai ampla, fiind vorba - de fapt - de strategia care se doreste pentru troleibuze.

Trasee scurte, “de cartier”, care sa se lege de axe majore (gen 381), sau trasee care sa traverseze orasul dintr-o parte in alta (de genul 84, 85, 95, 87 pe vremuri) ?

Este evident, cred, ca viteza medie de deplasare a troleibuzului nu e semnificativ mai mica in comparatie cu autobuzelor, deci nu vad nici un impediment in a gindi linii care sa acopere axele principale.

In aceste conditii, autobuzele ar putea lua rolul de a acoperi cartierele si a aduce calatorii spre axele majore. DAR, pentru asta trebuie troleibuze de 18 metri !!

Asta ar ajuta destul de mult la reducerea poluarii in zona centrala (as indrazni sa visez la transport public integral electric in interiorul inelului median ?!).

 


Re: Achiziții de troleibuze IMC noi în perioada 2022-2026 mirceade

După 46 a plâns tot Pantelimonul dar era deja condamnat cu intervalul ăla de succedare aberant la 40 de minute. Adică dacă aveai un tren de prins la GdN îl luai doar dacă aveai noroc.

 


Re: Achiziții de troleibuze IMC noi în perioada 2022-2026 micutzu

Se mai stie ceva de cele 30 de troleibuze care urmau sa fie achizitionate prin PNRR sau au renuntat la ele?

 



Go to page:  1 2 3 4 5 6
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Troleibuze STB  • 
Choose destination

Since our 2275 forum members have written 420350 posts in 5239 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use