Topic: Achiziții de autobuze etajate pentru City Tour prin PNRR
28 posts, 5383 views
📖 Pagination options
- punmeister
-
Posted:
-
Achiziții de autobuze etajate pentru City Tour prin PNRR
punmeister
De la prezentarea de ieri a STB de la Zilele Feroviare 2022. Se doreste achizionarea a 5 doubledeckere hibrid sau electrice menite sa inlocuasca actualele Volvo Ayats.
De la prezentarea de ieri a STB de la Zilele Feroviare 2022. Se doreste achizionarea a 5 doubledeckere hibrid sau electrice menite sa inlocuasca actualele Volvo Ayats.
Screenshot 2022-03-25 071328.png (1.07 MB; downloaded 2902 times)
- 1689
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze etajate pentru City Tour prin PNRR
1689
?!
Pentru ce, Volvo-urile si-au atins norma de casare ? Nu mai corespund cerintelor publicului calator ?
... sau avem bani de tocat, de ce nu...?
?!
Pentru ce, Volvo-urile si-au atins norma de casare ? Nu mai corespund cerintelor publicului calator ?
... sau avem bani de tocat, de ce nu...?
- GPS
-
Posted:
-
- lykkelig.
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze etajate pentru City Tour prin PNRR
lykkelig.
Volvo-urile a fost cumpărate de primăria Constanța și unul a fost dat către PMB .
Volvo-urile a fost cumpărate de primăria Constanța și unul a fost dat către PMB .
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze etajate pentru City Tour prin PNRR
Dragos31
Cele 4 autobuze Volvo erau inchiriate in fiecare an de catre PMB de la Constanta.
Cele 4 autobuze Volvo erau inchiriate in fiecare an de catre PMB de la Constanta.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze etajate pentru City Tour prin PNRR
1689
... pentru ce ... ?
Sint curios sa vad si eu cum se justifica o investitie de peste 1 Mil EUR.
A, sau daca Primaria Constanta a cumparat unele cu care n-are ce face, trebuie musai sa nu ramina nici PMB mai prejos... ?
... pentru ce ... ?
Sint curios sa vad si eu cum se justifica o investitie de peste 1 Mil EUR.
A, sau daca Primaria Constanta a cumparat unele cu care n-are ce face, trebuie musai sa nu ramina nici PMB mai prejos... ?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze etajate pentru City Tour prin PNRR
shoppy
Este o investitie publica in turism care incurajeaza sa se faca si altele private, este normal sa se faca, si daca UE aproba sa plateasca atunci inseamna ca investitia are rost si trebuie facuta.
Este o investitie publica in turism care incurajeaza sa se faca si altele private, este normal sa se faca, si daca UE aproba sa plateasca atunci inseamna ca investitia are rost si trebuie facuta.
- Linia 43
-
Posted:
-
- 1689
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze etajate pentru City Tour prin PNRR
1689
Care turism ?
In Bucuresti ?!?
5 (cinci) autobuze etajate ?!?!?
Sa faca ce ...?
shoppy wrote here:
Este o investitie publica in turism [...]
Care turism ?
In Bucuresti ?!?
5 (cinci) autobuze etajate ?!?!?
Sa faca ce ...?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze etajate pentru City Tour prin PNRR
shoppy
Tu glumesti sau nu le-ai vazut niciodata pe cele inchiriate circuland cu turisti?, sau nu ai vazut niciodata autocare ducand turisti in Piata Constitutiei sa fotografieze monumentul comunismului? (da, bine, inainte de pandemie)
Cand suntem in concediu in alte mari orase ne gandim "tiii, ce de bani scot astia din turism, daca am fi destepti si am face si noi..." iar cand suntem in Bucuresti "ce turisti, ce autobuze, parade, maratoane, curse de biciclete, astia incurca traficul si ne tine din treaba, ca noi suntem foarte ocupati ca avem treaba".
Pentru o frecventa de 20min tot trebuie sa fie 4 la traseu si al 5-lea rezerva sau in reparatii dupa buselile marunte din traficul bucurestean.
Si daca sunt bani de la UE, chiar daca suntem noi destepti si aia fraieri, ce conteaza pentru ce sunt?, daca aia platesc ce conteaza?, chiar daca merg goale, soferi le vor conduce, mecanici le vor repara, intermediarii vor aduce piese de schimb, vor cinsuma un combustibil, oamenii vor avea un serviciu si pe toate astea se vor plati impozite deci bani la buget.
Tu glumesti sau nu le-ai vazut niciodata pe cele inchiriate circuland cu turisti?, sau nu ai vazut niciodata autocare ducand turisti in Piata Constitutiei sa fotografieze monumentul comunismului? (da, bine, inainte de pandemie)
Cand suntem in concediu in alte mari orase ne gandim "tiii, ce de bani scot astia din turism, daca am fi destepti si am face si noi..." iar cand suntem in Bucuresti "ce turisti, ce autobuze, parade, maratoane, curse de biciclete, astia incurca traficul si ne tine din treaba, ca noi suntem foarte ocupati ca avem treaba".
Pentru o frecventa de 20min tot trebuie sa fie 4 la traseu si al 5-lea rezerva sau in reparatii dupa buselile marunte din traficul bucurestean.
Si daca sunt bani de la UE, chiar daca suntem noi destepti si aia fraieri, ce conteaza pentru ce sunt?, daca aia platesc ce conteaza?, chiar daca merg goale, soferi le vor conduce, mecanici le vor repara, intermediarii vor aduce piese de schimb, vor cinsuma un combustibil, oamenii vor avea un serviciu si pe toate astea se vor plati impozite deci bani la buget.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze etajate pentru City Tour prin PNRR
WT_fan06
@shoppy , din păcate ai pus punctul pe i... chiar eram plăcut surprins să văd din ce în ce mai multe grupuri de turiști în București, înainte de pandemie.
Iar autobuzele Volvo, care nici măcar nu sunt deținute de STB, au totuși o vârstă. Era și cazul să se cumpere niște autobuze turistice noi, sper eu electrice, astfel încât să existe niște condiții și facilități pentru turiști demne de 2022... Iar un număr de 5 unități pentru o astfel de „misiune” e perfect - un lot suficient de mare cât să îți permită să operezi vehiculele cu un grad satisfăcător de fiabilitate și să ofere o frecvență bună pe traseu. Nu mai vorbesc despre mentenanță și procuratul pieselor. Una e să faci contract de servicii pentru 1-2 vehicule și alta e să faci pentru 5...
@shoppy , din păcate ai pus punctul pe i... chiar eram plăcut surprins să văd din ce în ce mai multe grupuri de turiști în București, înainte de pandemie.
Iar autobuzele Volvo, care nici măcar nu sunt deținute de STB, au totuși o vârstă. Era și cazul să se cumpere niște autobuze turistice noi, sper eu electrice, astfel încât să existe niște condiții și facilități pentru turiști demne de 2022... Iar un număr de 5 unități pentru o astfel de „misiune” e perfect - un lot suficient de mare cât să îți permită să operezi vehiculele cu un grad satisfăcător de fiabilitate și să ofere o frecvență bună pe traseu. Nu mai vorbesc despre mentenanță și procuratul pieselor. Una e să faci contract de servicii pentru 1-2 vehicule și alta e să faci pentru 5...
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze etajate pentru City Tour prin PNRR
punmeister
Ayats are deja un model electric.
Ayats are deja un model electric.
Picture-Electric.jpg (102.55 KB; downloaded 2076 times)
- Linia 43
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze etajate pentru City Tour prin PNRR
Linia 43
Si foarte putini kilometri . Pentru ca si la Costanta le-au achizitionat ca ...sa fie . Le plimba putin vara si...gata !
Daca la Barcelona , Pisa ,Londra ,Roma,Edinburg sau alte orase cu adevarat potential urias turistic circula double deckere mult,mult mai vechi ,noua ne put cele actuale care sunt foarte putin folosite.
WT_fan06 wrote here:
Iar autobuzele Volvo, care nici măcar nu sunt deținute de STB, au totuși o vârstă...
Si foarte putini kilometri . Pentru ca si la Costanta le-au achizitionat ca ...sa fie . Le plimba putin vara si...gata !
Daca la Barcelona , Pisa ,Londra ,Roma,Edinburg sau alte orase cu adevarat potential urias turistic circula double deckere mult,mult mai vechi ,noua ne put cele actuale care sunt foarte putin folosite.
- Citymood
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze etajate pentru City Tour prin PNRR
Citymood
Să nu uităm de Berlin și autobuzele etajate Man ND 313.
Să nu uităm de Berlin și autobuzele etajate Man ND 313.
📖 Pagination options