Regiunile RomânieiCrișanaJudețul BihorIstoria transportului public în municipiul Oradea

 

Topic: Autobuz Mercedes-Benz eCitaro - In probe - OTL Oradea (2022)

3 posts, 1206 views
Autobuz Mercedes-Benz eCitaro - In probe - OTL Oradea (2022) Victor92

Un autobuz Merceces-Benz eCitaro va fi testat in perioada urmatoare de catre OTL Oradea  :) .





DSC_0999.jpg (909.33 KB; downloaded 1220 times)

 


Re: Autobuz Mercedes-Benz eCitaro - In probe - OTL Oradea Victor92

Alte imagini.





























Mercedes-Benz eCitaro - Oradea - 01.02.2022 (7).jpg (351.84 KB; downloaded 1129 times)

 


Re: Autobuz Mercedes-Benz eCitaro - In probe - OTL Oradea PTMZ

Comunicatul primăriei:
OTL are în testare un nou autobuz, Mercedes-Benz eCitaro, primul autobuz complet electric dezvoltat și produs în Germania de către Daimler Truck AG, lansat în 2018 în cadrul Salonului de Autovehicule Comerciale de la Hanovra (IAA).

Fără emisii, extrem de eficient datorită sistemelor inovatoare de gestionare termică și cu un design exclusivist, acesta a fost prezentat azi în cadrul unei conferințe de presă la care au participat directorul OTL, Adrian Revnic și Bogdan Aldea, Sales & Marketing Buses, la Mercedes-Benz Trucks & Buses România.

Potrivit reprezentanților OTL, societatea de transport este interesată de achiziția în următorii 2-3 ani a cca 100 de autobuze noi, atât pentru zona urbană, cât și pentru zona metropolitană. Pentru aceasta, specialiștii Direcției Management Proiecte cu Finanțare Internațională se ocupă de identificarea finanțării pe una din axele de mobilitate.

Până acum s-au făcut mai multe testări de autobuze de la Mercedes, Manul, Solaris, Iveco, ATP Exodus etc.

Ultimele autobuze achiziționate pe fonduri europene sunt 21 de autobuze hibrid și unul Euro 6.

[...]

Principalele caracteristici ale autobuzului Mercedes-Benz eCitaro
Siguranța, eficiența și conservarea mediului sunt parte integrantă din misiunea autobuzului Mercedes-Benz eCitaro.

Recent, autobuzele eCitaro au fost testate la altitudini de aproape 2000 metri și temperaturi scăzute, în Tirol, demonstrând excelente performanţe tehnice pe rutele de transport.

Autobuze electrice Mercedes-Benz eCitaro circulă  deja în mai multe orașe din Germania (Berlin, Hamburg, Heidelberg, Hanovra, Bremen, Darmstadt, Wiesbaden etc.), Elveția, Franța, Suedia, Luxemburg, Norvegia.

Pentru a veni în întâmpinarea diferitelor nevoi ale operatorilor de transport, a fost dezvoltată special pentru eCitaro o structură modulară a bateriilor. Astfel, echiparea standard include patru baterii Lithium-ion amplasate în partea din spate a autobuzului, putând fi adăugate module adiționale de până la zece baterii pe plafonul autovehiculului. Bateriile au o capacitate de până la 350 kWh şi sunt răcite la temperatura ideală pentru a maximiza durata de viață. Managementul controlului termic optimizat până la ultimul detaliu, cu sistem de răcire a bateriilor și aerul condiționat cu pompă termică sunt elemente de referință ale modelului eCitaro. Aceste caracteristici asigură consum minim de energie și maximum de eficiență și autonomie.

Cu cele zece baterii modulare, eCitaro are o masă proprie, în specificațiile standard, de aproximativ 13,5 tone. Astfel, unei mase maxime admise de 19,5 tone, îi corespunde o încărcare de până la 6 tone, respectiv în jur de 88 de pasageri.

„Suntem mândri să prezentăm autobuzul eCitaro părților interesate din Oradea și să discutăm despre implicațiile trecerii la electromobilitatea urbană. eCitaro redefinește transportul public convențional, combinând siguranța în exploatare, disponibilitatea în operarea zilnică și siguranța de conducere a unui vehicul de serie cu noile cerințe privind emisiile zero. Mai mult, pe termen mediu și lung, autobuzele electrice precum eCitaro implică costuri de operare mai reduse, datorită tehnologiilor inovatoare de care dispun. Compania noastră susține integrarea vehiculelor electrice în transportul public de călători, de aceea oferim servicii integrate care includ, pe lângă achiziția autobuzelor electrice, și consultanța în dezvoltarea infrastructurii de încărcare pentru o exploatare eficientă, serviciile post-vânzare, de pildă contracte de service și traininguri specializate pentru șoferi, dar și reciclarea produselor, la sfârșitul ciclului lor de viață", a declarat Bogdan Aldea, Sales & Marketing Buses, la Mercedes-Benz Trucks & Buses România.

Sursa: Oradea.ro

 


Home page  • 
Parent forum: Istoria transportului public în municipiul Oradea  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420732 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use