Transportul feroviar în RomâniaIstoria transportului feroviar din România

 

Topic: Discuții diverse despre istoria feroviară a României (CFR)

17 posts, 3507 views
 
Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
Discuții diverse despre istoria feroviară a României (CFR) ByOnu

Vagoanele garniturilor Călugăreni (una dintre garniturile care au circulat inițial pe București Filaret - Giurgiu) și Moldovița au fost scoase de cel puțin câteva luni din hala de parcare a Remizei Mogoșoaia pentru a putea fi introdus trenul Coradia al SNCFR.

A scoate sub cerul liber trenuri de TEZAUR pentru a ține acoperit un tren nou mi se pare o crimă.

Ambele garnituri sunt realizate masiv din LEMN.

 


Re: Discuții diverse despre istoria feroviară a României (CFR) shoppy

Pai SFT, proprietarul, a fost declarat insolvent in 2013...

 



  • Utilizator anonim 2
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre istoria feroviară a României (CFR) Utilizator anonim 2

Ehe, daca ar fi fost difuzate aceste reportaje la vremea lor, ar fi avut o audienta record. Sint surprinzator de bine facute, interesante si fara mizerii cu Tovarasu’. Mie, daca le-as fi vazut, mi-ar fi schimbat cu totul cariera. Eram atunci atit de interesat de calea ferata incit stateam lipit de geam pe toata durata calatoriei, observind si memorind cele mai mici detalii. Din pacate nu avea cine sa imi raspunda la numeroasele intrebari, parintii mei avind alta calificare si alte apucaturi.

 



Re: Discuții diverse despre istoria feroviară a României (CFR) ByOnu

ByOnu wrote here:
Vagoanele garniturilor Călugăreni (una dintre garniturile care au circulat inițial pe București Filaret - Giurgiu) și Moldovița au fost scoase de cel puțin câteva luni din hala de parcare a Remizei Mogoșoaia pentru a putea fi introdus trenul Coradia al SNCFR.

A scoate sub cerul liber trenuri de TEZAUR pentru a ține acoperit un tren nou mi se pare o crimă.

Ambele garnituri sunt realizate masiv din LEMN.


Situatia s-a inrautatit masiv. Călugăreniul deja are geamuri sparte, iar interiorul a mucegait. Vagoanele RESTAURATE sunt COMPROMISE iremediabil.

Amintesc ca acum cativa ani garnitura istorica era impecabila, facand chiar curse intre Bucuresti Nord si Baneasa in cadrul unui eveniment.

Cat despre Moldovita, trenul a fost utilizat cativa ani in zona Bucovinei.

Asistam la un atentat asupra unor piese de tezaur. As vrea sa afle presa. Poate macar cei de la Club Feroviar.

 


  • Utilizator anonim 2
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre istoria feroviară a României (CFR) Utilizator anonim 2

Ce va mira? Nu avem atitea exemple de case istorice pricopsite cu termopane de aprozar, fala proprietarului...? Asta in cazul fericit in care nu sint demolate complet.
Aceeasi situatie si in domeniul feroviar, ticsit de incompetenti si inculti.

 


Re: Discuții diverse despre istoria feroviară a României (CFR) shoppy

Pai hala este proprietatea Infra si este normal sa o foloseasca pentru trenul lor, trenurile istorice sunt in proprietatea SFT care a dat faliment acum nu mai stiu cati ani, deci ele practic sunt ale nimanui si exista pentru ca nimeni nu se poate atinge de ele fiind de patrimoniu, mai ramane sa le scoata pe o linie abandonata pe vreun camp, o sa mai ramana doar sasiul din ele.
Ma mir trenul prezidential cum de pot sa il protejeze, l-or fi trecut la presedentie.

 


Re: Discuții diverse despre istoria feroviară a României (CFR) ByOnu

Ce este normal in a tine o Coradie din plastic in hala si PRIMA GARNITURA CARE A CIRCULAT IN REGAT, sub domnia lui Carol I, sub cerul liber.

Nu este nimic normal in asta, companiile astea au orgolii si razboaie politice.

Trebuie anuntat INP-ul, Ministerul Culturii, samd. Dar eu unul dupa doua campanii la Bucuresti si Timisoara (care s-au lasat in cele din urma cu succes, si s-a reusit salvarea de la fier vechi a vehiculelor de transport public istorice), nu mai am energia mentala pentru asta.

Trebuie sa iasa taraboi in presa pe tema asta...

Atatea mii de pasionati feroviari in toata tara asta si nema pus osul la munca. Toti doar stau si fotografiaza aceleasi tarabe in gari.

RUSINE COMUNITATII DE PASIONATI FEROVIARI pentru modul in care asista pasiv la distrugerea acestor piese de tezaur. Pentru oricine are timp de facut tripuri feroviare si stat cate 5h in Gara de Nord, acceptati din partea mea un sincer RUSINE SA VA FIE! Puneti mana, trimiteti sesizari, petitii, etc.

Ne meritam soarta, iar cand trenurile astea doua vor fi doar un cadru putrezit pe un sasiu, sa nu uitam ca am fost cu totii COMPLICI.

 


Re: Discuții diverse despre istoria feroviară a României (CFR) aztec

Asta inseamna lipsa unui muzeu CFR ADEVĂRAT...nu gluma aia de este acum.

Aceste trenuri trebuiesc expuse adecvat intr-un muzeu, mare, acoperit... ..nu ascunse pe undeva ...si mai criminal, lăsate sub cerul liber aiurea pe undeva ..

Cred ca asociatia MU ar trebui sa faca rost de cateva poze sugestive, daca poate cu starea lor actuală  comparand cu  cea de acum ceva timp in care sa se vada degradarea si sa faca o comunicare publica.

Si ma repet. Ideal nu e sa nu fie ascunse pe undeva...ci expuse intr-un muzeu mare acoperit, adevărat.

 


Re: Discuții diverse despre istoria feroviară a României (CFR) ByOnu

Nu ai de unde sa faci rost de asemenea fotografii. Remiza Mogosoaia este obiectiv militar, acolo fiind garat si trenul prezidential.

 


  • Utilizator anonim 2
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre istoria feroviară a României (CFR) Utilizator anonim 2

Bine dar daca sint atit de ferite de ochiul publicului sau al pasionatilor, cum am putea avea vreo dovada a ceea ce se intimpla?
Orice reclamatie neinsotita de probe se poate inchide fara probleme.
Eu unu pina astazi habar nu aveam de chestia asta.

 


Re: Discuții diverse despre istoria feroviară a României (CFR) shoppy

Da, unitate militara, daca ma duc eu prin padure sa ma uit peste gard, pai isi indreapta bulanul pe spatele meu si dupa o zi de tinut la sectie platesc orice amenda numai sa-mi dea drumul, dar inauntru se sparg toate geamurile vagoanelor, pe afara vopsit gardu inauntru leopardul, si nu vorbesc din auzite, eu va recomand sa nu va duceti pe acolo.
Au incercat si altii cu mult mai mult spate, acum vreo 10 ani familia Craciun a incercat sa organizeze pasionatii sa intretina exponatele asa ca o data am intrat cu ei in remiza Mogosoaia, cu buletinul lasat la poarta si interdictie aspra de a nu face poze, chiar daca entuziasmul a fost maxim in final nu s-a reusit nimic.
Cand om ajunge noi sa fim pensionari, cu mult timp si multi bani disponibili, poate atunci sa se faca ceva.

Poate asociatia sa dea o instiintare la Ministerul Culturii ca exista informatii ca trenul monument, tezaur de patrimoniu, a fost scos din hala, vandalizat si distrus, altceva nu vad ce se poate face.

 


  • Utilizator anonim 2
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse despre istoria feroviară a României (CFR) Utilizator anonim 2

Asa e, nu intra nici musca acolo fara “spate”. Am fost si eu o data cu “Baiazid” in incinta, in aceleasi conditii draconice. Cred insa  numai prin asociatie se mai poate misca ceva, altfel nici o sansa.

 


 
Go to page:  1 2
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Istoria transportului feroviar din România  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420668 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use