Parent forum: Lucrări la autostrăzi și drumuri expres

 

Topic: DEx4 Turda - Halmeu (Someș Expres )

3 posts, 196 views
  • Author: orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

DEx4 Turda - Halmeu (Someș Expres ) orex

4 oferte pentru Elaborarea studiului de fezabilitate necesar construcției DRUMULUI EXPRES CLUJ – DEJ
Marți, 26.10.2021 a avut loc depunerea ofertelor pentru procedura de atribuire a contractului “ELABORARE STUDIU DE FEZABILITATE PENTRU ”DRUM EXPRES CLUJ – DEJ”.

Până la termenul limită de deschidere, au depus oferte urmatorii agenți economici:
1. Asocierea SC ADURO IMPEX SRL – 3TI PROGETTI ITALIA-INGEGNERIA INTEGRATA S.P.A. – SC SPECIALIST SMART GROUP SRL
2. Asocierea SC D P CONSULT SA. – SC EXPLAN SRL – SCA TEAHA & FUZESI
3. Asocierea SC SEARCH CORPORATION SRL – SC PROIECT-CONSTRUCT REGIUNEA TRANSILVANIA SRL
4. Asocierea SC VIAPONTE ROM SRL – METROUL S.A. – SC CAPITAL VISION SRL

Valoarea estimată a contractului este de 22.199.530,50 lei fără TVA

Durata contractului este de 18 luni (din care 14 luni – Elaborare Studiu de Fezabilitate)

Licitația pentru studiul de fezabilitate
a fost lansată în luna iunie, a anunțat atunci fostul ministru al Transporturilor Cătălin Drulă. „Durata contractului pentru realizarea studiului de fezabilitate a drumului de circa 75 de km este de 18 luni. Asta pentru că DX Cluj-Dej beneficiază de modelul nou de caiet de sarcini, al cărui şablon a fost pregătit la început de an de CNAIR, care sper să devină etalon pentru cât mai multe licitaţii pe infrastructură rutieră”, afirma atunci fostul ministru.

Acesta a menţionat la acea vreme că pe acelaşi tip de caiet de sarcini modern au fost lansate în ultimele luni licitaţiile pentru drumurile de mare viteză Craiova-Lugoj, Bucureşti-Alexandria sau Bucureşti-Târgovişte şi pentru autostrada Făgăraş-Braşov.

„Astfel, ne asigurăm că proiectul este făcut cu cap încă de la început, că proiectarea preliminară este cât se poate de detaliată, dar lasă în acelaşi timp libertate constructorilor să ajusteze design-ul. În plus, implicarea autorităţilor locale în proiect este mai mare, iar un antreprenor serios este motivat şi susţinut prin plăţi intermediare definite corect şi corelate cu graficul de realizare a proiectului”, a explicat el.

Potrivit lui Drulă, „planul este ca acest drum expres, inclus în Masterplanul General de Transport, să continue spre Bistriţa şi spre Baia Mare, bifurcându-se astfel de la Dej”

 


  • Author: orex
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: DX4 Turda - Halmeu (Someș Expres ) orex

”Elaborare Studiu de Fezabilitate drum de mare viteza Baia Mare-Suceava: Lot 1 Baia Mare - Bistrita”
COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Beneficiar al finanțării și Ministerul Transporturilor si Infrastructurii, în calitate de Organism Intermediar pentru Transport, au convenit încheierea în data de 12.11.2021 a Contractului de Finantare nr. 122, pentru proiectul ”Elaborare Studiu de Fezabilitate drum de mare viteza Baia Mare-Suceava": Lot 1 Baia Mare - Bistrita” în vederea obținerii de finanțare nerambursabilă alocată prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020, în cadrul Axei Prioritare - Dezvoltarea unui sistem de transport multimodal, de calitate, durabil si eficient, Obiectiv Specific OS 2.2 Apel de proiecte pentru DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII RUTIERE - sprijin pregatire proiecte de investitii, Operatiunea - Cresterea accesibilitatii zonelor cu o conectivitate redusa la infrastructura rutiera a TEN-T.

Obiectivul general al proiectului este de asigurare a unei legaturi rutiere, la cel mai inalt standard posibil, intre obiectivele de investitii care fac parte din strategia de dezvoltare a infrastructurii rutiere de transport, respectiv „Drum Expres Conexiune Satu Mare (VO Satu Mare) – Oar (Granita Romano-Ungara - Drum Expres M49 Ungaria)” si
„Drum expres Satu Mare - Baia Mare si legaturile la drumurile existente” in partea de nord vest si Drum Expres Pascani – Suceava si Drum Expres Suceava - Siret in partea de nord est, aflate pe reteaua TEN-T.

Obiectivul specific al proiectului
Studiu de Fezabilitate
Valoarea totală a proiectului este de 23,950,023.14 lei și va fi finanțat prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020 astfel: 85% contribuția Uniunii Europene din Fondul European de Dezvoltare Regionala - 17,213,084.64 lei, 15% contribuția proprie - 3,037,603.17 lei, restul de 3,699,335.33 lei reprezentând cheltuieli neeligibile inclusiv TVA.
Durata proiectului: 20 luni, respectiv între 01.09.2021 și 30.04.2023 la care se adaugă, dacă este cazul, și perioada de desfășurare a activităților proiectului înainte de semnarea Contractului de Finanțare, conform regulilor de eligibilitate a cheltuielilor.

Cod proiect 151595

Proiect cofinanţat de Uniunea Europeană din Fondul European de Dezvoltare Regionala prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020.

 


  • Author: PTMZ
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: DX4 Turda - Halmeu (Someș Expres ) PTMZ

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR S.A.) a anunțat luni că au fost depuse până la termenul limită de astăzi, 22.11.2021, șase oferte pentru întocmirea studiilor de fezabilitate destinate Drumului de mare viteză Baia Mare – Bistrița - Dej.

Trei asocieri și un antreprenor unic au depus oferte pentru Contractul destinat Elaborării Studiului de Fezabilitate pentru cele două loturi ale Drumului de mare viteză Baia Mare-Bistrița.


Pentru Lotul 1, cuprins între Baia Mare și Dej, au depus oferte:

-Asocierea S.C. D P CONSULT S.A. (lider de asociere) – S.C. EXPLAN S.R.L. – SCA TEAHA & FÜZESI

ADVERTISING

-İNPRO MÜHENDİSLİK MÜŞAVİRLİK ANONİM ŞİRKETİ (ofertant unic)


-Asocierea QUADRANTE VIAPONTE SI CONSULTANTA S.R.L. (lider de asociere) – S.C. METROUL S.A. – CAPITAL VISION S.R.L.



Pentru Lotul 2, cuprins între Dej și Bistrița, au depus oferte:


-İNPRO MÜHENDİSLİK MÜŞAVİRLİK ANONİM ŞİRKETİ (ofertant unic)

-Asocierea QUADRANTE VIAPONTE SI CONSULTANTA S.R.L. (lider de asociere) – S.C. METROUL S.A. – CAPITAL VISION S.R.L.

-Asocierea S.C. EXPLAN S.R.L. (lider de asociere) – S.C. D P CONSULT S.A. – SCA TEAHA&FÜZESI

Valoarea estimată a întregului contract este de 21.573.573,47 de lei fără TVA, din care valoarea Lotului 1 este de 13.172.534,68 de lei, fără TVA, iar cea a Lotului 2 este de 8.401.038,79 de lei, fără TVA.

Pentru fiecare lot în parte, durata contractului este de 18 luni de la data începerii acestuia..

Pentru Studiul de Fezabilitate sunt alocate 14 luni, iar 4 luni sunt alocate pentru elaborarea documentației necesare licitării ulterioare a contractului de execuție a lucrărilor și pentru depunerea aplicației necesare finanțării din fonduri europene nerambursabile.


Ofertele vor intra în analiza Comisiei de Evaluare, în conformitate cu prevederile documentației de atribuire și cu legislația în vigoare în domeniul achizițiilor publice.

Sursa: Economica

 


Home page  • 
Parent forum: Lucrări la autostrăzi și drumuri expres  • 
Choose destination

Since , our 1853 forum members have written 359324 posts in 4333 topics and 439 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2022 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use