Totul despre transporturi şi infrastructura adiacentăTransport rutierTramvaie

 

Topic: Bombardier

17 posts, 10075 views
 
Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
Re: Bombardier bercenicity

Banuim. Dar nu stim cine o sa aiba plicul mai bun. Plicul cu oferta, bineinteles.

 


Re: Bombardier PTMZ

Pe 8 ianuarie 2019, Metrolinx, compania de stat ce administrează trenurile regionale din Toronto, cardul integrat Presto și viitoarea linie de metrou ușor Line 5 Eglinton, ce se va deschide în 2021, a primit primul tramvai Bombardier Flexity Freedom, destinat acestei linii. Acesta a fost dus la nou-înființatul depoul Eglinton, aferent terminalului intermodal Mount Dennis, aflat în construcție. Contractul a fost, este și va fi unul cu scântei: a fost anunțat în 2010, făcând parte din planul de dezvoltare a rețelei de metrou ușor cu 6 linii, pentru care era nevoie de 300 de tramvaie. Contractul cu Bombardier prevedea doar 182 de vehicule în valoare de 770 de milioane de dolari, pentru 2 linii: Line 5 Eglinton (sau Eglinton Crosstown) și Line 6 Finch West (sau Finch LRT).
Doar că Bombardier este foarte nepopular în America de Nord pentru întârzierile sale majore, nici măcar cele 204 de Flexity Outlook pentru TTC, care au început să sosească din 2014, nu au ajuns în totalitate, anul acesta ar trebui să vină ultimele dintre ele. În mai 2016, prototipul de Flexity Freedom, promis să vină în primăvara lui 2015, încă nu fusese livrat. Acesta urma să fie testat 2 ani, pentru a verifica dacă nu există defecte de proiectare. În iulie 2016, Metrolinx s-a plâns de întârzieri, iar Bombardier a promis că va sosi în august cel târziu, dar a ajuns în septembrie. În aceeași lună, s-a publicat planul pentru construcția liniei 6, ce includea și achiziție de vehicule în factură, ceea ce înseamnă că această linie s-ar putea să nu funcționeze cu Flexity Freedom. În noiembrie 2016, deși Bombardier afirma că prototipul merge la perfecție, Metrolinx a spus că nu putea prelua energie electrică de la catenară. În replică, Bombardier a spus că erau efectuate teste statice, iar preluarea energiei ar intra la teste dinamice. În final, prototipul a fost dus la fabrică pentru testare. În mai 2017, după ce a pierdut procesul de anulare a contractului, beneficiarul a decis că va mai comanda 17 Alstom Spirit pentru linia 6 și 44 pentru Hurontario LRT, o altă linie de metrou ușor din Mississauga, o localitate aferentă orașului Toronto. Dacă Bombardier nu onorează comanda la timp, aceste unități vor servi linia 5 Eglinton Crosstown. Pe 21 decembrie, contractul a fost redus la 76 de vehicule, în valoare de 392 de milioane de dolari, doar pentru linia 5. Bombardier s-a ales la schimb cu prelungirea timp de 18 luni a contractului de operare și întreținere al trenurilor GO Transit. În octombrie 2018, Bombardier a promis că primele 6 tramvaie vor ajunge până în februarie 2019. Pe 1 februarie, Metrolinx a anunțat că termenul de livrare al celorlalte 5 tramvaie a fost depășit.
Pun și câteva poze, nu am găsit cu cel din Toronto, dar am găsit de la Waterloo. Acolo, au fost comandate 14 vehicule pentru Ion LRT. Primele 3 au fost lansate în teste în decembrie 2017.
501, la prezentarea sa.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Flexity_Freedom
Flexity_Freedom_Ion_event.jpg (17.05 KB; downloaded 1834 times)
507, în teste
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Flexity_Freedom
220px-Ion_Flexity_Freedom_507_Queen_Station.jpg (14.14 KB; downloaded 1883 times)

 


Re: Bombardier punmeister

E oficial, divizia de MR a Bombardier a fost achizitionata de Alstom pentru 7 miliarde de euro!
https://app.handelsblatt.com/unternehme ... M6bWDt-ap2

 


Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie  • 
Choose destination

Since our 2284 forum members have written 421002 posts in 5245 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use