Infrastructura rutieră din RomâniaLucrări la drumuri naționale

 

Topic: Lucrări DN 1 - Câmpina - Brașov

40 posts, 9712 views
 
Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options
Lucrări DN 1 - Câmpina - Brașov Cristi N

Vor fi 3 pasaje rutiere:
- Sinaia la intersectia DN1 (calea Prahovei) x Blvd-ul Republicii. Este intrarea pe centura sensul spre Brasov;
- Sinaia la intersectia DN1 (calea Brasovului) x Blvd-ul Ferdinand. Este iesirea de pe centura sensul spre Brasov;
- Azuga la intersectia DN1 x  Str. Prahovei. Este strada care duce in statiunea propriu-zisa si partiile de ski.

Si mai multe pietonale, aici e o ciorba intre pasaje subterane si pasarele metalice:
- pasaj pietonal subteran/suprateran Piața Centrală din Comarnic – intersecție DN 1 cu str. Ghioșești;
- pasaj pietonal subteran/suprateran Primaria Comarnic;
- pasaj pietonal subteran/suprateran – intersecție DN 1 cu str. Crinului (Poiana Țapului);
- pasaj pietonal subteran – intersecție DN 1 cu str. Telecabinei (Bușteni);
- pasaj pietonal subteran – intersecție DN 1 cu str. Panduri (Predeal).

Daca in 2 ani vedem pasajele (sper sa fie subterane toate) gata insemna ca totul a mers snur. Trebuie sa tinem cont ca un termen rezonabil pentru Comarnic Brasov e de 7-8 ani, abia acum s-a semnat actualizarea SF-ului si realizarea PT-ului. Dupa ce o sa avem cateva tronsoane proiectate ne putem gandi la licitatia pentru executie.

Legat de solutia A3 vs VO Ploiesti Vest, nu vad de ce sa ducem autostrada intre actuala centura si oras. Asa cum ai zis si tu ai un pasaj peste DN1, unul mai lung peste CF plus inca unul suplimentar pentru a reveni din nou in exteriorul inelului de centura.

Pasajele vor sa imbunătațească situatia pana va fi gata A3 .

Sursele pentru lista pasajelor: ArenaConstruct, G4Media, ProTV

 


Re: Lucrări DN 1 - Câmpina - Brașov shoppy

Astia sunt batuti in cap, pasajele auto si pietonale nu o sa ajute cu nimic, blocajele nu apar din cauza pietonilor sau intersectiilor acelea ci din cauza tuturor care se parcheaza in Busteni si Comarnic si celor care fac stanga in Comarnic pe Secariei DJ101S(sau ce fel de drum este acela) si pe celelalte stradute in Busteni(nu poti avea 10km cat are Comarnic si Busteni(cu Poiana Tapului) cu interzis la stanga).

Pasajul de la Mefin Sinaia nu se poate construi, acolo drumul este deja in panta si dupa intersectie vine pasajul existent peste CF de la Mefin.
Celalalt pasaj de la Sinaia se poate face dar nu ajuta mare lucru, cei care stateau la cedeaza spre Bucuresti oricum o luau prin statiune daca era coada prea mare si daca e blocaj oricum se blocheaza si statiunea.
Pasajul din Azuga nu ar rezolva nimic si ar veni fix in centrul statiunii printre case, singura zona mai aerisita, curatica si cu ceva ce ar putea semana cu un parculet din toata statiunea, nu se poate descrie decat intr-un singur fel, CRIMINAL.

 


Re: Lucrări DN 1 - Câmpina - Brașov Cristi N

Pe site-ul ploiesti-brasov.ro au aparut mai multe detalii si randari pentru pasajele auto si pietonale de pe Valea Prahovei.










2.B. Amenajare pasaj pietonal subteran – intersectie DN 1 cu Str. Telecabinei (Busteni)



2.C. Amenajare pasaj pietonal subteran – Intersectie DN 1 cu Str. Panduri (Predeal)













































Powered by API/PUM imgur uploader

 


Re: Lucrări DN 1 - Câmpina - Brașov andrei11

Băgați-vă mintea în cap NU mai promovați soluții curioase.
Suntem de 32 de ani  cică în capitalism.
AUTOSTRADA stimați guvernanți. Unde e AUTOSTRADA ?
________________
Ca să nu mor eu prost,  la un moment dat vom avea și autostradă și vom umple și localitățile  prahovene de pasaje sub/supraterane pe care nu le va mai folosi nimeni ?

 


Re: Lucrări DN 1 - Câmpina - Brașov Cristi N

Daca se lucreaza in ritmul asta, A3 complet va fi gata in vreo 10 ani (2-3 ani SF-ul+PT-ul, 1 an licitatia de executie, 5 ani executie tronsoanele cele mai dificile cu tuneluri) , pana atunci traficul nu va scadea. In plus, chiar si dupa ce vom avea A3 complet tot vom avea un trafic insemnat care sa circule prin statiuni pentru ca nu vom avea cate o iesire la fiecare statiune.

Proiectelele astea chiar daca nu sunt cele mai bune au sansa sa se termine in vreo 2 ani.

 


Re: Lucrări DN 1 - Câmpina - Brașov andrei11

Ține cont că va fi cel puțin un acces din A 3 spre stațiuni unde traficul se va împărți între Nord și Sud.
Ține cont că va dispărea  traficul de tranzit Brașov - Ploiești.
Deci în stațiuni nu vei mai avea trafic de trafic.

 


Re: Lucrări DN 1 - Câmpina - Brașov Cristi N

Dispare traficul de tranzit dar se vor adauga toti turistii care pana acum renuntau sa mai mearga stiind ca vor sta in coada dinainte de Comarnic si locuitorii din respectivele localitati care acum au de facto interdictie din a folosi drumul in perioada weekendului din cauza aglomeratiei.

 


Re: Lucrări DN 1 - Câmpina - Brașov andrei11

În regulă, dar ce caută SC Metroul SA în toată afacerea asta ? Mai ciupește niște contracte ?  Amintesc că există o clădire pe str Vatra Luminoasă în cadrul Liceului pentru persoanele cu deficiențe de vedere ( sau ce e în zona aceea ) construită tot de ei. Au "ieșit" la suprafață  :?:

 


Re: Lucrări DN 1 - Câmpina - Brașov aztec

Pai...acum și ce vrei sa faca...la gauri în pământ au ceva experiență.
Putem discuta alte aspecte...dar macar au ceva habar de proiectări and alea-alea
Adică nu e firma de ambalat negru de fum...

 


Re: Lucrări DN 1 - Câmpina - Brașov shoppy

Imi pare rau pentru optimistii care spera ca blocajele se vor reduce insa din nefericire este irelevant in cati ani le facem si in cati ani se termina autostrada, proiectele acestea nu rezolva cauzele blocajelor, asa ca le facem degeaba, doar ca sa vada lumea ca facem ceva.

Care sunt cauzele blocajelor:

Comarnic:
Virajul la stanga la intersectia cu DC119 / DC1F si la intersectia cu DJ101S; masinile care se parcheaza / ies din parcari chiar daca nu fac stanga.
Pasajele pietonale nu vor rezolva problema.

Sinaia:
Blocajele din Comarnic si Busteni ajung sa blocheze Sinaia.
Pasajele rutiere sau nici o alta masura din Sinaia nu va elimina blocajul. Este adevarat ca pasajele rutiere vor directiona traficul de tranzit pe centura insa la blocarea centurii Waze o sa ii bage pe centru si il vor bloca si pe acela, absolut nici o masura din centru nu va stopa fenomenul, pot sa il puna pe tot la 10km/h si limitatoare de viteza la fiecare 100m, nu conteaza, tot va fi mai bine decat sa stai pe centura.

Busteni:
Virajele la stanga si intratul / iesirea din parcari. Oricat de multe viraje la stanga blochezi, pana la urma este o localitate, nu o poti rupe in doua, cele de la strazile Pescariei, Telecabinei si DC132 Valea Cerbului nu se pot elimina.
Pasajele pietonale subterane nu vor rezolva problema.

Azuga:
Blocajul din Busteni ajunge pana aici si blocheaz statiunea.
Traficul gara - statiune pe Strada Prahovei este foarte mic, deci pasajul rutier nu va rezolva blocajul pentru ca nu aici este cauza lui.

Predeal:
Blocajul din Busteni ajunge pana aici.
Virajul la stanga pe DN73A nu creaza blocaj asa ca pasajul nu va rezolva blocajul. Daca deja ai blocaj spre Busteni nu conteaza cum sau la cine dai prioritate, traficul dinspre Brasov se va imparti intre DN1 si DN73A, daca favorizezi vreunul acea varianta va atrage mai mult trafic pe Waze si pana la urma timpii de asteptare se egalizeaza. Evident nici pasajul pietonal nu o sa diminueze blocajul, cum zicea, el nu apare de aici.

 


Re: Lucrări DN 1 - Câmpina - Brașov ByOnu

M-am uitat la toate propunerile de mai sus (care probabil se vor si face).

Am de zis:
1. traficul pe DN1 nu va fi niciodata <fluidizat>.

Depinde PENTRU CINE faci aceste investitii. Pentru trafic sau pentru statiunile traversate de DN1? Nu cred ca poate nega cineva ca DN1 este teroare pentru statiunile traversate din punct de vedere al poluarii, galagiei, samd. Ok, desigur, DN1 asigura un flux constant pentru viata comerciala a statiunilor, dar in acelasi timp le sufoca si face traitul la sosea un calvar.

2. cred ca o solutie mai corecta pentru a revitaliza totusi statiunile acestea ar fi pasaje rutiere subterane prin statiuni, in ideea ca vrei sa bagi masinile in subteran, ci nu turistii / pietonii. Doar ca pragmatic ar insemna niste costuri uriase si un santier de cut&cover pe zeci de km.

3. poate traficul s-ar mai calma prin oferirea unui serviciu mai bun pe CF, eventual cu mers cadentat si locuri suficiente.

 


Re: Lucrări DN 1 - Câmpina - Brașov PTMZ

Ministerul Transporturilor propune exproprierea a patru imobile pentru completarea la patru benzi a unui tronson de 300 de metri din DN1, aflat în zona localității Cornu. Pasionații de infrastructură menționează că această secțiune, situată înainte de intrarea în localitatea Breaza, a rămas la trei benzi după lucrările de lărgire a DN1, derulate în urmă cu peste 15 ani.

Proiectul inițiat de Ministerul Transporturilor propune aprobarea amplasamentului lucrării de utilitate publică de interes național “Completare de la 3 la 4 benzi de circulație a sectorului de pe DN1 km 95+100 – 95+400, în localitatea Cornu“.

„Pe DN 1, sectorul studiat este în zona localității Cornu, județul Prahova, unde pe sensul Brașov – Ploiești sunt 2 benzi de circulație, iar pe sensul Ploiești – Brașov este o singură bandă. Documentația se referă la completarea de la 3 la 4 benzi de circulație pe DN 1 pe sectorul km 95+100 – km 95+400, stabilindu-se în urma studiului topografic că aplicabilitatea proiectului este între pozițiile kilometrice măsurate în teren între km 95+150 – km 95+450. Pentru realizarea obiectivului de investiție „Completare de la 3 la 4 benzi de circulație a sectorului de pe DN1 km 95+100 – 95+400, în localitatea Cornu”, indicatorii tehnico – economici au fost aprobați prin Ordinul transporturilor nr.1057/16.07.2019″, se arată în nota de fundamentare a proiectului.

Pentru realizarea lucrărilor aferente obiectivului „Completare de la 3 la 4 benzi de circulație a sectorului de pe DN1 km 95+100 – 95+400, în localitatea Cornu”, este necesară exproprierea unei suprafețe de 587 mp. Pentru aceasta, trebuie aprobată suma de 26.300 lei aferentă efectuării plăţii despăgubirilor a patru imobile proprietate privată care urmează a fi supuse procedurii de expropriere.

Sursa: Economica.net

 


Re: Lucrări DN 1 - Câmpina - Brașov andreiiul

Sa inteleg ca pt 5000 de euro plus lucrarea in sine (sa zicem 1 mil euro) nu a fost nimeni in stare sa rezolve acea gatuire? Mi se pare impardonabil pt toti predecesorii de la MT

 


Re: Lucrări DN 1 - Câmpina - Brașov shoppy

Pai nu acolo era problema asa ca ne-am obisnuit repede cu ea.

 


 
Go to page:  1 2 3
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări la drumuri naționale  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420647 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use