Regiunile RomânieiTransilvaniaJudețul Bistrița NăsăudTransportul în comun din municipiul Bistrița (SC Transmixt SA)

 

Topic: Discuții diverse

297 posts, 42420 views
 
Go to page:  1  ... 9 10 11 12 13 14 15  ... 22
 
 

📖 Pagination options
Re: Transportul public în orașul Bistrița TTony

Cred că ar fi trebuit să cumpere doar Guleryuz-uri de 12m pentru linia 2 pentru că la ore de vârf e dezastru (in timpul școlii).

 


Re: Transportul public în orașul Bistrița Transport Bistrita

Si cele de 10m au o capacitate destul de mare dar sa ajungi in momentul in care sa stai in usa de la intrate din cauza gradului de ocupatie al autobuzului mi se pare o bataie de joc (mi s-a intamplat asta pe linia 2 sau 2a nu imi mai amintesc asa de bine).

 


Re: Transportul public în orașul Bistrița TTony

Am pățit și eu. Le-au cumpărat pentru că așa scrie în anexe, pentru linia 2/2A trebuie autobuze între 9-11m. Nu că ar fi respectată în totalitate, că BN 61 TMX are 12m. Cred că scrie așa pentru că nu incap pe Str. Alba Iulia, ceea ce nu e adevărat.

 


Re: Transportul public în orașul Bistrița Transport Bistrita

Apai daca un autobuz de 12m nu incape pe strada aia, nu mai zic nimic de intersectia dintre str. Dimitrie Cantemir si str. Eroilor, unde autobuzele de 18m se chinuie sa ia curba si daca este vreun vehicul in intersectie trebuie sa se dea ca sa ii faca loc autobuzului. Si nu prea am vazut niciodata logica statiilor de autobuz amplasate pe stradute asa mici (cum este pe Alba Iulia, unde statiile sunt efectiv in strada, doar niste marcaje pe asflat si un indicator care marcheaza statia, nici macar nu sunt amenajate spatii pt statie, cum este pe bulevarde sau pe Eroilor si prin multe alte locuri din oras). Am vazut ca acum traseul 2/2A este modificat si circula doar pe Independentei, ceea ce mi se pare o decizie foarte buna, dar din pacate care va tine temporar. Daca ar ramane asa ar putea lejer sa introduca autobuze de 18m sau de 12m pe 2/2A, deoarece nu se poate cu autobuze de 10m pe cele mai aglomerate linii din oras.

 


Re: Transportul public în orașul Bistrița TTony

Eu propun să modifice linia 2/2A în felul următor:

Linia 2:
- Extinderea de la Pasarelă până la Sărata
- Extinderea din Valea Slatinitei până în Slatinita
- In loc de Str. Panait Cerna, sa se circule pe Str. Petru Maior (atunci se permite folosirea autobuzelor articulate)
- se elimina liniile 7 și 10

Linia 2A:
- re-denumirea liniei in linia 19
- Capatul de linie din Viișoara sa fie mutat pe Calea Clujului la sensul giratoriu la intersecția cu Calea Dejului (loc în care nu există legătură cu transportul in comun)
- Capatul de linie din Unirea rămâne la fel
- Se circulă pe B-dul Independenței (atunci se permite folosirea autobuzelor articulate)

Ar trebui sa se cumpere 11 autobuze articulate in total, daca se păstrează aceeași frecvență. Atunci Guleryuz-urile pot merge pe liniile 6, 13 (doar in timpul vacanțelor școlare, ar trebui ca in timpul școlii sa circule tot autobuze articulate sau dublu etajate), 14, 16 și 18.

 


Re: Transportul public în orașul Bistrița Transport Bistrita

Nu prea vad rostul modificarii liniei 2 astfel incat liniile 7 si 10 sa fie scoase, dar la faza cu circulatul pe Petru Maior sunt de acord. Despre linia 2A, nu ar fi rau sa fie linia 19. Legat de capatul de linie de pe Calea Dejului sunt de acord, si la fel si cu traseul pe Independentei. Apropo, stii cumva ce model sunt celelalte autobuze articulate? Adica se subintelege din "Ar trebui sa se cumpere 11 autobuze articulate in total" ca deja au sosit cateva autobuze, si acelea presupun ca sunt autobuzele ex-Berlin si ex-RVM (nu stiu daca este inclus si BN 13 TMX deoarece acela nu mai circula). BN 59/61/74 TMX (autobuzele de pe 13) ar putea sa circule pe 2/2A deoarece e mai bine sa fie autobuze de 12m pe linii aglomerate, iar Guleryuzele sa circule pe 13,14,16 si 18 deoarece gradul de ocupatie al liniilor respective nu necesita autobuze de 12m (am circulat cu C2 urile de pe 13 si chiar si in zile lucratoare un sfert/jumatate de autobuz ramanea gol).

 


Re: Transportul public în orașul Bistrița TTony

Ca să fie clar, chestiile astea nu vor intra in vigoare, sunt doar niste lucruri la care m-am gândit.
Autobuzele articulate care trebuie achiziționate sunt doar pentru linia 2 (și linia propusă 19), nu trebuie sa fie atinse cele pentru liniile 11/12.

 


Re: Transportul public în orașul Bistrița Transport Bistrita

Stiu ca nu vor intra in vigoare, ca daca intrau se scriau deja articole si se anunta ceva. Si am uitat ceva de mentionat in mesajul anterior. Nu stiu cat de bune ar fi autobuzele dublu etajate avand in vedere inaltimea pe care o prezinta.

 


Re: Transportul public în orașul Bistrița TTony

@Transport Bistrita iti pot folosi poza cu BN 57 TMX (https://forum.metrouusor.com/ViewTopic?p ... ByPostId) pentru un videoclip? Am uitat sa il pozez cand am fost cu linia 8.

 


Re: Transportul public în orașul Bistrița Transport Bistrita

Sigur, dar sa mentionezi undeva ca nu este poza ta :)

 


Re: Transportul public în orașul Bistrița TTony

Multumesc. L-am pus in descriere. Aici este videoclipul:

 


Re: Transportul public în orașul Bistrița Transport Bistrita

Frumos videoclip. Am vazut in bord la sofer hartia cu linia 12A. Sper sa l prind odata si pe 12A deoarece este o linie chiar interesanta.

 


Re: Transportul public în orașul Bistrița TTony

Mersi mult. Eu in săptămânile astea am sa merg pe liniile 7, 9, 10 pentru a face videoclipuri ca cel de mai sus.

 


Re: Transportul public în orașul Bistrița Transport Bistrita

As vrea sa merg cu 7 si 9, dar cand vad ce canicula e afara nu ma mai gandesc ca in autobuz is 40+ grade si mai bine stau acasa.

 


Go to page:  1  ... 9 10 11 12 13 14 15  ... 22
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Transportul în comun din municipiul Bistrița (SC Transmixt SA)  • 
Choose destination

Since our 2384 forum members have written 430441 posts in 5343 topics and 517 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use