Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTroleibuze STB

 

Topic: Discuții diverse

356 posts, 122405 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 20 21 22 23 24 25 26
 
 

📖 Pagination options
  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Irisbus Citelis ADK

idk_vlad wrote here:
A fost descompletat pentru piese la vremea respectivă, când încă se făcea ca la DAC: se strica ceva de pe unul, luai de pe altul.

Din nefericire aceeași mentalitate există și astăzi, la noi chiar și când se arde un bec în casă se ia pe ăla din debara, șireții de pe alți adidași BUNI etc, la noi nu există piesă de schimb (mai ales consumabilă) cumpărat în prealabil, maxim doar înlocuitori de genul "fură de pe altul (chiar dacă e funcțional/nevoie)" ori diverse improvizații ieftine dar periculoase, de parcă nu s-ar găsi ce ți-ai dori astăzi, dar de ce să cheltui? Noi mereu ne găsim scuze în loc să scuzăm mai degrabă prostia.

Personal am boală să văd trimise vehicule la casare mai ales ce sunt în curs de retragere (să zicem Ikarus 415T), cu multe piese bune, mâine dacă unul activ este implicat într-un accident rutier ajunge retras din lipsă de piese, sau vor costa foarte mult să reproduci componentele avariate unde și aici este o problemă - bătaie de joc asupra economiei.

 


Re: Discuții diverse shoppy

Nu se fură, se completează.

Când cumperi un lot de mașini trebuie să ai un plan, cât le exploatezi și dupaia le vinzi sau le casezi, asta că se strică unul și de-abia atunci te gândești dacă îl mai repari sau nu este un eșec din start.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse ADK

Se completează numai atunci când nu se fură deja completat.

Din păcate observ și în niște cazuri personale cât de toxici sunt în general românii, și având în vedere că am făcut mai mereu ce am vrut, inclusiv să ne ciuruim conducătorul, nimic nu văd să mai meargă normal vreodată la noi. Cine vrea normalitate, decât să strice la noi orzul pe gâște cu cică "condiții de vest... în est", mai bine pleacă în străinătate că și așa nu știm câte zile avem. E ca și cum ți-ai forța o relație în loc mai bine să schimbi persoana cu totul.

Revenind, planul mașinilor doar se știe că a fost opera lui Videanul, adică el le-a luat dar cum le întreținem a aruncat responsabilitatea la noi.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Solaris Trollino 12M ADK

WT_fan06 wrote here:
ADK wrote here:
Primul troleibuz "inaugurat"


Mă refeream la același lucru ca și cu tramvaiele Imperio:
ADK wrote here:
Nu le avea nici astăzi funcționale când am călătorit cu el (ca fapt divers - cu primul de când sunt intrate în exploatare).

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Solaris Trollino 12M ADK

mineagu wrote here:
S-ar putea sa plece mai departe de-acolo, către Depoul Berceni (Nițu Vasile).

Ceva de neînțeles... De ce Bujoreniul e mai presus să primească mereu troleibuze noi, iar la prea scurt timp le aruncă la Nițu Vasile? De ce nu ajung în Berceni direct? Așa ar fi venit cu diverse defecte după ce cei de la primul depou le-ar fi stricat relativ intenționat, știind că după vin altele care tot așa pleacă mai departe...

 


Re: Discuții diverse Andi_C

În Bujoreni doar se depozitează până sunt inmatriculate si primesc actele. Se utilizaează Bujoreni pentru că are destul spațiu pentru stocare ( fiind un depou mare) și probabil dat fiind apropierea de A1, pe unde vin troleibuzele. ZTE, MB Hybrid si Solaris au fost toate aduse in Bujoreni.

 


Re: Discuții diverse Gabi23

Cu mai puține presupuneri și teorii ale conspirației, ce bine ar fi.
Troleibuzele Solaris sunt livrate de către producător la Bujoreni pentru că este facil să nu plimbi trailerul prin oraș. Troleibuzele ,,pleacă" apoi spre depouri. Situația se poate schimba pe alocuri și după livrarea tuturor se va știi în distribuția lor, luând în calcul mai mulți factori. Vă reamintesc că, Depoul Berceni este afectat de lipsa de curent, iar Depourile Bujoreni și Bucureștii Noi au deficit de personal.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Discuții diverse ADK

Eu unul doar am întrebat, n-am dat deloc cu paru'.

Într-adevăr nu am luat în calcul locul descărcării, dar știu Solaris-urile de la Berceni că sunt deja rulate de Bujoreni.

Totuși, de ce nu fac să le bage (și) pe 73 în locul autobuzelor? Pe 97 circulă Solaris combinate cu aproape orice tip de autobuz (mai puțin electric), pe când în zona Metalurgiei nu prea mai e niciun fel de transport ecologic. Ar putea încă să le ducă mai încolo de capăt, cu ocol pe la Arcade Berceni spre IMGB.

 


Re: Discuții diverse Costin

ADK wrote here:
Totuși, de ce nu fac să le bage (și) pe 73 în locul autobuzelor?

Raspunsul este fix un mesaj mai sus:

Gabi23 wrote here:
Vă reamintesc că, Depoul Berceni este afectat de lipsa de curent



Daca doriti revenirea transportului electric in Berceni, solutia este sa puneti presune pe cei care intarzie refacerea substatiei electrice. Ca scrie "Depoul Berceni" pe un troleibuz Solaris care nu poate circula in zona nu are nici o valoare si nu rezolva nici o problema.

 


Re: Discuții diverse Cezar210

ADK wrote here:
Într-adevăr nu am luat în calcul locul descărcării, dar știu Solaris-urile de la Berceni că sunt deja rulate de Bujoreni.


Singurele troleibuze de la Berceni care au fost rulate înainte de alte depouri sunt 5465 (de Bujoreni) și 5479 (de Vatra Luminoasă).

 


Re: Discuții diverse 1689

Eu tot nu inteleg de ce nu se poate reactiva 73 si/sau 74 pentru inceput pe traseele actuale, urmind a fi prelungite/comasate cu linii de autobuz odata cu indelung asteptata repunere in functiune a substatiei Berceni…

Substatia Serban Voda ar trebui sa alimenteze si o sectiune din reteaua de troleibuz (cel putin de la Abator spre Unirii - sint aproape sigur ca a existat o injectie in dreptul Liceului Sincai cu ani in urma…), ceea ce ar permite reincarcarea bateriilor…

@Costin , m-as astepta ca si Asociatia sa se implice mai activ in solutionarea situatiei de la substatia Berceni (Nitu Vasile).

In afara solicitarii de informatii din septembrie 2022, nu am vazut nici o alta petitie sau luare de pozitie.

 


Re: Discuții diverse Gabi23

Din nou repet: în Berceni nu ai curent pentru 73 și 74! Nu s-ar fi putut circula nici pe linia 76, dacă nu era sansa să fie alimentată din Giurgiului. În rețelele de pe Bd. Obregia / Emil Racoviță este curent cât să nu le atingi cu mâna. Rețeaua pe care o vedeți voi funcțională de la Sudului spre Pod Mihai Bravu are și ea limitele ei. Când se adună prea multe tramvaie și troleibuze, cedează. Au fost relativ dese blocări, pene de curent...  
Aproape 2 ani nu s-a făcut nimic, iar la Depoul Berceni troleibuzele care erau funționale au fost „duse” spre casare.

 


Re: Discuții diverse Costin

1689 wrote here:
@Costin , m-as astepta ca si Asociatia sa se implice mai activ in solutionarea situatiei de la substatia Berceni (Nitu Vasile).

In afara solicitarii de informatii din septembrie 2022, nu am vazut nici o alta petitie sau luare de pozitie.

Asociatia incearca de aproape trei ani sa afle ce s-a intamplat cu gardurile de pe Oltenitei. Toate solicitarile si revenirile si interpelarile se blocheaza in momentul in care ajung la PS4. Este o fatisa lipsa de transparenta acolo, absolut toate intrebarile sunt evitate cat se poate, si cand nu se mai pot evita, atunci nu mai primim raspuns deloc. Va fi fix, dar fix acelasi lucru si cu substatia. Exista o sansa ceva mai mare sa obtinem raspunsuri daca vor trimite solicitari cat mai multi cetateni. Abordarea cu o singura entitate care este insistenta NU functioneaza.

 


Re: Discuții diverse Valentin

Din pacate, observ ca e un interes mai mare UNDE ajung troleibuzele, nu pe ce INFRASTRUCTURA merg.

Eu personal m-as fi asteptat sa vad si din partea PMB si din partea STB ceva mai mult interes pentru reteaua de contact veche, orice, o sugestie/o idee/un plan de viitor, dar NIMIC NIMIC. O sa avem 100 buc. troleibuze noi pe retea veche/incrucisari vechi/puncte de alimentare vechi, s.a.m.d. si interesul public/presiunea societatii e 0 (cel putin asta e senzatia mea) pentru rezolvarea problemelor adevarate.

Nu mai zic ca mi se pare amuzant ca fix statia din Berceni a avut probleme, din cate stiu modernizata, dar restul de puncte de injectie/alimentare, restul statiilor electrice unde gasesti cu greu specialisti sa repare/sa intervina asupra protectiilor facute (glumesc) pe vremea lui Cuza. Sa mai zic de faptul ca unele protectii sunt setate prost si ca se poate repeta Berceni?  Sa mai zic de mentalitatea "las ca merge si asa" din STB?  Da de reparatii fictive a retelei de contact?

Revin, avem probleme MULT mai mari in cazul infrastructurii electrice a STB, decat UNDE ajung troleibuzele... (parere strict personala)

 


Go to page:  1  ... 20 21 22 23 24 25 26
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Troleibuze STB  • 
Choose destination

Since our 2406 forum members have written 432391 posts in 5381 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use