Topic: Astra Imperio Metropolitan
1473 posts, 364270 views
📖 Pagination options
- reiny2000
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
reiny2000
Văd aici că există un buton "TRECERE SEPARATOR". Ce face acest buton?
Văd aici că există un buton "TRECERE SEPARATOR". Ce face acest buton?
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
Gabi23
Sunt funcționale toate vagoanele cu excepția lui 3830 (tamponat). Ieri chiar au reușit cei de la Militari să nu trimită vagoane Bucur pe linia 10. Erau pe traseu 3833-3838 + 091, 254, 268. Instalația de climatizare funcționa în toate vagoanele.
Sunt funcționale toate vagoanele cu excepția lui 3830 (tamponat). Ieri chiar au reușit cei de la Militari să nu trimită vagoane Bucur pe linia 10. Erau pe traseu 3833-3838 + 091, 254, 268. Instalația de climatizare funcționa în toate vagoanele.
3836 - 10 - 10.06.2023.JPG (370.84 KB; downloaded 2240 times)
-
- 3mil
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
3mil
Zilele trecute au ajuns și pe Bd. Mărășești din cauza unei devieri.
https://www.tiktok.com/@ionutmarin600/vi ... 07142171
Zilele trecute au ajuns și pe Bd. Mărășești din cauza unei devieri.
https://www.tiktok.com/@ionutmarin600/vi ... 07142171
-
- Andi_C
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
Andi_C
Recent primele 15 Imperio, de pe 41 au primit modificări ale ordinii numerelor de înmatriculare, fiind inversată ordinea. Astfel,
3801 (ex B 15031) => B 15045
3802 (ex B 15032) => B 15044
3803 (ex B 15033) => B 15043
3804 (ex B 15034) => B 15042
3805 (ex B 15035) => B 15041
3806 (ex B 15036) => B 15040
3807 (ex B 15037) => B 15039
3808 (ex B 15038) => B 15038 Singurul cu acelasi număr
3809 (ex B 15039) => B 15037
3810 (ex B 15040) => B 15036
3811 (ex B 15041) => B 15035
3812 (ex B 15042) => B 15034
3813 (ex B 15043) => B 15033
3814 (ex B 15044) => B 15032
3815 (ex B 15045) => B 15031
Două poze cu caracter informativ cu 3805,
Recent primele 15 Imperio, de pe 41 au primit modificări ale ordinii numerelor de înmatriculare, fiind inversată ordinea. Astfel,
3801 (ex B 15031) => B 15045
3802 (ex B 15032) => B 15044
3803 (ex B 15033) => B 15043
3804 (ex B 15034) => B 15042
3805 (ex B 15035) => B 15041
3806 (ex B 15036) => B 15040
3807 (ex B 15037) => B 15039
3808 (ex B 15038) => B 15038 Singurul cu acelasi număr
3809 (ex B 15039) => B 15037
3810 (ex B 15040) => B 15036
3811 (ex B 15041) => B 15035
3812 (ex B 15042) => B 15034
3813 (ex B 15043) => B 15033
3814 (ex B 15044) => B 15032
3815 (ex B 15045) => B 15031
Două poze cu caracter informativ cu 3805,
3805, 10 iun 2023.jpg (459.47 KB; downloaded 2024 times)
3805, 23 mai 2023.jpg (907.63 KB; downloaded 2024 times)
-
- Gabi23
-
Posted:
-
- GPS
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
GPS
Probabil au montat plăcuțele invers, în loc să le pună descrescător, le-au pus crescător.
Probabil au montat plăcuțele invers, în loc să le pună descrescător, le-au pus crescător.
-
- Victor92
-
Posted:
-
-
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
cris_m
De ce le-ai pune descrescator?
GPS wrote here:
Probabil au montat plăcuțele invers, în loc să le pună descrescător, le-au pus crescător.


- cosminduru
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
cosminduru
Nu știu dacă aș categorisi drept incident, dar sâmbătă, în jurul orei 14, vagonul 3838 a creat o coadă frumoasă de tramvaie în stația Roma. Cauza? Ultimele 2 uși nu se mai deschideau (încă din pasaj Victoria)
După niște urlete și călători cărați cu forța 1-2 stații suplimentare, călători ce nu au apucat să coboare, manipulantul (o doamnă) a ieșit să verifice la Roma. A urmat un spectacol de 15-20 min. în care dna stătea la telefon cu cineva (probabil inginer) care îi spunea să încerce nu știu ce switchuri din tablourile ușilor sau de la cel din spate, totul pe un amatorism crunt - încearcă a 5a, care a 5a, aia din dreapta? etc. Ușile ba nu vroiau să se deschidă, ba se deschideau aleator. Cu ajutorul manipulantului din spate a dat reset, a rezolvat cumva.
Concluzia, mi se pare că aceste tramvaie sunt încropite de români pe genunchi, proaste, conexiuni defecte, practic niște rable care din fabrică sunt cu probleme. Iar cei care le conduc nu au nici cea mai mică idee, instructaj, despre cum funcționează și ce circuite au.. vom vedea în timp dacă aceste probleme se vor acutiza.
Nu știu dacă aș categorisi drept incident, dar sâmbătă, în jurul orei 14, vagonul 3838 a creat o coadă frumoasă de tramvaie în stația Roma. Cauza? Ultimele 2 uși nu se mai deschideau (încă din pasaj Victoria)
După niște urlete și călători cărați cu forța 1-2 stații suplimentare, călători ce nu au apucat să coboare, manipulantul (o doamnă) a ieșit să verifice la Roma. A urmat un spectacol de 15-20 min. în care dna stătea la telefon cu cineva (probabil inginer) care îi spunea să încerce nu știu ce switchuri din tablourile ușilor sau de la cel din spate, totul pe un amatorism crunt - încearcă a 5a, care a 5a, aia din dreapta? etc. Ușile ba nu vroiau să se deschidă, ba se deschideau aleator. Cu ajutorul manipulantului din spate a dat reset, a rezolvat cumva.
Concluzia, mi se pare că aceste tramvaie sunt încropite de români pe genunchi, proaste, conexiuni defecte, practic niște rable care din fabrică sunt cu probleme. Iar cei care le conduc nu au nici cea mai mică idee, instructaj, despre cum funcționează și ce circuite au.. vom vedea în timp dacă aceste probleme se vor acutiza.
-
- valy
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
valy
Poate sunt doar "bolile copilăriei". Cred că s-a mai zis dar să ne amintim de Otokar.
Poate sunt doar "bolile copilăriei". Cred că s-a mai zis dar să ne amintim de Otokar.
- GPS
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
GPS
Păi depinde cum au dat cei de la primărie numerele de înmatriculare.
cris_m wrote here:GPS wrote here:
Probabil au montat plăcuțele invers, în loc să le pună descrescător, le-au pus crescător.
![]()
De ce le-ai pune descrescator?
Păi depinde cum au dat cei de la primărie numerele de înmatriculare.
- bogdan88
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
bogdan88
Din ce postura tragi concluzia respectiva? Pentru a trage astfel de concluzii trebuie sa fii specialist in domeniu si sa ai o idee clara despre ce s-a intamplat. Altfel, e doar Efectul Dunning-Kruger.
cosminduru wrote here:
Concluzia, mi se pare că aceste tramvaie sunt încropite de români pe genunchi, proaste, conexiuni defecte, practic niște rable care din fabrică sunt cu probleme. Iar cei care le conduc nu au nici cea mai mică idee, instructaj, despre cum funcționează și ce circuite au.. vom vedea în timp dacă aceste probleme se vor acutiza.
Din ce postura tragi concluzia respectiva? Pentru a trage astfel de concluzii trebuie sa fii specialist in domeniu si sa ai o idee clara despre ce s-a intamplat. Altfel, e doar Efectul Dunning-Kruger.
-
- orex
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
orex
Nu am remarcat nicio problema de genul celei semnalate de @cosminduru pe linia 41, deci, hai sa nu mai improscam cu noroi, aiurea-n tramvai, intrucat nu cunoastem cauza reala a acelei situatii...@cosminduru!
Nu am remarcat nicio problema de genul celei semnalate de @cosminduru pe linia 41, deci, hai sa nu mai improscam cu noroi, aiurea-n tramvai, intrucat nu cunoastem cauza reala a acelei situatii...@cosminduru!

-
- Costin
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale tramvaielor
Costin
Deci?
REDX wrote here:
Tramvaiul Astra Imperio Metropolitan 3836(sau 3838,nu am văzut clar)a rămas blocat pe separatorul de la Piața Sudului. Nu ar trebui să dureze mult blocajul,în spate fiind 3011,care l-ar putea împinge.
reiny2000 wrote here:
Văd aici că există un buton "TRECERE SEPARATOR". Ce face acest buton?
Deci?
📖 Pagination options