Topic: Astra Imperio Metropolitan
1473 posts, 364242 views
📖 Pagination options
-
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
cris_m
Nici alimentarea aia facuta cu tot felul de incropeli nu cred ca e prea Astra-friendly...
Nici alimentarea aia facuta cu tot felul de incropeli nu cred ca e prea Astra-friendly...
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
Gabi23
De azi le avem pe traseu și pe 3837 și 3838:
De azi le avem pe traseu și pe 3837 și 3838:
20230607_062307.jpg (1.66 MB; downloaded 2351 times)
- adrian29mungiu
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
adrian29mungiu
O poză si cu 3837
O poză si cu 3837
IMG_1794.jpeg (1.64 MB; downloaded 1920 times)
- cosminduru
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
cosminduru
Un articol din presă în care sindicaliștii reclamă defecte:
https://www.gandul.ro/actualitate/exclus ... 19992277
De această dată, tind să cred sindicaliștii. 3838 abia urca panta pe podul Basarab, nu știu dacă intenționat mergea vatmanul încet să nu forțeze sau pur și simplu acestea erau limitele. Și nu vorbim de un tramvai plin cu lume, era relativ liber.
De asemenea, astăzi 3836 a rămas în intersecție cu bd. Ferdinand, pe linia 10, încercând să treacă de separatoare. Erau întâmplător și polițiști acolo care ieșiseră la dat amenzi (filtru, testare). Și unul din ei foarte nervos urla la vatman de ce nu pleacă și ăsta se chinuia de zor sa reseteze ceva.
Greu de tot. Aceste tramvaie deja sunt o sursă de probleme, ar trebui evitate de cei care nu vor sa întârzie pe unde au de mers. Este păcat să aibă capabilități de viteză și să stea poticnite ba la semafoare, ba în defecțiuni minore. Cu un 10 modern ar trebui sa se parcurgă inelul in 30-40 min. , eu am făcut 30 min de la Dinamo la Muncii. Inacceptabil.
Un articol din presă în care sindicaliștii reclamă defecte:
https://www.gandul.ro/actualitate/exclus ... 19992277
Florin Ivan, președintele Asociației Profesionale a Transportatorilor (APT) și membru al Sindicatului STB, a spus, pentru Gândul, că la noile tramvaie Imperio Metropolitan care circulă în București s-ar fi înregistrat până acum foarte multe defecțiuni, îndeosebi la sistemul de frânare. Șeful Societății de Transport București (STB), Adrian Criț, susține însă că problemele sunt minore și lasă de înțeles că vatmanii ar fi de vină, pentru că „au condus Dacia 1300, iar acum au ajuns pe Mercedes”.
La șase luni de când au început să circule în București, încă mai sunt controverse legate de noile tramvaie Astra Imperio, produse la Arad. Sindicalistul Florin Ivan afirmă că, până în prezent, s-au înregistrat foarte multe probleme la aceste vehicule.
„Sunt foarte multe defecte, zilnic, despre care nu se comunică. Este și aici, la tramvaiele Imperio, o omerta, la fel ca la autobuzele Otokar. De când au fost aduse și până în prezent, cred că au ajuns la o mie de defecte. Sunt tot felul de probleme, în primul rând la sistemul de frânare. La un moment dat, un tramvai a rămas blocat pe frânare și nu putea fi tractat. Fac și niște zgomote la boghiuri de zici că se rup”, a spus Florin Ivan, pentru Gândul.
„Ei le aruncă în spatele vatmanilor sau pe infrastructură, niciodată nu este de vină Astra. Pe de altă parte, cei de la Astra spun că vatmanii nu au fost instruiți, și într-un fel au dreptate, băieții nu au fost pregătiți înainte să urce pe aceste tramvaie”, a adăugat Florin Ivan.
„Vatmanii ies neasigurați, cu tramvaie de două milioane de euro. Deja au fost incidente grave și vor trebui să plătească ei zeci de mii de euro. Ar trebui să li se facă asigurări Casco”, mai spune Florin Ivan.
Șeful Societății de Transport București, Adrian Criț, îl contrazice pe sindicalist și afirmă că incidentele „se situează în limite”.
„Eu vă garantez că aceste tramvaie au foarte puține defecte și se situează în limitele date în contractul semnat cu furnizorul. Vedeți tramvaiele cum circulă, sunt pe teren. Câteodată, sunt ceva probleme, dar nu întotdeauna din cauza producătorului. Așa e când pleci de pe Dacia 1300 și ajungi să conduci Mercedes. Dar cred că ușor, ușor, vom avea și experiență și ne vom obișnui să folosim niște vehicule noi și mai performante. Iar dacă au fost probleme, nu au fost de amploare, a fost o siguranță sărită sau chestiuni minore”, a spus Adrian Criț, pentru Gândul.
Tramvaiele Imperio costă 200 de milioane de euro
Tramvaiele construite de societatea Astra Vagoane fac parte dintr-un lot de 100 de exemplare pe care le-a achiziționat Primăria Municipiului București, cu fonduri europene. Valoarea proiectului este de aproximativ 200 de milioane de euro.
De această dată, tind să cred sindicaliștii. 3838 abia urca panta pe podul Basarab, nu știu dacă intenționat mergea vatmanul încet să nu forțeze sau pur și simplu acestea erau limitele. Și nu vorbim de un tramvai plin cu lume, era relativ liber.
De asemenea, astăzi 3836 a rămas în intersecție cu bd. Ferdinand, pe linia 10, încercând să treacă de separatoare. Erau întâmplător și polițiști acolo care ieșiseră la dat amenzi (filtru, testare). Și unul din ei foarte nervos urla la vatman de ce nu pleacă și ăsta se chinuia de zor sa reseteze ceva.
Greu de tot. Aceste tramvaie deja sunt o sursă de probleme, ar trebui evitate de cei care nu vor sa întârzie pe unde au de mers. Este păcat să aibă capabilități de viteză și să stea poticnite ba la semafoare, ba în defecțiuni minore. Cu un 10 modern ar trebui sa se parcurgă inelul in 30-40 min. , eu am făcut 30 min de la Dinamo la Muncii. Inacceptabil.
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
ByOnu
@cosminduru, citeaza si tu articolul. Acesta poate fi modificat sau sa dispara de pe site-ul redactiei.
@cosminduru, citeaza si tu articolul. Acesta poate fi modificat sau sa dispara de pe site-ul redactiei.
-
- alexandru101
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
alexandru101
O singură dată am fost cu Imperio pe linia 10 și mi se părea că merge greu comparativ cu 41 unde faci 25-30 de minute de la Ghencea la Casa Presei. Am vrut să fac tot inelul de la un cap la altul și era să-mi expire călatoria de 90 minute.
O singură dată am fost cu Imperio pe linia 10 și mi se părea că merge greu comparativ cu 41 unde faci 25-30 de minute de la Ghencea la Casa Presei. Am vrut să fac tot inelul de la un cap la altul și era să-mi expire călatoria de 90 minute.
-
- BGP2597
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
BGP2597
Ce ignoră toată lumea, la fel cum s-a ignorat și în cazul Otokar e că aceste tramvaie sunt în perioada de rodaj, când frecvența defectărilor este mai ridicată decât media pe parcursul vieții lor.
Nu sunt fan Astra, încerc să privesc lucrurile obiectiv, dar e firesc să ai defecte când circuli cu mașina pe potecă de căruțe, să-ți rămână tramvaiele în drum când stațiile de redresare nu știu ce să facă cu energia recuperată, să meargă încet fiindcă gabaritul de liberă trecere pe Basarab e la limita limitei și câte alte probleme de adaptare a infrastructurii.
Off-topic: Pe 41 am testat recent Imperio și am făcut 35 de minute cap-cap. Se pierde enorm de mult timp la absolut fiecare semafor de la Lujerului spre Ghencea. La Brașov cu Ghencea cred că am stat 3 minute la semafor și nici la celelalte nu a fost mai bine.
Ce ignoră toată lumea, la fel cum s-a ignorat și în cazul Otokar e că aceste tramvaie sunt în perioada de rodaj, când frecvența defectărilor este mai ridicată decât media pe parcursul vieții lor.
Nu sunt fan Astra, încerc să privesc lucrurile obiectiv, dar e firesc să ai defecte când circuli cu mașina pe potecă de căruțe, să-ți rămână tramvaiele în drum când stațiile de redresare nu știu ce să facă cu energia recuperată, să meargă încet fiindcă gabaritul de liberă trecere pe Basarab e la limita limitei și câte alte probleme de adaptare a infrastructurii.
Off-topic: Pe 41 am testat recent Imperio și am făcut 35 de minute cap-cap. Se pierde enorm de mult timp la absolut fiecare semafor de la Lujerului spre Ghencea. La Brașov cu Ghencea cred că am stat 3 minute la semafor și nici la celelalte nu a fost mai bine.
-
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
punmeister
Nu degeaba in industrie sunt denumite ca fiind boli ale copilariei.
Nu degeaba in industrie sunt denumite ca fiind boli ale copilariei.
-
- orex
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
orex
”Bastanii” astia de vatmani, cu referire la cei de pe linia 41, au fost initiati cum sa foloseasca clima in salon pe vreme de vara?
Nu cred!
”Bastanii” astia de vatmani, cu referire la cei de pe linia 41, au fost initiati cum sa foloseasca clima in salon pe vreme de vara?
Nu cred!

-
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
cris_m
Ce zici de faptul ca se opreste automat din cauza separatorului si nu mai porneste decat cu reset? Apoi procesul se reia la fiecare cursa...
In alta ordine de idei, 3837 deja a fost mazgalit de niste babuini in zona articulatiei duble
Ce zici de faptul ca se opreste automat din cauza separatorului si nu mai porneste decat cu reset? Apoi procesul se reia la fiecare cursa...

In alta ordine de idei, 3837 deja a fost mazgalit de niste babuini in zona articulatiei duble


-
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
Victor92
O imagine cu 3837 si de la mine. Ieri. Din prima zi de traseu pe 10.

O imagine cu 3837 si de la mine. Ieri. Din prima zi de traseu pe 10.

-
- orex
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
orex
De la Miciurin pana la Auchan nu-i niciun separator sa-i dea, din nou, la ”demaror”!
cris_m wrote here:
Ce zici de faptul ca se opreste automat din cauza separatorului si nu mai porneste decat cu reset? Apoi procesul se reia la fiecare cursa...![]()
De la Miciurin pana la Auchan nu-i niciun separator sa-i dea, din nou, la ”demaror”!

-
- shoppy
-
Posted:
-
-
- orex
-
Posted:
-
📖 Pagination options