Topic: Astra Imperio Metropolitan
1473 posts, 364249 views
📖 Pagination options
-
- Gabi23
-
Posted:
-
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
subway guru
Tinand cont de diferenta de lungime 42V3A=31,5Astra, ajungi tot cam la socoteala mea.
Eu am facut socoteala pentru 30, avem 16 si urmatoarele 14 ar sosi cam pe la mijloc de aprile cand da coltul ierbii.
Crezi ca face PMB cu STB mare branza in trei luni de iarna?
Tinand cont de diferenta de lungime 42V3A=31,5Astra, ajungi tot cam la socoteala mea.

Eu am facut socoteala pentru 30, avem 16 si urmatoarele 14 ar sosi cam pe la mijloc de aprile cand da coltul ierbii.
Crezi ca face PMB cu STB mare branza in trei luni de iarna?
-
- STB Spotting 21
-
Posted:
-
Re: Lista tramvaie STB
STB Spotting 21
Stiu ca nu e un detaliu neaparat semnificativ, ci mai degraba as parea carcotas, dar de ce a sarit numarul de inmatriculare cu 10 unitati..? Ar fi trebuit, dupa modelul primelor 15, ca 3816 sa aiba B-15046.
GPS wrote here:
Dacă poate adăuga cineva:
3816 B-15056 2022 Alexandria
Stiu ca nu e un detaliu neaparat semnificativ, ci mai degraba as parea carcotas, dar de ce a sarit numarul de inmatriculare cu 10 unitati..? Ar fi trebuit, dupa modelul primelor 15, ca 3816 sa aiba B-15046.
-
- ADK
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
ADK
Probabil a vrut să zică ce-l în cauză, dacă nu, înseamnă că nu era disponibil, precum a fost și motivul "săritului" unor numere preferențiale autobuzelor cumpărate din 2018.
Probabil a vrut să zică ce-l în cauză, dacă nu, înseamnă că nu era disponibil, precum a fost și motivul "săritului" unor numere preferențiale autobuzelor cumpărate din 2018.
-
- STB Spotting 21
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
STB Spotting 21
Nu am luat in calcul varianta asta.
Asa e, altfel nu cred ca s-ar fi incalcat de bunavoie modelul.
Nu am luat in calcul varianta asta.
Asa e, altfel nu cred ca s-ar fi incalcat de bunavoie modelul.
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
Gabi23
Voi luați în considerare că mai sunt și alte vehicule înmatriculate? Nu are nici o importanță asta...
Voi luați în considerare că mai sunt și alte vehicule înmatriculate? Nu are nici o importanță asta...
-
- ADK
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
ADK
Colegul a întrebat, având probabil o mică nelămurire nu foarte importantă iar altcineva i-a oferit două variante de răspuns. S-a întâmplat să greșesc și eu la alte subiecte, poate și la redactarea mesajului lui GPS se întâmplase deși puțin probabil.
Colegul a întrebat, având probabil o mică nelămurire nu foarte importantă iar altcineva i-a oferit două variante de răspuns. S-a întâmplat să greșesc și eu la alte subiecte, poate și la redactarea mesajului lui GPS se întâmplase deși puțin probabil.
-
- 1689
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
1689
Oh, daaa, sint rezervate pentru lotul ala de 15 BLF-uri gata sa iasa pe poarta URAaa-cului
Gabi23 wrote here:
Voi luați în considerare că mai sunt și alte vehicule înmatriculate? Nu are nici o importanță asta...
Oh, daaa, sint rezervate pentru lotul ala de 15 BLF-uri gata sa iasa pe poarta URAaa-cului
-
- Costin
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
Costin
E acelasi set de numere pentru TOATE vehiculele care se inmatriculeaza local, inclusiv mopede, excavatoare etc.
E acelasi set de numere pentru TOATE vehiculele care se inmatriculeaza local, inclusiv mopede, excavatoare etc.
-
- STB Spotting 21
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
STB Spotting 21
3816, in primele zile de exploatare pe linia 41, la Ghencea:
3816, in primele zile de exploatare pe linia 41, la Ghencea:
20221229_160349.jpg (778.91 KB; downloaded 1423 times)
-
- orex
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
orex
Nu cred ca primele doua ”livrate”, cap de lance, cele de care s-a tras/impins, fara rezerve, pana sa fie trecute toate testele cu brio, au fost reevaluate. 3802 ”sufera” deja. Scarțaie in zona mediana ”de-i sar capacele”. Chiar nimeni, din STB, n-a bagat de seama decat calatorii?!
Nu cred ca primele doua ”livrate”, cap de lance, cele de care s-a tras/impins, fara rezerve, pana sa fie trecute toate testele cu brio, au fost reevaluate. 3802 ”sufera” deja. Scarțaie in zona mediana ”de-i sar capacele”. Chiar nimeni, din STB, n-a bagat de seama decat calatorii?!

-
- STB Spotting 21
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
STB Spotting 21
Nu cred ca doar primele sosite au probleme, chiar si minore...
Boghiul 4 al lui 3808 / 3810 - nu mai tin minte - bate un ritm ciudatel la rularea cu viteza mare, nefiind tocmai placut auzului.
Nu cred ca doar primele sosite au probleme, chiar si minore...
Boghiul 4 al lui 3808 / 3810 - nu mai tin minte - bate un ritm ciudatel la rularea cu viteza mare, nefiind tocmai placut auzului.
-
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
cris_m
Si uite ca au inceput sa apara problemele specifice produselor mai ieftine...
Si uite ca au inceput sa apara problemele specifice produselor mai ieftine...
-
- orex
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
orex
La 3810 zic ca nu, ca l-as fi auzitara chiar daca n-am ”urechea formata”!
@cris_m
Nu-i nimic ieftin, ci totalul dezinteres al STB, ca tramvaiele ”amiral” sa le tii nu intr-o stare corespunzatoare, ci ”giugiuc”! In 3802 am vazut si ca unul dintre panourile interioare superioare rabatante, din segmentul 3 statea, deja, sa cada, fiind blocat/oprit doar intr-una dintre cele doua prinderi!
Unde pui ca igienizarea lor ,deja, lasa de dorit si asta ma ingrozeste cel mai mult! Nu-i vina constructorului.
Si, nicio problema sa fac o intampinare la ASTRA (pe adresa de casa), cu probele unui calator (audio, video), sa vada ca-s nitcavai chestiuni rezolvabile!
STB Spotting 21 wrote here:
Nu cred ca doar primele sosite au probleme, chiar si minore...
Boghiul 4 al lui 3808 / 3810 - nu mai tin minte - bate un ritm ciudatel la rularea cu viteza mare, nefiind tocmai placut auzului.
La 3810 zic ca nu, ca l-as fi auzitara chiar daca n-am ”urechea formata”!

@cris_m
Nu-i nimic ieftin, ci totalul dezinteres al STB, ca tramvaiele ”amiral” sa le tii nu intr-o stare corespunzatoare, ci ”giugiuc”! In 3802 am vazut si ca unul dintre panourile interioare superioare rabatante, din segmentul 3 statea, deja, sa cada, fiind blocat/oprit doar intr-una dintre cele doua prinderi!

Unde pui ca igienizarea lor ,deja, lasa de dorit si asta ma ingrozeste cel mai mult! Nu-i vina constructorului.

Si, nicio problema sa fac o intampinare la ASTRA (pe adresa de casa), cu probele unui calator (audio, video), sa vada ca-s nitcavai chestiuni rezolvabile!

📖 Pagination options