Topic: Astra Imperio Metropolitan
1473 posts, 363109 views
📖 Pagination options
-
- orex
-
Posted:
-
-
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
Andrei98
Ma intreb daca au gandit mult cei care au hotarat amplasarea lifturilor atat de aproape de linie. Acolo si Bucur LF au avut probleme.
Ma intreb daca au gandit mult cei care au hotarat amplasarea lifturilor atat de aproape de linie. Acolo si Bucur LF au avut probleme.
-
- orex
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
orex
Tampenia noastra, pardon cerinta, oglinda retrovizoare traditionala, cu toate ca unui CAF URBOS 3 de cca. 56 m ( peste odata si jumatate cat este asta) nu-i trebe asa ceva, ci, doar ”neste amarate de” camere video dedicate!
PS
Appo!
Trecand peste acest mic inconvenient, mi-a placut ce frumos se incadreaza la peron si ca usile lucreaza-n gabaritul lui, fara nicio teama la ”pasajul Basarab”!
Tampenia noastra, pardon cerinta, oglinda retrovizoare traditionala, cu toate ca unui CAF URBOS 3 de cca. 56 m ( peste odata si jumatate cat este asta) nu-i trebe asa ceva, ci, doar ”neste amarate de” camere video dedicate!

PS
Appo!
Trecand peste acest mic inconvenient, mi-a placut ce frumos se incadreaza la peron si ca usile lucreaza-n gabaritul lui, fara nicio teama la ”pasajul Basarab”!

- br101
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
br101
Oglinda nu trece, o pliaza electronic, ceea ce inseamna ca in conditii normale de exploatare cu oglinzi clasice, cabina liftului va trebui sa faca un pas inapoi. Am traversat recent Istanbul-ul cu un Metrobus Akia de 25m, echipat cu camere video retrovizoare si reproducerea pe ecrane era impecabila.
Oglinda nu trece, o pliaza electronic, ceea ce inseamna ca in conditii normale de exploatare cu oglinzi clasice, cabina liftului va trebui sa faca un pas inapoi. Am traversat recent Istanbul-ul cu un Metrobus Akia de 25m, echipat cu camere video retrovizoare si reproducerea pe ecrane era impecabila.
-
- orex
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
orex
Electric, dar putea sa lipseasca cu desavarsire (oglinda)!
Ala-i viitorul, ceea ce ai sesizat la Istanbul, nu e ”pieptenele si oglinda”, ca sa-ti afli ursitul, ci un lucru firesc!
Electric, dar putea sa lipseasca cu desavarsire (oglinda)!

Ala-i viitorul, ceea ce ai sesizat la Istanbul, nu e ”pieptenele si oglinda”, ca sa-ti afli ursitul, ci un lucru firesc!

- cosminduru
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
cosminduru
Adică în exploatare pe linia 1/10, tramvaiele astea vor merge ca melcii în zona Basarab? Presupun că oglinda nu poate fi pliată la viteze normale, are o viteză max.
Sau dacă varmanul uită să plieze oglinda, rașchetează pe-acolo? Și sistemul electronic și mecanic de pliere frecat așa de n ori pe zi, va rezista?
br101 wrote here:
Oglinda nu trece, o pliaza electronic, ceea ce inseamna ca in conditii normale de exploatare cu oglinzi clasice, cabina liftului va trebui sa faca un pas inapoi. Am traversat recent Istanbul-ul cu un Metrobus Akia de 25m, echipat cu camere video retrovizoare si reproducerea pe ecrane era impecabila.
Adică în exploatare pe linia 1/10, tramvaiele astea vor merge ca melcii în zona Basarab? Presupun că oglinda nu poate fi pliată la viteze normale, are o viteză max.
Sau dacă varmanul uită să plieze oglinda, rașchetează pe-acolo? Și sistemul electronic și mecanic de pliere frecat așa de n ori pe zi, va rezista?
- br101
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
br101
Poate ca in sfarsit a venit momentul adoptarii camerelor video retrovizoare, macar pt parcul alocat liniilor 1/10. Sau muta/modifica structura respectiva.
S ar putea sa apara probleme de gabarit si prin alte parti, testele nu s au incheiat.
Cel putin in cazul discutat, nu cred ca se va ajunge ca, de exemplu, un Imperio plin la ora de varf, la urcare spre Basarab, sa opreasca sa si plieze oglinda; "too much".
Poate ca in sfarsit a venit momentul adoptarii camerelor video retrovizoare, macar pt parcul alocat liniilor 1/10. Sau muta/modifica structura respectiva.
S ar putea sa apara probleme de gabarit si prin alte parti, testele nu s au incheiat.
Cel putin in cazul discutat, nu cred ca se va ajunge ca, de exemplu, un Imperio plin la ora de varf, la urcare spre Basarab, sa opreasca sa si plieze oglinda; "too much".
-
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
Andrei98
Asa cum au circulat si Bucur LF pe acolo. Problema este la lifturi nu la tramvaie.
cosminduru wrote here:
Adică în exploatare pe linia 1/10, tramvaiele astea vor merge ca melcii în zona Basarab? Presupun că oglinda nu poate fi pliată la viteze normale, are o viteză max.
Sau dacă varmanul uită să plieze oglinda, rașchetează pe-acolo? Și sistemul electronic și mecanic de pliere frecat așa de n ori pe zi, va rezista?
Asa cum au circulat si Bucur LF pe acolo. Problema este la lifturi nu la tramvaie.
-
- orex
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
orex
Nici, nici!
Ambele pot conlucra fara probleme, atat timp cat se adopta solutiile tehnice, deja identificate, camere video retrovizoare!
Nici combinele agricole moderne nu mai au oglinda traditionala, si n-au 36 de m sau mai mult!
PS
Asa, ca o mica paranteza, ma poti dumirii si pe mine de ce cu 3(trei) monitoare suprapuse, care-ti ofera imaginea intregului peron, mai e nevoie de ajutor de mecanic pe M5.1, ale carui ”operatiuni”, in 2(doua) statii, ”mananca” secunde importante in parcursul ramei? Numai asa, de amorul artei?
Nici, nici!
Ambele pot conlucra fara probleme, atat timp cat se adopta solutiile tehnice, deja identificate, camere video retrovizoare!
Nici combinele agricole moderne nu mai au oglinda traditionala, si n-au 36 de m sau mai mult!

PS
Asa, ca o mica paranteza, ma poti dumirii si pe mine de ce cu 3(trei) monitoare suprapuse, care-ti ofera imaginea intregului peron, mai e nevoie de ajutor de mecanic pe M5.1, ale carui ”operatiuni”, in 2(doua) statii, ”mananca” secunde importante in parcursul ramei? Numai asa, de amorul artei?

-
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
Andrei98
Omiti un lucru, pe acolo trec si tramvaie vechi. Infrastructura trebuie sa fie adaptata pentru toate is oricum o iei liftul ala tot prea aproape de linie este. Si sa nu uitam in ce an au aparut Bucur LF, atunci nu se foloseau camere in loc de oglinzi cam pe nicaieri.
Omiti un lucru, pe acolo trec si tramvaie vechi. Infrastructura trebuie sa fie adaptata pentru toate is oricum o iei liftul ala tot prea aproape de linie este. Si sa nu uitam in ce an au aparut Bucur LF, atunci nu se foloseau camere in loc de oglinzi cam pe nicaieri.
-
- orex
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
orex
”Agabaritic” ni se pare Metropolitanul nu restul parcului rulant!
Sectiunea asta e dedicata exclusiv Astra Imperio Metropolitan!
”Agabaritic” ni se pare Metropolitanul nu restul parcului rulant!
Sectiunea asta e dedicata exclusiv Astra Imperio Metropolitan!

-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
subway guru
Ce costa mai mult, liftul sau oglinda?
Asa trebuie judecata problema…
Ce costa mai mult, liftul sau oglinda?
Asa trebuie judecata problema…
-
- macheta218
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
macheta218
Călatoria lui 3806 de la Depoul Dudeşti la Depoul Alexandria. (în premieră peste Pasajul Basarab)
Călatoria lui 3806 de la Depoul Dudeşti la Depoul Alexandria. (în premieră peste Pasajul Basarab)
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
shoppy
Cand o sa inceapa sa se strice oglinzile de la inspe mii de plieri si deplieri, chit ca o sa fie in garantie, sa vedeti ce repede se realizeaza imposibilul absolut adica se obisnuiesc watmanii fara ele. Stati sa i se spuna titularului de Astra ca ii da V3A ca la Astra s-a stricat oglinda si se repara maine, sa vedeti cum instantaneu da si in scris ca nu-i trebuie oglinda.
Cand o sa inceapa sa se strice oglinzile de la inspe mii de plieri si deplieri, chit ca o sa fie in garantie, sa vedeti ce repede se realizeaza imposibilul absolut adica se obisnuiesc watmanii fara ele. Stati sa i se spuna titularului de Astra ca ii da V3A ca la Astra s-a stricat oglinda si se repara maine, sa vedeti cum instantaneu da si in scris ca nu-i trebuie oglinda.
📖 Pagination options