Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: Astra Imperio Metropolitan

1984 posts, 567602 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 37 38 39 40 41 42 43  ... 142
 
 

📖 Pagination options
Re: Astra Imperio Metropolitan andrei11

Cel puţin mie mi se pare imposibil să fi primit aviz favorabil dacă nu respectau puterea motoarelor. În viziunea mea ar fi fost descalificaţi din secunda unu, nu din secunda doi.

 


Re: Astra Imperio Metropolitan shoppy

Da, cred si eu ca i-ar fi trantit din ziua livrarii primului tramvai, am cautat si eu in CS, nu scrie nicaieri de puterea motoarelor(poate gaseste cineva), sunt trecute insa testele(sa demareze din panta de 6% fara sa patineze cu alt Astra sau V3A incarcat impins sau remorcat), nostim scrie si ca trebuie sa circule pe linie OR.

Motorul are 100kW daca il alimentezi la 380V, dar mai scrie si ca tensiunea si curentul pot fi mult mai mari, chestie facuta posibila de tehnologia curentului alternativ trifazat si a rotorului in scurtcircuit(fata de tehnologia cu carbuni pentru motoarele in CC unde imediat arzi carbunii daca depasesti parametrii de tensiune sau curent), aici se poate sa fi gresit sursa sigura care s-a uitat doar la puterea nominala la 380V(bine, nici cursul de maxim local din care m-am inspirat pentru calcule nu se gaseste pe toate gardurile, pe vremea mea era in automatica in anul 5) sau poate doar vrea sa faca scandal ca sa creada lumea ca primarul va accepta tramvaie neconforme.

Asta cu mentenanta motorului in timp nu ma pricep, la carbuni fenomenul este cunoscut insa la rotor in scurtcircuit, nici nu stiu pe unde trece curentul pe acolo, perii de contact / rulment / cuzinet, sau daca problema deteriorarii datorate de un curent / tensiune mai mare este de anul 2 sau de doctorat.

 


Re: Astra Imperio Metropolitan punmeister

Normal toate motoarele asincron din industrie sunt proiectate in idea sa fie maintenance-free.

 


Re: Astra Imperio Metropolitan andrei11

Glasul Aradului
Astra Vagoane Călători : ,,Am decis înlocuirea motorului ofertat cu un motor fabricat de Siemens -Germania, care dezvoltă o putere cuprinsă între 100-150 kW, superior celui initial”
Scris de Corina Henegar  29.09.2022  11:40

În urma afirmațiilor apărute în media, conform cărora tramvaiele livrate în București de către Astra Arad au venit cu motoare mai mici, reprezentanții firmei arădene fac anumite precizări pentru Glasul Aradului în dorința de a lămuri lucrurile.
,,Referitor la motoarele care echipează tramvaiele de București, Astra a depus o ofertă cu 5 ani în urmă, în care este specificată puterea de 120 kW/motor. În perioada care s-a scurs de la depunerea ofertei, au apărut motoare mai performante, mai fiabile și mai economice din punct de vedere al consumului de energie, așa că am decis înlocuirea motorului ofertat cu un motor fabricat de Siemens -Germania, care dezvoltă o putere cuprinsă între 100-150 kW, superior celui ofertat inițial, fapt confirmat și de singurul Organism de Omologare și Certificare din România. Menționăm că în documentele de licitație nu a fost cerută o putere a motorului, aceasta fiind de competența fabricantului”, declară special pentru Glasul Aradului, Gheorghe Sârbu, director Astra Vagoane Călători.

 


Re: Astra Imperio Metropolitan survola

Deci ei au ofertat alt motor față de ce este pe tramvai acum, aici cred că este discuția.

 


Re: Astra Imperio Metropolitan alexandru_gr

Da, cam așa ar fi, dar având în vedere că nu este specificat clar în caietul de sarcini puterea motorului nu văd unde ar fi ilegalitatea...părerea mea.

 


Re: Astra Imperio Metropolitan subway guru

Daca au inlocuit motorul fata de oferta ar fi trebuit sa obtina aprobare prealabila din partea beneficiarului, altfel e haiducie!
Cea mai tare goanga mi se pare chestia cu proba la deal pe sina OR!
Tramvaiele astea sunt destinate exclusiv circulatiei pe linii modernizare cu sina profil UIC.
Chiar ma intreb daca mai avem linii cu OR pe declivitati accentuate sau Astra va cere STB sa construiasca una ca sa aiba unde efectua proba?  :rofl:  :rofl:  :rofl:

 


Re: Astra Imperio Metropolitan andrei11

Este o sursă de încredere ?
Nicușor Dan recunoaște: „Este o întârziere cam de o lună, care în parte este din vina noastră”.
Din  aceeaşi sursă aflăm că pe la sfârşitul lui Octombrie noile tramvaie vor ieşi pe traseu cu călători şi că întârzierea se datorează şi unor procese biocratice care s-au lungit nepermis de mult.

 


Re: Astra Imperio Metropolitan Andrei98

subway guru wrote here:
Chiar ma intreb daca mai avem linii cu OR pe declivitati accentuate sau Astra va cere STB sa construiasca una ca sa aiba unde efectua proba?  :rofl:  :rofl:  :rofl:

Avem Serban Voda.

 


Re: Astra Imperio Metropolitan subway guru

Eu ma gandeam la pasajul Marasesti dar n-am mai trecut de mult pe acolo. Dar traseele astea nu au fost verificate la gabarit.

 


Re: Astra Imperio Metropolitan Andrei98

Pai in zona singurul OR e pe teren plat.

 


Re: Astra Imperio Metropolitan Chev Celios

Probele la deal s-au facut la Lujerului acum cam o luna.

 


Re: Astra Imperio Metropolitan subway guru

La Lujerului din cate stiam nu e cu patrat OR.

 


Re: Astra Imperio Metropolitan orex

Sunt Vignole! :yes:

 


Go to page:  1  ... 37 38 39 40 41 42 43  ... 142
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2332 forum members have written 425580 posts in 5292 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use