Topic: Astra Imperio Metropolitan
1466 posts, 358801 views
📖 Pagination options
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
andrei11
Cel puţin mie mi se pare imposibil să fi primit aviz favorabil dacă nu respectau puterea motoarelor. În viziunea mea ar fi fost descalificaţi din secunda unu, nu din secunda doi.
Cel puţin mie mi se pare imposibil să fi primit aviz favorabil dacă nu respectau puterea motoarelor. În viziunea mea ar fi fost descalificaţi din secunda unu, nu din secunda doi.
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
shoppy
Da, cred si eu ca i-ar fi trantit din ziua livrarii primului tramvai, am cautat si eu in CS, nu scrie nicaieri de puterea motoarelor(poate gaseste cineva), sunt trecute insa testele(sa demareze din panta de 6% fara sa patineze cu alt Astra sau V3A incarcat impins sau remorcat), nostim scrie si ca trebuie sa circule pe linie OR.
Motorul are 100kW daca il alimentezi la 380V, dar mai scrie si ca tensiunea si curentul pot fi mult mai mari, chestie facuta posibila de tehnologia curentului alternativ trifazat si a rotorului in scurtcircuit(fata de tehnologia cu carbuni pentru motoarele in CC unde imediat arzi carbunii daca depasesti parametrii de tensiune sau curent), aici se poate sa fi gresit sursa sigura care s-a uitat doar la puterea nominala la 380V(bine, nici cursul de maxim local din care m-am inspirat pentru calcule nu se gaseste pe toate gardurile, pe vremea mea era in automatica in anul 5) sau poate doar vrea sa faca scandal ca sa creada lumea ca primarul va accepta tramvaie neconforme.
Asta cu mentenanta motorului in timp nu ma pricep, la carbuni fenomenul este cunoscut insa la rotor in scurtcircuit, nici nu stiu pe unde trece curentul pe acolo, perii de contact / rulment / cuzinet, sau daca problema deteriorarii datorate de un curent / tensiune mai mare este de anul 2 sau de doctorat.
Da, cred si eu ca i-ar fi trantit din ziua livrarii primului tramvai, am cautat si eu in CS, nu scrie nicaieri de puterea motoarelor(poate gaseste cineva), sunt trecute insa testele(sa demareze din panta de 6% fara sa patineze cu alt Astra sau V3A incarcat impins sau remorcat), nostim scrie si ca trebuie sa circule pe linie OR.
Motorul are 100kW daca il alimentezi la 380V, dar mai scrie si ca tensiunea si curentul pot fi mult mai mari, chestie facuta posibila de tehnologia curentului alternativ trifazat si a rotorului in scurtcircuit(fata de tehnologia cu carbuni pentru motoarele in CC unde imediat arzi carbunii daca depasesti parametrii de tensiune sau curent), aici se poate sa fi gresit sursa sigura care s-a uitat doar la puterea nominala la 380V(bine, nici cursul de maxim local din care m-am inspirat pentru calcule nu se gaseste pe toate gardurile, pe vremea mea era in automatica in anul 5) sau poate doar vrea sa faca scandal ca sa creada lumea ca primarul va accepta tramvaie neconforme.
Asta cu mentenanta motorului in timp nu ma pricep, la carbuni fenomenul este cunoscut insa la rotor in scurtcircuit, nici nu stiu pe unde trece curentul pe acolo, perii de contact / rulment / cuzinet, sau daca problema deteriorarii datorate de un curent / tensiune mai mare este de anul 2 sau de doctorat.
-
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
punmeister
Normal toate motoarele asincron din industrie sunt proiectate in idea sa fie maintenance-free.
Normal toate motoarele asincron din industrie sunt proiectate in idea sa fie maintenance-free.
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
andrei11
Glasul Aradului
Astra Vagoane Călători : ,,Am decis înlocuirea motorului ofertat cu un motor fabricat de Siemens -Germania, care dezvoltă o putere cuprinsă între 100-150 kW, superior celui initial”
Scris de Corina Henegar 29.09.2022 11:40
În urma afirmațiilor apărute în media, conform cărora tramvaiele livrate în București de către Astra Arad au venit cu motoare mai mici, reprezentanții firmei arădene fac anumite precizări pentru Glasul Aradului în dorința de a lămuri lucrurile.
,,Referitor la motoarele care echipează tramvaiele de București, Astra a depus o ofertă cu 5 ani în urmă, în care este specificată puterea de 120 kW/motor. În perioada care s-a scurs de la depunerea ofertei, au apărut motoare mai performante, mai fiabile și mai economice din punct de vedere al consumului de energie, așa că am decis înlocuirea motorului ofertat cu un motor fabricat de Siemens -Germania, care dezvoltă o putere cuprinsă între 100-150 kW, superior celui ofertat inițial, fapt confirmat și de singurul Organism de Omologare și Certificare din România. Menționăm că în documentele de licitație nu a fost cerută o putere a motorului, aceasta fiind de competența fabricantului”, declară special pentru Glasul Aradului, Gheorghe Sârbu, director Astra Vagoane Călători.
Glasul Aradului
Astra Vagoane Călători : ,,Am decis înlocuirea motorului ofertat cu un motor fabricat de Siemens -Germania, care dezvoltă o putere cuprinsă între 100-150 kW, superior celui initial”
Scris de Corina Henegar 29.09.2022 11:40
În urma afirmațiilor apărute în media, conform cărora tramvaiele livrate în București de către Astra Arad au venit cu motoare mai mici, reprezentanții firmei arădene fac anumite precizări pentru Glasul Aradului în dorința de a lămuri lucrurile.
,,Referitor la motoarele care echipează tramvaiele de București, Astra a depus o ofertă cu 5 ani în urmă, în care este specificată puterea de 120 kW/motor. În perioada care s-a scurs de la depunerea ofertei, au apărut motoare mai performante, mai fiabile și mai economice din punct de vedere al consumului de energie, așa că am decis înlocuirea motorului ofertat cu un motor fabricat de Siemens -Germania, care dezvoltă o putere cuprinsă între 100-150 kW, superior celui ofertat inițial, fapt confirmat și de singurul Organism de Omologare și Certificare din România. Menționăm că în documentele de licitație nu a fost cerută o putere a motorului, aceasta fiind de competența fabricantului”, declară special pentru Glasul Aradului, Gheorghe Sârbu, director Astra Vagoane Călători.
-
- survola
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
survola
Deci ei au ofertat alt motor față de ce este pe tramvai acum, aici cred că este discuția.
Deci ei au ofertat alt motor față de ce este pe tramvai acum, aici cred că este discuția.
- alexandru_gr
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
alexandru_gr
Da, cam așa ar fi, dar având în vedere că nu este specificat clar în caietul de sarcini puterea motorului nu văd unde ar fi ilegalitatea...părerea mea.
Da, cam așa ar fi, dar având în vedere că nu este specificat clar în caietul de sarcini puterea motorului nu văd unde ar fi ilegalitatea...părerea mea.
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
subway guru
Daca au inlocuit motorul fata de oferta ar fi trebuit sa obtina aprobare prealabila din partea beneficiarului, altfel e haiducie!
Cea mai tare goanga mi se pare chestia cu proba la deal pe sina OR!
Tramvaiele astea sunt destinate exclusiv circulatiei pe linii modernizare cu sina profil UIC.
Chiar ma intreb daca mai avem linii cu OR pe declivitati accentuate sau Astra va cere STB sa construiasca una ca sa aiba unde efectua proba?
Daca au inlocuit motorul fata de oferta ar fi trebuit sa obtina aprobare prealabila din partea beneficiarului, altfel e haiducie!
Cea mai tare goanga mi se pare chestia cu proba la deal pe sina OR!
Tramvaiele astea sunt destinate exclusiv circulatiei pe linii modernizare cu sina profil UIC.
Chiar ma intreb daca mai avem linii cu OR pe declivitati accentuate sau Astra va cere STB sa construiasca una ca sa aiba unde efectua proba?



-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
andrei11
Este o sursă de încredere ?
Nicușor Dan recunoaște: „Este o întârziere cam de o lună, care în parte este din vina noastră”.
Din aceeaşi sursă aflăm că pe la sfârşitul lui Octombrie noile tramvaie vor ieşi pe traseu cu călători şi că întârzierea se datorează şi unor procese biocratice care s-au lungit nepermis de mult.
Este o sursă de încredere ?
Nicușor Dan recunoaște: „Este o întârziere cam de o lună, care în parte este din vina noastră”.
Din aceeaşi sursă aflăm că pe la sfârşitul lui Octombrie noile tramvaie vor ieşi pe traseu cu călători şi că întârzierea se datorează şi unor procese biocratice care s-au lungit nepermis de mult.
-
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
Andrei98
Avem Serban Voda.
subway guru wrote here:
Chiar ma intreb daca mai avem linii cu OR pe declivitati accentuate sau Astra va cere STB sa construiasca una ca sa aiba unde efectua proba?![]()
![]()
![]()
Avem Serban Voda.
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
subway guru
Eu ma gandeam la pasajul Marasesti dar n-am mai trecut de mult pe acolo. Dar traseele astea nu au fost verificate la gabarit.
Eu ma gandeam la pasajul Marasesti dar n-am mai trecut de mult pe acolo. Dar traseele astea nu au fost verificate la gabarit.
-
- Andrei98
-
Posted:
-
-
- Chev Celios
-
Posted:
-
-
- subway guru
-
Posted:
-
-
- orex
-
Posted:
-
📖 Pagination options