Topic: Astra Imperio Metropolitan
1473 posts, 363089 views
📖 Pagination options
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
subway guru
Distanta de franare depinde in primul rand de viteza de circulatie nu de lungimea vehicolului…
Distanta de franare depinde in primul rand de viteza de circulatie nu de lungimea vehicolului…
-
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
WT_fan06
Frânarea depinde și de capacitățile tramvaiului. Aici, deisgur, mă aștept ca un Imperio să frâneze mai rapid și mai eficient decât un V3A...
Frânarea depinde și de capacitățile tramvaiului. Aici, deisgur, mă aștept ca un Imperio să frâneze mai rapid și mai eficient decât un V3A...
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
andrei11
Distanţa de frânare depinde de mai mulţi factori, printre care:
- viteza de deplasare
- Greutatea vehiculului ( mă rog, masa lui înmulţit cu zglobiliticul "g" care variază pe pământ )
- Coeficientul de frecare între suprafeţele în cauză.
- Mecanismul efectiv al frânării
- etc
Se învaţă teoria la Facultăţile - serioase - de Transporturi ( NU la Spiru Haret ). Eu am făcut altă facultate, deci nu mă bag în amănunte.
Distanţa de frânare depinde de mai mulţi factori, printre care:
- viteza de deplasare
- Greutatea vehiculului ( mă rog, masa lui înmulţit cu zglobiliticul "g" care variază pe pământ )

- Coeficientul de frecare între suprafeţele în cauză.
- Mecanismul efectiv al frânării
- etc
Se învaţă teoria la Facultăţile - serioase - de Transporturi ( NU la Spiru Haret ). Eu am făcut altă facultate, deci nu mă bag în amănunte.
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
subway guru
Nu e asa de complicat, sunt necesare doar trei formule din manualul de fizica de liceu.
In esenta e vorba de fortele de frecare ce trebuie sa contracareze forta inertiala ce apare pentru a reduce viteza v la zero (ceea ce implica o anumita deceleratie) pe distanta s de franare.
Nu e asa de complicat, sunt necesare doar trei formule din manualul de fizica de liceu.
In esenta e vorba de fortele de frecare ce trebuie sa contracareze forta inertiala ce apare pentru a reduce viteza v la zero (ceea ce implica o anumita deceleratie) pe distanta s de franare.

-
- joker
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
joker
3806 a ajuns azi-noapte la Depoul Militari iar 3805 la Alexandria tot azi
3806 a ajuns azi-noapte la Depoul Militari iar 3805 la Alexandria tot azi
- Rarzet44
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
Rarzet44
Se mentine calendarul asumat de introducere pe 1 octombrie pe 41?
Se mentine calendarul asumat de introducere pe 1 octombrie pe 41?
-
- Mat_hias
-
Posted:
-
-
- orex
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
orex
Pana nu sunt lungite TOATE peroanele nu vad de bun augur intrarea ”Metropolitanelor”!
Rarzet44 wrote here:
Se mentine calendarul asumat de introducere pe 1 octombrie pe 41?
Pana nu sunt lungite TOATE peroanele nu vad de bun augur intrarea ”Metropolitanelor”!
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
subway guru
A intrat pana acum macar UN tramvai nou la proba practica pe 41???
Dar visam la minuni…
Pana la 1octombrie au mai ramas patru zile. Minunile tin doar trei zile…
A intrat pana acum macar UN tramvai nou la proba practica pe 41???
Dar visam la minuni…
Pana la 1octombrie au mai ramas patru zile. Minunile tin doar trei zile…

-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
ByOnu
Ce intelegi prin proba practica? Imperio au circulat noaptea pe 41 pe intreg traseul, de cateva ori. In urma testelor s-au identificat niste probleme care au fost remediate (mutat un stalp, taiata copertina unui pasaj pietonal, etc).
Ce intelegi prin proba practica? Imperio au circulat noaptea pe 41 pe intreg traseul, de cateva ori. In urma testelor s-au identificat niste probleme care au fost remediate (mutat un stalp, taiata copertina unui pasaj pietonal, etc).
-
- punmeister
-
Posted:
-
-
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
WT_fan06
Nu a fost dublă tracțiune. Un vagon îl trăgea pe celălalt. Cel puțin așa am înțeles din spusele colegului @macheta218 .
Nu a fost dublă tracțiune. Un vagon îl trăgea pe celălalt. Cel puțin așa am înțeles din spusele colegului @macheta218 .
-
- orex
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
orex
3801, cu desaga plina, era impins spre deal de 3804, prin pasaj Lujerului!
Metropolitan e ”OMNIPOTENT”, nici nu ma indoiam de performantele lui!
Ajutorul, intr-o astfel de situatie e impingatoarea!
3801, cu desaga plina, era impins spre deal de 3804, prin pasaj Lujerului!
Metropolitan e ”OMNIPOTENT”, nici nu ma indoiam de performantele lui!
Ajutorul, intr-o astfel de situatie e impingatoarea!

- Media
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
Media
Tramvaiele pe care Primăria Capitalei le-a cumpărat de la uzina Astra Arad au motoare Siemens de doar 100 kW în loc de motoare cu putere de 120 kW conform specificațiilor tehnice asumate de constructor, potrivit surselor Economedia. Primăria Capitalei trebuie să decidă acum, în ce condiții poate fi făcută recepția la livrare, fără a mai atrage noi corecții financiare. PMB a pierdut deja 84 de milioane de lei, corecții financiare reprezentând 10% din valoarea contractului pentru nereguli în derularea licitației, după cum Economedia a detaliat aici.
sursa: economedia.ro
Tramvaiele pe care Primăria Capitalei le-a cumpărat de la uzina Astra Arad au motoare Siemens de doar 100 kW în loc de motoare cu putere de 120 kW conform specificațiilor tehnice asumate de constructor, potrivit surselor Economedia. Primăria Capitalei trebuie să decidă acum, în ce condiții poate fi făcută recepția la livrare, fără a mai atrage noi corecții financiare. PMB a pierdut deja 84 de milioane de lei, corecții financiare reprezentând 10% din valoarea contractului pentru nereguli în derularea licitației, după cum Economedia a detaliat aici.
sursa: economedia.ro
📖 Pagination options