Topic: Astra Imperio Metropolitan
2151 posts, 632865 views
📖 Pagination options
- punmeister
-
Posted:
-
- 1689
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
1689
Pai n-au nisipare ?!? Sau (iar) n-are bani *TB de materiale conforme…
Cezar210 wrote here:
Mai e o problemă, acum e și vreme prielnică pentru patinaj. Pe linia 25 tot Bd. Timișoara e patinoar...La frânare se aude cum motorului ii scade turația, dar revine la normal când prinde puțină aderență, și se apelează des la patina pentru a putea opri, iar la accelerație, se pleacă foarte greu..
Pai n-au nisipare ?!? Sau (iar) n-are bani *TB de materiale conforme…
- Costin
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
Costin
@Nenea_titi nu e vorba de inteles gluma, ci de felul cum redactezi un mesaj incat pare ca e informatie sigura. Speculatii, glume si pareri subiective sunt binevenite pe forum daca e evident ce sunt. De aceea nu toleram zvonuri de garaj, de exemplu.
@Nenea_titi nu e vorba de inteles gluma, ci de felul cum redactezi un mesaj incat pare ca e informatie sigura. Speculatii, glume si pareri subiective sunt binevenite pe forum daca e evident ce sunt. De aceea nu toleram zvonuri de garaj, de exemplu.
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
Cezar210
Au, dar pe accelerație am văzut că nu se activează. Pe frânare da.
1689 wrote here:
Pai n-au nisipare ?!? Sau (iar) n-are bani *TB de materiale conforme…
Au, dar pe accelerație am văzut că nu se activează. Pe frânare da.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
shoppy
Mi-e greu sa cred ca nu exista in soft la accelerare detectarea patinarii si activarea nisiparelor, cel mai probabil este reglata prost la o patinare prea puternica sau a fost dezactivata intentionat pentru a se face economie la nisip.
Mi-e greu sa cred ca nu exista in soft la accelerare detectarea patinarii si activarea nisiparelor, cel mai probabil este reglata prost la o patinare prea puternica sau a fost dezactivata intentionat pentru a se face economie la nisip.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
WT_fan06
Dacă ar detecta patinaj la accelerare, un soft inteligent nu ar da nisip ci ar reduce inputul pentru a redresa tramvaiul.
Se conduce cu curent electric, nu cu nisip. Asta indiferent de cât de inteligent ar fi softul.
Dacă ar detecta patinaj la accelerare, un soft inteligent nu ar da nisip ci ar reduce inputul pentru a redresa tramvaiul.
Se conduce cu curent electric, nu cu nisip. Asta indiferent de cât de inteligent ar fi softul.
- LucaTB
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
LucaTB
3869 surprins în prima sa zi de traseu pe linia 32:
3869 surprins în prima sa zi de traseu pe linia 32:
3869 - 32 - 16.12.2023 - 1.jpg (1.65 MB; downloaded 2055 times)
3869 - 32 - 16.12.2023 - 2.jpg (1.61 MB; downloaded 2055 times)
- Cristi.
-
Posted:
-
- Andi_C
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
Andi_C
Incă nu a intrat 3868 în circulație, este sosit in oraș, cel mai probabil este vorba de cateva zile. Plus așteptăm revenirea lui 3858.
Incă nu a intrat 3868 în circulație, este sosit in oraș, cel mai probabil este vorba de cateva zile. Plus așteptăm revenirea lui 3858.
- idk_vlad
-
Posted:
-
- TrainWrecker
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
TrainWrecker
Pantograf rupt, au ramas fara piese de rezerva asa ca asteapta sa primeasca unul nou de la Astra.
Pantograf rupt, au ramas fara piese de rezerva asa ca asteapta sa primeasca unul nou de la Astra.
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
Cezar210
3868 a intrat în circulație pe linia 21, l-a înlocuit pe 413 în cursul după-amiezii.
3868 a intrat în circulație pe linia 21, l-a înlocuit pe 413 în cursul după-amiezii.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
shoppy
De acord ca reduci si curentul la motorul care patineaza si il maresti la cel care are aderenta insa adrenta roata/sina oricum este mica din capul locului asa ca se da si cu nisip pentru marirea aderentei, tin minte articolul din Jurnalul Feroviar cu testele cu dieselul clasa 66 englezesc de pe Valea Oltului cand au deconectat intentionat nisiparul la demarare si a mers treaba mult mai prost decat cu nisiparul lasat pe automat.
WT_fan06 wrote here:
Dacă ar detecta patinaj la accelerare, un soft inteligent nu ar da nisip ci ar reduce inputul pentru a redresa tramvaiul.
Se conduce cu curent electric, nu cu nisip. Asta indiferent de cât de inteligent ar fi softul.
De acord ca reduci si curentul la motorul care patineaza si il maresti la cel care are aderenta insa adrenta roata/sina oricum este mica din capul locului asa ca se da si cu nisip pentru marirea aderentei, tin minte articolul din Jurnalul Feroviar cu testele cu dieselul clasa 66 englezesc de pe Valea Oltului cand au deconectat intentionat nisiparul la demarare si a mers treaba mult mai prost decat cu nisiparul lasat pe automat.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
WT_fan06
Înțeleg ce zici, însă cred că trebuie făcută o distincție între locomotivă și tramvai.
În primul rând, câte cicluri accelerare de pe loc / frânare până la staționare are o locomotivă și câte are un tramvai? Locomotiva trebuie să fie capabilă să urnească xx vagoane pe o pantă de x%, pentru că acela este criteriu de performanță pentru locomotivă. Evident că în suficiente cazuri va fi nevoie ca locomotiva să fie asistată de nisip. Odată ce s-a pus în mișcare, când va fi următoarea dată când trenul se va opri? În cazul tramvaielor, frânarea va fi peste maximum 1 minut. Rezervoarele de nisip sunt calculate pentru așa ceva. Rezervoarele de nisip nu sunt o problemă pentru locomotive, întrucât spațiu este suficient, iar tonajul în plus datorat nisipului nu are un impact semnificativ. În schimb, când se construiește un tramvai, spațiul este maximizat pentru pasageri, nu pentru a căra nisip aiurea. Așadar, nisipul este o resursă epuizabilă. După ce s-a epuizat, ce faci, mergi la depou?
În al doilea rând, la accelerarea tramvaielor nu contează în cât timp ajungi la viteza de „croazieră” (să nu dăm în exagerări că nu se poate respecta programul sau mai știu eu ce - întârzierea acumulată accelerând mai lent e de ordinul secundelor în majoritatea cazurilor. Aici nu vorbim de fenomene meteo extreme gen viscol, polei, etc. unde nisipul nici nu mai este de mare ajutor). Softul nu are de ce să consume nisip pentru acest lucru. Evident, la frânare contează în cât timp te oprești și este esențial ca performanța la frânare să rămână cât mai puțin afectată de condițiile externe, deci se justifică pe deplin intervenția softului în a utiliza nisip.
Înțeleg ce zici, însă cred că trebuie făcută o distincție între locomotivă și tramvai.
În primul rând, câte cicluri accelerare de pe loc / frânare până la staționare are o locomotivă și câte are un tramvai? Locomotiva trebuie să fie capabilă să urnească xx vagoane pe o pantă de x%, pentru că acela este criteriu de performanță pentru locomotivă. Evident că în suficiente cazuri va fi nevoie ca locomotiva să fie asistată de nisip. Odată ce s-a pus în mișcare, când va fi următoarea dată când trenul se va opri? În cazul tramvaielor, frânarea va fi peste maximum 1 minut. Rezervoarele de nisip sunt calculate pentru așa ceva. Rezervoarele de nisip nu sunt o problemă pentru locomotive, întrucât spațiu este suficient, iar tonajul în plus datorat nisipului nu are un impact semnificativ. În schimb, când se construiește un tramvai, spațiul este maximizat pentru pasageri, nu pentru a căra nisip aiurea. Așadar, nisipul este o resursă epuizabilă. După ce s-a epuizat, ce faci, mergi la depou?
În al doilea rând, la accelerarea tramvaielor nu contează în cât timp ajungi la viteza de „croazieră” (să nu dăm în exagerări că nu se poate respecta programul sau mai știu eu ce - întârzierea acumulată accelerând mai lent e de ordinul secundelor în majoritatea cazurilor. Aici nu vorbim de fenomene meteo extreme gen viscol, polei, etc. unde nisipul nici nu mai este de mare ajutor). Softul nu are de ce să consume nisip pentru acest lucru. Evident, la frânare contează în cât timp te oprești și este esențial ca performanța la frânare să rămână cât mai puțin afectată de condițiile externe, deci se justifică pe deplin intervenția softului în a utiliza nisip.
📖 Pagination options