Topic: Astra Imperio Metropolitan
1569 posts, 405379 views
📖 Pagination options
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
Nenea_titi
Foarte simplu:
Vor fi preluate cel mai probabil de către Militari (10,25), Giurgiu (1 și probabil parte din 25) , Alexandria (32, 41), Dudești( probabil parte din 1,10 și încă ceva pe 21)și poate BN ( câteva ture 41că tot am văzut probe cu unul acolo ). Le vor distribui probabil funcție de spațiu și liniile deservite, ținând cont și de liniile non Imperio.
Cum 40 nu este aptă de Imperio iar 55 doar parțial, se vor duce spre liniile menționate, probabil acelea vor fi chiar 100% Imperio, excluzând definitiv alte tramvaie de pe ele (fie ele BLF sau CH/CA-PPC) acestea vor lua drumul altor trasee, ceea ce ar fi bine (accesibilizarea mai multor linii).
Sunt 100 tramvaie Imperio la 6 linii (ar fi fost 8). Se pot da la stradă 90-92 tramvaie, și 8-10 ținute la depou ca rezerve prin rotație (mai necesită revizie, inspecție, reparații curente, igienizare, pot fi defecte, accidentate).
Doar un exemplu. Eram sigur că tramvaiele se livrează mai repede decât se repară liniile.
Foarte simplu:
Vor fi preluate cel mai probabil de către Militari (10,25), Giurgiu (1 și probabil parte din 25) , Alexandria (32, 41), Dudești( probabil parte din 1,10 și încă ceva pe 21)și poate BN ( câteva ture 41că tot am văzut probe cu unul acolo ). Le vor distribui probabil funcție de spațiu și liniile deservite, ținând cont și de liniile non Imperio.
Cum 40 nu este aptă de Imperio iar 55 doar parțial, se vor duce spre liniile menționate, probabil acelea vor fi chiar 100% Imperio, excluzând definitiv alte tramvaie de pe ele (fie ele BLF sau CH/CA-PPC) acestea vor lua drumul altor trasee, ceea ce ar fi bine (accesibilizarea mai multor linii).
Sunt 100 tramvaie Imperio la 6 linii (ar fi fost 8). Se pot da la stradă 90-92 tramvaie, și 8-10 ținute la depou ca rezerve prin rotație (mai necesită revizie, inspecție, reparații curente, igienizare, pot fi defecte, accidentate).
Doar un exemplu. Eram sigur că tramvaiele se livrează mai repede decât se repară liniile.
- cosmindaniel
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
cosmindaniel
10 dintre ele vor fi introduse în linia 5 după reabilitare conform unei postări STB de pe Facebook
https://m.facebook.com/story.php?story_f ... sfnsn=mo
10 dintre ele vor fi introduse în linia 5 după reabilitare conform unei postări STB de pe Facebook
https://m.facebook.com/story.php?story_f ... sfnsn=mo
- idk_vlad
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
idk_vlad
Mă cam îndoiesc că vor băga și pe 5. Probabil a fost o greșeală pe postare, pentru că în contract nu erau prevăzute și pentru linia 5.
Mă cam îndoiesc că vor băga și pe 5. Probabil a fost o greșeală pe postare, pentru că în contract nu erau prevăzute și pentru linia 5.
-
- TrainWrecker
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
TrainWrecker
Probabil decizia de a le baga pe linia 5 e o strategie de PR, din cate stim traseul lui 5 va fi primul care va fi bagat in modernizare, deci va fi gata primul, iar ca sa para bine la deschidere vor baga Imperio, va dati seama ca da mai bine la ochi sa vezi Imperio pe linia nou modernizata decat bidirectionalele.
Probabil decizia de a le baga pe linia 5 e o strategie de PR, din cate stim traseul lui 5 va fi primul care va fi bagat in modernizare, deci va fi gata primul, iar ca sa para bine la deschidere vor baga Imperio, va dati seama ca da mai bine la ochi sa vezi Imperio pe linia nou modernizata decat bidirectionalele.
-
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
PTMZ
De la moderator citire
Discutia a deraiat de la subiect. Mesajele despre traseele lui 5 si 16 au fost mutate aici. Continuati acolo. Multumesc.
De la moderator citire
Discutia a deraiat de la subiect. Mesajele despre traseele lui 5 si 16 au fost mutate aici. Continuati acolo. Multumesc.
-
- Gabi23
-
Posted:
-
-
- 1689
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
1689
Nu am mai stat sa caut prin arhiva termenii de livrare, dar se pare ca Astra nu are intirzieri deocamdata.
Nu am mai stat sa caut prin arhiva termenii de livrare, dar se pare ca Astra nu are intirzieri deocamdata.
-
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
PTMZ
Sunt cu o lună în avans față de graficul inițial. Contractul a fost semnat în mai 2021, deci primul tramvai trebuia livrat în august 2022, dar a ajuns în mai 2022. Începând cu septembrie 2022, trebuiau livrate 4 tramvaie pe lună, deci acum, la final de octombrie 2023, trebuiau să fie 57, dar avem 61, ceea ce e foarte bine.
Sunt cu o lună în avans față de graficul inițial. Contractul a fost semnat în mai 2021, deci primul tramvai trebuia livrat în august 2022, dar a ajuns în mai 2022. Începând cu septembrie 2022, trebuiau livrate 4 tramvaie pe lună, deci acum, la final de octombrie 2023, trebuiau să fie 57, dar avem 61, ceea ce e foarte bine.
- StefanTrams2009
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
StefanTrams2009
O captura de la mine cu unul dintre Imperio pentru linia 21
Astra Imperio Metropolitan- Linia 21- Bucur Obor- 08.10.2023
O captura de la mine cu unul dintre Imperio pentru linia 21
Astra Imperio Metropolitan- Linia 21- Bucur Obor- 08.10.2023
FE37C081-970B-4960-87F1-1C19403C1820.jpeg (1.69 MB; downloaded 1588 times)
-
- 1689
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
1689
Mai au de livrat ceva pe undeva ? Inteleg ca la Galati au terminat si nu tin minte sa mai fi cistigat vreun contract sau sa fi licitat altundeva…
Asta inseamna ca livreaza in avans pentru ca sint disperati sa incaseze banii cit mai repede - ceea ce nu e un semn neaparat bun.
O firma se grabeste sa livreze in avans fie pentru a putea elibera capacitatile de productie pentru un contract (sau potential contract )cu termene de livrare foarte ambitioase, fie pentru ca are nevoie de incasari ca sa poata opera in continuare…
PTMZ wrote here:
[…], la final de octombrie 2023, trebuiau să fie 57, dar avem 61, ceea ce e foarte bine.
Mai au de livrat ceva pe undeva ? Inteleg ca la Galati au terminat si nu tin minte sa mai fi cistigat vreun contract sau sa fi licitat altundeva…
Asta inseamna ca livreaza in avans pentru ca sint disperati sa incaseze banii cit mai repede - ceea ce nu e un semn neaparat bun.
O firma se grabeste sa livreze in avans fie pentru a putea elibera capacitatile de productie pentru un contract (sau potential contract )cu termene de livrare foarte ambitioase, fie pentru ca are nevoie de incasari ca sa poata opera in continuare…
-
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Astra Imperio Metropolitan
Andrei Andraș
În momentul de față mai au de terminat două tramvaie pentru Brăila și de construit cel puțin 6 Imperio pentru Arad.
Tot pentru Brăila s-a semnat recent contractul pentru încă 8 bucăți și sunt unici ofertanți la Oradea pentru cel puțin 9 tramvaie noi (inclusiv bidirecționale).
În momentul de față mai au de terminat două tramvaie pentru Brăila și de construit cel puțin 6 Imperio pentru Arad.
Tot pentru Brăila s-a semnat recent contractul pentru încă 8 bucăți și sunt unici ofertanți la Oradea pentru cel puțin 9 tramvaie noi (inclusiv bidirecționale).
-
- 1689
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
1689
Multumesc pentru informatii.
Cum ma asteptam, nu stau prea grozav.
Multumesc pentru informatii.
Cum ma asteptam, nu stau prea grozav.
-
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
PTMZ
Nu uita de încă un acord cadru de min 2 - max 25 de Imperio Civitas pentru Arad, dar și de oferta pentru încă 10 Autentic la Galați (acolo se bate cu Bozankaya).
Aici sunt mai multe aspecte de discutat:
1. Finanțarea europeană pentru acest proiect (80% pondere din valoarea inițială, între timp s-a mai majorat prețul acestor tramvaie) expiră în decembrie. Pentru a evita o presiune prea mare pe bugetul local și pentru a evita un potențial risc de a fi nevoiți să dăm banii înapoi, trebuie achitați cât mai repede banii dați de UE. De aici apare și efortul pompieristic de ambele părți, al Astra de a produce și al PMB de a plăti repede facturile.
2. Chiar se întrevede un contract ambițios. Vine în curând licitația aceea mare pentru 250 de tramvaie noi, și tare mă tem că are șanse mari să fie tot pentru Astra, mai mult sau mai puțin cu dedicație, la cum arată lucrurile. Nu cred că e o coincidență că fix acum s-au cerut la Oradea bidirecționale, din moment ce și PMB vrea bidirecționale ca parte a acelei achiziții, iar Astra va avea nevoie de o omologare pentru așa ceva. Singura problemă vizibilă momentan ar fi cu autonomia de minim 3 km pe care o vrea PMB, dar s-ar putea ca Astra să rezolve și problema aceea, deja au supercondensatori pe tramvaiele lor din alte orașe.
Andrei Andraș wrote here:
și de construit cel puțin 6 Imperio pentru Arad.
Nu uita de încă un acord cadru de min 2 - max 25 de Imperio Civitas pentru Arad, dar și de oferta pentru încă 10 Autentic la Galați (acolo se bate cu Bozankaya).
1689 wrote here:PTMZ wrote here:
[…], la final de octombrie 2023, trebuiau să fie 57, dar avem 61, ceea ce e foarte bine.
O firma se grabeste sa livreze in avans fie pentru a putea elibera capacitatile de productie pentru un contract (sau potential contract )cu termene de livrare foarte ambitioase, fie pentru ca are nevoie de incasari ca sa poata opera in continuare…
Aici sunt mai multe aspecte de discutat:
1. Finanțarea europeană pentru acest proiect (80% pondere din valoarea inițială, între timp s-a mai majorat prețul acestor tramvaie) expiră în decembrie. Pentru a evita o presiune prea mare pe bugetul local și pentru a evita un potențial risc de a fi nevoiți să dăm banii înapoi, trebuie achitați cât mai repede banii dați de UE. De aici apare și efortul pompieristic de ambele părți, al Astra de a produce și al PMB de a plăti repede facturile.
2. Chiar se întrevede un contract ambițios. Vine în curând licitația aceea mare pentru 250 de tramvaie noi, și tare mă tem că are șanse mari să fie tot pentru Astra, mai mult sau mai puțin cu dedicație, la cum arată lucrurile. Nu cred că e o coincidență că fix acum s-au cerut la Oradea bidirecționale, din moment ce și PMB vrea bidirecționale ca parte a acelei achiziții, iar Astra va avea nevoie de o omologare pentru așa ceva. Singura problemă vizibilă momentan ar fi cu autonomia de minim 3 km pe care o vrea PMB, dar s-ar putea ca Astra să rezolve și problema aceea, deja au supercondensatori pe tramvaiele lor din alte orașe.
-
- Albert
-
Posted:
-
📖 Pagination options