Topic: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite în electrice
21 posts, 8816 views
📖 Pagination options
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
punmeister
Oricum este absolut oribila promovarea, asta in comparatie cu cel convertit in GNC care arata aproape ca un autobuz de prezentare al Mercedes.
Partea buna este ca daca primaria o sa ia decizia sa converteasca autobuze Citaro in e-busuri prin fonduri AFM este ca in-tech (e-Trofit) si-a manifestat interesul anul asta la Bucuresti si la Cluj de a face astfel de conversii si in Romania.
Oricum este absolut oribila promovarea, asta in comparatie cu cel convertit in GNC care arata aproape ca un autobuz de prezentare al Mercedes.
Partea buna este ca daca primaria o sa ia decizia sa converteasca autobuze Citaro in e-busuri prin fonduri AFM este ca in-tech (e-Trofit) si-a manifestat interesul anul asta la Bucuresti si la Cluj de a face astfel de conversii si in Romania.
- CiprianTRB
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite în electrice
CiprianTRB
Pana la urma ce Citaro este cel convertit?
Pana la urma ce Citaro este cel convertit?
- CiprianTRB
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite în electrice
CiprianTRB
În urma cu o luna am cerut de la STB prin mail informații despre proiectele pentru autobuzele Citaro E3 convertite, despre conversia în autobuze electrice am primit urmatorul raspuns
În urma cu o luna am cerut de la STB prin mail informații despre proiectele pentru autobuzele Citaro E3 convertite, despre conversia în autobuze electrice am primit urmatorul raspuns
In baza unui protocol de colaborare intre STB SA si compania Service Ciclop SA, este in curs de realizare, fara costuri pentru STB, conversia unui autobuz Mercedes Benz Citaro Euro 3 in autobuz electric.
Aceasta conversie presupune:
intocmirea documentatiei aferente (proiect tehnic, standard de firma, dosar de omologare);
demontarea echipamentelor autobuzului cu propulsie prin motor Euro 3, motor termic, cutie de viteze, rezervor combustibil etc;
verificarea si consolidarea caroseriei, daca este cazul, in vederea instalarii agregatelor si a echipamentelor aferente autobuzului electric;
echiparea completa a autobuzului prin asigurarea tuturor echipamentelor, agregatelor, materialelor mecesare;
asigurarea statiei de incarcare a autobuzului electric, pentru incarcarea lenta pe timp de noapte;
omologarea prototipului la RAR.
Protocolul este in curs de derulare si vehiculul va fi receptionat de STB dupa omologarea acestuia la RAR si indeplinirea tuturor conditiilor prevazute in protocolul de colaborare.
- Tom
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite în electrice
Tom
Dacă se face, se face unul, uraaa, prezentare, pupat Piața Independenței, probe, probe, probe, o oră la traseu, defect, probe, uraaa, e pe linia 336, peste 6 luni: se mai repară sau se casează? Chiar și dacă e un succes, va fi ca acela de acum 35 de ani al unei echipe de fotbal cunoscute: sublim, dar greu de repetat.
Dacă se face, se face unul, uraaa, prezentare, pupat Piața Independenței, probe, probe, probe, o oră la traseu, defect, probe, uraaa, e pe linia 336, peste 6 luni: se mai repară sau se casează? Chiar și dacă e un succes, va fi ca acela de acum 35 de ani al unei echipe de fotbal cunoscute: sublim, dar greu de repetat.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite în electrice
anndrei
Acest autobuz a reusit macar sa iasa cu forte proprii pe poarta service-ului Ciclop?
Acest autobuz a reusit macar sa iasa cu forte proprii pe poarta service-ului Ciclop?
- Mariusv
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite în electrice
Mariusv
E inutil sa intreb daca va fi pe traseu, nu?
E inutil sa intreb daca va fi pe traseu, nu?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3/4 convertite în electrice
shoppy
Nu se mai incing franele atat de tare ca intai va frana electric.
Nu se mai incing franele atat de tare ca intai va frana electric.
📖 Pagination options